Skocz do zawartości

Resistance 2


dusza24

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak by tego nie napisał nie był bym sobą ,ładnie ale Far Cry 2 wygląda lepiej ,IMO :]

Opublikowano (edytowane)

mi się podoba ta polanka z kilkudziesięcio metrowym mechem i fabryką obok-kapitalnie wygląda jak porusza się ten robot,a my walczymy pod jego nogami z chimerami.

 

Gra kozak-szkoda tylko,że kasy mało ,a lista tytułów w które chciałbym zagrać jest olbrzymia

 

Jak by tego nie napisał nie był bym sobą ,ładnie ale Far Cry 2 wygląda lepiej ,IMO :]

Far Cry 2 w wersjach na konsole to dalej dla mnie niewiadoma jeśli chodzi o oprawę-zaczekałbym na pierwsze recenzje-jakos jestem sceptycznie nastawiony do tego ,że będzie aż tak ładnie i aż tak płynnie jak obiecują

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

dokładnie Ficuś. FC2 wygląda mocarnie, ale obawiam się, że finalny produkt może znacznie odbiegać od tego co widzimy. Natomiast R2 - cóż. Miód, cud i orzeszki. Ale jak to zwykle bywa - z zachwytami poczekam do momentu aż położę ręce na padzie...

Opublikowano (edytowane)

Wierzcie lub nie ale mi sie wczoraj Resistance przyśnił...

Jakie wnioski... narazie nie zobaczyłem tego co chciałem...

Pierwszy Resistance zanim kupiłem byłem karmiony materiałami video w których miało się poczucie udziału w wojnie... działą się masa zdarzen na ekranie... sprawiało to wrazenie ze jestem na froncie i jestem jednym z trybików w tej wojnie.

Nawet pierwsze minuty z grą zapowiadały tego typu zabawe... desant, spadający samolot, grupa żołnierzy którzy na moich oczach są masakrowani ostrzałem.

Do tego ta specyficzna kolorystyk i filtry które nadawały odpowiedniego klimatu a przez znaczną większość graczy została odebrana jako "kiepska grafa".

Jednak co mi się teraz kojarzy z tą grą to samotna walka w korytarzach.

O ile to był jeden z pierwszych FPS które przeszedłem i spedziłęm czas.... a napewno pierwszy ONLINE to teraz juz na mnie takie wrażeni nie zrobi bo do tego czasu konsole zalały tego typu tytuły a po CoD4 juz nc nie bedzie takie samo :D

 

Wciąz jednak nie grałem w gre w której dominuje klimat walki na froncie, po moje stronie jak i przeciwko jest cała armia. Tak sobie wyobrażałem Resistance 2. I widać z setke atakujących CHIMER-ZOMBI ale wydaje mi się żę tylko tego TYPU jednostki zobaczymy w takiej liczbie bo poprostu ps3(konkretnie CELL) nie jest w stanie o obsługiwać bardziej zaawansowanego AI w dużej ilości(obym się mylił)- tamte tylko biegają i machają łąpami.

Narzaie jednak widziałęm tylko korytarze... tylko że szersze.... las ale i tak korytarz, miasto i ulice to jak nic korytarze... niezniszczalen srodowisko... ehhh

Edytowane przez Maximmus
Opublikowano (edytowane)
tylko tego TYPU jednostki zobaczymy w takiej liczbie bo poprostu ps3(konkretnie CELL)

Taaaaa, jest taka święta zasada Maximmus - ,,Nigdy nie mów nigdy !" , PS2 było w stanie wygenerować TAKĄ grafikę w Shadow Of Collosus (mimo że technicznie ponoć nie był w stanie), dobra może przykład nie najlepszy z technicznego punktu widzenia, ale wiadomo o co chodzi ?.

 

Zresztą jedno jest (prawie) pewne, nie ma mowy o pustkach jak w Resistance, w Res2 mamy czysty mayhem !, i teraz pozostaje nam się modlić aż do premiery, by tak było.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)

PS3 jeszcze nie raz nas pewnie zaskoczy pod wieloma względami (X360 również). Pamiętam jak w jakiejś przygodówce na PS2 (podobnej do God of War, nie pamietam tytułu) mielismy do czynienia z ponad 100 przeciwnikami na jednym polu bitwy. Jak na mozliwosci PS2 był to lekki szok, tym bardziej, że grafika była na zadowalającym poziomie. Wydaje się wiec, ze PS3 nie powinno miec problemów z cała armią... a jednak trudno szukać takich gier. Heavenly Sword juz coś pokazuje pod tym względem.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

W HS to chyba było z tysiąc hehehe... ale wiecie jak to tam było rozwiązane? Po chłopsku.. AI (SI?) głupiało wraz z odległością od bohaterki ;)

A co do tego Resistance 2... tak mnie natchneło jak zobaczyłem materiały... że tych jednostek CHIMER-ZOMBI jest dużo ale są głupie jak but... co w ssme w sobie nie jest złe... ale o czymś tam świdczy - obym się mylił.

Tak jak pisałem REsistance kojarzy mi się z korytarzami ale na wyższych poziomach trudności bardzo mi się podobała agresywnosć CHIMER... skurczebyki nieżłe kombinowały... w Half Life 2 tego nie czułem ;)

Opublikowano
A co do tego Resistance 2... tak mnie natchneło jak zobaczyłem materiały... że tych jednostek CHIMER-ZOMBI jest dużo ale są głupie jak but... co w ssme w sobie nie jest złe... ale o czymś tam świdczy - obym się mylił.

Aha chcesz walczyć z całą armią przebrzydłych, uzbrojonych po zęby, gotowych cię rozerwać na tryliardy inteligentnych chimer tak !? .......... Masochista :P.

Opublikowano
A co do tego Resistance 2... tak mnie natchneło jak zobaczyłem materiały... że tych jednostek CHIMER-ZOMBI jest dużo ale są głupie jak but... co w ssme w sobie nie jest złe... ale o czymś tam świdczy - obym się mylił.

Aha chcesz walczyć z całą armią przebrzydłych, uzbrojonych po zęby, gotowych cię rozerwać na tryliardy inteligentnych chimer tak !? .......... Masochista :P.

Bo te Chimery właśnie mają takie być :rolleyes: bo tak są tworzone :)

Opublikowano

Dla mnie R2 jest gra "must have".Jedynka bardzo mnie wciagnela pomimo ze nie byla doskonala i sa gry lepsze.W dwojce wszystko jest polepszone i jest wiele nowych zastosowan.Uwazam ze gra i wszystko w grze jest delikatnie mowiac bardzo dobre/ladne (dla tych co lubia sie czepiac).Jedyny minus (jak dla mnie) to to ze AI chimer jest bardzo niski...sami wbiegaja ci pod celownik i malo sie chowaja.

Opublikowano

Dokładnie... ale ten trzeba było odblokować.. pozatym dlamnie Resistance jest niedoścignionym wzorem jak powinnie wyglądać zwiększony poziom trudnośći... nie dość że AI było znacznie bardziej wymagające to jeszcze Chimer było więcej i w miejscówkach po których było widać że designerzy już na poziomie rozplanowania poziomów planowali je tam umięścić. W żadnej innej grze się z czymś takim na taką skale nie spotkałem...

 

Opublikowano
pozatym dlamnie Resistance jest niedoścignionym wzorem jak powinnie wyglądać zwiększony poziom trudnośći...

Polecam obadać części COD na poziomie Veteran, zabawa nabiera zupełnie innego poziomu, mayhem jak z bicza strzelił :P.

 

W COD4 na Veteranie mam dziwne uczucie bycia oszukiwanym przez konsolę (zupełnie jakby widziała przez ściany :P )

 

W Resistance Chimery co prawda też strzelały zanim Ty je zobaczyłeś, ale było bardziej "naturalne". Pamiętam jakie oczy zrobiłem gdy po ostrej wymianie ognia z chiemrami uciekłem z pomieszczenia, żeby odnowiła mi się energia. Odwracam się a tu Chimery za mną wyszły, wcale nie czekąły aż wrócę do nich z powrotem (jak to ma miejsce często w innych grach) :)

 

Tak przy okazji, to w Uncharted imo AI przeciwnika było bardzo dobre na wyższych poziomach trudności - goście praktycznie za każdym razem kombinowali inaczej. Niby rozplanowanie ich na planszy było za każdym razem takie samo, ale jak już doszło do wymiany ognia to do końca nie byłeś w stanie przewidzieć co zrobią.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...