Skocz do zawartości

Gears of War 2


wiiboxstation

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dla mnie część zmian z tej listy jest na tyle ważna, że jeśli je poprawnie zaimplementują nie psując przy okazji czegoś innego, to w mojej opinii grze wyjdzie na plus. Ale na poprawę w kwestii lagów bym nie liczył, to inny temat :P Z resztą Bestia...Jutro wieczorkiem obadamy z Roofim na skrzydlaku, czy coś ten update wniósł sensownego, czy nie i się wypowiem tutaj chętnie ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, po długiej przerwie w graniu na "pudle" a także na forum mam pytanie odnośnie Multi w GoW2 . Z tego co widzę to wiele osób jest lekko mówiąc zdegustowanych graniem online. Moje pytanie brzmi czy na serwerach GoW 2 coś się dzieje czy jednak lepiej pograć przez sieć w pierwszą część, krótką mówiąc gdzie pogram bez zbierania ekipy po prostu tak zwana gra z wejścia? Wiem ,że temat niezbyt odpowiedni wybaczcie.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Edytowane przez Cr3aTiVe
Gość Beka Wnusiu
Opublikowano

Jedynka jest duzo lepsza, bardziej grywalna na multi lecz, żeby dobrze wykorzystać potencjał tej gry trzeba zbierac ekipę(8 Polaków)

Jednak nie ma z tym dużego problemu, szczególnie wieczorami, sporo ludzi ciągle gra.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze nie...Były lepsze gry do pogrania :P Ale Roofi zagrał kilka meczy na execucji i mówi, że nie zauważył żadnych odczuwalnych różnic, więc póki co ani :thumbsup:, ani :down:. Sprawdzę jednak w końcu napewno i dam znać :P

 

No i sprawdziłem wczoraj - tragedia, gra się jeszcze gorzej..Na naszym hoście gość nas kładzie jednym łokciem z shota :blink: strzelam prosto w głowę na activie gościowi ogłoszonemu smokiem, a jemu z głowy tylko krew idzie odwraca się i 1 szotem mnie rozwala w 0,5 s. Generalnie goście z Mexyku na naszym hoście jadną nas jak chcą, wygląda jakby nie mieli w ogóle laqów, strzelają z shota z siłą bota (1 szot kładzie mnie jak wallbouncuje z 3m WTF!!) I są niezniszczalni, nawet ogłuszeni smokiem..Kończę z tą grą definitywnie...Jeśli coś się poprawiło, to tylko hamburgerom..CH*& im w D(&*( :verymad:

 

P. S. Podsumowując - burgery zrobiły się drewniane jak cholera, jak jeszcze z 2 tyg. temu cieszyłem się z akcji, że 1 strzałem z shota zabiłem dwóch walczących gości naraz, to teraz musimy we dwóch strzelać w jednego, żeby położyć, albo rozwalić i nie zawsze wchodzi (nawet na naszym hoście). Nie wiem jak to nazwać, ale po wczorajszej sesji jakiś 7 meczyków na wingmanie, stwierdzam, że gra dla mnie stała się niegrywalna. Pomijam już fakt, że nie naprawili leaderbordów - jak ktoś jeszcze nie widział to looknijcie na top 100 obojętnie w jakim trybie w dzienniku wojennym - niezłe jaja tam są...

Edytowane przez KIELiCH
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gears 2 Anniversary Event Nov 6th to 16th Brings Lethality and Triple XP

Hey all,

 

To celebrate the first anniversary of Gears 2, we've decided to have some fun by having a special event where you get to play in a different kind of way. During the development of Gears 2, we were really interested in seeing if we could push the game to be more tactical (at least how we define it). A big part of this was increased weapon damage and reduced ammo counts along with a bunch of other more subtle tweaks (like increasing DBNO health so that revives were still possible). Anyway, the more we played it and enjoyed it, the more we worried that we would upset too many fans of Gears 1 by moving so far away from the wall bouncing, shotgunning fragfests they enjoyed so much. So we tabled it - until now. Here's your chance to see how Gears 2 multiplayer might have been and to let us know what you think of it.

 

And of course, we'll make it all worth your while. During this extended event you'll be receiving triple XP (yes, I said triple, even in Horde) and we've separated the playlists by individual game types so you can play exactly what you want, when you want. And if the wait times aren't too bad, we'll keep them that way after the event as well.

 

So to sum up:

 

* Nine day event starting morning of Nov 6th

* Play in "tactical" mode across all MP gametypes including Horde

* Triple XP

* Playlists have individual gametypes

 

 

Thanks and see you online.

 

Rod.

Opublikowano

Kpina, po prostu kpina. Gdyby chcieli stworzyć dwójkę pod gusta fanów części pierwszej, zostawiliby shotguna w spokoju (mam na myśli szybkość strzału), napisali porządny kod sieciowy i zrobili dedykowane serwery. I gra po dziś dzień byłaby na pierwszym miejscu listy Majora Nelsona. Stworzyli grę pod siebie i tyle. "Grajcie sobie, ale tak jak my wam każemy, tak jak my od początku sobie to wyobrażalismy".

Co jeszcze śmieszniejsze, ludzie grają tak samo jak w jedynce (wallbouncing itp.), tylko że leci więcej faków od adresem Epic Games i gra zwyczajnie nie sprawia ludziom takiej przyjemności.

Gość Beka Wnusiu
Opublikowano

Na dobrym hoście wallbouncing działa świetnie, dużo lepiej niż w jedynce także nie wiem co w tym śmiesznego.

Jeśli chodzi o te chwilowe zmiany nawet nie chce mi się tego sprawdzać a o włożeniu płyty z tym crapem do napędu nawet nie myśle. Jedynka pomimo swoich wad i delikatnych archaizmów w sterowaniu dalej pozostaje najbardziej grywalną grą multi ever

 

Ps. Dziobak, wrociłeś na live/girsy bo dawno z Toba nie grałem?

Gość Marvelous
Opublikowano

Hoho haha hehe - tylko na temat drugiej części w multi.

 

JEDYNKA rządzi i dzieli. Gramy!

Opublikowano
Na dobrym hoście wallbouncing działa świetnie, dużo lepiej niż w jedynce także nie wiem co w tym śmiesznego.

Jeśli chodzi o te chwilowe zmiany nawet nie chce mi się tego sprawdzać a o włożeniu płyty z tym crapem do napędu nawet nie myśle. Jedynka pomimo swoich wad i delikatnych archaizmów w sterowaniu dalej pozostaje najbardziej grywalną grą multi ever

 

Ps. Dziobak, wrociłeś na live/girsy bo dawno z Toba nie grałem?

 

Nie, sprzedałem Xboxa i to dość dawno, w lutym, ale noszę się z zamiarem ponownego kupna

 

Chodziło mi o to Kamil, że nie zmienił się sposób gry, pomimo usilnych starań narzucenia nam przez Epic "taktycznego szutera"- ludzie dalej wallbouncują i strzelają głównie z shotguna. Taki był zamysł Epic od samego początku, od części pierwszej - ludzie zachodzą się od flanki, wala z lancerów, chowają się itp. I przypadkowo wyszedł im mega grywalny multiplayer (pomimo tego, że kod sieciowy był mega balasem), kompletnie nie wpasowujący się w ich ideologię. I zamiast zaufać graczom, zostawić sam system rozgrywki, to nie, oni musieli pokazać, ze są mądrzejsi. No to teraz maja 5 miejsce na wspomnianej już liście. Co więcej, zrobili to za(pipi)iście nieudolnie, bo Gearsy 2 to nie jest ani taktyczny shooter, ani shotgun fest znany z jedynki, który tak kochamy. I o czym również wspomniałem, paradoksalnie, ludzie usiłują dalej grać jak w jedynce, niestety nie sprawia im to już takiej frajdy

 

Z drugiej jednak strony, obserwując czy to wczorajsze finały MLG w Anaheim, czy wcześniejsze np. w Dallas, dochodzę do wniosku, że ta gra nie jest kompletnie upośledzona. Pomińmy już ten nieszczęsny temat wolnego shotguna (pozostaje modlić się o to, że w trójce będzie taki jak w jedynce-broń Boże nie mówię o jego losowości), ale głównym problemem GoW2 jest to, że poszło trochę w kierunku Halo3- jest niegrywalna na rankngach. O co mi chodzi- ano o to, że o ile na rankingowych meczach ta gra jest kompletnie upośledzona i casualowa (moździerze i inne tego typu pierdoły), to już na prywatach pokazuje pazur- pozmieniane bronie, usunięcie tych przepakowanych, 4v4(nie wiem co za imbecyl wymyślił 5v5) itd. Podobnie H3 - dlaczego cała masa ludzi, która grała w GoW pograła zaledwie 2-3 dni w H3 (z wyjatkiem Uriziela i Insiaka)? Bo wchodzili na te nieszczęsne rankingi, parli na siebie z ARkami i rywalizowali ze sobą o to, kto pierwszy wciśnie B. Za to na Customach, H3 również daje radę- BR jako broń startowa, pełna komunikacja i brak przepakowanych broni. I przechodząc już do sedna, kiedy jeszcze miałem Xboxa, to nikt, absolutnie nikt nie wpadał na genialny pomysł, żeby założyć prywatny mecz, zmienić zasady na te znane z MLG i grać jak pan Bóg przykazał. Tylko zbierało sie 5 osob, szukało meczu rankingowego i rzucało (pipi)mi na lewo i prawo, jakie to Gearsy nie są z(pipi)ane

 

Uff, to tyle ode mnie póki co

Opublikowano

Po co Epic Games namieszał z mocą broni i mniejszą liczbą amunicji? Rozumiem, że to tylko do 16-go ale kompletnie zmieniła się przez to gra - w takim Strażniku nikt nie biega z Shotem, bo po co skoro można kogoś zlansować z drugiego końca mapy? Mi się taka gra nie podoba.

Opublikowano

I chwała Bogu, ze wprowadzili teraz coś takiego. Jak zjadą tę koncepcje na forach, to może wreszcie się obudza i zobaczą, ze to nie jest najlepsze rozwiązanie i trójka powróci do starego, mega miodnego i co najważniejsze skillowego shotgun festu z jedyneczki <3.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...