Skocz do zawartości

Street Fighter IV


Action

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
z czego record?

z murzynow z gamestopu? moze z kolesi rzucajacych stikami? albo szarpiacych innych jak przegrywaja? a moze z nacpanych komentatorow gadajacych o ku.tasach?

gratuluje rekordu

 

Wiadomo lepiej miec wielkie (pipi) i bande hatersow ktorzy nie moga sie powstrzymac od postowania w temacie o (pipi)owej grze. ZŁEEEEEEEE EEVVVOOOOOOO co za shit wogole zrobic turniej na tysiace osob. Co za frajerzy z nas ze chielibysmy miec takie turnieje tutaj. Jeszcze jacys murzyni by zjechali i dolina co nie.

Edytowane przez Sharg
Opublikowano (edytowane)

Wam już od tych bijatyk na mózg padło. Z waszych postów wynika, że SFIV ma chyba prostszy system niż DefJam. Ja tu główkuję cały czas jak to wszystko ogarnąć a wy piszecie, że gra jest banalna. Bijatyki stały się tak hermetycznym gatunkiem, że nikt nie ma ani sił, ani chęci w to grać. Mowa tu oczywiście o normalnych graczach, którzy nie liczą klatek animacji i nie kupują AS za ponad 700zł. Wiek statystycznego gracza wzrósł i nikogo już nie bawi zwykłe mashowanie buttonów. System w SFIV został uproszczony po to by przyciągnąć nowych graczy. To, że wy gracie już w tą serię ponad 10 lat nikogo nie obchodzi. Capcom osiągną swój cel. Malkontenci, tacy jak wy, będą i tak nadal uważać, że gra jest słaba. Ale to już wasz problem.

Edytowane przez rkBrain
Gość GaScAn
Opublikowano
Wam już od tych bijatyk na mózg padło. Z waszych postów wynika, że SFIV ma chyba prostszy system niż DefJam. Ja tu główkuję cały czas jak to wszystko ogarnąć a wy piszecie, że gra jest banalna. Bijatyki stały się tak hermetycznym gatunkiem, że nikt nie ma ani sił, ani chęci w to grać. Mowa tu oczywiście o normalnych graczach, którzy nie liczą klatek animacji i nie kupują AS za ponad 700zł. Wiek statystycznego gracza wzrósł i nikogo już nie bawi zwykłe mashowanie buttonów. System w SFIV został uproszczony po to by przyciągnąć nowych graczy. To, że wy gracie już w tą serię ponad 10 lat nikogo nie obchodzi. Capcom osiągną swój cel. Malkontenci, tacy jak wy, będą i tak nadal uważać, że gra jest słaba. Ale to już wasz problem.

 

Masz rację. Capcom osiągnął swój cel - natrzepali kupę kasy wydając ładnie opakowanego gniota dla mas. Pozyskali kupę nowych graczy przyszłych nabywców innych gniotów jak np Capcom vs SNK 3 na silniku SF IV. Plusem jest, że rozruszali trochę zastój w bijatykach 2D w Polsce i na świecie.

 

 

chcialbym aby dyskusja w tym topicu wrocila na wlasciwy tor, moze niech kazdy naysayer zaproponuje jakie zmiany powinno Capcom wprowadzic w SFIV: Dash.

oraz mzoe troszke o matchupach.

 

propozycje?

 

Zmiany:

- pazur jeszcze piękniejszy

- wywalić blankę

- kilka małych zmian dla ciosów postaci z dołu tier listy być może podciągnęło by je w tierach i zrównało z resztą

- przywrócić kółka zangiefowi

- zwiększyć prędkość gry

- żeby anti air pazura (scarlet terror) był anti airem, a overhead (piece of mercury) overheadem

Opublikowano (edytowane)
I zeby Air Throw Abela byl Anty Airem

 

jasne... i jeszcze czego ;p

 

nie zwracajac uwagi na nerdowskie rozmowki w tym temacie, chcialbym dowiedziec sie jak uciekac od rzutow Zangiefa.

kiedy laduje na ziemi to co bym nie zrobil swoim Simem dostaje rzut od Zangiefa po wstaniu. tak samo z jego ultra albo super, jeden cios na blok i od razu wchodzi.

jak tego unikac?

 

PS: osoby, ktorym nieodpowiada SF4 prosze o niewypowiadanie sie w tym temacie i pisanie w odpowiednich jakie to inne SFy sa zajefajne. juz kazdy w polsce wie, ze capcom zrobil krok w tyl, wiec podarujcie sobie kolejne komentarze.

Edytowane przez Dark_Slide
Gość GaScAn
Opublikowano
PS: osoby, ktorym nieodpowiada SF4 prosze o niewypowiadanie sie w tym temacie

 

No, to od teraz można pisać tylko jaki ten SF IV jest cudowny i kolorowy.

Opublikowano

Wytłumaczę Ci Gascan o co mi chodziło. Nudne jest czytanie kolejnych stron o tym jak to SF4 jest denny, bo nie ma parry, bo sa stare postaci, bo Blanka nie pasuje, bo jest kilka ciosów na krzyż. Jeżeli nikt nie ma nic nowego w tym temacie do powiedzenia po co kolejny raz powtarzać to samo? Żeby zniechęcić innych? Juz nie wspominam o absurdalnej rozmowie o evo i rekordzie. Polska natura narzekanie... sory ale jezeli udalo im sie zebrac tylu uczestnikow, to nawet jakby byli bez rak pokazuje to jak popularna jest ta gra. Stare, ale jare. Chcecie nerdować proszę bardzo. Mam wrażenie, że za bardzo się ciśniejujecie - to przecież tylko gra i nie dostajecie za to pieniędzy. Ja juz wyrosłem z "profesjonalnego podejscia do grania" i proponuje wam zrobic to samo. Zamiast liczyc klatki animacji policzcie pieniadze w portfelu, kupcie piwo i rozluznijcie poslady.

 

PS: Czesc z Was tak wiele mowi o tym systemie, a nawet pewnie dobrze w to nie pograli tylko od razu odłożyli grę na bok, o zlotach nie wspomnę bo w końcu nerd jedzie (wy)grać, a nie spotkać się z ludźmi.

Opublikowano (edytowane)
PS: Czesc z Was tak wiele mowi o tym systemie, a nawet pewnie dobrze w to nie pograli tylko od razu odłożyli grę na bok, o zlotach nie wspomnę bo w końcu nerd jedzie (wy)grać, a nie spotkać się z ludźmi.

A żebyś wiedział! OKO TYGRYSA (pipi)A! :lol: Kiedy wy pijecie piwo i rozmawiacie o wirtualnych dziewczynach ja gniotę dupsko na krześle i trenuję charge. Jakbym szukał towarzystwa to kupiłbym sobie psa :lol: (oczywiście jednego już posiadam, ale bardzo chciałem przytrollić tym sformułowaniem)

 

Ornit widzę, że potraktowałeś to bardzo osobiście. Czyżbyś myślał, że mówię o Tobie? Może tak bardzo ten opis pasuje do Ciebie, że musiałeś się bronić? Nie kierowałem tych słów o turnieju do Ciebie, wiec podaruj sobie takie odpowiedzi, bo czasami irytujesz i zachowujesz się jakbyś wiedział wszystko i najlepiej.

 

nie zwracajac uwagi na nerdowskie rozmowki w tym temacie, chcialbym dowiedziec sie jak uciekac od rzutow Zangiefa.

kiedy laduje na ziemi to co bym nie zrobil swoim Simem dostaje rzut od Zangiefa po wstaniu. tak samo z jego ultra albo super, jeden cios na blok i od razu wchodzi.

jak tego unikac?

Tak :lol: Jak z klatkami niewidzialności u Sima? Jak ma w teleporcie to zawsze możesz walnąć reversala kiedy wstajesz z ziemi. EDIT: Nieaktualne, sprawdziłem stratsy. Graj Sagatem :lol:

Wam już od tych bijatyk na mózg padło. Z waszych postów wynika, że SFIV ma chyba prostszy system niż DefJam. Ja tu główkuję cały czas jak to wszystko ogarnąć a wy piszecie, że gra jest banalna. Bijatyki stały się tak hermetycznym gatunkiem, że nikt nie ma ani sił, ani chęci w to grać. Mowa tu oczywiście o normalnych graczach, którzy nie liczą klatek animacji i nie kupują AS za ponad 700zł. Wiek statystycznego gracza wzrósł i nikogo już nie bawi zwykłe mashowanie buttonów.

Może ty tak grasz ale w bijatykach nie chodzi o mashowanie buttonów.

 

O co chodzi z tymi kółkami Giefa? U niego zawsze kręciło się 270 i 540 :huh:

Edytowane przez Dark_Slide
Opublikowano
I zeby Air Throw Abela byl Anty Airem

 

jasne... i jeszcze czego ;p

 

nie zwracajac uwagi na nerdowskie rozmowki w tym temacie, chcialbym dowiedziec sie jak uciekac od rzutow Zangiefa.

kiedy laduje na ziemi to co bym nie zrobil swoim Simem dostaje rzut od Zangiefa po wstaniu. tak samo z jego ultra albo super, jeden cios na blok i od razu wchodzi.

jak tego unikac?

 

PS: osoby, ktorym nieodpowiada SF4 prosze o niewypowiadanie sie w tym temacie i pisanie w odpowiednich jakie to inne SFy sa zajefajne. juz kazdy w polsce wie, ze capcom zrobil krok w tyl, wiec podarujcie sobie kolejne komentarze.

 

 

z command throw (rzuty specjalne) nie mozna sie wyrwac w SF4 wiec musisz uwazac, startup rzutow to 3 klatki wiec szanse na przerwanie rzutu sa bardzo nikle, to samo z ultra i superem, nie jestem pewny ale oba maja maksymalnie 3 klatki startup, ultra mozliwe nawet ze 2. tak wiec nie mozna na reakcje odkoczyc itp. jedyne rozwiazanie trzymac dystans i nie pozwolic zangiefowi na pusty skok gdy ma naladowany pasek ultra.

Opublikowano (edytowane)
PS: Czesc z Was tak wiele mowi o tym systemie, a nawet pewnie dobrze w to nie pograli tylko od razu odłożyli grę na bok, o zlotach nie wspomnę bo w końcu nerd jedzie (wy)grać, a nie spotkać się z ludźmi.

A żebyś wiedział! OKO TYGRYSA (pipi)A! :lol: Kiedy wy pijecie piwo i rozmawiacie o wirtualnych dziewczynach ja gniotę dupsko na krześle i trenuję charge. Jakbym szukał towarzystwa to kupiłbym sobie psa :lol: (oczywiście jednego już posiadam, ale bardzo chciałem przytrollić tym sformułowaniem)

 

Ornit widzę, że potraktowałeś to bardzo osobiście. Czyżbyś myślał, że mówię o Tobie? Może tak bardzo ten opis pasuje do Ciebie, że musiałeś się bronić? Nie kierowałem tych słów o turnieju do Ciebie, wiec podaruj sobie takie odpowiedzi, bo czasami irytujesz i zachowujesz się jakbyś był wiedział wszystko i najlepiej.

Oczywiście, że ten opis do mnie pasuje. Poczułem się jakbym przeglądał się w lustrze więc musiałem zareagować na ten haniebny atak lol. Nie wiem czy wiesz ale ja jestem niezbyt rozwiniętym człowiekiem (tak intelektualnie jak i emocjonalnie), któremu radość sprawiają żarty na poziomie:

-Co?

-g.ów.no!

I siedzę tu głównie, gdyż nie mam nic lepszego do roboty sortując paczki i czyszcząc kible w miejscu pracy. W dodatku nie mam kolegów, nawet mój pies mnie gryzie więc muszę leczyć tu swoje kompleksy, bo nie dam 200 złotych za godzinę z gościem od którego znowu usłyszę to co już sam wiem (oczywiście, skieruje mnie potem do psychiatry, który ograniczy się do wydania mi placebo za drugie tyle lol). Kiedyś było lepiej, sam pamiętam czasy kiedy nie było internetu i spędzaliśmy czas z kumplami na ławce pod blokiem albo grając w kwadraty. Niestety, wraz z pojawieniem się w sieci ogólnego dostępu do pornografii nawet drabinki i piaskownice nam zlikwidowali bo nikomu już nie zależy aby spędzać czas na świeżym powietrzu.

 

A tak w ogóle to jestem chory i nie można mnie ranić...

 

I tak traktuję to baaaardzo serio (właściwie, widzę atak i spisek w każdym poście). Podobno nazywa się to brakiem inteligencji emocjonalnej.Nie sądziłem, że się czepniesz Slide :lol: . Nie wiem czy zauważyłeś ale "odpowiadam" niemal na każdy post bo tak jak wspomniałem jestem trollem. Wczoraj ponownie zacząłem grać i mam nadzieję, że się już nigdy nie zobaczymyyy, TAJGEER*!

 

Mam nadzieję, że wkrótce wyjdzie kolejna wersja gry. Nie zależy mi na nowych (albo powrocie kolejnych "starych") postaciach bo te dodatkowe z Alphy zupełnie mi jakoś tutaj nie pasują (dlatego nie chcę np. Dudleya chociaż uważam że to niesamowity pomysł). Chcę aby zmienili kilka rzeczy na korzyść przyspieszenia gry (nawet za cenę spadku jakości animacji). Tak jak wspomniałem wkurza mnie czas na wykonanie reversala. Teraz właściwie mogę policzyć do trzech i nadal wyskoczę z srk. W ST jak zrobiłem reversa to cieszyłem ryja od ucha do ucha, ale mamy dwudziesty pierwszy wiek, jak widać uproszczenia to wymóg naszych czasów.

Poza tym te nieszczęsne crossupy w rogu. Jest to chyba pierwsze 2d Capcomu, w którym można to zrobić każdym na każdego. W dodatku leżymy tak długo na ziemi, powinni skrócić ten czas albo przyspieszyć grę.

Animacja ultrasów. Ja rozumiem, że komuś może się podobać ale jak po raz kolejny widzę jak Chun, dyktator, Gief, Sakura albo Sagat trafia w przeciwnika to mnie krew zalewa. Powinni je stanowczo skrócić żeby nie katować nas tym samym widokiem.

Jakieś zróżnicowanie w superach. Tak jak napisał albrechtus powinno ich być więcej, nawet gdyby był to tylko option select. Nie poskarżyłbym się np. gdyby też Gouki miał super-fireballa i ultrasa demona zamiast dwóch dotychczasowych demonów.

W 2d raczej niemożliwe jest dobre zbalansowanie gry. Oczywiście, teoretycznie wygrać można każdym, szczególnie w naszym kraju. Niemniej znerfowałbym/znerfił(?) pewne ciosy jak np. dp+PP albo PPP/KKK Giefa. Chciałbym zobaczyć też custom combo u Sakury zamiast standardowego supera.

Powinni coś zmienić w samym systemie ultra, np. wprowadzić ograniczenie czasowe, w którym należałoby je użyć (coś jak K-groove z CvS2 albo Samurai Shodown)

Z czysto kosmetycznych kwestii, Oceanii mogłoby nie być. Ta plansza jest okropna, nawet nie wiem czy jest (o ile jest) komukolwiek przypisana. Kiedyś "podróżowaliśmy" po świecie. Dziś z lenistwa obijamy się w północnoamerykańsko-amazońskiej dżunglii.Ta piosenka z menusów jest nie lepsza. J-rock/pop WTF, zawodzenie.

 

*żartuję :potter:

Edytowane przez ornit
Opublikowano (edytowane)

ornit zarty "co? (pipi)" to klasyk do dzis ;) czasami podchody typu po godzinie "Ty co to znaczy 'was' po niemiecku". czy ktos mowi, ze idzie sobie zrobic zupke, wraca, i "ty, gdzie masz to tenblakrr do zupek", "co?", ".." ;)

 

A z tym wyborem ultrasa dla postaci (czyli po kilka na postac) - genialna sprawa.

Edytowane przez solo/ng
Opublikowano

w wiekszych sklepach (nie w polsce) zaczynaja sie wyprzedaze sf4, ponoc chca pozbyc sie zapasow w przygotowaniu na supa championship turbo remix edition czy cos.

Opublikowano (edytowane)

Co do ciagłego narzekania to juz dawno pisalem tutaj ze skoro ludzie maja przez 1000000 stron pisac o tym jak ta gra jest (pipi)owa i wogole do dupy to juz sie zygac chce. Evo 2009 pokazalo ze ta gra ma duzo fanow i duzo zawodnikow grajacych namietnie w ta gre. U nas jest taka mentalnosc - jak ludzie czytaja przez miesiac ze gra jest (pipi)owa to w efekcie jej faktycznie nie kupuja bo sugeruja sie tym co pisza inni zamiast sami sprawdzic. Wlasnie dlatego SF 4 w polsce sie nie przyjal i boom na ta gre minal. Ja tam bede w nia gral i tyle. Dla mnie 3rd strike nie jest kupa ale parry to lekka przesada. a do tego mozna parowac wszystko do woli, normalnie super rozgrywka. pff.

Edytowane przez manieq
Opublikowano (edytowane)
w ogole dziwie sie ze ten temat jest w takim miejscu, bo przeciez street fighter 4 nie jest bijatyka 2D :D

Jak to nie? Te trójwymiarowe modele na ekranie to tylko animacja, którą nie należy się przejmować, system gry nie uwzględnia sidestepów ani żadnego innego wykorzystywania trzeciej osi, a więc jest to bijatyka 2d :nerd:

 

Manieq - no wiadomo, dlatego prawdziwi mężczyźni leją zarówno na sf4 jak i 3s i grają w ST ;p

Edytowane przez Snake.
Opublikowano (edytowane)

Dr czekolada wez przeczytaj ten temat od poczatku to bedziesz wiedzial a nie sie wymadrzasz.

3rd strike gora bo tam parry jest i niby wiecej grywalnych postaci ( ken , chun , yun , faktycznie duzo grywalnych postaci omg :P ). Ludzie prosze was najpierw pomyslcie potem piszcie.

Edytowane przez manieq
Opublikowano
Dr czekolada wez przeczytaj ten temat od poczatku to bedziesz wiedzial a nie sie wymadrzasz.

3rd strike gora bo tam parry jest i niby wiecej grywalnych postaci ( ken , chun , yun , faktycznie duzo grywalnych postaci omg :P ). Ludzie prosze was najpierw pomyslcie potem piszcie.

3s ma 9 lat (i nadal żyje w niezmienionej formie), na początku myślano, że Q jest topem. Poczekaj jeszcze 2 lata a zobaczysz co się stanie z sf4 jeśli nie wypuszczą żadnego patcha. Internet...

Gość GaScAn
Opublikowano

Wchodzę poczytać o SF IV, a tu dziecinada i rozmowy o 3S, ehh ^_^

Gość GaScAn
Opublikowano

SF IV ma mechanikę 2D, a grafikę 3D i w sumie jest grą 2,5D czyli tworem nijakim.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...