CELL7777 1 Opublikowano 19 września 2008 Opublikowano 19 września 2008 mam problem z 1942 moje wyniki nie sa zapisywane na scoreboard wogule nie wykrywa moje nicka z psn o co chodzi ?? Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 http://ps3.ign.com/objects/142/14265756.html Czemu mnie to ominęło? Jestem Fanem Megamana od tylu lat, że nawet zapomniałem xD. Tu wszyscy hype jeśli chodzi o WIpeoutHD a w ten sam dzień nagle wychodzi Megaman 9 na PS3! I to utrzymany w 8 bitowym stylu. No to chyba Wipeout sobie poczeka, szykuje się niezły hardcore... Ktoś z Was też przeżył niemały szok czytając tego newsa z IGN? Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 nigdy nie grałem w megamana, wygląda jak każda inna gierka z 8 bitowców... Cytuj
kenaj 0 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 http://www.ps3fanboy.com/2008/09/22/burnou...ludes-trophies/ wooow .... niesamowity ten czwartkowy update Cytuj
Texz 670 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 (edytowane) Wpierw WHD, teraz MegaMan9, w kolejce jeszcze BP w wersji dla PSS. Gry retailowe odchodzą do lamusa. Edytowane 22 września 2008 przez t3xz Cytuj
Skotnik 652 Opublikowano 22 września 2008 Opublikowano 22 września 2008 A ten Paradise to tylko w US Store czy w nas tez sie pojawi ? A co do US Store. sprawdzał ktoś czy faktycznie nie mozna juz kupować w tamtejszym sklepie ?(to znaczy jakbym teraz zalozyl konto i dopiero dane karty wklepał, bo chyba Ci co juz maja to dopoki karta wazna to moga nie ?) Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 23 września 2008 Opublikowano 23 września 2008 The Punisher: No Mercy Coming Exclusively to PSN http://blog.us.playstation.com/2008/09/23/...usively-to-psn/ Screeny: http://i38.tinypic.com/33omjqu.jpg http://i35.tinypic.com/10rppo3.jpg http://i35.tinypic.com/2r3crrp.jpg Cytuj
mord00k 0 Opublikowano 23 września 2008 Opublikowano 23 września 2008 Jaram się w sumie. O ile będzie w nim oczywiście Punisherowa brutalność ;] Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 Jakie wrażenie MegaMan9? Cytuj
Skotnik 652 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 Jest na polski ps store ten Burnout ? Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 25 września 2008 Opublikowano 25 września 2008 Na Polskim Storze nie ma Burnout'a... Ciekawe jakie jest wytłumaczenie tych różnic pomiędzy naszym sklepem a np. UKStore? Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Ja tylko dodam, jakby ktoś chciał zakupić Megamana 9: Jeśli nie jesteś true hardcore to nawet nie bierz tej gry. osiągnięcia do odblokowania są po prostu masakryczne. np przechodzić grę codziennie przez 3 dni. lub 5x jednego dnia, ewentualnie poniżej godziny, bez straty energii itp. Kocham te serię, ale MM9 okazał się trochę za trudny xD. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Mówisz że poziom wyśrubowany jak w poprzedniczkach ? . A jak z Bossami ?, pomysłowe roboty, czy znowu popłuczyny ?. Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Jedna WOMAN! xD Bosski są OK, schematyczne jak na NES'a, ale ciekawie się je zwalcza. Same plansze są powiedzmy 'lekko' przegięte, za jednym razem nie da się przejść tu się skoczy, tu coś z dziury wyskoczy i kolejne życie od początku levela... Mimo wszystko warto, feeling 8 bit jest czymś niezapomnianym, znowu poczułem się jak dziecko ', tylko teraz wyrywam sobie włosy przechodząc MM9 [nie tylko na głowie xD] Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 (edytowane) W ogule jak gra rościąga się na HD ?, w jakiej roździelczości pracuje ?. Edytowane 26 września 2008 przez Dr.Czekolada Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 full HD, ale gra się niejako w boxie. aspect jest 4:3, no i u góry i na dole są paski również xD. Ale gra jest płynniejsza niż na NES'ie, nawet jak jest duża zadyma, to nie rwie [ciekawe czemu xD] Cytuj
Deadeye 2 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 (edytowane) Ale gra jest płynniejsza niż na NES'ie, nawet jak jest duża zadyma, to nie rwie [ciekawe czemu xD] moc cella WRESZCIE została wykorzystana Edytowane 26 września 2008 przez Deadeye Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 moc cella WRESZCIE została wykorzystana .... Wy żartujecie, prawda ?. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Panowie mam pytako- nie orientuje się ktoś czy Burnout P z USstore jest podzielny na 5 konsol jak w przypadku Wipeouta? Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Panowie mam pytako- nie orientuje się ktoś czy Burnout P z USstore jest podzielny na 5 konsol jak w przypadku Wipeouta? Nie ma blokady, sprawdzone na własnej skórze Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Linger in Shadow... nikt nie wie co to jest... dzieki temu mozna przypuszczac ze bedzie klawe... Nie jest to gra, raczej abstrakcja... interaktywne doswiadczenie? PSN wersja HEAVY RAIN? http://ps3trophies.er.pl/ <- Trophies Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 28 września 2008 Opublikowano 28 września 2008 PixelJunk Eden art and music: Baiyon Interview http://www.siliconera.com/2008/09/27/pixel...iyon-interview/ Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 1 października 2008 Opublikowano 1 października 2008 Bomberman na PS Store! http://www.ps3site.pl/bomberman-na-ps-store/ Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 października 2008 Opublikowano 1 października 2008 Bomberman na PS Store! http://www.ps3site.pl/bomberman-na-ps-store/ OOOO Ku..wa mać !!! Za(pipi)iście !!! To jest jeden z nielicznych tytułów których zazdrościłem iXowi. Piszę absolutnie poważnie. Jedna z gier wszechczasów, na imprezki niezastąpiona ! Na kompie się w to grało nocami, 2 na jednej klawie i 2 zlinkowanePCty hehe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.