Wiolku 1 592 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Dla mnie GOW ma najlepszy tryb multiplayer ever, jak wyjdzie dwójka(na PC, nie mam x-kloca) to mnie nie ma na tym świecie przez rok Nowe patenty zrywają beret,ciekawe czemu mieli taki problem z tą kolejką. Cytuj
chmura 16 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 "Pojawi się także nowy tryb dla multi - tzw. Wanted, w którym 9 locustów zapoluje na jednego gracza (tudzież 9 ludzi na locusta). "Poszukiwany" będzie musiał przetrwać określoną ilość czasu, a załatwić go da się tylko poprzez egzekucję." To sie zapowiada ciekawie, juz widze ujadajace psy goniace sa ofiare :> Cytuj
Fab3r 4 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Taa... pamietam akcje z 1ki jak czterech wariatow gonilo jeden niedobitek żeby go w czwórkę wydymać i jednocześnie pociąć :] Przy 9ciu to się będzie działo... Masowe bukkake? Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Może i ciekawie, ale jak wejdzie 9 gości z dobrym skillem, to wątpię by się "wanted" długo utrzymał na planszy. Cytuj
MakaPL 31 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Calkiem orginalne. Bedzie ciekawa odmiana dla typowego deathmatch'a. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Generalnie, przy takich założeniach osoba "wanted" jest bez szans. Dziewięciu przeciwników w kontakcie głosowym ze sobą zlikwidują ją dosyć szybko. Kilku snajperów z dystansu, kilku szturmowców i krótka rozgrywka. Może szanse "wanted" by wzrosły, gdyby dostał obserwatora. Gościa, który ma wgląd na całą planszę, wszystkie kamery, nie bierze udziału w rozgrywce, ale ma kontakt głosowy z Wanted. Cytuj
Zajcik 64 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Mogliby z niego zrobic takiego Predatora, ktory mialby mozliwosc widzenia przez sciany, potrafilby szybciej biegac itd. Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Gościa, który ma wgląd na całą planszę, wszystkie kamery, nie bierze udziału w rozgrywce, ale ma kontakt głosowy z Wanted. To byłoby naprawde niezle. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Generalnie, przy takich założeniach osoba "wanted" jest bez szans. Dziewięciu przeciwników w kontakcie głosowym ze sobą zlikwidują ją dosyć szybko. Kilku snajperów z dystansu, kilku szturmowców i krótka rozgrywka. Może szanse "wanted" by wzrosły, gdyby dostał obserwatora. Gościa, który ma wgląd na całą planszę, wszystkie kamery, nie bierze udziału w rozgrywce, ale ma kontakt głosowy z Wanted. Tylko pojawia się pytanie- kto chciałby udzielać wskazówek zamiast grać? Cytuj
Fab3r 4 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Np. ja. Naprawdę fajny bajer! Co rundę się zmieniasz z kumplem. To byłoby coś. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 14 czerwca 2008 Opublikowano 14 czerwca 2008 Powiedzmy, taki pseudo-cop za achiva I będzie wielu chętnych Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 na pewno "wanted" będzie wypasiony, więcej hp, jakiś boom na starcie i już się wyrównują szansę Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Fuck yeah..... PS. Co by nie spamować... architektura Gridlock wyraźnie porosła mchem o_0 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 Nowe screeny: http://www.videogamer.com/xbox360/gears_of...creenshots.html Cytuj
lutoslav 0 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 (edytowane) Niektorzy mowia, ze nie ma zadnej roznicy w grafice pomiedzy 1 a 2. Pokazcie mi gre, w ktorej wszystkie tekstury sa tak ostre jak w 2. Zadna nie jest ani rozmyta, ani zrobiona jako zapychacz. Podobno ma byc jeszcze jakis filmik. Wie ktos o ktorej? Edytowane 25 czerwca 2008 przez lutoslav Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 Dokładnie 4 albo 5 lipca wraz z premierą UT3 (filmik dostępny będzie na płycie z Unrealem). Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 Powiem jedno: OMFG!!!!!!!111oneoneone Spodziewałem się nieco podrasowanej grafy a tu... cud, miód, malyna . Cytuj
lutoslav 0 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 Na Gamevideos.com jest dostepny 18 minutowy wywiad z Cliffem Opowiada glownie o multi, technikach wykonczenia. Troche nowych informacji, troche starych. Nic o singlu czy co-opie nie ma. Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 grafa miód, górskie klimaty bardzo fajne (byle nie przez całą grę), ale pomysł z tarczą średnio mi się podoba jakoś mi nie pasuje do GoWa, no i zastanawiam się czy i jak będzie z nią na multi Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 (edytowane) Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak : - niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu - wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów " - możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery . Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być . Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki . Edytowane 25 czerwca 2008 przez Paweł Dziuba Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 CO?! Jakie apteczki? Jakie zakręty? Walka wręcz w napakowanym ołowiem badassowskim majstersztyku? Wielkie O_o Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 (edytowane) CO?! Jakie apteczki? Jakie zakręty? Walka wręcz w napakowanym ołowiem badassowskim majstersztyku? Wielkie O_o W jedynce przy przyklejeniu się nie można było "wziąć" rogu np. budynku - wtedy się odklejało . Apteczek i broni w czasie przykucu też nie można było " zgarnąć " . Walka wręcz = walka wręcz na bronie . IQ przeciwników też nie było wcale takie wysokie - wystarczy przypomnieć sobie że ( z za węgła , czy zasłony ) wychylali się/wybiegali co regularny , określony czas , bez względu na to czy był do nich oddawany ogień , czy nie był . Edytowane 25 czerwca 2008 przez Paweł Dziuba Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 25 czerwca 2008 Opublikowano 25 czerwca 2008 http://analoghype.com/blog/466/gears-of-wa...layer-gameplay/ Filmik z multi Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 czerwca 2008 Opublikowano 26 czerwca 2008 http://polygamia.pl/rozgrywka-gears-of-war-2-multiplayer Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.