Fisiu 4 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 (edytowane) Prawdą jest,że chyba najwięcej ludzi(raczej nie Polaków) gra na flashu.U mnie zdecydowanie najszybciej znajduje teammateow przy pustym party. Ma ktoś z forum już calaka? (wrazie problemów, macie poradnik na xbox-zone) Jakbyś przeczytał strone wcześniej to byś wiedział, że wczoraj mi wpadł, patrz sygna @Soniak. Dziwne, bo nawet Milekp, który jak sam twierdzi, ma sztywne palce, poradził sobie ze mną na co-opie za pierwszym razem, a on strzelał [dalej mowa o Insane]. Po prostu strzelaj w to dobrze, po 2-3 strzale wieża się rozpadnie. Edytowane 7 grudnia 2008 przez Fisiu Cytuj
Darko. 4 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 Darko., Wątpie, żeby po takich numerach na końcu gry wyskoczył achievement za insane, bo to chyba jest za wszystkie chaptery. No co? Każdy ma zaliczony chapter na insane, tylko trzeba dwa razy przejść. To i tak szybciej niż podchodzenie n-ty raz do tego samego, a później checkpoint nie wyskoczy. Cytuj
Wojtusior 1 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 Prawdą jest,że chyba najwięcej ludzi(raczej nie Polaków) gra na flashu.U mnie zdecydowanie najszybciej znajduje teammateow przy pustym party. Ma ktoś z forum już calaka? (wrazie problemów, macie poradnik na xbox-zone) Jakbyś przeczytał strone wcześniej to byś wiedział, że wczoraj mi wpadł, patrz sygna @Soniak. Dziwne, bo nawet Milekp, który jak sam twierdzi, ma sztywne palce, poradził sobie ze mną na co-opie za pierwszym razem, a on strzelał [dalej mowa o Insane]. Po prostu strzelaj w to dobrze, po 2-3 strzale wieża się rozpadnie. Kilkanaście razy do tego z Soniakiem podchodziliśmy, ja strzelałem. Nie dało rady ustrzelić gości w oknach, dostawali w te okna, a i tak strzelali dalej <_< . Sprawdziłem już sposób na ten kawałek, trzeba będzie spróbować. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 Kilkanaście razy do tego z Soniakiem podchodziliśmy, ja strzelałem. Nie dało rady ustrzelić gości w oknach, dostawali w te okna, a i tak strzelali dalej <_< . Sprawdziłem już sposób na ten kawałek, trzeba będzie spróbować. Nie podjeżdżajcie za blisko. Uruchomcie skrypt, jazda w tył i ostrzał z daleka. Wal w wieżę powinna się rozpaść. @Fisiu - czy ja już robię za synonim łamagi? Co to znaczy "nawet milekp" i to pisany z dużego M? Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 No co? Każdy ma zaliczony chapter na insane, tylko trzeba dwa razy przejść. To i tak szybciej niż podchodzenie n-ty raz do tego samego, a później checkpoint nie wyskoczy. A no racja, ale ja sobie sam poradziłem na hardcorze i jakoś specjalnie trudno nie było. Fisiu, To pewnie cheater z niego. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 Przy tej wieży ważne jest aby zrobić activa , wtedy można puścić szybką serie. Dla mnie też to był najgorszy moment na insane , później już jakoś gładko szło. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 później już jakoś gładko szło. Dla nas wszystko szło gładko, dopóki w pałacu królowej nie doszliśmy do komnat, które Marcus i Cole idą jedną stroną a Dom z Bairdem drugą (z takimi kolumnami). Nie dość, że ze mnie lama, to jeszcze wtedy z lekkimi promilami - poziom frustracji był ponadprzeciętny Cytuj
_tomek 2 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 Przejście gry na Insane jest niemożliwe. Gram z kolegą w co-op, są momenty trudne, ale w pewnym momencie gra jest nie do przejścia. Mam na myśli misję w której jedziemy tym pojazdem. Pod koniec wędrówki musimy zniszczyć stację szarańczy, rozwalając wierzę. Aby ją rozwalić trzeba uruchomić odpowiedni skrypt - zbliżyć się do placu. A co mi tam, pochwalę się. "Tym pojazdem" właśnie do wierzy grałem z koleżanką, potem uznała, że nie daje rady, i sam musiałem rozgnieść wierzę i to co potem, w jaskimi było. Nie gadaj, że to nie przejścia, bo ja, który kończę 10 rundę na multi z wynikiem 0 fragów, dałem radę. Na insane oczywiście. W ogóle, jestem teraz w 4. akcie zdaje się, chce się ktoś umówić na skończenie aktu, albo i całej gry, w co-opie? Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Insane solo to jest dopiero jazda, problemy są już na początku kiedy jest motyw że ciśniemy Betty, trzeba rozwalić pociski Nemacyst a potem podlatuje Reaver z lewej i trzeba go wykończyć. Samemu ciężka sprawa... potem nawet ten Brumak kawałek dalej (po tym jak z ziemi wyłazi Corpser) któremu trzeba zniszczyć działo robi problemy. A wszystko przez to że AI kompanów szwankuję, praktycznie nie strzelają... Cytuj
saptis 620 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Czy poziom trudnosci Insane jest w Gears Of War 2 taki sam jak w GOW 1 ? Pierwsza czesc ukonczylem wlasnie na najwyzszym poziomie (sam, nie w CooP) i najgorzej bylo z Raam'em, ktory byl przegieciem. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Czy poziom trudnosci Insane jest w Gears Of War 2 taki sam jak w GOW 1 ? Pierwsza czesc ukonczylem wlasnie na najwyzszym poziomie (sam, nie w CooP) i najgorzej bylo z Raam'em, ktory byl przegieciem. hmm co do INSANE w GOW2 powiem ze chyba jest trudniejszy nieco lub na tym samym poziomie cos w GOW1 . Napewno jazda jest na kazdym kroku lucosty atakuja jak szalone a ich celnosc stzralow jest powalajaca doslownie :E , np ja musze wpakowac caly magazynek w lucosta a ten mnie sciaga z 50-60m z shota 1-2 strzalami Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 (edytowane) Insane solo to jest dopiero jazda, problemy są już na początku kiedy jest motyw że ciśniemy Betty, trzeba rozwalić pociski Nemacyst a potem podlatuje Reaver z lewej i trzeba go wykończyć. Samemu ciężka sprawa... potem nawet ten Brumak kawałek dalej (po tym jak z ziemi wyłazi Corpser) któremu trzeba zniszczyć działo robi problemy. A wszystko przez to że AI kompanów szwankuję, praktycznie nie strzelają... Bzdury, bzdury. Te motywy co wymieniłeś akurat są łatwe:P. A co naszych kompanów, jak dla mnie sprawują się I-ligowo(nie licząc Tai-a). Właśnie AI w Girach sprawuję się naprawdę bardzo dobrze, szczególnie patrząc na inne gry. Edytowane 8 grudnia 2008 przez Slupek88 Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 G*wno nie bzdury, z RAAMem w jedynce miałem mniejsze problemy. I nie bądź śmieszny, czy ma się niby AI Tai-a różnić od AI innych postaci? Wszyscy zachowują się tak samo... PS. W pierwszym jak i w drugim motywie, które wymieniłem, ani jeden nie oddaje strzału... przez co muszę sam wszystko załatwić z działka - a na insane solo to nie takie izi. Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Przejście gry na Insane jest niemożliwe. Gram z kolegą w co-op, są momenty trudne, ale w pewnym momencie gra jest nie do przejścia. Mam na myśli misję w której jedziemy tym pojazdem. Pod koniec wędrówki musimy zniszczyć stację szarańczy, rozwalając wierzę. Aby ją rozwalić trzeba uruchomić odpowiedni skrypt - zbliżyć się do placu. A co mi tam, pochwalę się. "Tym pojazdem" właśnie do wierzy grałem z koleżanką, potem uznała, że nie daje rady, i sam musiałem rozgnieść wierzę i to co potem, w jaskimi było. Nie gadaj, że to nie przejścia, bo ja, który kończę 10 rundę na multi z wynikiem 0 fragów, dałem radę. Na insane oczywiście. W ogóle, jestem teraz w 4. akcie zdaje się, chce się ktoś umówić na skończenie aktu, albo i całej gry, w co-opie? COOP na Insane skończony ale nie było łatwo były misje zwłaszcza te gdzie drogi się rozchodziły że powtarzaliśmy nawet po 20 razy głównie z powodu słabego AI botów które jest tak marne że pchają się pod kule i nie ma szans ich uratować, straszne matoły zachowują się jak ruski po bimbrze , w końcu się udało ale kosztuje to sporo nerwów. Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 (edytowane) G*wno nie bzdury, z RAAMem w jedynce miałem mniejsze problemy. I nie bądź śmieszny, czy ma się niby AI Tai-a różnić od AI innych postaci? Wszyscy zachowują się tak samo... PS. W pierwszym jak i w drugim motywie, które wymieniłem, ani jeden nie oddaje strzału... przez co muszę sam wszystko załatwić z działka - a na insane solo to nie takie izi. No to jesteś inny, albo nie wiem. Raam z 1, jest trudniejszy niż chyba cała kampania z GOW2. Co do Tai-a, pewno niczym się nie różni, ale Tai jakoś frajersko zawsze idzie na pierwszy ogień i zaraz muszę go podnosić, co nie jest zbyt łatwe, kiedy czołga się w centrum zadymy. Chodź to przypadek, pewno, chodź u mnie jest tak zawsze. Co do tych motywów, wiem, w nich działasz sam, ale czym się różni zestrzelenie wszystkich pocisków Nemacyst czy to na easy, czy to na insane. Wiadomo, że szybciej giniesz, ale ja tam zawsze i tak wszystkie w locie zestrzeliwuję. A nie zauważyłem, żeby jakoś szybciej leciały czy co. A zestrzelenie działkiem "Reavera" proszę cię... I jeszcze jedno, w tych 2 momentach(Brumak, pociski) akurat nie potrzebna jest pomoc kompanów. Skoro masz działko, za dużo lancerami i tak by nie pomogli. Edytowane 8 grudnia 2008 przez Slupek88 Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Nie chodzi o zestrzelenie Nemacystów w motywie nr 1 bo to robię perfect tylko o wykończenie Reavera (za 3 jego uderzeniem w Betty przegrywasz). Oczywiście nie mówię, że to nie do przejścia bo oba motywy przeszedłem, ale kupa czasu się zmarnowała. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Czyli rozumiem, ze GOW2 jest mniej wiecej taki na Insane jak jedynka. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 8 grudnia 2008 Opublikowano 8 grudnia 2008 Tak. Raz jest trudniej , raz mniej , a najwięcej zależy kto ile miał szczęścia w danym momencie. Ja np. miałem tyle , że od 3aktu wzwyż wszystko szło gładko , i większość przechodziłem za góra trzema podejściami, co wcale nie znaczy nie GOW2 jest proste (prostsze od GOW1) na insane ,a przecie mógłbym tak napisać. Cytuj
_tomek 2 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 Wydaje mi się, że dwójka jest trudniejsza z tego względu, że jest i więcej przeciwników, zarówno liczebnie jak i rodzajowo. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo pierwszą część na Insane przechodziłem głównie sam, z małymi wyjątkami w postaci ludzików z publica, a tutaj są momenty, że bez pomocy nie daję rady. Ponawiam prośbę o partyjkę na Insane, a także Hordę, jestem w 19 fali teraz, i nigdy nikt nie ma czasu ze mną poszaleć Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 Wiecie, ja dopiero na Insane się kapnąłem, że te działa [ckm] można ochłodzić trzymająć RB - cóż, nie potrzebowałem tego na Hardcorze :E Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 LOL - ja do tej pory o tym nie wiedzialem. Dzieki Cytuj
_tomek 2 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 Zdaje się, że informacja o tym pada gdzieś podczas gry To samo tyczy się "ochładzania" Troiki. Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 Wiecie, ja dopiero na Insane się kapnąłem, że te działa [ckm] można ochłodzić trzymająć RB - cóż, nie potrzebowałem tego na Hardcorze :E To jest nic, mój kumpel, jakiś miech temu kupił XO, oczywiście pierwsza gierka do jakiej się dorwał, to były Gyrosy. Po jakimś czasie wpadłem do niego, bo miał problemy z Ramem, i dopiero wtedy się kapnął, jak mu wytłumaczyłem, że jest cos takiego jak aktywne przeładowywanie. W ogóle nie miał pojęcia o tym... Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 9 grudnia 2008 Opublikowano 9 grudnia 2008 Wiecie, ja dopiero na Insane się kapnąłem, że te działa [ckm] można ochłodzić trzymająć RB - cóż, nie potrzebowałem tego na Hardcorze :E To jest nic, mój kumpel, jakiś miech temu kupił XO, oczywiście pierwsza gierka do jakiej się dorwał, to były Gyrosy. Po jakimś czasie wpadłem do niego, bo miał problemy z Ramem, i dopiero wtedy się kapnął, jak mu wytłumaczyłem, że jest cos takiego jak aktywne przeładowywanie. W ogóle nie miał pojęcia o tym... całe GOW1 przeszedłem bez aktywnego przeładowania kapnąłem sie dopiero jak grałem w GOW2 i zrobiłem Achiv z jedynki Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.