ziemia1 685 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 Jedna z najlepszych gier w jakie grałem, może nie straszy jakoś mocno, ale odpowiednio zbudowany klimat pozwala poczuć emocje. Byle kontynuacja dorównała tej części. Konieczny dobry zestaw nagłośnienia i podbite w nim basy, brakuje tylko zestawu do drgania fotelem. Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Dodatki do Dead Space w drodze http://polygamia.pl/dodatki-do-dead-space-w-drodze Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 mogliby zrobić coś konkretnego a nie takie pierdoły... Cytuj
kiks 0 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Calaka jeszcze nie mam, ale jestem już blisko więc co nieco mogę podpowiedzieć. W zasadzie to najlepiej masterować wszystkie giwery, poza miotaczem ognia i piłą, przynajmniej według mnie. Miotacz jest zbyt słaby i szybko traci amunicję/paliwo, a piła jest dobra na wolnych przeciwników. Można też trochę ulepszyć staze, nieraz uratuje nam to życie, zwłaszcza w walce z jakimś kolosem. Na początku niezła jest giwera linowa, dwa strzały w nogi i koleś już nie pobiega Wiec powodzenia z takim podejsciem. Posidam uz calaka od dawna i dwie rady, pierwsza dotyczaca broni a druga kombinezonu. 1.Pakowac ulepszenia w Pile Plazmowa na maxa. Nastepnie kiedy sie zdobedzie mozliwosc posiadania lasera stykowego to kupic, lecz tylko do plecaka, gdyz jeden naboj ktory znajdziemy do tej broni sprzedac mozna za 1000 kredytow, bardzo dobra gotowka jest z tego. a gdy juz mozna miec Strzelbe Energrtyczna to miec i uzywac, jezeli nie ma sie co robic ze Zwojami Mocy mozna pakowac w Strzelbe. lecz sluzyc tlko ona ma w krytycznych momentach aby przeciwnika powalic i odepchac od siebie. 2.Kombinezon pakoj w HP na maxa i staze na maxa w Dlugosc. Taka kombinacja pozwolila mi przejsc gre w niecale 7h. Taktyka: Staza - Pila Plazmowa w konczyny gorne - po przeciwniku. Niepotrzebna amunicja z Lasera Stykowego pozwala na kupno sporej ilosci zwojow mocy na ulepszenia a Strzelba Energrtyczna nie pozwala zblizyc sie nikomu do nas. Amunicja do Pily plazmowej jest tania,duzo jej i czesto mozna ja znalezc wiec z brakiem nie bedie problemu. Jest to sposob dla osob, ktory potrafia troche lepiej celowac niz niedielni gracze. Ale pewne jest to ze nie mozna pakowac ulepszen we wszystko, max 3 rzeczy. Moozna to nawet przeczytac w PSXie. Pozdro Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Ja jestem w 11 rozdziale ze swoimi giwerami i nie narzekam na kłopoty, wręcz przeciwnie Cytuj
kiks 0 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Ja jestem w 11 rozdziale ze swoimi giwerami i nie narzekam na kłopoty, wręcz przeciwnie Pewnie ze nie narzekasz, chcialgys sie uprzec to gre przeszedlbys i bez uzywania broni, ale chodzi tutaj o ulatwianie sobie a nie wybieranie drogi pod gorke Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Ja jestem w 11 rozdziale ze swoimi giwerami i nie narzekam na kłopoty, wręcz przeciwnie Pewnie ze nie narzekasz, chcialgys sie uprzec to gre przeszedlbys i bez uzywania broni, ale chodzi tutaj o ulatwianie sobie a nie wybieranie drogi pod gorke O Boże. Dla ciebie pod górkę z moimi giwerami, dla mnie głupota używać stazy i dopiero strzelać z piły. Dwa strzały z linowego i powalam największych! Pod górkę? Jasne. Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Poszło na impossible, głównie plasma cutterem, xD Teraz tylko zmaxować bronie i jest cycuś Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 ja walczę samą piłą bez stazy na niemożliwym i daje radę, narazie... nie zanosilem żadnych schematów do magazynu (mam ciągle w plecaku) i dzięki temu nie mam problemów z amunicją do piły - prawie 100% tego co znajduje to tylko amunicja do piły. Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 To nie ma znaczenia:D kwestia tylko tego czy masz inne bronie w łapach, czy nie. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Jak na razie 8 rozdział i co tu dużo gadać,imo najlepszy survival horror od czasów Re4(choć króla Residenta nie pobije), dokładnie ocenię jak zdobędę calaka. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Grałem w to u kumpla. Miazga. IMO świetna gra, akcja non stop, a eksterminować tych przebrzydłych lamusów można na różne sposoby. Po takim slow-mo w Falloucie różnica kolosalna Cytuj
wiiboxstation 0 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 Mam problem: kupiłem obidiana i scorpiona, zainstalowałem, włąnczam grę ,ładuje save'a i kombinezonów nie ma help!!! Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 Sprawdzałeś w sklepie na samym dole? Ja mam tam obsidiana... Cytuj
pearlfan 0 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 8h 33min na liczniku... zaczynam 7 rozdział... klimat wciąga jak cholera...jak zacznę grac to nie mogę się oderwać mimo że czasami psyche mi siada i mówi mi, że mam włączyć światło i popykać w coś wesołego i kolorowego ...najlepszy patent w tej grze to HUD... no i rozczłonkowywanie tych pokracznych wykolejeńców... miód! ciekawe czy do końca gry użyje czegoś oprócz piły i pistoletu linowego bo do tej pory te dwie zabawki zdają świetnie egzamin... najpierw pistoletem po nogach a potem piłą dobijam pełzaki Cytuj
wiedzminka 0 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 Witam. Mam pytanie do osób które zdobyły już platyne. Zamierzam scalakować ten tytuł więc zależy mi na jakiejś podpowiedzi. Opisze krótko jak zamierzam przechodzić tą grę a jeżeli można zrobić coś lepiej i szybciej to napiszcie. Za pierwszym razem przejde gre na poziomie easy używając tylko plasma cutter i ulepszając swój ekwipunek. Za drugim razem skupie się na ulepszeniu wszystkich broni. Na koniec zostanie trzecie przejście gry na najwyższym poziomie trudności. Czy tak będzie dobrze ? Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 Nie będzie dobrze IMO. Ekwipunku nie da się przenieść na inny poziom trudności. Ja proponuję grać na średnim poziomie trudności, żeby poznać grę i odblokować poziom "niemożliwy". Później przenieść się na niemożliwy. Easy to strata czasu, zwłaszcza że "ciekawie" robi się właściwie na poziomie niemożliwym. Cytuj
Drobs 0 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 (edytowane) A ja mam jeszcze inną wizję : Najpierw przejść grę na hardzie dla czystej przyjemnośći - moim zdniem to najlepiej wywazony poziom żeby poprostu czerpać czystą radoche z grania. Potem na easy zeby zeby zrobic wszytskie popierdułkowate trofea w stylu skakanie w próżni i znajdywanie dziennikow + trofea za upgrady: ponieważ to łatwy poziom znalezione "ajtemy" nie sa potrzebne i można je opychac a za nie kupowac węzly mocy i robic jak najwiecwj upgradow. Na końcu jak już ma sie gre obcykaną i podręconego skilla ciachać najtrudniejszy. Chociaz nie mam jeszcze calaka więc może ktoś kto już go ma przedstawi jeszcze lepszą wersje plus jakies podpowiedzi. Edytowane 18 listopada 2008 przez Drobs Cytuj
wiedzminka 0 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 Nie będzie dobrze IMO. Ekwipunku nie da się przenieść na inny poziom trudności. Ja proponuję grać na średnim poziomie trudności, żeby poznać grę i odblokować poziom "niemożliwy". Później przenieść się na niemożliwy. Easy to strata czasu, zwłaszcza że "ciekawie" robi się właściwie na poziomie niemożliwym. Czy to oznacza że jak przejde na poziomie easy to nie odblokuje najwyższego poziomu trudności ? Mam rozumieć że tylko przejście na normal lub hard odblokuje poziom niemożliwy ? Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 (edytowane) Skrobnę coś od siebie bo jestem już w czasie drugiego podejścia do tego tytułu. Byłem bardzo napalony na ten tytuł(tak jak na Re4 i GOW'a, ahh te ujęcie kamery mnie kręci ), w sumie troszkę się zawiodłem. Możliwe, że popełniłem błąd grając pierwszy raz na poziomie normal, gra była po prostu zbyt łatwa( ostatni boss to jakiś żart, wizualnie wymiata ale z łatwiejszym dawno nie miałem już do czynienia ).Obecnie przechodząc ją drugi raz dla pucharków mało mnie już do niej ciągnie(nie ma porównania do Residenta 4, którego przeszedłem chyba z 4 razy z wielką przyjemnością). Jak na grę EA(ehh te uprzedzenia) gra naprawdę wymiata pod wieloma względami. Grafa ładna, szczególnie efekty świetlne(pierwsze wyjście do strefy bez powietrza, i widok całej planety :o ), ale bolało mnie trochę zbyt częste używanie tekstur rodem z psx'a.(po np takim Uncharted nic nie jest już takie samo ). Mocy dźwięku zaczerpnąć za bardzo nie mogłem gdyż nie posiadam obecnie zadowalającego sprzętu audio, choć potencjał jest i może gdy takowy zdobędę to przejdę grę jeszcze raz. Co do meritum survival horroru czyli zagrożeń, strachu i zaszczucia, to jest nieźle choć nie szczególnie(znów porównania do Re4,wiem że to inny klimat ale tamta gra to dla mnie wzór).Bestiariusz nie zachwyca, na widok większości śmiałem się w niebo głosy, jedynie ten, któremu odrastały kończyny i trzeba go było załatwić w specjalny sposób mnie troszkę przerażał, reszta z w/w last bossem to raczej poziom dobry-przeciętny. Co do leku i zaszczucia niestety ich nie uświadczyłem. Oczywiście niektóre elementy zaskoczenia powodowały lekki podskok na fotelu, ale Silent Hill( pierwszy i drugi) to nie jest i w sumie nigdy miał nie być(choć nadzieje zawsze były). Nie zawiodłem się więc zbytnio, ale też czekałem na szpila choć w połowie tak dobrego jak pamiętny Residencik(trzeba czekać na piątkę), mój stan obrazuje moja ocena coś pomiędzy 8-9, z nastawieniem jednak wzwyż, szczególnie za oryginalne pomysły(próżnia, brak grawitacji, dekapitacje), o których nie wspomniałem wcześniej. Swoją drogą gra świetnie prezentuje się też na zwykłych, starych kineskopowych tv, łącznie z czytelnymi napisami. Edytowane 18 listopada 2008 przez Wiolku Cytuj
z2djtkose 74 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 Przejscie na easy odblokuje poziom niemozliwy Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Demo DS zapowiedziane http://www.ps3site.pl/demo-dead-space-zapowiedziane/ Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 DS ukończony, na normalu, ok 16h (lizanie ścian, czytanie dokumentów itp) 58% trophies. Fajny początek (gęsty klimat), potem nudy, rutyna oraz schemat a na koniec zwrot akcji, widowiskowa (banalna) walka z bossem i przewidywalne zakończenie Nie powiem, solidny produkt, ale zachwytów nie kumam. Jak już ktoś pisał, podobnie i mi, lepiej się grało w RE4. Poza trophies'ami nie mam motywacji do ponownej eksploracji USG Ishimura. Arsenał mało interesujący, oprócz PC i LG. Podobnie wrogowie, w połowie zaczęli mnie nudzić (czarne wariacje? naaah, nie dla mnie) może poza "nemesis'em" oraz "byczkiem". Fabularnie całkiem przyzwoicie (jeśli się oglądało DS Downfall oraz animowane komiksy). Schemat według, którego popychamy akcję do przodu i rola niemowy-popychadła troszkę mi "nie pasi". Ogólnie dałbym mocną ósemkę, ale na pewno nie jest to gra roku 2008. Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 6 grudnia 2008 Opublikowano 6 grudnia 2008 Dzis zaczynam swoją przygodę z Dead Space-pozyczyłem gierkę od kumpla. jestem po pierwszym rodziele i jak na razie bardzo fajnie jednak na z opinią zaczekam aż do przejścia gry. Parę pytań na szybko(jeśli gdzieś były w temacie to sorki ale przeszukałem kilkanaście stron i nie było odpowiedzi) 1.gdzie znajduje się węzły mocy?w pierwszym chapterze znalazłem 2 i nie wiem czy po prostu coś przeoczyłem(może trzeba coś rozwalać) czy po prostu tylko tyle było do znalezienia. 2.jak wkładać ekwipunek do sejfu?otwieram magazyn,daje zakładkę z sejfem i pisze komunikat,że tutaj mogę przetrzymywać rzecz z ekwipunku ale żaden button nie działa by tam je przenieść. 3.jakie bronie najlepiej kupować w 1 kolejności? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.