Skocz do zawartości

Gears of War 2


wiiboxstation

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Snajpa bez aktiva- do dupy! Z aktivem trzeba było mieć skilla, żeby bawić się snajpą. A tak? Pierwszy lepszy weźmie snajpę i 1 kill gwarantowany.

 

Zaraz zaraz, snajpa bez aktiva nie będzie od razu "dałnowała" tylko raniła... Teraz nie będzie lamerów którzy nie potrafią strzelić headshota i tylko dałnują i myślą, że są PRO snajperami... Dopiero teraz snajpa udowodni kto tak ma z niej naprawdę skilla.

 

"bieg + strzał z shotguna", i inne wykorzystywanie glitchy.

 

LOL :lol: tylko tak to można skomentować, widać długo nie grałeś w Girsy... i jakie glitche? Czitują tylko lamerzy, którzy nie potrafią grać i dzieciaki co myślą, że są dzięki temu fajni... Aby dobrze władać szotem musisz mieć bdb aima, a taki lanser nie wymaga zbyt dużo skilla.

 

ale to zaliczają jako glitch

 

Niby kto?

Opublikowano (edytowane)
Snajpa bez aktiva- do dupy! Z aktivem trzeba było mieć skilla, żeby bawić się snajpą. A tak? Pierwszy lepszy weźmie snajpę i 1 kill gwarantowany.
Po pierwsze- chyba kolego Kubku, nie załapałeś o co chodzi. Po prostu, tym razem, JEDEN STRZAŁ z active'a nei będzie kładł na ziemie

Po drugie- tak zwane active whores, to byl szczyt lamerstwa, czyli właśnie wystrzelenie pocisku ze snajpy po to żeby załadować active'a i położyć jednym strzałem, co było uber banalne

Ale w GoWie chyba nie chodzi o to żeby biegać na boki turlać się i strzelać z shotguna.

Więcej taktyki i coverów. I nie, lancer nie jest lamerski, raczej "bieg + strzał z shotguna", i inne wykorzystywanie glitchy.

Eeee, wlasnie o to chodzi? Po PDZ, GoW i Gejo3 to najbardziej skillowe gry (szkoda, że przez kod sieciowy było w GoWie sporo loterii) na X360. I właśnie walka na shoty o tym decydowala.... Lancer po drugim updacie w GoW został tak wzmocniony, że sporo osób zaczęło wychodzić nie na shotguny a na lancery własnie. I biega takich dwóch pajaców w kółeczku i strzela po nogach / w ziemie. Z shotguna musisz umieć celwac, z Lancera- nie za bardzo. Przy walce na shoty często decydował pierwszy strzał, strafe, to wszystko składało siena sukces. Bo w tej grze noob nie ma szans z jakimś uber pro, nawet przy takiej parówie, jaką jest kod sieciowy

nie mówię że nie umiem ;]

ale to zaliczają jako glitch

Powiedz kto Ci takich głupot naopowiadał :lol:

 

EDIT: Fcuk, Cichacz mnie ubiegł

Edytowane przez Dziobak_
Opublikowano

Dziobak wie co mówi :)

 

Ja tylko dodam jeszcze, że kod sieciowy jest wprost stworzony dla graczy mających 128/256/512kb/s łącze, takich typów nazywa się "drewniakami", jest ich cholernie ciężko ubić, przez co zdecydowanie można poszarpać sobie nerwy.

Opublikowano

Wazelinka mode on, co cichutki? Och, ach :wub:

 

Co do drewna to się z jednej strony zgodze, a z drugiej nie za bardzo. Bo choć czasami można dostać jasnej kur**cy, to taki Artus, czyli czlowiek pocinajacy na Neo 512 kb/s, twierdzi, że duzo lepiej grało mu się jak miał Chello 2 mb/s. Poza tym- Pershing podobno kiedyś dostał z hammera na twarz i przeżył, a ma bodajże 4 mb/s :). Ale to stare dzieje, teraz czekamy na dwójke i katujemy UT3 ;)

Opublikowano (edytowane)

ano jak grałem to tak mówili :)

bo jak biegłeś i strzeliłeś to strzał był a postać się jeszcze cała nie podniosła

sporo ludzi na to bluzgało

 

co do pojedynków na lancery to sobie takowych nie przypominam (ostatni raz grałem w lutym tego roku), gry już nie mam ,więc może jakiś update mnie ominął.

a co do shotgunów liczył się nie tyle skill co ping

bo przy niskich lagach grało się zupełnie inaczej niż przy większych

w GoWa grałem sporo i wiem co mówię ;]

 

edit:

literówki

Edytowane przez Kiler8888
Opublikowano
ano jak grałem to tak mówili :)

bo jak biegłeś i strzeliłeś to strzał był a postać się jeszcze cała nie podniosła

sporo ludzi na to bluzgało

 

co do pojedynków na lancery to sobie takowych nie przypominam (ostatni raz grałem w lutym tego roku), gry już nie mam ,więc może jakiś update mnie ominął.

a co do shotgunów liczył się nie tyle skill co ping

bo przy niskich lagach grało się zupełnie inaczej niż przy większych

w GoWa grałem sporo i wiem co mówię ;]

 

edit:

literówki

1) Więc ostro pierdzielili, bo to jak już błąd kodu sieciowego

2) Zagraj teraz i zobacz co sie dzieje z Lancerkami, a jesli chodzi o uptade, to mam na mysli ten "Annexowski", nie wiem kiedy on był

3) Powtórzę się: jeśli ping jest porownywalny, tzn. obaj oponenci maja 3 białe krechy, to ten lepszy nie da szans słabszemu,

o ile różnica poziomów jest na tyle wyraźna. Bo zgodzę sie, jeśli skill obu jest prównywalny, to jest to loteria :). Dlatego wszyscy z utęsknieniem czekają na poprawiony kod sieciowy, bo skoro walki na shoty przy tak kaszaniastym kodzie dostarczaly tyle emocji i wrażeń, to teraz moze byc tylko lepiej :)

Opublikowano
Paweł dziuba uwierz mi, że środowisko będzie zniszczalne.(TIP: spójrz na poprzednie wrzucone w tym temacie filmiki).

 

Który/e to filmik/i ? - wskaż je .

Ale - założę się - na pewno nie ma przelatywania pocisków przez cieńsze ścianki/przeszkody .

Opublikowano (edytowane)
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

Edytowane przez Paweł Dziuba
Opublikowano
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

 

Człowieku bredzisz, może jeszcze robienie nowych przejść w ścianach bumem co :blink: , idź sobie pograj w Battlefielda. Pierwszy GOW był idealny i tam prawie nic nie trzeba poprawiać poza kodem sieciowym i kilkoma drobiazgami.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, całe to (pipi)enie w branzy - "GoW to nie gra na dyche bo nie ma zniszczalnego środowiska". Coś takiego jest dobre do singla, a nie do multi. I to też nie w każdej grze się dobrze komponuje. Mnie w każdym razie to jest do niczego nie potrzebne.

 

Tak samo pierniczenie tego typu głupot- "Szkoda, ze w CoD4 nie można popierdzielać pojazdami". Fcuk, Ci którzy grają / grali w Gejo3 widzą, jaką nieskillową kupą są pojazdy. Tak samo CoD4- wiele osob, w tym ja, twierdzi ze naloty i helikopterki to kał kompletny, co by było, gdyby taki hamburger sie dorwał sam do helikoptera.

Edytowane przez Dziobak_
Opublikowano
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

 

Człowieku bredzisz, może jeszcze robienie nowych przejść w ścianach bumem co :blink: , idź sobie pograj w Battlefielda. Pierwszy GOW był idealny i tam prawie nic nie trzeba poprawiać poza kodem sieciowym i kilkoma drobiazgami.

 

Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

Opublikowano

-Przykuc? Przy formule GoW'a zbedny ficzer

-Długo w Gearsy nie grałeś, teraz jest o niebo lepiej

-?? Nie panimaju

 

Walka wręcz? Oo

Kusza jest IMO OK, oprócz strzałek, które czasami nie wybuchają, ale to bedzie poprawione

Snajpa- tryb strzalu jak najbardziej wporzadku. Gdyby był półautomat, to active whores dopiero miałyby ubaw :)

 

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

Taa, właśnie widzę...

Opublikowano
Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

 

-może jeszcze chcesz czołganie i salto z półobrotu w tył, pododawać można wiele ale trzeba jeszcze się zastanowić jak to obłożyć na padzie żeby nie zabijało dynamiki gry

-a co do biegania to trzeba umieć biegać żeby się nie przyklejać 8), a jak się nie umie to się narzeka, ja z tym nigdy nie miałem problemu

 

Po pierwsze rzucanie granatów było dobre ale jak ktoś nie umie to stęka, i dobrze że kusz jest taka wolna bo to jest ZBYT POTĘŻNA BROŃ tak samo jak snajperka

 

Singiel jest dodatkiem, w GOW liczy się tylko multi :twisted:

Opublikowano
Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

 

-może jeszcze chcesz czołganie i salto z półobrotu w tył, pododawać można wiele ale trzeba jeszcze się zastanowić jak to obłożyć na padzie żeby nie zabijało dynamiki gry

-a co do biegania to trzeba umieć biegać żeby się nie przyklejać 8), a jak się nie umie to się narzeka, ja z tym nigdy nie miałem problemu

 

Po pierwsze rzucanie granatów było dobre ale jak ktoś nie umie to stęka, i dobrze że kusz jest taka wolna bo to jest ZBYT POTĘŻNA BROŃ tak samo jak snajperka

 

Singiel jest dodatkiem, w GOW liczy się tylko multi :twisted:

 

Tylko czemu można przykucnąć ( i poruszać się i strzelać ) przy ścianie , a w otwarym polu nie można ( nie licząc biegania w przykucu ) ? - to nie koncepcja gry , to ewidentny BRAK - chyba się "trochę" zapomniało twórcom .

 

Narzekam , ale gdyby było zrobione kilka drobiazgów byłaby gra rewelacyjna ( lub co najmniej b. dobra ) ,

a tak wyszła tylko dobra - przeszłem całą i podobało mi się bardzo , ale głównie ze względu na wizualia ( i dźwięk ) , design i koncepcję świata gry .

 

 

Opublikowano

Ale o co Ci chodzi z tym przykucem? Do czego Ci to potrzebne?

 

Pan Paweł Dziuba ma chyba symptom gwałtu przez ziomów na multi w GoWie :D. Smołk w plecach included.

Opublikowano

Przeszedłeś całą a w multi chociaż próbowałeś grać?? Bo z twoich "zarzutów" większość wygląda jak narzekania kogoś kto przelazł raz singla włączył na sek multi ( lub nawet nie włączył), dostał po tyłku i narzeka na byle co. Ale ok mówisz tak:

"niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu" - dla mnie zbędny bajer i patrząc na to że mało kto narzeka na jego brak utwierdzam się w tym przekonaniu.

"wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "" to nie bug gry tylko Twój noskill bo mi nawet na początku przygody z gow się to nie zdarzało.

"możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu" to zdanie jest tak zbudowane że go nie rozumiem, a pomysł na apteczki w gowie....gl

Co do walki wręcz tak zróbmy z gowa tekkena najlepiej... chłopie meele w takich grach jest dodatkiem zresztą i tu przewidywalnym wiadomo że snipe meele> shot meele etc. A już stwierdzenie że snajpa//kusza powinna szybciej yebać daje mi obraz tego że multi to Ty chyba max 5 min na oczy widziałeś.

Opublikowano

Ja również tego nie rozumiem. Na kij komuś kucanie na otwartym polu. Chyba żeby dać się łatwiej zabić? Ja rozumię kucnąć za krzaczkiem, ale na widoku? Po co?

Opublikowano
"możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu" to zdanie jest tak zbudowane że go nie rozumiem, a pomysł na apteczki w gowie....gl

nie wiem, co tu ciezkiego do zrozumienia. Pawlowi chodzi o to, ze chetnie widzial by mozliwosc podnoszenia broni bedac np schowanym za murkiem, BEZ koniecznosci wstawania i praktycznie oddawania sie na strzala snajperowi. pamietasz mape Canals? Tam zawsze dwoch gosci bieglo po snajperki na mostek i ten, ktory dobiegl pierwszy, mial zawsze mozliwosc zalczenia jednego killa na tym drugim, jesli oczywiscie potrafil szybko wycelowac i wyczuc, kiedy skonczy sie animacja zmiany broni :rolleyes:

wlasnie odnosnie roznych animacji w grze, tj pilowania, curb stompa i zmiany broni... zawsze mnie wkurzalo, ze podczas tego koles byl niesmiertelny [ chociaz co do curb stompa to pewny nie jestem ]... ja bym chetnie widzal rozwiazanie polegajace na kumulacji obrazen, tj koles piluje, ty mu wwalasz iles tam amunicji w plery, a on po zakonczeniu pilowania otrzymuje na swoje konto tyle damagea, ile mu zostalo wpakowane... posrednie rozwiazanie, ale inaczej bym tego nie widzial :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...