Re 6 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 HEhehe nom:D To nie jest jakby co standardowy tekst:D bo z ciekawości przejrzałem wszystkie swoje instrukcje i w niektórych jest, a w niektórych nie ma i faktycznie działa A instrukcje jak wiadomo w większości są także po polsku, szczególnie od electroników po polsku I od tego czasu zawsze niczym zielony człowiek, który po raz pierwszy widzi grę czytam instrukcje od dechy do dechy z czystej ciekawości, a może coś znajdę Bo na wciśnięcie dwóch konkretnych guzików po włączeniu konsoli bym za chiny nie wpadł. Cytuj
RobertKWL 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Napewno bardzo ładną grą jest James Bond: Everything or Nothing. Moim zdaniem, najlepsza gra na PS2 Cytuj
Seigaku 0 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Tomb Raider: Anniversary, GoW2, RE4. Cytuj
kamil 0 Opublikowano 25 sierpnia 2008 Opublikowano 25 sierpnia 2008 Według mnie najładniejszy jest Dragon Ball Sagas! Pro gra! Grafika wymiata! Cytuj
Wojnareeq 1 Opublikowano 26 sierpnia 2008 Opublikowano 26 sierpnia 2008 jak dla mnie RE4 - bije tę z GOW2 na głowę! I może jeszcze MGS3. A jeśli na Gacka RE4 była jeszcze lepsze, to... żałuję, że mam tę konsolkę, a gry nie kupiłem W Burnout Revenge nie grałem, ale podobno też ma grafikę miód Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Opublikowano 27 sierpnia 2008 Mam obie wersje RE4 na PS2 i GCN i różnica jest widoczna gołym okiem, na konsoli Nintendo znacznie lepsze są tekstury. Czy choćby sam ogień, jest bardziej sugestywny. Żeby nie było offtopowo, to najładniejszą grą jest RE4, God Of War 1/2 i Okami (technicznie może nie jest to najwyższa półka, ale sam dizajn tego "namalowanego" świata jest bezkonkurencyjny). Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 28 sierpnia 2008 Opublikowano 28 sierpnia 2008 FRONT MISSION 5 i wszystko jasne Cytuj
verde94 0 Opublikowano 28 sierpnia 2008 Opublikowano 28 sierpnia 2008 na ps2 to ico i shadow of the colossus [nie chodzi o rosdziałke i detale] ale o design... amek gdzieś na zapomnianej przez boga ziemi, pustka, zakazany świat coś pięknego, a jeśli chodzi o tak zwaną przez małe dzieci grafe to chyba tekken 5 jest ok. ;p Cytuj
Snejk 273 Opublikowano 7 września 2008 Opublikowano 7 września 2008 Okami. Przecudowna oprawa. Jedna z najpiękniejszych jakie widzialem Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 Pierwsza i druga Onimusha zasługują na wyróżnienie. Grafa całkiem nieszpetna. Komu to przeszkadzało? Cytuj
dante1991 0 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 Gran Tourismo 4 Black God of War 2 Shaddow Of The Colossus(Nie tyle o grafę,co o rewelacyjny design tamtego świata i kolosów oczywiście ) Tekken 5 Metal Gear Solid 3 Burnout Revenge Final fantasy X Tomb Raider : Anniversary Devil May Cry 3 Valkyria Profile 2 ICO i wiele innych o których zapomniałem Cytuj
Bonio 1 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 oczywiście król grafiki ps2 jest tyle jeden - i jest nim God of War (1 i 2) oprócz tego z gier akcji bardzo duże wrazenie robi RE4. z bijatyk najładniejszy jest oczywiscie Tekken 5, a zaraz za nim Soul Calibur III i II. z rpg... Final Fantasy X i XII (standard) a także KINGDOM HEARTS II (chyba nikt wcześniej tej gry nie wymienił). Naprawde modele postaci wyglądają bardzo dobrze, duze przestrzenie. Poza tytm ogromne wrazenie zrobiła na mnie liczba przeciwników która może być jednocześnie na ekranie. W kilku scenach jest ich dziesiątki, a nawet setki... Nie moglem uwierzyć, że to się udało na PS2. Chyle czoła przed autorami KH2. te kilka gier to moje zdecydowane faworyty graficzne. Shadow of The Colossus zasługuje na pochwałe za kolosy i ogromny piękny świat. wiekszosc osob wspomnialo tez OKAMI. Grafika tej gry jest klimatyczna, wyroznia sie od innych gier, ale nie powiedzialbym ze jest "najładniejsza" Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 wiekszosc osob wspomnialo tez OKAMI. Grafika tej gry jest klimatyczna, wyroznia sie od innych gier, ale nie powiedzialbym ze jest "najładniejsza" Przeszedłeś całą? To jedna z tych gier, które do samego końca wyciągają z rękawa kolejne graficzne asy. Trochę jak swego czasu Rayman 3... Zważywszy jak długa (i różnorodna graficznie) jest to produkcja, Ōkami jawi się artystycznym fenomenem bodajże bez precedensu. "Tak to odebrałem." Może komuś stylistyka nie do końca odpowiadać, ale to już trudno; są ludzie i taborety. Dla mnie każdy detal graficzny jest tam trafiony w dziesiątkę. Nie tak jak np. w Jakach, gdzie prawie wszystko jest cacy, tylko animacja postaci koszmarna (a i fizjonomia głównego bohatera niezbyt mi się widzi). Mało znam tak "spełnionych artytycznie" gier 3D jak Ōkami. Rez mi jeszcze w tej chwili przychodzi na myśl (w Ico już animacja nie ze wszystkim jest udana). Może jeszcze Homeworldy na PC... Na current genach MadWorld ma szanse dorównać wymienionym arcydziełom, z tego co widzę. Cytuj
Gość coopa Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) Edytowane 25 czerwca 2011 przez coopa Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Gry najbardziej imponujące technologią to jednak trochę inny temat. Tu należałoby wspomnieć Transformers z 2004. Jaka II może na głowę nie biją (framerate wyraźnie niższy), jak chcieliby niektórzy, ale w sumie wydajnością engine'u zawstydzają większość gier na PS2 silących się na renderowanie rozległych leveli. Cytuj
Re 6 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 pierwsze dwa Jaki gopią zada Ja co jakiś czas, gdy długo nie gram na PS2 to jak zasiadam przy Gran Turismo 4 to na nowo się zachwycam wyglądem gierki i płynnąścią. Na piecu popykałem w GTR potem nowego Colina, troche ostatnio obczaiłem Xpand Rally i nową Tocę. Po czasie zasiadam do GT4 i znów banan na ryju. To co prawda nie rozdziałka, ale ultra płynność i masa przywiązań do detali tak na mnie działa. Po trasie El Capitan mógłbym jeździć w kółko i patrzeć się na tą góre:D Hehehe. Tak samo jazda przy kanionie i co prawda nie da się wypaść to design planszy i widoki robią na mnie wrażenie większe niż każda inna gra wyścigowa jaka wogóle wyszła. Cytuj
21stPBfAn 0 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Shadow of the Colossus zdecydowanie łapię się do tematu, fantastyczna grafika (walki z bossami, bo reszta, jak np. tekstury na skałach, jest słaba kosztem wyglądu kolosów). Fantastyczne uczucie latając na skrzydle jednego z kolosów, ten pęd, animacje! MIODZIO! Cytuj
Bonio 1 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 wiekszosc osob wspomnialo tez OKAMI. Grafika tej gry jest klimatyczna, wyroznia sie od innych gier, ale nie powiedzialbym ze jest "najładniejsza" Przeszedłeś całą? To jedna z tych gier, które do samego końca wyciągają z rękawa kolejne graficzne asy. Trochę jak swego czasu Rayman 3... Zważywszy jak długa (i różnorodna graficznie) jest to produkcja, Ōkami jawi się artystycznym fenomenem bodajże bez precedensu. nie przeszedlem. póko co pogralem 2godziny i odstawilem na rzecz GoW2 i paru innych tytułow. I jak narazie grafika nie urzekła mnie tak jak w/w przeze mnie tytułach. moze masz racje =] Okami narazie musi poczekac na drugie podejscie. drugi semestr na studiach zaraz sie zaczyna, więc prędko nie pogram Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 A propos Okami, poniżej ciekawostka (screeny+film) związana z pierwotnym wyglądem gry. http://www.unseen64.net/2008/04/19/okami-prototype/ Przyznam, że bardzo chciałbym w tę pierwotną wersję zagrać Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 A propos Okami, poniżej ciekawostka (screeny+film) związana z pierwotnym wyglądem gry. http://www.unseen64.net/2008/04/19/okami-prototype/ Przyznam, że bardzo chciałbym w tę pierwotną wersję zagrać Ciekawe, skąd te rewelacje: This change did not increase the game’s performance. bo z tego wywiadu co innego można wywnioskować. Originally the Director wanted to create a realistic looking world, but we had to give up on this concept as we were not able to realise the level of detail we wished for given the constraints of the hardware. Coś mi się wydaje, że z tym soft lightingiem wydajność byłaby jak w SotC. Za to uważam Capcom, że oni zwykle mierzą w 60 fps. Nawet jeśli framerate czasem opada (w Ōkami dość często i nie jest to jedyny feler techniczny tej gry), ostateczny efekt wynagradza wysiłki programistów. Jeśli czegoś mi brakowało w MGS3, to właśnie wyższego framerate'u. Za to RE4 na PS2 śmiga płynniutko, mimo skromniejszej niż na Kostce grafy. Najwyraźniej 60 fps było dla Capcomu priorytetem. Cytuj
AdriAnima 39 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Metal Gear Solid 3 Gran Turismo 4 Final Fantasy XII To moje top 3 Zwłaszcza intra!!! Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 (edytowane) @Sonotori Nie przypominam sobie, żeby Okami miało częste spadki framerate'u, być może wciągnięty w grę nie zwracałem na to uwagi - tak jak napisałeś: ostateczny efekt wynagradza wysiłki programistów. Nie miałem też przyjemności dłuższego obcowania z MGS3 - raptem 2 godzinki, ale nie dałem rady, nie mój klimat - jednak jeżeli chodzi o grafikę nie zauważyłem żadnych "cięć". Edytowane 10 lutego 2009 przez Andreal Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Resident Evil 4 MGS 3 Seria GOW Tekken 5 Black Burnout Revenge pewnie wymieniłbym jeszcze Okami albo SOC,ale w nie niestety nie grałem. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Przypomniałem jeszcze sobie o jednej grze z naprawdę ładną i dopracowana grafiką - Peter Jackson's King Kong - efekty świetlne powalają. Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 Nie miałem też przyjemności dłuższego obcowania z MGS3 - raptem 2 godzinki, ale nie dałem rady, nie mój klimat - jednak jeżeli chodzi o grafikę nie zauważyłem żadnych "cięć". MGS3 ma bardzo równy framerate, z tym że na moje oko to 30 fps, nie więcej. Natomiast Ōkami rzadko przycina, ale permanentnie zwalnia w niektórych lokacjach: w zapowietrzonej wsi koło miejsca, gdzie Susano leży w bambusach, później u Ajnów... Silnik raczej nie opuszcza klatek, więc nie ma drastycznej utraty płynności. Oczywiście takiej grze wybaczam z lekkim sercem to, co np. w bijatyce byłoby nieznośne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.