GhettoKingSas 0 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 a co ty antoś czytac nie umisz? 10h temu dalem ten link lolz Cytuj
Gość Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Czy ja podałem to jako newsa, nie tylko zaznaczyłem, że tam są, bo swoją opinię opieram właśnie na nich, więc nie wiem do czego bijesz... Cytuj
Di 849 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Bije do posta który został napisany trochę ponad Twoim poprzednim. Cytuj
Gość Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 No je.błem się trochę, ale w zasadzie podałem tylko linka, aby odnieść się do niego w tym co napisałem :] Cytuj
Di 849 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Właśnie sobie zdałem sprawę, że teraz "wycinankowcy" będą grali w bijatykę 3D :biggrin: Klatki niewidzialności Abela podczas jego supera wydają się trochę nie na miejscu... Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 (edytowane) Właśnie sobie zdałem sprawę, że teraz "wycinankowcy" będą grali w bijatykę 3D :biggrin: Polemizowałbym z tym "3D" Ciosy (których jest za mało jak na polygony) nadal wykonuje się poprzez wykręcanie tych idiotycznych kombinacji więc wszystko będzie po staremu Klatki niewidzialności Abela podczas jego supera wydają się trochę nie na miejscu... To jest...ULTRA (ale mocarnie brzmi, jak w Killer Instinct [nigdy więcej! ^_^ ]). Trochę martwi mnie ten najazd kamery (towarzyszący tylko tym specjalom) podczas wykonywania tych ciosów...Może nie będzie to miało jakiegoś negatywnego wpływu na rozgrywkę. BTW Zauważyłem, że te walki z GT (zwłaszcza ta z Simem) są o wiele szybsze niż te z IGNu. Może grali na turbo 6, bo chyba zaimplemetowali coś takiego jak zmiana szybkości gry. EDIIIT: Na 1up.com i gamespot pojawiły się artykuły traktujące o systemie gry. Jest też lista ciosów dla postaci. W skrócie: - nie będzie blokowania w powietrzu (witamy fireball trapy ) - dashe i backdashe wykonuje się standardowo - EXy, czyli mocniejsze wersje specjali, tak jak w 3s zatwierdzamy dwoma przyciskami tego samego typu (KK/PP) - taunty (wykonujemy poprzez wciśnięcie strong P +strong K/HP+HK?) - rzucamy tak jak w 3s naciskając LP+LK - szybkie wstawanie wykonujemy wciskając 2 x dół podczas upadku - nowość: universal charged attack/saving attack (wg. gamespot) - wciskamy MP+MK. Cios ma niewidzialność (absorbuje) na pierwszy atak (czyli bara Abla to UCA) Są 3 levele ataku zależne od tego jak długo chargujemy. Na 3 poziomie atak jest nieblokowany. Na gamespocie zasugerowali, że może być to odpowiedź na parry z 3s. Wydaje mi się to bardzo prawdopodobne. - revenge super-po zapełnieniu (w miarę jak obrywamy) paska odpowiadającego za gromadzenie "revenge"/ultra (lol) możemy wykonać ten atak. Aby wykonać ultrasa/revenge zatwierdzamy kombinację dwoma przyciskami tego samego typu (jakbyśmy EXowali supera). Co ciekawe pasek supera pozostaje (przynajmniej w obecnej wersji) IMO trochę to tanie. cytat z 1up odnośnie movelistu Abla: Since 360s were nearly impossible to pull off in this version, we couldn't tell you what this is. We are assured, however, that it does exist. 360 + Punch Taaaa, tylko jakość często widziałem to na filmikach. Cudaaa C.Viper ma super-jump. Czyli w sj postacie nie będą standardowo wyposażane - ukłon w stronę ST Raju zapomniał/albo lepiej-nie nauczył się jeszcze swojego hcf+K, bo tego ciosu brakuje z 3s. Honda - Ohio grab kręci się 360+P (jak w A i CvS), nie tak jak w ST hcb+P Teraz wypada czekać na Sagata EDIT2: gamesradar tu nie licząc pierwszej walki już próbują robić coś więcej niż d.MK, skok, odskok. Wydaje mi się, że Blanka cancelował blanka ball w supera... BTW Ta prędkość mi odpowiada. EDIT3: Na gamespocie są filmiki prezentujące ciosy postaci. Warto obadać. Edytowane 22 lutego 2008 przez ornit Cytuj
Tokar 8 288 Opublikowano 22 lutego 2008 Opublikowano 22 lutego 2008 Ciekawe czy do składu w ogóle załapie się ktoś z nowych z SF3. Ibuki, Elena albo Yun w SFIV ? Byłoby fajnie. Jak ma wrócić Sagat, to Balrog i Vega raczej też będą. Po cichu marzy mi się powrót Cammy Tylko jak już, to prosiłbym mniej przysadzista posturę, niż Chun-Li o_O Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 wiadomo cos o ilosci postaci? jak narazie na filmikach pokazali okolo 10 jesli dorbze licze , mam andzieje ze bedzie conajmniej 20 albo i 30 i wiele nowych, bo jak anrazie babka wyglada jak kopia (i wyglad i ciosy) roznych postaci z kofa, a ten abel wyglada jak francuski piłkarz na sterydach ktory jest połaczeniem zangiefa, alexa i hugo Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 wiadomo cos o ilosci postaci? jak narazie na filmikach pokazali okolo 10 jesli dorbze licze , mam andzieje ze bedzie conajmniej 20 albo i 30 i wiele nowych, bo jak anrazie babka wyglada jak kopia (i wyglad i ciosy) roznych postaci z kofa, a ten abel wyglada jak francuski piłkarz na sterydach ktory jest połaczeniem zangiefa, alexa i hugo Liczy się jakość, nie ilość. 20 w zupełności by wystarczyło. Nie wiem na ile to ważne ale na blogu amerykańskiego oddziału Capcomu pojawiła się ankieta, w której można oddać głos na postać jaką chciałoby się zobaczyć w nadchodzącej grze. Jest Sakura, Dudley, Fei Long, Dan (nie, no (pipi)...żart jakiś ), R.Mika i Necro. Biorąc jednak przypadkowość (no sorry, ile osób gra Danem, Miką czy Necrem) sądzę, że to tylko ciekawostka. Sam zagłosowałem na Mikę, ale nie obraziłbym się gdyby dodali, którąś z dwóch przodujących w rankingu postaci (Sakura i Dudley). BTW Podobno podczas location testu b&b combo Kena, tj. crossup z mk, s.mp,s.hp x EX SRK zadawało 50% obrażeń. Da się też cancelować w ultrasa, a naładowany na I levelu saving nie ma żadnych specjalnych właściwości. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 Kto gra Necro ? JA ! Czytac cos takiego z rak kolesia ktory gra Q ... JA CHCE NECRO W SF VI ! Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 lutego 2008 Opublikowano 23 lutego 2008 (edytowane) Liczy się jakość, nie ilość. w pałni sie zgadzam ale ilość nie wyklucza jakosci tym bardziej ze nie mowimu tu o 150 kopiach jak w dragon ballu jednak jestem sobie w stanie wyobrazic 30 dobrych postaci (tekken ma sporo a w koncu kazda postac w tk jest bardziej "skomplikowana" niz postacie z SF [ilosc ciosów]) wiec licze na duzo ale jednoczesnie na dobre dopracowane postacie a zaglosowalem na fei longa łłaaahaaaaaaa1!!!!! xDD http://pl.youtube.com/watch?v=cSvhIUY5DTs Edytowane 23 lutego 2008 przez Yano Cytuj
Zero 0 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 Gierka wyglada o wiele lepiej niz na poczatku i mi sie coraz bardziej podoba. Viper bede gral no i koniecznie żulim Wkurzaja mnie tylko tla ktore sa tak na dobra sprawe z dwojki (lenistwo tworcow) no i dlaczego nie ma Yuna wraz z innymi postaciami z sf3 ? Cytuj
kowal 0 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 nie bedzie bo to ma byc najbardziej zbalansowany SF a nie kolejna czesc KenChunYunFighter :closedeyes: Cytuj
Gość cameel Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 Na gametrailers trzy nowe walki w wysokiej rozdziałce: http://www.gametrailers.com/game/5667.html Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 (edytowane) Kto gra Necro ? JA ! Czytac cos takiego z rak kolesia ktory gra Q ... JA CHCE NECRO W SF VI ! ................................................. no i dlaczego nie ma Yuna wraz z innymi postaciami z sf3 ? Mnie ciekawi czy pojawi się ktoś z Alphy (chciałbym min. Gena). Podobno ktoś widział w trybie arcade M.Bisona (boksera) i...Sagata 8) Heh, te plotki... nie bedzie bo to ma byc najbardziej zbalansowany SF a nie kolejna czesc KenChunYunFighter :closedeyes: Jak to kolejna część? Tylko w 3s topowały te postaci. W 2nd Impact ich miejsce zajmowali Akuma, Sean i Ibuki Jak widać, chłopcy z Capcom experymentują Na gametrailers trzy nowe walki w wysokiej rozdziałce: http://www.gametrailers.com/game/5667.html Szkoda, że ich jedyna taktyka to skok i odskok (widocznie za długo grali w MK w trybie arcade ). Przecież oni tam nawet nie rzucali! Czekam aż pojawią się filmiki, na których zaprezentują/sprawdzą w akcji najważniejsze czyli savings (czy jak to się nazywa) i to całe cancelowanie poprzez dashe bo dużo o tym czytam ale tak ciężko to wszystko sobie wyobrazić... -Chun nieźle przypakowała, chyba będę grał na zwykłym TV, wtedy będzie smuklejsza ^_^ -C.Viper fajnie "wpasowuje" się krawat w outrze. Przewijałem ten moment po kilka razy -Może po 2 x mp podczas skoku Ryu da się podskoczyć i wsadzić jeszcze jedno, albo lepiej - supera jak to było w ST... -coś te jaby i shorty łatwo się z sobą łączą w comba. 4 x hit samym LP? Bez przesady... -Powtórzę - te modele postaci IMO przedstawiają się wspaniale, zupełnie jak plastikowe figurki dobrej jakości np. McFarlane'a. Pasuje mi ich design. Są groteskowe ale stylowe. Edytowane 26 lutego 2008 przez ornit Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 - moja postać Info z (wiadomo skąd kradnę). Dziś ponownie ruszyły testy gry. Powyższymi postaciami nie mozna jeszcze grać, występują jedynie w trybie arcade. Po przejściu Sagata, na razie, gra się kończy (choć jestem niemal pewien, że wpakują gdzieś tam jeszcze Goukiego bo 2 shotoklony to za mało). Cytuj
Gość cameel Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Yessssss SAGAT!!!!!!!!!!!!!!! Za(pipi)iste info. Mam nadzieje ze będzie przegięty Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 watpie ze to bedzie ps3 exclusive capcom raczej sobie nie odmowi potencjalnego zarobku na posiadaczach x360 zreszta oni teraz wszystko na obie platformy wydaja Cytuj
Zero 0 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Gierka na bank bedzie na xboxie i nie widze tu innej mozliwosci:) Plansze poki co sa baaaardzo slabe:/ Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 1 marca 2008 Opublikowano 1 marca 2008 Jest Zangief jest Dobrze ... no nic tylko czekac na pierwsze relecje na temat Tierowatoasci ale i tak cos czuje ze w 2045 na SBO bedzie sie gralo w 3rd Strike Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 (edytowane) - ultra Kena i Giefa w pełnej okazałości. Spójrzcie ile Ken zabiera energii Zangiefowi. Przecież to jest chore! Niech się jeszcze okaże, że podczas startupu (ile to ma klatek ) cios ma klatki niewidzialności i jest cancelowany (albo jak żartują Amerykanie - hit confirmowany!) Mam nadzieję, że ta gra tak szybko nie ukaże się na konsolach i japońscy gracze będą ją długo testować na automatach.W razie czego - 3s do upadłego EDIT: Za to EXowana wersja 360'tki zadaje jakiś żałosny damage...WTF!? Edytowane 6 marca 2008 przez ornit Cytuj
-= chris -X- =- 0 Opublikowano 6 marca 2008 Opublikowano 6 marca 2008 OMG Nie obrazcie sie ale to wyglada zalosnie! To jest po prostu Street Fighter EX, ale i EX byl lepszy od tego co ja tu widze Popatrzcie na fizyke postaci, one poprosu skacza jakby w trybie superjump na wysokosc normalnego skoku i spadaja od razu jak kamienie, przeciez to jest zalosne, Popatrzcie na skoki wstecz Ken'a przeciez to nieporozumienie Druga sprawa to areny ktore wygladaja jak te z EX, ciosy postaci sa takze bardzo podobne do tych z EX, z ta tylko roznica ze teraz jest spowolnienie i zoom na specialach,ktory to efekt i tak bedzie przeszkadzal, czy owy zoom pojawia sie zawsze gdy special trafi? czy za kazdym razem? ->niepotrzebny efekt.. No i gdzie ten efekt atramentu ktorym sie ludzie podniecali Jestem wysoce rozczarowany tym co widze , i zeby was nie sklamac to dla mnie SF EX3 jest na rowni z tym, a juz niemowie ze SF EX2+alpha jest tutaj lepszy Zenada Zapowiedzieli rewolucje, niewiedzieli co zrobic wiedz zrobili kolejny EX,ktory to przyokazji powinien nazywac sie 'ex' bo niedorasta najlepszych z tej serii Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.