NemoKOF 681 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 Fajnie, Dudley to jedna z najbardziej udanych postaci z SF3. Jak dla mnie Bomba P.S. Ornitku mopj najdrozszy, naprawili mnie XBOXa, jeszcze tylko iXtreme i gromy Chyba ze KOF98UM. W to mozemy zagrac wczesniej Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 nie spodziewalem sie "nowego" SF4 tak szybko o_O Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 (edytowane) Mam tylko nadzieję, że wydadzą wersję pudełkową. Wyobrażacie to sobie? Zaliczanie tych wszystkich hard triali od nowa. Jeszcze gdyby tak trzeba było tłuc te wszystkie combosy w trybie arcade na hardest...Wtedy to byłoby prawdziwe wyzwanie! Ah, marzenia ^_^ PS Czy tylko mi się zdaje czy ten Dudley wygląda jakby był żywcem wyciętym spritem z 3s Edytowane 28 września 2009 przez ornit Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 (edytowane) Z nowych fajterów jest ta laska i kto jeszcze? Są jakieś screeny innych debiutantów? Edytowane 28 września 2009 przez ciwa22 Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 Sorry ale THIS LOOKS SHOPPED !!! mowie o screenie z Dudleyem 2 Cytuj
Sharg 0 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Narazie oficjalnie potwierdzili tylko Dee jaya, T'hawka i Juri. A łącznie ma być 8 postaci dodanych. Tak zeznawał Ono w gamestopie No i będą lobby. Cytuj
Daffy 10 645 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej.... Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej.... E tam, lepiej niech wydadzą na płytce dla mnie to i lepiej Poza tym 8 postaci to nie w kij dmuchał, mogliby dodać dwóch chłopków + jakieś pierdółki i też by się ludzie na to rzucili Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 (edytowane) Co Capcom odpier.dala to głowa mała.Pierw dlc odblokowujący zawarty na plycie tryb multiplayer w RE5.Teraz specjalna wersja SF4 zamiast wydać ją w formie patcha lub dlc.Oczywiście tak jak w poprzednim przypadku tak i w tym,Campcom będzie nam strać wmówić,że nie dało rady zrobić tego inaczej.... Kto nie chce niech nie kupuje. Ja już czekam na Super Street Fighter 4 Turbo Edytowane 29 września 2009 przez ornit Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 października 2009 Opublikowano 1 października 2009 trailer, pokazuje troche nowe postacie (3) http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-super-street/56959 wywiad , tez w tle widac walki nowych ludzików http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-super-street/57018 a na koncu pocieszajaca informacja - cena ma byc mniejsza niz normlanie bo zdaja sobie sprawe ze nie jest to nowa pełnoprawna gra ;p, dobrze ze chociaz tyle zrobili w tym pędzie do wyciskania kasy xD Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 1 października 2009 Opublikowano 1 października 2009 (edytowane) wiesz dla mnie tam mogą wyciskać kasę,DLC było by tak obszerne,że pewnei kosztowałoby ze 100zł.Zamiast tego dostaniesz wszystko na płytce.Cieszy zapowiedź balansu(sagat i shoto są zbyt mocarni),ale ciekawe co z nowymi ciosami w końcu ryu jedzie na klasycznych hadu,shoryu i tatsu od ponad dekady i nie wiem co mogliby pododawać starym postacią chyba tylko nowe ultry/supery. Co do nowych/starych postaci to dj i t.hawk wypadają świetnie wpasowywując się w klimat sf,ale ta juri w kwesti dizajnu to IMO porażka,jakoś mi tak feelingiem rose zalatuje,która jest zrobiona według mnie bez pomysłu.Licze,że dadzą Q i yuna/yanga ze sf3 Edytowane 1 października 2009 przez Master JIN Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 1 października 2009 Opublikowano 1 października 2009 ciekawe co z nowymi ciosami w końcu ryu jedzie na klasycznych hadu,shoryu i tatsu od ponad dekady i nie wiem co mogliby pododawać starym postacią chyba tylko nowe ultry/supery. hcf+K z 3s albo przód+mk(albo lk, nie pamiętam) z alphy Niech lepiej już nic Capcom nie balansuje bo zaraz Fuerte wskoczy na S Osobiście mam nadzieję, że jednak mimo zapowiedzi gra ukaże się najpierw w japońskich salonach gdzie zostanie solidnie przetestowana przez kilka miesięcy. Mi się nie spieszy, a chyba nikt nie chce takich kwiatków jak np. Fei Long czy Sakura, którymi prawie nikt nie gra. Cytuj
CalopS 2 Opublikowano 1 października 2009 Opublikowano 1 października 2009 Ja to srednio mialem ochote grac w sf4 jakos do mnie nie przemowil ale po zobaczeniu traileru z nowymi postaciami cos mi sie zdaje ze moze spruboje powalczyc :] Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Powinni osłabić siłe ciosów Sagata czy Zangiefa. To według mnie jest najbardziej bezpieczne (żeby już nic więcej nie spiepszyć). Cytuj
Vipe 0 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 nie wiem czemu ciągle ludzie jarają się sagatem, może jest noobfriendly ale co z tego??? Na wyższym poziomie już nie jest tak easy. Zresztą kiedy ostatnio Sagat wygrał jakiś turniej.....hmmmm przypomnijcie mi bo nie pamiętam oO Cytuj
CalopS 2 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Mnie to najbardziej zaczelo zastanawiac dmg SC Thawka ile to zre 70% mam nadziej ze sie to lekko zmieni :] Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Akuma teraz tyle zre jak wejdzie ultra, nie mowiac o zangiefie Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol. Nie wesoło. Jak to wszystko zrobisz jeszcze raz, to conajmniej szacun ci się należy. Ja bym chyba time attack i survivala nie dał rady już odbębnić. Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 A mi dzisiaj gra zrobiła niespodziankę i straciłem sejwa Poszły się (pipi) tytuły, ikony, mugenowe (tylko Akumy żal bo będę musiał odkrywać te żale ponownie żeby ON się pojawił) postacie, triale, medale i statystyki. Po wejściu na live odzyskałem tylko GP i BP. Gdybym nie miał zaliczonego calaka to byłoby mi chyba przykro lol. Nie wesoło. Jak to wszystko zrobisz jeszcze raz, to conajmniej szacun ci się należy. Ja bym chyba time attack i survivala nie dał rady już odbębnić. Miałem już wszystko zaliczone, na tauntach i kolorach mi nie zależy. Muszę tylko ponownie postacie poodkrywać. Cytuj
kowal 0 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=d6tsQFMvxTA T-hawk i jin z tekkena nawet dwoch bo ten drugi prawdziwy na dodatek bije ryju Edytowane 5 października 2009 przez kowal Cytuj
ornit 2 994 Opublikowano 7 października 2009 Opublikowano 7 października 2009 Przydałby mi się podgląd hitboxów w tej grze. Odpaliłem trening bo chciałem pograć Viper, za przeciwnika wybrałem Kena (wiadomo czeeemu). Zrobiłem c.mk z maksymalnej odległości i...nic, żadnego trafienia. Przetarłem oczy ze zdumienia niedowierzając, że SF4 mogłoby się okazać nieperfekcyjne . Przysunąłem się więc z Viper nieco bliżej do Kena i powtórzyłem c.mk. Tym razem stopa Viper pokrywała całą stopę Kena, a nawet wychodziła "poza". Żadnego trafienia...Ok, pomyślałem, że widocznie taki wymóg naszych czasów i gry powinny tylko błyszczeć i względnie fajnie wyglądać więc przysunąłem się jeszcze bliżej. Tym razem udało mi się uderzyć Kena w miejscu, pod którym on zgina lekko nogę w kolanie...No żesz (pipi) mać! Nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem, ale zawsze tłumaczyłem sobie przegrane albo lagami albo tym, że przy polygonach nie dostrzegam hitboxów i ciężko jest mi ocenić kiedy trafi mnie cios lol. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 7 października 2009 Opublikowano 7 października 2009 No bo oni najpierw tworzą animację ciosów a dopiero potem zastanawiają się jaki zasięg im dać : d. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.