Opublikowano 26 czerwca 200816 l Kurde wyprzedzili mnie Co do gameplayu ciekawy, fajna wydaje się możliwość przesuwania podczas "zdychania". Edit: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html Edytowane 26 czerwca 200816 l przez Wiolku
Opublikowano 26 czerwca 200816 l źle: -trochę za duże mapy, hamburgery znowu będą się chować -wymiana ognia przeważnie lancerami, bez starych, dobrych szotganów dobrze: -rozgrywka stała się bardziej taktyczna -ruszanie się w czasie downa -nowe rodzaje dobijania i samych Curbów -błaganie o litość -przyczepianie granatów -flamethrower też daje radę -wszystko inne
Opublikowano 26 czerwca 200816 l juz widze jak bedziemy klnac w grach gdy zostanie 2 graczy, albo ktos na respownie bedzie siedzial ( odszedl na chwile od konsoli ) co do wykonczen, widze wielki minus, mianowicie ni to bedziemy przy teksturze ni to obok, nacisniemy wykonczenie, a nasza postac sie "minie" i nie wykonczy, ze wzgledu iz nie rozpoznala gdzie jestesmy, na jakiej powierzchni. tarcza? moze byc fajna, w wielu grach byl ten patent, ale malo w jakiej to wyszlo tak jak mialo.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Nowe screeny wywolaly na mnie piorunujace wrazenie( lufa miotacza rozgzana do czerwonosci, to najza(pipi)istrza po(pipi)ka miesiaca!), sledze rowniez newsy i uswiadamiam sobie, ze tak gra czesc moze stac sie naprawde pogromca sezonu, pierwsza czesc brdzo lubie aczkolwiek zawsze mi w niej brakowalo czegos, nei pytajcie czego. Wyglada na to, ze dwojka powinna nadrobic straty i dozucic mase radochy.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Autor Nie ma bata grę zamówię w specjalnej edycji (jak wyjdzie taka:P).Słyszałem ,że online będzie podobny do tego z halo, czyli to by znaczyło rangi , a co za tym idzie to ,że ci ,którzy najwcześniej dostaną grę najszybciej wyrobią sobie wysokie rangi (pewnie dziewczynki z USA) Edytowane 26 czerwca 200816 l przez wiiboxstation
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Fuck nowe zajawki, o multiplayerze (filmiki), pokazują jakim mega hitem będzie Gow2. No kurde nie moge wyjść z podziwu, tyle nowych za(pipi)istych patentów, to mi się podoba. Widać, że panowie z Epic przyłożyli się, i nie będzie to odcinanie kuponów. Byle do listopada.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Nie ma bata grę zamówię w specjalnej edycji (jak wyjdzie taka:P).Słyszałem ,że online będzie podobny do tego z halo, czyli to by znaczyło rangi , a co za tym idzie to ,że ci ,którzy najwcześniej dostaną grę najszybciej wyrobią sobie wysokie rangi (pewnie dziewczynki z USA) Nie będzie żadnych rang... z H3/CoD4 zaczerpnięta zostanie jedynie wyszukiwarka. Zbierasz ludzi do party i szukasz meczu, Epic potwierdziło także, że nie będzie dodatkowej opcji "klanów". Do podstawowych map jakie znajdą się w drugiej części oprócz Gridlocka dochodzi również Subway.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Nawet jeśli byłyby rangi to na co one komu ? Jak jesteś dobry to i tak szybko awansujesz. Lobby to dobre rozwiązanie. Nie wiem jak innym, ale mnie podoba się zwiększenie siły lancera. Shotguny stawały się trochę nudne. I żeby nie było lagów (co za tym idzie - opóźnień w strzelaniu) w multi. Aha, i koniec z przewagą hosta.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Pojedynki na shotguny to jedna z najlepszych rzeczy, jakie ta gra oferowała, mimo, że shoty były uber randomowe. Ech, łezka sie kręci jak w kwietniu podłączyłem się do XBL i zacząłem cisnąć w gyrosy. Co do pojedynków na shotguny- błagam, nich oni ich nie wykluczaja Przeciez txty typu - "WTF? Jak to (pipi)a weszło! Cichy ty (pipi)u, rewanż na troice!" przejdą do historii polskiego konsolowego gamingu
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Jak zwykle mi się podobają oceny wstępne..gra jeszcze nie wyszła ..przwiddywalnie jest w 75% skończona a gracze już oceniają....Gra będzie potężna!!ja jestem tego w 100% pewien!!
Opublikowano 26 czerwca 200816 l Nie będzie to żadna rewolucja, lecz konsekwentna ewolucja sprawdzonych mechanizmów, czyli "bigger and better" Ciekawe czy zmiany w multi nie wpłyną na ogólny charakter rozrywki, tak unikatowy i charakterystyczny w jedynce.
Opublikowano 26 czerwca 200816 l "WTF? Jak to (pipi)a weszło! Cichy ty (pipi)u, rewanż na troice!" Dziobson... to się nazywa skiiil, bijatcz :crazy: PS. Chłopaki nie gadajcie takich głupot, że fajnie by było gdyby lanser był mocniejszy bo to byłaby bzdura. Na LANie lanserami gra się tak jak na hoście online... A to już się robi chore.. ja tam wole rozwalać ciała przeciwników na kawałki szotem niż lamersko kłaść karabinkiem przeciwnika.. To tyle
Opublikowano 27 czerwca 200816 l GoW obok PES6 byl najczesciej granym w moim domu produktem dzieki ktorym zdobywalem skill w multi oraz poznalem mase ludzi. Pierwsza gra w ktora mlocilem online i zapadla w mojej dyni bardzo gleboko. GoW2 pozamiata, jedynka jest dla mnie kultowa.
Opublikowano 28 czerwca 200816 l Gears of War 2 - New Gameplay Footage http://gameplanets.blogspot.com/2008/06/ge...y-from-ut3.html Fatality za pomocą łuku miażdży. Edytowane 28 czerwca 200816 l przez jarken
Opublikowano 28 czerwca 200816 l nie chodzi mi o wyeliminowanie pojedynków na shotguny ;] na krótki dystans i tak będą najlepsze, ale chciałbym aby było lepsze zastosowanie lancera. nie będzie opóźnienia w strzelaniu i będzie dobrze
Opublikowano 28 czerwca 200816 l Bunch of Lancelots aka Hiszpans... oh, jeeee Ale ok, nie wyrokuję, bo nie grałem, moze teraz granie na lancery będzie przyjemnijesze w co mimo wszystko wątpie EDIT: Z tego co widzę na filmiku zapodanym przez Jarkena to podczas bling-firingu nadal nie ma żadnego celownika, punkciku, czy coś. Szkoda, bo nadal będą kropkarze i teksty "przecież trafiałem!" (i tym razem nie będzie to miało wiele wspólnego z kodem sieciowym gry) Edytowane 28 czerwca 200816 l przez Dziobak_
Opublikowano 28 czerwca 200816 l Widać dużo nowości : - osłanianie się przeciwnikiem - tarcze - przyczepiane/przyklejane miny czułe na ruch - możliwość przerżnięcia przeciwnika od tyłu ( w 1 była ZAWSZE jedna animacja , z przodu ) - miotacz ognia Ale : - ( chyba ) dalej nie można ( w przykucu ) strzelać , chodzić i turlać się na boki kiedy się nie jest "przyklejonym" - rzucanie granatów dalej jest rozwiązane tak GÓWNIANIE jak było - interakcja z otoczeniem/możliwość jej rozwałki dalej jest praktycznie zerowa - mam przeczucie że kuszy i snajperki nie poprawią Edytowane 28 czerwca 200816 l przez Paweł Dziuba
Opublikowano 28 czerwca 200816 l Lepsza rozdziałka: KLIK! Ogólnie wypas, lecz pozostaje pewny niedosyt przez te lanserki, za mało walk 1v1 na szoty
Opublikowano 29 czerwca 200816 l pod filmikiem ktory dal cichy jest takie cos jak "download options" i tam po kliknieciu mozna sciagnac filmik ktory zajmuje cos ponad 500mb czyli w calkiem przystepnej jakosci,polecam. Mnie najbardziej z nowosci cieszy to ,ze zrezygnowali z downowania active reloadami ze snajpy . Edytowane 29 czerwca 200816 l przez Orange
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Paweł dziuba uwierz mi, że środowisko będzie zniszczalne.(TIP: spójrz na poprzednie wrzucone w tym temacie filmiki).
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Lepsza rozdziałka: KLIK! Ogólnie wypas, lecz pozostaje pewny niedosyt przez te lanserki, za mało walk 1v1 na szoty IMO Lancer nie będzie przegięty. Obejrzyj każdy jeden trailer, jak graja burgery w GoW. Chociażby ten promujący Raven Down'a i Old Bones'a. Oni na ravenie popierdzielali z lancerami . Tak jest na każdym trailerze i ten równiez kontynuuje tę tradycję. IMO polska scena bedzie zadowolona
Opublikowano 29 czerwca 200816 l No ja myślę, że tak będzie Dziobson :vincencik: ------------ Snajpa bez aktiva, cud malina
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Snajpa bez aktiva- do dupy! Z aktivem trzeba było mieć skilla, żeby bawić się snajpą. A tak? Pierwszy lepszy weźmie snajpę i 1 kill gwarantowany.
Opublikowano 29 czerwca 200816 l Ale w GoWie chyba nie chodzi o to żeby biegać na boki turlać się i strzelać z shotguna. Więcej taktyki i coverów. I nie, lancer nie jest lamerski, raczej "bieg + strzał z shotguna", i inne wykorzystywanie glitchy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.