wpieniacz 0 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Moim zdaniem nie ma co plakac na temat multi. Oczywiscie GoW1 w multi sie katowalo do uapdlego powniewaz bylo to cos nowego teraz kiedy mamy druga czesc patrzymy na multi przez pryzmat pierwszej czesci dlatego trzeba sobie dac czas do przyzwyczajenia sie nie wiem moze okolo miesiaca. Mi osobiscie multi sie bardzo podoba procz tego matchmakingu. I te nowe niezawodne patenty z granatami wczoraj wkleilem granacik w takie malo widoczne miejsce nastepnie zwabilem rywala krotka seria z lancera ( oslabiajac go przy tym ) a granat zakonczyl jego nedzny zywat na jedna runde w exekucji Cytuj
canuks 63 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 wszystko pieknie i ladnie singiel miodzio zaczynam dzisiaj gre 2 raz tym razem na najwyzszym poziomie trudnosci . Ale co do multi to jestem zawiedziony i rozczarowany. wkurza mnie totalnie ciagle wybieranie nowej gry tzn dlugie wyszukiwanie graczy nawet do 10 min kolejna spraw to po zakonczeniu meczu wywala nas do lobby gry i qwa od nowa szukanie graczy wtf ?? 10min czekania 5 min zabawy ? nie tego oczekiwalem od gow 2 na multi . Cytuj
PawciosS 5 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 OK dzięki za pomoc:) Zaraz wysyłam odpowiedzi:] Może uda się wygrać Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Czas czekania na mecz zależy chyba od wybranego trybu i ilości osób w lobby. Wydaje mi się, że ten czas jest najkrótszy z pełnym lobby, dłuższy przy graniu samemu, a najdłuższy z niekompletnym lobby. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 mi tam szukalo dosyc szybko 1-2 min (bylem sam) i z online jestem zadowolony lagow prawie nie bylo, zasady i sterowanie moim zdaniem sa lepsze niz w 1.... Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 (edytowane) @Raiders. Przepraszam bardzo, może czas na zmiane godzin grania? W nocy, około 2:30 faktycznie graczy nam zabrakło, ale o 1:30 wciąż w przeciągu minuty znajdywało meczyk. Nie mówiąc o godzinach południowych gdzie po wybraniu wyszukiwania meczu nie ma czasu na odlanie się Dla mnie gry są równe sobie, z lekkim TAK na GoW2. W końcu coś świeżego, a nie katowanie tych samych map na GoW1 oraz nowe tryby gry. Edytowane 11 listopada 2008 przez Fisiu Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Ja nie moge zrozumiec jak mozna psioczyc na multi o___O Mozna zabijac podczas animacji, nie trzeba strzelac z wyprzedzeniem (z Polakami), jest wreszcie MASA KOZACKICH trybow i nie trzeba w kolko meczyc egzekucji, praktycznie kazda mapka jest udana, moze grac do 10 graczy. Co do shotguna to moim zdaniem jest lepszy niz byl, bo mimo, ze wolniejszy, to wchodza 2 melee (SHIT YEAH!). Swoja droga podoba mi sie, ze 3 melee (jak juz kolo lezy; wlasciwie to juz egzekucja) wchodzi na instancie:) Do tego poprawiony cover system - nie ma juz sytuacji, ze sie randomowo przykleiles albo nie przykleiles. Lobby tez jest moim zdaniem super, chociaz mogliby usprawnic szybkosc jego dzialania. I wiem, ze bede napieral w GOW2 przez dluuugie lata - jak dla mnie zdecydowanie najlepszy multi od czasow COD4. Generalnie zastanawiam sie jak w ogole w GOW1 na multi mozna bylo grac ;\ pozdro Cytuj
Gazi 0 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Pytanko jak to przejść: Jestem chyba na początku aktu trzeciego. Muszę przebić się przez grad i dostać się do pociągu. Po dostaniu się do pociągu nie umiem sobie poradzić. Z dwóch stron boomerzy, snajperzy, karabinierzy. Jest jakiś sposób by się tak skryć aby nikt nie mógł cię trafić(szczególnie boomer? Jest to o tyle upierdliwe, że po śmierci muszę przebiegać całą drogę do pociągu na nowo:(. Jak ktoś może to niech da tez link na tuba w którym to właśnie momencie przechodzi się ten moment. Gram na hardcore. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 dlugie wyszukiwanie graczy nawet do 10 min kolejna spraw to po zakonczeniu meczu wywala nas do lobby gry i qwa od nowa szukanie graczy wtf ?? 10min czekania 5 min zabawy ? nie tego oczekiwalem od gow 2 na multi . Wydaje mi się, że to zależy od ustawień w lobby (publiczny/prywatny). Wczoraj grałem w teamie z dwoma kolegami i na 50 hordzie powtarzaliśmy ją sobie raz za razem w tej samej ekipie i bez żadnego przechodzenia do lobby. Zwyczajnie - przegrywasz z hordą, to zaczyna ci sie od nowa i tak do skutku. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 dlugie wyszukiwanie graczy nawet do 10 min kolejna spraw to po zakonczeniu meczu wywala nas do lobby gry i qwa od nowa szukanie graczy wtf ?? 10min czekania 5 min zabawy ? nie tego oczekiwalem od gow 2 na multi . Wydaje mi się, że to zależy od ustawień w lobby (publiczny/prywatny). Wczoraj grałem w teamie z dwoma kolegami i na 50 hordzie powtarzaliśmy ją sobie raz za razem w tej samej ekipie i bez żadnego przechodzenia do lobby. Zwyczajnie - przegrywasz z hordą, to zaczyna ci sie od nowa i tak do skutku. Przecież mówimy o publicznej grze a nie o hordzie Zawsze po zakończeniu meczu, czy jest to prywatny, czy publiczny - wywala do lobby. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Ja tylko teraz liczę na mała łatkę, która oprócz wspomnianych rzeczy, naprawi kilka drobnych usterek shotguna. I mam nadzieję, że Polacy wreszcie zaczną grać na zasadach MLG, bo to co sie teraz dzieję to..... Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Pytanko jak to przejść: Gazi - jeśli dobrze kojarzę moment - tam nie trzeba z nimi walczyć. W tych wagonach (x2) odblokowujesz tylko hamulec i podjeżdżasz dalej. Po wyjściu z wagonów rozpoczyna się walka i wędrówka dalej. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 katowalem multi przez ostatnie 3 h no i sorry jakos nie moge sie do niego przekonac.... strasznie niepasuje mi to wywalanie do lobby i mecze po 5 rund . nawet rozkrecic sie nie mozna Co do wyszukiwania graczy tez rozowo nie jest czekam od 5 nawet do 15 min az znajdzie ekipe do danej gry i to nie zaleznie od wybranego trybu gry. Jakos w Madden 09 i GTA IV laczy mnie odrazu z wybrana mapa /rozgrywka W GoW 1 multi byl lepszy moim zdaniem... nie wiem moze sie jszcze przekonam do obecnego MULTI GOW2 ,ale naprawde nie tego oczekiwalem i lekko jestem rozczarowany. P.S. nie da sie jakos ustawic zeby mecze trwaly dluzej niz 5 rund ? mowa o Publiku nie Prywatnym live. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Na publiku nie można. Uwierz mi, jeżeli miałbym grać 19 rund z lagami na burgerskich łączach to prędzej zjadłbym opakowanie po gearsach niż kogoś z shota zabił. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Tzn. sam live w sobie to mega fun (żywe tarcze, przenośne trojki, granaty pułapki itd.). Natomiast głównym mankamentem jest to wyszukiwanie w lobby. Może panowie powinni stworzyć poszczególne servery dla poszczególnej rangi gracza, tzn. poczatkujących wyszukuje się wśród poczatkujących i odpowiada temu jeden/kilka serverów, zaawansowanych wśród zaawansowanych itp. Bo teraz jest tak (chyba), że servery są ogólne i przeglądaja np. ten milion graczy porównując ich rangi i dobierając podobnych przeciwników, co wydłuża się w czasie. No, chyba, że już tak jest, a mimo to wyszukiwanie kuleje Cytuj
canuks 63 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Tzn. sam live w sobie to mega fun (żywe tarcze, przenośne trojki, granaty pułapki itd.). Natomiast głównym mankamentem jest to wyszukiwanie w lobby. Może panowie powinni stworzyć poszczególne servery dla poszczególnej rangi gracza, tzn. poczatkujących wyszukuje się wśród poczatkujących i odpowiada temu jeden/kilka serverów, zaawansowanych wśród zaawansowanych itp. Bo teraz jest tak (chyba), że servery są ogólne i przeglądaja np. ten milion graczy porównując ich rangi i dobierając podobnych przeciwników, co wydłuża się w czasie. No, chyba, że już tak jest, a mimo to wyszukiwanie kuleje sadze ze wszyscy sa w jednym worku i i zanim gra znajdzie 10 nobow do potrzebnej rozgrywki to niestety troche to trwa. Nie mowie ze multi jako rozgrywka jest do bani, owszem grasie bardzo przyjemnie lecz bardzo krotko ,dla mnie 5-10 minut ( bo tyle trwa mecz 5 rund) to zdecydowanei za malo by sie wpelni nacieszyc. Czlowiek dopiero sie oswaja po 3 rundach a tu blizej konca niz dalej . Mi nie pasuje to cholerne wywalanie do lobby no i to wyszukiwanie . Na publiku nie można. Uwierz mi, jeżeli miałbym grać 19 rund z lagami na burgerskich łączach to prędzej zjadłbym opakowanie po gearsach niż kogoś z shota zabił. 19 rund to nie ,ale te 10 powinno byc . wsam raz Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Mam takie pytanko z ciekawości. Jak siedzimy w lobby i szukamy graczy, to niektórzy się pojawiają przy nicku z takimi ptaszkami (coś jak belki na pagonach). Jedni nic nie mają, jedni po jednej belce, inni po dwie. Domyślam się, że to są rangi. Ale na jakiej zasadzie są przyznawane? Za ilość killi, za przejście gry na wyższym poziomie, czy za miejsce w rankingu? Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Grasz rankingi, wygrywasz wiekszosc meczy i raczej ostatni w nich nie jestes to i range masz wieksze Ja podczas robienia achivow za wingana, meet flaga i guardania zrobilem 4 range Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=43846 Epic, kody na mapy, piractwo = nowy pomysl na walke z uzywanymi grami * * chyba dojdzie do tego ze po wlozeniu plytki bedzie tylko TRIAL MODE a gdy wpiszemy kod to odblokuje nam sie wszystko... (cos jak gry z arcade) PORAZKA Cytuj
Darko. 4 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 (edytowane) Skończyłem tego singla i naprawdę nie wiem co o nim myśleć. Z jednej strony niby jest więcej, lepiej itd, itp, bla bla bla....Z drugiej gdzie są te ogromne batalie? Gdzie my- żołnierze COG jesteśmy osaczeni przez Szarańczę? Gdzie jesteśmy tylko małym trybikiem w ogromnej machinie wojny? Ani razu nie poczułem strachu przed Brumakiem albo chociaż "kapecki" respektu. Rozperd.alamy go jak leci. Jak każdego innego wretchesa. Zasuwamy sobie sobie już to na ww. czy reaversie i rozwalamy Horde jak przedszkolaków. Chciałem zobaczyć zdychające obok mnie Trybiki, które widzą pierwszy raz wroga. Ktoś powie: odpal sobie "szaleństwo" i będzie w porządku. Nie będzie, bo chce krwi Locustów, a nie shootem'upa. Jak dla mnie etap we wnętrzu tego czerwia to po prostu zwykłe przegięcie. lub jak kto woli brak wyobraźni Twórców. Jak będę chciał się pobawić w chirurga to sobie odpalę Trauma Center. Oczywiście grafika tip top ale czego mogłem się spodziewać? Jednym zdaniem: wolę Jedynkę. Edytowane 11 listopada 2008 przez Darko. Cytuj
Zajcik 64 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 W singlu jedynka lepsza bez gadania - glownie za sprawa ciekawszych lokacji i fabuly bez patosu w kiepskim wydaniu. Tworcy obiecywali wielkie bitwy i setki locustow przewijajacych sie przez ekran, a dostalismy prawie to samo, co przy okazji pierwszej czesci. Lekki zawod jest, ale gra mimo to bardzo dobra. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 * chyba dojdzie do tego ze po wlozeniu plytki bedzie tylko TRIAL MODE a gdy wpiszemy kod to odblokuje nam sie wszystko... (cos jak gry z arcade) PORAZKA Lepiej nie , bo jeszcze w wersjach PL zabraknie tych kodów i będziemy skazani na triale :E Cytuj
Xeul 1 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 (edytowane) Singiel na CO-OP skonczony, i coz mozna napisać, jest swietnie i nie bedę roztrząsał co lepsze czy gorsze 1'ka czy 2'ka, przy obu czesciach zabawa jest rewelacyjna, intensywna, i warta swojej ceny. Z innej paczki, posiadam 2 XBOXY, starusienkiego Premium, i nowke Arcade z HD, singla konczyłęm w co-op na tych dwoch kosolach stojących obok siebie i co dziwne na starym premiumie byla MASA, dosłownie MASA dziwnych graficznych bugów (wiszące granaty, wretchery chodzące do góry nogami, Dom chodzący z tarczą chociaz jej nie miał i naprawde 10tki innych). Dziwne bo jak bym nie miał porównania to bym stwierdził ze beta testerzy słabo sie spisali, a tak wine zwalam na "starość" premiuma z "pierwszego rzutu" Edytowane 12 listopada 2008 przez Xeul Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Ja mam mieszane uczucia i napisze trochu od siebie: Gra jest stanowczo za WOLNA, to uważam za największy minus tej gry. Wczoraj włączyliśmy ekipą GOW1 i jak to jeden stwierdził , że czuje się jakby grał na FF (przewijanie do przodu), ja natomiast czułem się lekki jak piórko , a może to w dwójce jestem ciężki jak słoń? Niestety brakuje mi tej dynamiki. Szot to śmieszna plujka , a nie szot. Koniec solówek na szoty , teraz rządzi kampienie z myślami jak tu wyciąć komuś seryjke z cholernie mocnego lancera w plecy, nie wspominając już o irytującej pile. Dalej , jak już jest "czołganie" się , to nie widzę problemu aby dalej można było downować ze snajpy , a tak snajpa to najgorsza broń w grze , ale to tylko moje odczucie. No i lagi na w publicznych meczach in minus. Wszystkie te czynniki w połączeniu z nowym lobby , w tym braku możliwości grania ekipą rankingu (vide:GOW1) przez co ciągle ktoś wychodzi z meczu , następny wchodzi itd. psują klimat całego multi , który w jedynce przjawiał się syndromem: jeszcze tylko jeden mecz. Tu go niestety brak . Jakoś mam uczucie , że gra (multi) została skierowana bardziej w strone casuali , dla początkującego napewno będzie łatwiej zdobyć kilka fragów niż w jedynce, skąd wiem? Piła w łapsko i do przodu. Nie pozostaje mi nic innego jak pogodzić się z tym i szarpać dalej, jednak już wiem , że GOW2 nie będzie dla mnie takim pożeraczem czasu jakim była swego czasu 1. Moja ocena za multi 8-/10 , za całokształt 9/10. Jestem z leksza zawiedziony , nie tego się spodziewałem , rzeczywistość zdeptała i zrobiła miazge z moich oczekiwań , ale na szczęście honoru broni horda i mocarny singiel. Na koniec pytanie: czy ludzie odpowiedzialni za multi z tak potężnej firmy, z takim doświadczeniem nie wiedzieli co wypuszczają na rynek? nie byli świadom "błędów"? czy może był to celowy zabieg skierowany w kierunku casuali? którego w dzisiejszych czasach bym się wcale nie zdziwił. Czuje w moczu spisek na globalną skale i powątpiewam w patcha... BTW. Zwracam honor Clifiemu za dopilnowanie zdjęcia blokady na dodatkowe mapki ,w które wątpiłem. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 A mapki będzie można pobrać jakoś inaczej niż za sprawą zdrapki? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.