Skocz do zawartości

Ha Czy, nowe mapy ida :>


Kiler8888

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ciesze sie jak male dziecko XD Trzeba szykowac 800pkt :)

 

Zer:

Jezeli dla Ciebie Guardian i Lockout to jest to samo to krzyz na droge :puk: (no chyba, ze se jaja robisz ;P)

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)
Ciesze sie jak male dziecko XD Trzeba szykowac 800pkt :)

 

Zer:

Jezeli dla Ciebie Guardian i Lockout to jest to samo to krzyz na droge :puk: (no chyba, ze se jaja robisz ;P)

 

nie robie sobie jaj... i nie twierdze, ze sa to identyczne mapy... no ale kurna bandzi moglo zrobic cos oryginalnego albo zrobic remake jakiejs lepszej mapy zamiast w kolko powielac schemat lockouta...

Edytowane przez Zeratul
Opublikowano (edytowane)

No starali sie zrobic cos oryginalnego ... dzieki temu idze grac tylko na 3 mapach :rotfl: Wole, zeby dawali remaki niz takie dna jak Epitaph ;]

 

EDIT:

 

Zreszta narzekasz jak stara baba - ten Map Pack powinien dogodzic kazdemu. Jedna mapka z H1, jedna z H2 i jedna kompletnie nowa. W poprzednim packu dostales dwie nowe mapy i jedna do edita, wiec cicho siedz ;P

Edytowane przez Ins
Opublikowano
No starali sie zrobic cos oryginalnego ... dzieki temu idze grac tylko na 3 mapach :rotfl: Wole, zeby dawali remaki niz takie dna jak Epitaph ;]

 

EDIT:

 

Zreszta narzekasz jak stara baba - ten Map Pack powinien dogodzic kazdemu. Jedna mapka z H1, jedna z H2 i jedna kompletnie nowa. W poprzednim packu dostales dwie nowe mapy i jedna do edita, wiec cicho siedz ;P

niech nie leca w kule tylko zrobia nowe oryginalne i DOBRE mapy...

Opublikowano
No starali sie zrobic cos oryginalnego ... dzieki temu idze grac tylko na 3 mapach :rotfl: Wole, zeby dawali remaki niz takie dna jak Epitaph ;]

 

EDIT:

 

Zreszta narzekasz jak stara baba - ten Map Pack powinien dogodzic kazdemu. Jedna mapka z H1, jedna z H2 i jedna kompletnie nowa. W poprzednim packu dostales dwie nowe mapy i jedna do edita, wiec cicho siedz ;P

niech nie leca w kule tylko zrobia nowe oryginalne i DOBRE mapy...

 

 

problem polega na tym, że jak zrobią nowe mapy to przynajmniej 2/3 nie będą sie nadawać do porządnej gry, niestety statystyki mówią za siebie, tak to wygląda z Bungie, gry robią genialne, ale mapy już tak dobrze im nie wychodzą

Opublikowano
problem polega na tym, że jak zrobią nowe mapy to przynajmniej 2/3 nie będą sie nadawać do porządnej gry, niestety statystyki mówią za siebie, tak to wygląda z Bungie, gry robili genialne, ale mapy już tak dobrze im nie wychodzą

 

sory, musialem

Opublikowano
problem polega na tym, że jak zrobią nowe mapy to przynajmniej 2/3 nie będą sie nadawać do porządnej gry, niestety statystyki mówią za siebie, tak to wygląda z Bungie, gry robili genialne, ale mapy już tak dobrze im nie wychodzą

 

sory, musialem

no nie wiem... marathon mi sie nie podobal...

Opublikowano
Wyglada okropnie ale to lockout, przyjemnosc z gry bedzie podobna choc pare rzeczy zmienili(np wyglada na to ze zamkneli okno w bibliotece) :whistling:

 

Może będzie otwierane na guziczek.

 

 

 

 

Barth co tam wyłapałeś za różnice?

Opublikowano

No dobra, nie mogłem nigdzie wygrzebać odpowiednich screenów Lockout'a, więc na szybko przeedytowałem paintem (a nie Edytą) screeny Blackout'a, żeby pokazać wam różnice, których jak na razie się dopatrzyłem, oto one:

inh3legdlcblackout03de7.jpg

inh3legdlcblackout02kn1.jpg

inh3legdlcblackout05mr6.jpg

 

1. Zabudowane okno w bibliotece, trudniej będzie się nim wydostać (o ile wogóle będzie to możliwe)

2. Podziurawniona "ścianka działowa" w bibliotece, chowanie się za nią już nie będzie takie łatwe

3. Powiększony murek, łatwiej będzie wskoczyć z niego na snajper tower (wogóle Bungie zapowiedziało, że wszystkie skoki znane z H2 są łatwiejsze do wykonania)

4. Brak słupków, za którymi można było sie chować

5. Powiększona i słabiej obudowana platforma, ściąganie z niej ludzi będzie duuużo łatwiejsze

6. Były "green room" zyskał dodatkową parę schodów i jest przez to jakby głębiej położony, jeszcze nie wiem czy coś to zmieni, ale warto to zanotować :whistling:

7. Brak wyważonych drzwi, za którymi można było sie chować (patrz co Final Boss wyczyniali z oddball'em)

8. Zapomniałem tego zaznaczyć na środkowym screenie - brak okienka w podłodze, nie da się zaglądać do "middle room'u"

 

to chwilowo tyle, ale założę się, że jest tego więcej

Opublikowano

ja bym jeszcze dodal:

 

in_h3_LegDLC_Blackout04.jpg

 

1. teraz na luzaku doskok do kolanka

2. nie jestem pewien ale chyba skroty po framudze drzwi nie beda juz mozliwe

3. brak tej takiej antenki, przez co mozna bylo skrotem sobie wskoczyc na br3 (nawet jesli framugi beda)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...