Opublikowano 15 maja 200816 l DM nie pasuje do GoW i mam nadzieje ze tego nigdy tam nie bedzie,system rund sprawdza sie znakomicie imo
Opublikowano 16 maja 200816 l ja powiem z mojej strony tylko tyle, pare dni temu po raz kolejny skonczylem z kumplem COOP w GOW i po obejrzeniu na drugi dzien trailerka, tego z gameplayem to jestem tak nabuzowany ze pekne chyba do premiery, multi mnie nie interesuje (wole COD albo H) ale na kampanie w kooperacji jestem bardzo napalony i juz obgryzam piety, podobnie z Mirror`s Edge, te dwie gry to dla mnie must-have tego roku, inne olewam...pozdrawiam fanow radosnego, kooperacyjnego pilowania Locustow
Opublikowano 16 maja 200816 l jesli wam sie DM/TDM nie podoba nie musicie grac w ten tryb :} ale przydaloby sie wg mnie (niech bedzie ten TDM) Velius - jak ktos nie gra na Live to granie na rundy 1vs na splita to masa straconego czasu
Opublikowano 18 maja 200816 l ta gra z TDM, ale bez elementow skradania to istny UT, wiec ten tryb nie sprawdzil by sie w grze. Ale mozna sprobowac, lecz tylko by to spowodowalo problem, podczas wyszukiwania sie w rankingach... dla "nowicjuszy" nontoper tlumaczyc czy TDM czy DM i sie szukac.
Opublikowano 18 maja 200816 l powinni zrobic tryb ze stalym hp 100 ile razy bylo ze juz prawie konczylem typa kilka razy a z relacji lepszego lacza i regeneracji hp on mnie (pipi)na. 1 strzalem...tak samo kto kampi za murkiem nie powinien widziec zza niego oponentow(bylyby fajne akcje na zywiol) ..tyle bym chcial od nowego gowa ale mozna tylko pomarzyc....
Opublikowano 19 maja 200816 l w nowym Newsweeku jest spory artykuł o nowym silniku unreal i screeny z Gears of War 2. I to w środku numeru ! Widać że gry traktuje sie u nas coraz normalniej ^_^
Opublikowano 19 maja 200816 l hmmm co do tego widzenia "z za murka" to wydaje mi się że powinny być 2 możliwości 1. nasza postać jest całkowicie niewidoczna dla przeciwnika ale ekran jest troszkę zamazany 2. nasza postać trochę wystaje, widzi wszystko normalnie ale wtedy może dostać heda ;] z hp się nie zgodzę, teraz brak stałego poziomu życia to standard i mnie się podoba liczy się stracie w danej chwili, a nie przewaga "bo ja go tam ostrzelałem 10 minut temu" DM ? ok ale tylko nie rankingowo i z normalnymi respami. Aktualne tryby wystarczą (ale nie obraziłbym się na S&D)
Opublikowano 19 maja 200816 l Gry nie mogę się doczekać, ale szkoda że I trailerze nie zawarto elementów destrukcji ala czaje się za murkiem i po chwili go niema to podkręciło klimat. Z tego co ujrzałem w trailerze jestem zadowolony grafa zaje****a, moty w tarcz na pewno sie przyda na otwartej lokacji bez osłon.Teraz czuć epickość wojny, jedynce brakowało tego co miało halo że nie działają z nami tylko nasi kompani ale że to jest wielka wojna i bierze w niej udział ogrom ludu. Pojedynki na chainsaw rwią beret i zapowiadane finishery dopełnią całości żeby tylko singiel był naaaapraaawdęęęęę dłuższy tak jak zapowiadaja bo dla nigo kupuje tę grę.
Opublikowano 20 maja 200816 l No nie wiem, nie wiem, też się nie spodziewałem takiego opadu szczeny jak przy pierwszej części, ale to co dziś zobaczyłem w nowym Extremie. Fuck, jak ta gra wygląda, o niebo lepiej, niż jedynka, to nie tylko sprawy kosmetyczne. Najlepsze są fotki porównują mapkę Gridlock. Z tego co można wyczytać, gra przeszła, ładną metamorfoze, dużo nowych rzeczy,. Jestem tego pewien gra znowu skopie tyłki jak pierwszy GoW. Edytowane 20 maja 200816 l przez Slupek88
Opublikowano 21 maja 200816 l Podoba mi się patent z miotaczem ognia i tarczą. No i te wioski... alpejskie? Skąd na Serze Alpy xD ?
Opublikowano 25 maja 200816 l Trailer z gameplayu zabija... myślałem, że GoW mną zamiótł, ale od tego trailera szukam szczęki.
Opublikowano 28 maja 200816 l Czy mi sie wydaje czy nie: -Czy to dwóch cogów kroi jednego tego samego locusta(jeden z przodu drugi z tyłu)?? -Kowboj strzelający z karabinka sieka z daleka locusta na kawałki(latające części ciała w tle)??
Opublikowano 28 maja 200816 l Jeszcze jedna zapowiedź gry Tak, dwóch kroi jednego. A Gość z brodą to niejaki Dizzy.
Opublikowano 29 maja 200816 l 2xJJ przypomnij sobie jak bylo z Doomem 3 a Q4 oraz GTA3 - VC. D3 jak i GTA3 bylo "mniej zaawansowane" (tzn mozliwosci,itp) i te gry mialy duze wymagania zas Q4/VC na tym samym komputerze dzialal 2x lepiej niz poprzednik
Opublikowano 14 czerwca 200816 l Świeże info o grze. Po 12 modeli postaci na stronę konfliktu, nowy tryb gry w multi oraz nowa miejscówka, a także zmodyfikowane działanie już znanych broni.
Opublikowano 14 czerwca 200816 l Patent z Hammer of Down może być niezły. Dajmy na to, że wystrzelimy już 3 razy, podrzucamy taką bron jako "jajko niespodziankę". Gostek podlatuje, łapie, celuje i BACH. Rozrywa go na strzępy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.