cichy_ 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Apteczki w GoW Jeśli chcesz strzelać w kuckach to kup sobie CoD4/BF. Juve jakbyś posłuchał co tam mówią na filmikach to byś wiedział, że w drugiej części wyeliminują nie możność zabicia przeciwnika podczas animacji.. niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu Może chciałbyś aby Marcus zamienił się w kulke, tak jak Samus w Metroidzie i się turlał po mapie :neko: Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) nie wiem, co tu ciezkiego do zrozumienia. Pawlowi chodzi o to, ze chetnie widzial by mozliwosc podnoszenia broni bedac np schowanym za murkiem, BEZ koniecznosci wstawania i praktycznie oddawania sie na strzala snajperowi. pamietasz mape Canals? Tam zawsze dwoch gosci bieglo po snajperki na mostek i ten, ktory dobiegl pierwszy, mial zawsze mozliwosc zalczenia jednego killa na tym drugim, jesli oczywiscie potrafil szybko wycelowac i wyczuc, kiedy skonczy sie animacja zmiany broni rolleyes.gif wlasnie odnosnie roznych animacji w grze, tj pilowania, curb stompa i zmiany broni... zawsze mnie wkurzalo, ze podczas tego koles byl niesmiertelny [ chociaz co do curb stompa to pewny nie jestem ]... ja bym chetnie widzal rozwiazanie polegajace na kumulacji obrazen, tj koles piluje, ty mu wwalasz iles tam amunicji w plery, a on po zakonczeniu pilowania otrzymuje na swoje konto tyle damagea, ile mu zostalo wpakowane... posrednie rozwiazanie, ale inaczej bym tego nie widzial smile.gif W takim wypadku to powinni od razu zmienić całe podnoszenie broni vide campienie przy boomie na gridzie etc, ale mogli by to rozwiązać jakoś pośrednio w stylu jakiegoś qt przy podnoszeniu broni który gdy wyjdzie daje możliwość przeżycia spotkania z takim camperem a gdy nie wyjdzie to po staremu dostajesz magazynek z lancy i down. Edytowane 29 czerwca 2008 przez masterlag Cytuj
adi 189 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Rany zj.....aliscie Dziubę jakby zrobił zamach na swietość!! Przeszedłem singla,pograłem w multi sporo,ale w granicach rozsądku(achiwa za 10000 kilsów nie mam ),i jakoś wcale te jego uwagi nie wydaja mi sie bezsensowne. Co więcej podał całkiem sensowne argumenty,no ale sorry ja też nie jestem MEGAPROFUCKINKILLERS więc sie pewnie nie znam <_< Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Sorry ale gdzie ty w jego postach widzisz sensowne argumenty?? Przytocz je jeśli możesz bo poza postem z "brakami" wdłg niego to widzę tylko wypominanie że brak croucha bez covera to ewidentne niedopatrzenie developerów,a i jeszcze to zniszczalne środowisko chcesz rozwałki kup BF czy np COD4 traci miód z multi przez to że można tylko strzelać przez cienkie ściany a nie można rozwalać całego budynku?? Zresztą większość tych wymienionych przez niego braków vide crap snipe//bow, przywieranie do ściany podczas biegu etc etc to błędy a raczej braki nie teamu developerskiego ale jego braku ogrania//skilla. Cytuj
Pomezz 0 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Cieszy mnie zdjęcie możliwości downowania snajpą po Activie ( oczywiście jeśli okaże się to prawdą ), oraz zmiana właściwości Smoke'a ( teraz działa bardziej jak jakiś flash czy inne zuo).Druga sprawa. Nie wiem, może jestem głuchy, albo nieuważnie oglądałem filmiki z mutli, ale czy Cliffy wspomina coś o trybie Execution? Mi się wydaję, że nie.Assasination zniknie i zastąpi go Guardian, ale co z egzekucją? I jaką właściwość będzie miał miotacz ognia po activie? Większy zasiąg? Ogólnie cieszę się na te wszystkie nowości jak szczerbaty na suchary, obawiam się jednak, że przy takim nawale nowości ( tarcze, w ch*j nowych animacji morderstw, przereklamowana walka na piły, przyklejanie granatów do ścian), gra nie ustrzeże się maaasy bugów. No bo skoro pierwsze gyrosy, które w gruncie rzeczy mają mutli proste jak drut ( i miodne jak żadna inna pozycja) po premierze były zabugowane jak jasna cholera, to co będzie przy takiej ilości udoskonaleń jaką szykuje nam EPIC? Tak czy siak, będzie gra generacji, nie ma innej opcji PS: To, w którym momencie w GOW1 były apteczki do zebrania? Hę? Cytuj
adi 189 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Sorry ale gdzie ty w jego postach widzisz sensowne argumenty?? Przytocz je jeśli możesz bo poza postem z "brakami" wdłg niego to widzę tylko wypominanie że brak croucha bez covera to ewidentne niedopatrzenie developerów,a i jeszcze to zniszczalne środowisko chcesz rozwałki kup BF czy np COD4 traci miód z multi przez to że można tylko strzelać przez cienkie ściany a nie można rozwalać całego budynku?? Zresztą większość tych wymienionych przez niego braków vide crap snipe//bow, przywieranie do ściany podczas biegu etc etc to błędy a raczej braki nie teamu developerskiego ale jego braku ogrania//skilla. Brak croucha bez covera-skoro taki bezsensowny,to czemu upierają sie na niego twórcy GR,czy RS-tytułów popularnych w multi?Jasne inne gry,inne tempo ,ale skad wiesz że nie ubogaciło by to rozgrywki? Snajperka nawet przy szybszym ładowaniu,nadal wymagałaby skilla(no przynajmniej dla takich załosnych noobów jak my) Zniszczalne srodowisko na pewno podkręciłoby dynamike i czyniłoby rozgrywke mniej schematyczna, wiele osób akurat sobie to ceni. Jestem zwolennikiem ewolucji rozgrywki,a nie dodawaniem jedynie drobnych zmian(vide PES) No oczywiście jesli ktoś z góry zakłada że pewne zmiany popsują rozgrywkę,mimo ze nie miał jeszcze okazji ich przetestowania,to kłócić się nie zamierzam. Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Po pierwsze jak od razu zauważyłeś właśnie dlatego upierają sie na crouch twórcy GR czy RS bo są to tytuły inne zresztą w każdym FPS był, jest i będzie crouch.Po drugie żeby w miarę używać snajpy i active'a teraz wcale nie trzeba jakiegoś boskiego skilla poprostu w miarę dobre połączenie+troche treningu i voila ( mówię tu o poziomie dominującym w rankedach).Co do zniszczalnego środowiska to dziwne że takie gry jak UT CoD etc etc są wystarczająco dynamiczne ( a dla niektórych az za bardzo) bez tego zresztą już widzę mniejszą schematyczność niż teraz...leciala by większa grupa po booma//bow czy co tam by rozwalalo sciany etc "bo jak dostaniemy w lapska booma to nam mogą naskoczyć".Jedyny plus to na pewno to że przy zniszczalnym środowisku zmniejszyła by się możliwość kampienia, zresztą mówisz że jesteś zwolennikiem ewolucji tylko po co mocno zmieniać coś co wymagało tylko lekki szlifów i poprawek?? Sorry ale ja nie wyobrażam sobie żeby np z systemu Tekkena zrobili drugiego VF którego podstawowe opanowanie zajmuje dużo dłużej etc. I ja na pewno nie zakładam że jakieś zmiany popsuły by rozgrywkę bo wiem że Cliffa nie po(pipi)ało żeby wywracać do góry nogami jedno z najlepszych multi na nxt genach w momencie gdy wymaga ono kilku szlifów Cytuj
Orange 0 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Cieszy mnie zdjęcie możliwości downowania snajpą po Activie ( oczywiście jeśli okaże się to prawdą ) są to słowa samego Cliffa ktory pisal o tym na forum NeoGaf a on wie chyba najlepiej . Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Przeszedłeś całą a w multi chociaż próbowałeś grać?? Bo z twoich "zarzutów" większość wygląda jak narzekania kogoś kto przelazł raz singla włączył na sek multi ( lub nawet nie włączył), dostał po tyłku i narzeka na byle co. Ale ok mówisz tak: "niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu" - dla mnie zbędny bajer i patrząc na to że mało kto narzeka na jego brak utwierdzam się w tym przekonaniu. "wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "" to nie bug gry tylko Twój noskill bo mi nawet na początku przygody z gow się to nie zdarzało. "możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu" to zdanie jest tak zbudowane że go nie rozumiem, a pomysł na apteczki w gowie....gl Co do walki wręcz tak zróbmy z gowa tekkena najlepiej... chłopie meele w takich grach jest dodatkiem zresztą i tu przewidywalnym wiadomo że snipe meele> shot meele etc. A już stwierdzenie że snajpa//kusza powinna szybciej yebać daje mi obraz tego że multi to Ty chyba max 5 min na oczy widziałeś. Przed Twoimi cytatami Moich zdań ( które są częścią większej całości - trzeba czytać ze zrozumieniem ) zabrakło (głównie) słowa : BRAK/U/JE ( choć mogłem lepiej sformułować myśli ) . Moje zastrzeżenia odnoszą się do singla - w multi nie grałem i nie wiem czy byłyby/są zasadne . Z jednym mi się chyba jednak coś pokręciło ( moja skleroza ma się - niestety - coraz lepiej <_< :closedeyes: ) - pisząc o niemożności brania apteczek/broni w przykucu chodziło mi o broń i naboje/pociski - Mój błąd , przepraszam . Ja również tego nie rozumiem. Na kij komuś kucanie na otwartym polu. Chyba żeby dać się łatwiej zabić? Ja rozumię kucnąć za krzaczkiem, ale na widoku? Po co? Kucanie kilka(naście) metrów za (np.) murkiem , z możliwością przemieszczania się i strzelania WYJAŚNIA WSZYSTKO - trzeba tylko uruchomić ciut wyobraźni jak taki drobiazg ułatwiłby i wzbogacił rozgrywkę . Jeśli jednak komuś wyobraźni nie starczy - mogę służyć na życzenie opisem . Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Co do snajpy w Kanałach- do(pipi)aliś.cie i to ostro. Wystarczy przykleić się do murku naprzeciwko niej i wcisnąć X. Postać podnosi ją wtedy 'z przykucu'. Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 ... na kanałach tylko naboje może podnieść z przykucu, jeśli przykleisz się do murku i weźmiesz snajpe to postać i tak wstanie i podniesie ją normalnie.. można użyć też slajd glitcha ale wtedy też jesteś narażony na ostrzał lecz na pewno dużo ciężej będzie Cię ustrzelić, a poza tym wszystkie glitche są dla lamerów, więc nie warto.. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 I tak kanały to z(pipi).ana mapa . Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Kanały to najlepsza mapa obok Gridlocka w pierwszej części, bardzo wyrównana i przemyślana pod każdym względem. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Kanały ssą i to oporowo . Gridlock jest swietny, ale boom jest nieporozumieniem, lepszy by był łuk Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 nie zgodze sie, boom > luk. boomshot bez activea az taki przemocny nie jest, a lukiem to byle gdzie trafisz i juz kill Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Dla mnie wymiata ta mapa ze stacją paliw(nie pamiętam nazwy,dzieje się ona w nocy), chyba jedyna plansza z tak otwartym terenem. Oczywiście w/w też są dobre.Ale przeniesienie Metra do 2 to porażka, w ogóle nie ssie mnie ta mapka(i to miejsce to skitrania się tam gdzie snajpa jest złe). Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 ... na kanałach tylko naboje może podnieść z przykucu, jeśli przykleisz się do murku i weźmiesz snajpe to postać i tak wstanie i podniesie ją normalnie.. można użyć też slajd glitcha ale wtedy też jesteś narażony na ostrzał lecz na pewno dużo ciężej będzie Cię ustrzelić, a poza tym wszystkie glitche są dla lamerów, więc nie warto.. dobrze że dodałeś ostatnie zdanie mnie Canalsów brakować nie będzie, ale szkoda mi War Machine, Fuel Depot czy Mansion. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 2 lipca 2008 Opublikowano 2 lipca 2008 Mozna liczyc na to ze wroca w pozniejszej formie jako dodatek do sciagniecia w podrasowanej wersji, nomenomen jednych z najlepszych map w Gyrosach. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 7 lipca 2008 Opublikowano 7 lipca 2008 na Gametrailers pojawiły się 3 filmiki. Nie mam jednak pewności, czy pokazują coś nowego. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 8 lipca 2008 Opublikowano 8 lipca 2008 Nie pokazują. To samo w innej formie(plus lepsza jakość). Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 8 lipca 2008 Opublikowano 8 lipca 2008 Czy to prawda , że nie będzie trybu Execution , czy miałem tylko zły sen? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 8 lipca 2008 Opublikowano 8 lipca 2008 (edytowane) Chyba tak O_o. Według mnie podobną popularnością będzie mógł cieszyć się tryb Guardian (5 teamów po 2 osoby), chociaż egzekucji nic nie przebije. Nie wiem jak można w takiej grze nie umieścić czegoś a'la team deathmatch, o zwykłym dm nie wspominając . Edytowane 8 lipca 2008 przez qb3k Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 Nie będzie exeution O_o ?? To cliff chyba padł na głowę. A DM w takiej grze nie może być według mnie, bo gdzie by się respawnowali(albo nawet zaczynali) zawodnicy?(na tak ograniczonych mapach). Chyba ,że Epic zrobiłby specjalne mapki do tego. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 Czy to prawda , że nie będzie trybu Execution , czy miałem tylko zły sen? To gdzie mnie będziecie "rżnąć"? :wkurzony: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.