.:marioo:. 104 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Na początku widać twarz bohatera,wystarczy lekko gałkę wychylić BTW: mogli zrobić z jego twarzy coś w stylu Dartha Vadera:P Cytuj
pele15 3 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 obejrzałem dead space downfall i "bajka" dobra na maksa. fajne te piły co tak ładnie wszystkich cieły i mam w związku z nimi pytanie czy w grze również są te piły i czy też tak fajnie wszystko tna i można sobie nimi w miare rozwałke zrobić? czy nie wygląda to tak kolorowo jak na filmie obejrzałem dead space downfall i "bajka" dobra na maksa. fajne te piły co tak ładnie wszystkich cieły i mam w związku z nimi pytanie czy w grze również są te piły i czy też tak fajnie wszystko tna i można sobie nimi w miare rozwałke zrobić? czy nie wygląda to tak kolorowo jak na filmie Cytuj
adaroth 0 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 (edytowane) Jak wpisać kody żeby działały. Znalazłem w google sekwencje kodów jakie trzeba wpisać żeby np dostac 10000credits, ale niestety nie działają. Ok juz wiem gdzie był błąd - kody należy wpisywać z pada nr 1 - wtedy działają. Edytowane 2 listopada 2008 przez adaroth Cytuj
adaroth 0 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 Mam pytanie - jak pokonać leviatan'a w 6-tym rozdziale? Załatwiam 3 ramiona, potem on rzuca we mnie kulami, które przechwytuje kineza i odrzucam mu w otwór gebowy, potem jest chwila i mogę strzelić w jego żółte migdałki. Niestety amunicja mi sie konczy i nie zawsze udaje się tez przechwycic kule i tak trace energie a amunicja juz sie nie pojawia. Potem znowu pojawiają się 3 macki i tym razem potwór dodatkowo rzuca kulami i w tym momencie juz wszystko mi sie konczy. Nie mam pojecia jak ta walke przejsc - meczylem sie juz 2 godziny i nic. Może macie jakiś sposob jak go pokonać albo kod który daje za każdym razem po wpisaniu zdrowie lub kase. Pzdr. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 (edytowane) Ja go wlasnie dzisiaj zabilem. Taktyka prosta. Najpierw trzy nogi ucinasz czym kolwiek. Potem odbijasz te kulki. Najlepsza jest pila. Nawalasz z podstawowego strzalu - czyli L1 - i te kulki same sie odbijaja. Jak doleca do mordy tej maszkary to L2. Oprucz amunicji w tym pomieszczeniu sa tez butle z gazem wiec kineza chwytasz i napierdalasz w ryj roslinki.Kazda inna bron wystrzelona w dobrym momencie zdetonuje kulke w czasie gdy ona opuszcza gebe roslinki. Potem wszystko powtarzasz. Jesli masz malo amunicji to jak w drugiej fazie ten odbyt bedzie do ciebie strzelal i nawalal z macek jednoczesnie to z wcisnietym L2(bieg) biegnij w lewo albo w prawo i jak bedziesz mial clear shota to napieraj. Pamietaj o butlach. Edytowane 2 listopada 2008 przez Afroman Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 obejrzałem dead space downfall i "bajka" dobra na maksa. fajne te piły co tak ładnie wszystkich cieły i mam w związku z nimi pytanie czy w grze również są te piły i czy też tak fajnie wszystko tna i można sobie nimi w miare rozwałke zrobić? czy nie wygląda to tak kolorowo jak na filmie Film rzeczywiście dobry. W grze nie ma takiej piły, ale są inne rodzaje broni które też dobrze tną wroga. Mam pytanie - jak pokonać leviatan'a w 6-tym rozdziale? Moment w którym pojawiają sie nowe macki to połowa sukcesu, rób to samo co do tej pory. Zabierz więcej amunicji i staraj sie jej nie marnować, strzelaj tylko we wrażliwe części macek, przechwytuj kule i odrzucaj - mi też nie zawsze się udawało - strzelaj do kuli gdy trzyma ją w otworze. Ja zacząłem męczyć poziom niemożliwy, okazuje się że jest możliwy Zauważyłem, że jeśli nie zaniesie się schematów do magazynu to cały czas znajduje się tylko amunicję do pierwszej broni - mi to pasuje. Znalazłem drugi mały błąd w tłumaczeniu - przy wyjaśnieniu migania na czerwono celownika broni w strefie bez grawitacji Gdy grałem pierwszy raz nie mogłem przez to zrozumieć o co chodzi... Cytuj
adaroth 0 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 Dzięki Panowie - bos załatwiony. P.S. Gra wciąga na maksa - nie wiem czemu ale pomimo powielania schematów wciąga jak diabli. Gdyby nie praca już bym ją skończył 2x. Pzdr Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Jakie są nazwy broni w polskiej wersji?? Np. taki Plasma Cutter to.. Plasma Cutter czy Przecinak Plazmowy xD? Cytuj
Snake_Plissken 924 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Piła Plazmowa jeśli dobrze pamiętam. Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Włączyłem na chwile po polsku <lol>, uśmiałem się, wolę jednak angielski, chociaż klimat nie ulatuje. Po 2 chapterach gra jest naprawdę ciekawa, póki co, łaże sobie jak menel, rzucam zwłokami itp, szukam logów [chociaż i tak ominąłem pare ><], ale ogólnie jest OK. Nie jest wybitnie, ale całkiem przyzwoicie. Ot gra na wieczór Cytuj
orpelek 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Powiedzcie Panowie jak jest z miejscówkami w dalszych etapach gry. Jestem na razie w czwartym rozdziale i jak na razie gra zaskakuje co chwile nowymi rozwiązaniami. Nie mogę nie pochwalić szczególnie jednego miejsca w trzecim rozdziale. Pomieszczenie z wielką wirówką i zerową grawitacją poprostu mnie zmiażdzyło swym ogromem oraz geniuszem wykonania. Jak zeskoczyłem na dół i i dwa "robale" zaczęły do mnie pełznąć. Nie mogły bez grawitacji szybko się poruszać, ja stałem i powoli odstrzeliwałem im kolejne odnóża. Coś pięknego, wtedy poczyłem moc tej gry. A, i muszę zaznaczyć (nie chwaląc się), że gram na projektorze HD bo telewizora LCD sie jeszcze nie dorobiłem, ekran gry to około 80 cali. Przy takim obrazie oglądanym z około trzech metrów ta gra naprawdę daje niezłego buta w twarz w nie jednym momencie. Pozdrawiam...sory że się tak rozpisałem ale mnie poniosło i to świadczy o geniuszu tej gry... Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Jestem mile rozczarowany tą grą. Jedna z nielicznych gier, o ile nie jedyna od EA z takim klimatem, zaznaczmy że to ich własny wytwór. Mam nadzieje, że sukces tej gry zachęci EA do wydawania większej ilości takich gier (nadchodzi Dante's Inferno). A sama gra, jak już wcześniej pisałem to skrzyżowanie Obcego, The Thing i Doom'a. Motyw z rozczłonkowywaniem miodny na maksa. Staza, a potem pif paf i już jest kadłubek z potffforka... Trochę brakuje mi wstawek filmowych, ale nie jest to jakąś wielką wadą. Bardzo spodobały mi się motywy, gdy spotykałem (jeszcze) żyjących załogantów USG Ishimura, którzy najczęściej po chwili sami siebie uśmiercali. Wykonanie maszkar, genialne. Rozwaliły mnie te małe dzieci z mackami. Mocne... Jak dla mnie jedna z najlepszych gier tego roku... Cytuj
Tom19 0 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Jestem prosto po przejściu całej gry i moge napisać ,że jestem pod wrażeniem początku,środka,końca....wogóle całej gry!! :D... co zrobili panowie z EA to należą sie gromkie brawa,ludzie wreszcie rozumieją że w zupełnie nowych grach leży potencjał (tak jak ostatnio kozacka gra World of Goo) Sama gra to najlepsze połaczenie takich gier jak Doom3,Resident Evil 4 i Cold Fear...Klimat,miejscówki,gameplay,muzyka,potworaki,klimat,miejscówki,muzyka i jeszcze raz klimat...Jedna z najlepszych gier jakich grałem i imo że nie straszy tak bardzo tylko próbuje ,to przyjemność z grania jest niewiarygodna. W tej grze rozwala każdy moment ,czy to 0 grawitacja i fizyka ciał latających w takiej grawitacjii ,czy momenty zaskoczenia (początek z potworakiem siłującym sie z windą the best ) ,muzyka i dźwięki to coś totalnie wykręconego i zaryzykuje stwierdzeniem ,że bardziej sie bałem gdy właśnie była taka cisza ze zgrzytami i jakimiś szeptami kobiety niź samą walką nacierających poopaprańców Potworaki wogóle mają swój niepowtarzalny charakter i każdy inny,fajny design itd...Znalazł sie nawet taki ''piramidogłowy'' ,ale na niego jest spośób...Co do rozwałki to super zrobiona kwestia z odcinaniem kończyn i zawziętością przeciwników w stylu ''..i tak cie ugryze..nawet z ucięta głową'' :) Ta gra nie jest dla osób o słabych nerwach zewsząd wyskakują przeciwnicy,czy to przez otwory wentylacyjne,czy leżąc nagle wyskakują robiąc akuku...A że nie jestem już ''sikającym ze strachu'' to po jakimś czasie przyzwyczajałem sie do tego ,że jak widze krate wentylacyjną to moge z zegarkiem w ręku czekać ,aż wyskoczy jakaś paskuda..Apropo bossów-ja bym dał co 3 rozdział jednego...a tu jest tylko w 5 i ostatnim rozdziale (ale ostatni boss baaaardzo kozacki) Ogólnie gra sie rewelacyjnie i wiele osób przez kolejne lata to potwierdzi Co do jeszcze pozytywnych aspektów to hologram-takie menu głównego bohatera gdzie można oglądać zdobyte przedmioty,cele misji itd bedąc ciągle w ruchu , dramaturgia niektórych misji lub momentów ,wogóle fabuła nawet ,nawet...No i każdy będzie to powtarzał -ZNAKOMITE MIEJSCÓWKI !!! bałem sie ,że będą sie powtarzać itd...ale to co przez te 12 misji zobaczyłem to niesamowite , każda ma swój urok i niepowtarzalny design ,a rodzynkiem i głównym upiększaczem tych miejsówek jest światło ,cienie i rozmycie planu ,dzięki którym jest jeszcze ładniej... Ogólnie...gra jest mega wciągająca , brutalna, piękna ,fascynująca,troche straszna z dawką adrenaliny i ogólnym fanem na bite 10-12 godzin grania :) Według mnie gra należy do kandydatów na gre roku 2008 Moja ocena 9 /10 Moje Artystyczne Dead Space 1 Cytuj
pearlfan 0 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 dzisiaj rano odebrałem paczkę... włączyłem na 5 min ale szybko wyłączyłem bo nie ma feelengu w dzień... zasiadłem ponownie jakąś 1h temu - sam... no i właśnie robię sobie przerwę bo za bardzo spięty już siedziałem ta gierka WYMIATA klimatem! taką schizę i stracha to miałem grając tylko w SH2... teraz spadam na piwko ale jak wrócę to mam zamiar jeszcze pomęczyć to cudo... w ogóle to w poniedziałek organizuje LAN Party na chacie (10 chłopa, piwko, pizza, wspomnienia oldschoolu, PCty, PS2 i PS3) jak zapuszczę to kumplom o 2 w nocy na 32 calach z dźwiękiem 5.1 to zapewne niektórzy zejdą na zawał (już widzę miny kolegów blaszaków, którzy o Dead Space pewnie nawet nie słyszeli ) Cytuj
wiiboxstation 0 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 A dlugie to DS ? +- 12 godz (grałem na hardzie) Cytuj
Tom19 0 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 Pearlfan --> ja właśnie przeszedłem Dead Space na kompie -bo na PS2 ,które mam niestety nie wyszło nie wiedzieć czemu..hiehie Mylisz sie ,że nikt na blaszaku nie wie o tej grze (zobacz już 2 strony komentarzy na gry-online )Mniejsza o to -taką cegiełke chciałem dodać....a powyżej moje wrażenia z gry ...Jest cool Cytuj
pearlfan 0 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 Tom19 luzik, nie miałem na myśli wszystkich kolegów PCtowców... ale znam jeszcze kilku takich zatwardziałych ignorantów i liczę, że po pokazie jaki im urządzę co nie co im się w głowach rozjaśni... no a teraz zabieram się za granie... ciekawe ile wytrzymam? Cytuj
Burth 2 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 zainstalowalem sobie pancerz z pss (ten w kolorach ps3), jak moge teraz zmienic na zwykly ? Cytuj
artex 28 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 A co dają te pancerze ? , ja mam tego scorpiona. Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 zwiększony armor i inventory slots. Mam oba, nie da się wrócić do zwykłego, nie ma sensu, bo jest o wiele słabszy niż obsidian i scorpion Zaczynam na impossible [2hit and po Hyszyku generalnie, jakieś tipsy od calaków dostanę co do tego poziomu? jakie bronie masterować, itp? dzięki] Cytuj
kenaj 0 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 Podłączam się do pytania Hysza, bo mam identyczny problem I mam dodatkowe: czy można rozpocząć grę na najwyższym poziomie trudności z ulepszaniami broni/ekwipunku z pierwszego przejścia gry na normalu? Jak tak, to w jaki sposób? Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 Podłączam się do pytania Hysza, bo mam identyczny problem I mam dodatkowe: czy można rozpocząć grę na najwyższym poziomie trudności z ulepszaniami broni/ekwipunku z pierwszego przejścia gry na normalu? Jak tak, to w jaki sposób? Nie, nie da się przenieść ekwipunku do wyższego poziomy trudności. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 Calaka jeszcze nie mam, ale jestem już blisko więc co nieco mogę podpowiedzieć. W zasadzie to najlepiej masterować wszystkie giwery, poza miotaczem ognia i piłą, przynajmniej według mnie. Miotacz jest zbyt słaby i szybko traci amunicję/paliwo, a piła jest dobra na wolnych przeciwników. Można też trochę ulepszyć staze, nieraz uratuje nam to życie, zwłaszcza w walce z jakimś kolosem. Na początku niezła jest giwera linowa, dwa strzały w nogi i koleś już nie pobiega Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.