Skocz do zawartości

Street Fighter IV


Action

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam tylko nadzieję, że wydadzą wersję pudełkową. Wyobrażacie to sobie? Zaliczanie tych wszystkich hard triali od nowa. Jeszcze gdyby tak trzeba było tłuc te wszystkie combosy w trybie arcade na hardest...Wtedy to byłoby prawdziwe wyzwanie! Ah, marzenia ^_^

 

PS Czy tylko mi się zdaje czy ten Dudley wygląda jakby był żywcem wyciętym spritem z 3s :lol:

Edytowane przez ornit
Opublikowano

Narazie oficjalnie potwierdzili tylko Dee jaya, T'hawka i Juri. A łącznie ma być 8 postaci dodanych. Tak zeznawał Ono w gamestopie ;) No i będą lobby.

Opublikowano

Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej....

Opublikowano

Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej....

 

E tam, lepiej niech wydadzą na płytce dla mnie to i lepiej :P Poza tym 8 postaci to nie w kij dmuchał, mogliby dodać dwóch chłopków + jakieś pierdółki i też by się ludzie na to rzucili :lol:

Opublikowano (edytowane)

Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej....

Kto nie chce niech nie kupuje.

 

Ja już czekam na Super Street Fighter 4 Turbo :lol:

Edytowane przez ornit
Opublikowano

trailer, pokazuje troche nowe postacie (3)

http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-super-street/56959

 

wywiad , tez w tle widac walki nowych ludzików

http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-super-street/57018

 

a na koncu pocieszajaca informacja - cena ma byc mniejsza niz normlanie bo zdaja sobie sprawe ze nie jest to nowa pełnoprawna gra ;p, dobrze ze chociaz tyle zrobili w tym pędzie do wyciskania kasy xD

Opublikowano (edytowane)

wiesz dla mnie tam mogą wyciskać kasę,DLC było by tak obszerne,że pewnei kosztowałoby ze 100zł.Zamiast tego dostaniesz wszystko na płytce.Cieszy zapowiedź balansu(sagat i shoto są zbyt mocarni),ale ciekawe co z nowymi ciosami w końcu ryu jedzie na klasycznych hadu,shoryu i tatsu od ponad dekady i nie wiem co mogliby pododawać starym postacią chyba tylko nowe ultry/supery.

Co do nowych/starych postaci to dj i t.hawk wypadają świetnie wpasowywując się w klimat sf,ale ta juri w kwesti dizajnu to IMO porażka,jakoś mi tak feelingiem rose zalatuje,która jest zrobiona według mnie bez pomysłu.Licze,że dadzą Q i yuna/yanga ze sf3

Edytowane przez Master JIN
Opublikowano

ciekawe co z nowymi ciosami w końcu ryu jedzie na klasycznych hadu,shoryu i tatsu od ponad dekady i nie wiem co mogliby pododawać starym postacią chyba tylko nowe ultry/supery.

hcf+K z 3s albo przód+mk(albo lk, nie pamiętam) z alphy :whistling:

 

Niech lepiej już nic Capcom nie balansuje bo zaraz Fuerte wskoczy na S :lol: Osobiście mam nadzieję, że jednak mimo zapowiedzi gra ukaże się najpierw w japońskich salonach gdzie zostanie solidnie przetestowana przez kilka miesięcy. Mi się nie spieszy, a chyba nikt nie chce takich kwiatków jak np. Fei Long czy Sakura, którymi prawie nikt nie gra.

Opublikowano

nie wiem czemu ciągle ludzie jarają się sagatem, może jest noobfriendly ale co z tego??? Na wyższym poziomie już nie jest tak easy. Zresztą kiedy ostatnio Sagat wygrał jakiś turniej.....hmmmm przypomnijcie mi bo nie pamiętam oO

Opublikowano

A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa :lol: Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol.

Opublikowano

A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa :lol: Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol.

Nie wesoło. Jak to wszystko zrobisz jeszcze raz, to conajmniej szacun ci się należy. Ja bym chyba time attack i survivala nie dał rady już odbębnić.

Opublikowano

A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa :lol: Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol.

Nie wesoło. Jak to wszystko zrobisz jeszcze raz, to conajmniej szacun ci się należy. Ja bym chyba time attack i survivala nie dał rady już odbębnić.

Miałem już wszystko zaliczone, na tauntach i kolorach mi nie zależy. Muszę tylko ponownie postacie poodkrywać.

Opublikowano

Przydałby mi się podgląd hitboxów w tej grze. Odpaliłem trening bo chciałem pograć Viper, za przeciwnika wybrałem Kena (wiadomo czeeemu). Zrobiłem c.mk z maksymalnej odległości i...nic, żadnego trafienia. Przetarłem oczy ze zdumienia niedowierzając, że SF4 mogłoby się okazać nieperfekcyjne :whistling: . Przysunąłem się więc z Viper nieco bliżej do Kena i powtórzyłem c.mk. Tym razem stopa Viper pokrywała całą stopę Kena, a nawet wychodziła "poza". Żadnego trafienia...Ok, pomyślałem, że widocznie taki wymóg naszych czasów i gry powinny tylko błyszczeć i względnie fajnie wyglądać więc przysunąłem się jeszcze bliżej. Tym razem udało mi się uderzyć Kena w miejscu, pod którym on zgina lekko nogę w kolanie...No żesz (pipi) mać! Nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem, ale zawsze tłumaczyłem sobie przegrane albo lagami albo tym, że przy polygonach nie dostrzegam hitboxów i ciężko jest mi ocenić kiedy trafi mnie cios lol.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...