Skocz do zawartości

Resistance 2


dusza24

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmmm Cenię firmę Insomniac bo robi bardzo dobre produkcje od Ratcheta który utkwił mi w mojej pamięci jak posiadałem Playstation 2. Nie grałem w resistance1 jednak 2 mi się podoba i wygląda ciekawie :) Mam pytanie czy w tej grze jest tylko widok FPP a przy okazji jak sie steruje ? normalnie padem ? powiedzmy ze w strzelaniny FPP na PS3 nigdy nie grałem. Dlatego się pytam czy łatwo się steruje etc.

 

 

Obserwuję widzę tą grę i no podoba mi sie tylko właśnie chodzi mi o to czy łatwo podołać sterowaniu ? :)

Opublikowano

Coż gra może być przeczętniakiem lub dobrym fpskiem;) Grafę i otoczkę już ma. Teraz "tylko" aby fabuła była nie tylko na papierze jak w Doomie no i aby był niezły "feeling" naparzania no i przede wszystkim multi z fajnymi trybami. W necie jeśli chodzi o "nierealistyczne" FPS to jednak UT 3 jest lepszy od Res 1 imo

Opublikowano
Coż gra może być przeczętniakiem lub dobrym fpskiem;) Grafę i otoczkę już ma. Teraz "tylko" aby fabuła była nie tylko na papierze jak w Doomie no i aby był niezły "feeling" naparzania no i przede wszystkim multi z fajnymi trybami. W necie jeśli chodzi o "nierealistyczne" FPS to jednak UT 3 jest lepszy od Res 1 imo

 

Jak można porównywać Res1 (tytuł startowy) do wydanego poźniej UTIII ?

 

O multi to bym się nie martwił w Res2, to jest przecież wizytówka tej serii. Bardziej trzymam kciuki za singla bo w 1 nie był zbyt porywający.

 

 

Ps Nie rozumiem klęski UTIII na ps3 (nie wiem jak się na iXie trzyma), może ze względu na brak singla właśnie (bo mecze z botami to dupa nie singiel). Szkoda, ale swoją kopię UTIII sprzedałem.

Opublikowano

Przyczyna kleski UT3 jest prosta. JEST ZBYT TRUDNY. Dobry gracz wpada i zabija 5 gamoni, a oni nawet nie widza kto ich zabija i sie zniechecaja. Dlatego slabi gracze przeniesli sie na np. COD4 gdzie nie musza byc skillowi tylko musza umiec sie schowac poczekac i zabic kogos w plecy. Nie sa oczywiscie czolowka graczy w Cod4 ale przynajmniej kogos zabija i moze czasami wyjda na + w kill/death ratio.

 

Natomiast co do resa 2.

 

Niestety multi poszlo wlasnie w strone COD4 co dla mnie nie jest najlepsza nowoscia.

 

No ale coz, moze sie to przyjmie i moze mi sie spodoba.

Opublikowano
Jak można porównywać Res1 (tytuł startowy) do wydanego poźniej UTIII?

o_O Jak mozna? Ano mozna, porownaj sobie Q3 ktory ustepuje TYLKO grafika innym FPSom ktore teraz wychodza. Reszta jest po prostu perfekcyjna a gra ma kolo 8 lat

 

Ludzie sprzedali UT bo mysleli ze to kolejny FPS for fun jak CoD a niestety gry w UT trzeba sie nauczyc.

Wchodzi taki koles na UT z mysla ze sobie pogra i spotyka na serwie ludzi przewyzszajacych go skillem 10 razy ktorzy mu pograc nie daja bo kazde wyjscie na przeciwko takiemu kolesiowi konczy sie w 1-2 sekundy na korzysc doswiadczonego gracza co w CoD jest znacznie zniwelowanie i dochodzi do tego szczescie ktore w UT jest malo potrzebne a w CoD jest jedna z najwazniejszych rzeczy. No wiec wybor jest prosty dla takiego gracza bo mysli on mniej wiecej tak - po co mam "tracic" czas zeby nauczyc sie dobrze grac jesli moge grac w CoD w ktorym zawsze kogos zabije

 

Jesli Res 2 bedzie chociaz tak skillowy jak pierwsza czesc bede sie bardzo cieszyl ale nie wroze mu takiej liczby graczy jaka miala jedynka. Dlaczego? Dlatego ze tak czy tak to ci slabsi gracze pojda grac w cos bardziej losowego (znam nawet kolesi ktorzy mowia ze zostaja przy CoD4 o_O)

A juz nie mowie o sytuacji kiedy insomniac zrobilo by z tej gry cos tak skillowego jak UT bo wydali by wyrok na wlasna gre

 

Ale ja czekam do premiery i bede w to gral jakie by nie bylo :)

Opublikowano

@Adi

 

No tak, ale Q i UT to filary skillowych FPSów i porównywać je do Res1 (szczególnie UTIII) to tak jakby mazde m5 (mała, słabsza ale dająca radochę) porównywać do subaru wrx :)

 

Ja właśnie nie do końca rozumiem takich ludzi... UTIII kupiłem dla kompletnie innego klimatu i rozgrywki niż w codzie. Grać w zupełnie inną grę tylko dlatego że sobie nie radze to głupota. Zwłaszcza że UTIII oferuje wg mnie najlepszy klimat S&F z podgatunku "laserki-blasterki" :)

Faktycznie czasami w DM na małej mapie dostawałem do zera jak się nadziałem na wyjadaczy ale w gruncie rzeczy nie było aż tak źle, przyjemność z gry była i basta, szczególnie że ilość trybów, broni, pojazdów i wielkość plansz dawała multum możliwości. Achhh zresztą wiecie...

Co by nie mówić, kiedy wieczorem człowiek widział max 20 osób na serwerach z czego połowa zza aceanu z wielkimi pingami to musiał podjąć decyzję: czy trzymać grę i grać coopa ze szwagrem czy sprzedać.

Opublikowano

W psx extreme jest playtest Resistance2.Ocena wstępna gry to 8+ ,a redaktor grał tylko w single player......jeśli weźniemy pod uwagę ,że to tylko 1/3 właściwej gry i jego wersji nie był obecny tryb cooperacji dla 8 graczy i multiplayera dla 60 to nie mam pytań jaka będzie ocena tej gry w recenzji.tym bardziej,że już pierwszy Res właśnie multiplayer rządził.

 

Po krótce najważniejsze informacje z playtestu single player:

-niesamowicie intensywny gameplay,nonstop coś się dzieje

-rozmach gry i niektóre batalie miażdzą

-grafika szału nie robi ale jest lepiej niż w jedynce i do tego niesamowicie płynnie nawet podczas armagedonu na ekranie

-jest kilka strasznych momentów

-dobra fabuła

-pełno skryptów

-średnie AI przeciwników i kompanów

 

Opublikowano (edytowane)
Musze powiedziec, ze przez ostatnie tygodnie RESISTANCE2 wyladnial NIESAMOWICIE. Po obejzeniu najnowszego traileru jestem poprostu strasznie podekscytowany tym tytulem.

 

http://www.ps3site.pl/resistance-2-swietny-trailer/

 

Juz nigdy nie bede watpic w POTEGE wewnetrznych studiow Sony.

\

 

no Wełniak nie mów hop. dopiero się okaże czy nie będzie to CODopodobne kamperstwo. grafika grafiką ale jak mapy będą zaprojektowane z dużą ilością kryjówek dla n00bów-kamperów strzelających granatnikami z ukrycia to przejdzie ci ten zachwyt :D uważam że nie ma się czym podniecać nie mając pudełka z grą w łapach.

 

EDIT:ktoś coś tam pisał że niby rfom nie jest skillowe. zapraszam do zagrania meczu customowego "carbine only". przekonasz się co to znaczy wpakować kolesiowi 10 pocisków w głowę przy pomocy dualshocka, aby dać headshota, w dodatku jednocześnie latając w powietrzu. znam kilka przypadków graczy którzy po COD4 zasiedli do resistance i długie tygodnie zajęło im nabycie jako takiego skilla. wszystkie moje obawy o część drugo kręcą się właśnie wokół tego co zrobią dla graczy umiejących się dobrze posługiwać karabinami. to co widziałem na becie , mianowicie rozchodzący się celowniczek i strzelanie "na przybliżeniu" jak w cod powodują obawy co bardziej "skillowych graczy" co do gameplayu części 2.

Edytowane przez POSNANIAK
Opublikowano

Z tego co teraz wiem to było kilka sposobów na ten kodzik. Konto na gamespy i potem jakoś na fileplanet poprosić o kod, lub właśnie tym Comrade ale to juz nie wiem.

 

Z file planet wysyłają na maila, które podawałes przy rejestracji na gamespy. I chyba na stronce sie wyświetla. Poyebane to wszystko.

Opublikowano

CO-OP na 8 graczy jest zaaa(pipi)isty. Mam 3 poziom Spec ops :)

Ale chyba jednak troche za duzo w CoD4 gralem bo mam problemy z zabijaniem w deathmatchach :/ . Troche duzo kul potrzeba, zeby kogos powalic.

Fajny motyw jest tez z graniem we 2ch graczy (split screen) online :)

Tego zawsze mi brakowalo w grach online.

No nic...jutro znow bede gral ,to moze cos napisze :)

Opublikowano

No dobra pograłem sobie troszke w ową betą.

Zacząłem od Coopa na 8 graczy na mapce osadzonej w lesie.

 

Od razu zaznaczę- w kwestii oprawy graficznej - jest lepiej ale o wielkim skoku jakościowym mowy byc nie może. Poprawiono jakośc niektórych tekstur (właściwie większości), dodano 2 razy więcej elementów na ekranie oraz mase nowych efektów. Świetnie reagująca na wszystko woda (choć samo jej wykonanie - średnie), niezwykle intensywna Gearso podobna krew lejąca sie teraz strumieniami czy cała masa naprawdę trudno zauważalnych na pierwszy rzut oka smaczków- dla przykadu- rozwalam chimerę w drobny mak za pomocą jakiegoś grubszego kalibru i co widzę na ścianie? - spływające po woli flaki, które po dotarciu na ziemie płynnie formuja się w gluta na ziemi- śmiesznie brzmi ale dość naturalnie wygląda.

 

Zaznaczyć trzeba że tym razem na ekranie dzieje się o wieeeele więcej niż poprzednio. Razem z 8 mioma innymi graczami, gdzie każdy odwala jakąś tam swoją rolę (medyk, Spec Ops, który daje naboje reszcie) mamy do dyspozycji ogromna mapkę pozamykaną w niektórych miejscach "bramami", które po wykonaniu określonego zadania otwierają się pozwalając nam dotrzeć dalej. Owe zadania polegają w 99% na wybiciu wszystkiego co chodzi- czy to zwykłych chimer piechurów znanych z jedynki, czy też głupich zombie chimer, latających małych stateczków po potwory wielkiego klibru jak np. dwa wielkie zombiaki które ni stąd ni z owąd wyskoczyły na nas po zbabiciu mięsa armatniego , lub przedstawiony kiedyś na skanach wielki kolos (nie Leviatan), dzierżący mega działo, który majestatycznie i powoli roznosił moich kompanów (ja stałem na dystansie rażąc go z fajnej snajperko- maszynówki.

 

Od razu trezba zaznaczyć i uspokoić, że nie ma opcji, że np. cała druzyna gdzieś wam s(pipi)i a wy zostaniecie sami na placu boju nie wiedząc gdzie iśc. Wszyscy sa ładnie pokazani na radarze/mapce a odstępy między poszczególnymi sekcjami nie są ogromne , więc bez trudu szybko znajdziemy resztę naszych kompanów.

 

Za każdy celny strzał dostajemy XP. Czy to lekko go drasneliśmy czy nie ,dostajemy XP. Za zabicie dostajemy oczywiście bonus, ale nie będzie takiej opcji że laik, który pierwszy raz gra w tę grę i nikogo ustrzelić nie potrafi - nie dostanie żadnych punktów doświadczenia.

 

Multi- sieka.

 

Zacząłem od Chicago- stacja pociągów. Bardzo podobna mapka do tej z pierwszej części- opisywac nie będe mimo to że zarałem tutaj najdłużej. Prosty tryb na zasadzie capture the flag, w którym przedostajemy się do sekcji przeciwniku, zabieramy jakiegoś "orba" i spieprzamy spowrotem do siebie. W trakcie posiadania takiego orba nie możemy strzelać. Co mnie uspokoiło to to, że powraca stary, dobry , SKILLOWY Resistance. Żadnych podchodów typu cod4 nie będzie- uspokajam fanów. Trzeba w przeciwnika władować dość sporo ołowiu zanim padnie na glebę(tego akurat nie lubię). Poziom panów grających w betę póki co zawodzi;)- aż trzeba się pochwalić że na 10 rund chyba 2 razy byłem pierwszy, 3 razy drugi a reszta niewiele gorzej. Przy pierwszym kontakcie w Multi rzecz jasna. Tak więc starzy wyjadacze poczują sie jak w domu.

 

Druga mapka w multi to własnie ta dziejąca się w lesie- bliźniaczo podobna do tej z Coopa. Ten sam tryb, tylko połac terenu o wieeele większa aniżeli przy mapce poprzedniej. Zdecydowanie najbardziej plastyczna , posiadająca najciekawsze teksturki (drzewa!) mapka.

 

I ostatnia mapka- San Fracisco. Pierwsze wejście na tę mapkę i szok! Jaki klimat. Jakie wykonanie. To ta mapka, po której na niebie krazą setki małych stateczków oraz kilkanaście poteżnych frachtowców! Wszystko mega płynnie a wygląd nieb po prostu rozwala na łopatki. Do tego wszystko przy zachodzie słońca!! Ufff- śliczności.

 

Okej kończę, bo uczelnia wzywa.

Opublikowano

Czy nikt nie wie o co chodzi z betą, która miała być dla naiwniaczek (takich jak ja), które zakupiły Qore sierpniowy? Niby beta już jest a ja dalej nie mogę zagrać :(

Opublikowano
Czy nikt nie wie o co chodzi z betą, która miała być dla naiwniaczek (takich jak ja), które zakupiły Qore sierpniowy? Niby beta już jest a ja dalej nie mogę zagrać :(

SCEA na blogu napisało, że maile są sukcesywnie wysyłane, ale czy ludzie z Europy tez dostaną, tego nie wiadomo na 100%.

Opublikowano
Multi- sieka.

 

Zacząłem od Chicago- stacja pociągów. Bardzo podobna mapka do tej z pierwszej części- opisywac nie będe mimo to że zarałem tutaj najdłużej. Prosty tryb na zasadzie capture the flag, w którym przedostajemy się do sekcji przeciwniku, zabieramy jakiegoś "orba" i spieprzamy spowrotem do siebie. W trakcie posiadania takiego orba nie możemy strzelać. Co mnie uspokoiło to to, że powraca stary, dobry , SKILLOWY Resistance. Żadnych podchodów typu cod4 nie będzie- uspokajam fanów. Trzeba w przeciwnika władować dość sporo ołowiu zanim padnie na glebę(tego akurat nie lubię). Poziom panów grających w betę póki co zawodzi;)- aż trzeba się pochwalić że na 10 rund chyba 2 razy byłem pierwszy, 3 razy drugi a reszta niewiele gorzej. Przy pierwszym kontakcie w Multi rzecz jasna. Tak więc starzy wyjadacze poczują sie jak w domu.

 

Druga mapka w multi to własnie ta dziejąca się w lesie- bliźniaczo podobna do tej z Coopa. Ten sam tryb, tylko połac terenu o wieeele większa aniżeli przy mapce poprzedniej. Zdecydowanie najbardziej plastyczna , posiadająca najciekawsze teksturki (drzewa!) mapka.

 

I ostatnia mapka- San Fracisco. Pierwsze wejście na tę mapkę i szok! Jaki klimat. Jakie wykonanie. To ta mapka, po której na niebie krazą setki małych stateczków oraz kilkanaście poteżnych frachtowców! Wszystko mega płynnie a wygląd nieb po prostu rozwala na łopatki. Do tego wszystko przy zachodzie słońca!! Ufff- śliczności.

 

Okej kończę, bo uczelnia wzywa.

 

 

no trochę mnie pocieszyłeś :D już niedługo będą importy z usa przed premierą europejską . jeszcze tylko kilka tygodni na RFoM online (choć troche żal się rozstawać, znowu staty od zera <_< ). mam nadzieję że multi da radę (kampania to dla mnie niekonieczny dodatek), nowe wyzwania nowe ligi na CG zapowiada się pracowita zima i wiosna :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...