Opublikowano 9 sierpnia 200816 l Mam nadzieje, że nie ale naprawdę rzadko słyszałem np. słowo ku.rwa w grze, a grałem w ich wiele.
Opublikowano 9 sierpnia 200816 l Mam nadzieje, że nie ale naprawdę rzadko słyszałem np. słowo ku.rwa w grze, a grałem w ich wiele. Widocznie nie grałeś w Mass Effect .
Opublikowano 9 sierpnia 200816 l ...Albo Wiedźmina :E w ME nie przypominam sobie przekleństw - a no przecież, wywaliłem tą grę, bo grałem po angielsku - kwestia była ustawień regionalnych =.= No a Unreal Tournament? Może i stara gra - ale nikt ich nie zjechał za potęge polskiego podwórkowego słownictwa. Ja i tak zrezygnuje (jeśli będzie możliwość) z polskich napisów, bo jak ma być tłumaczenie tak jak tłumaczą niektóre filmy i gry to dajcie spokój. Edytowane 9 sierpnia 200816 l przez Fisiu
Opublikowano 9 sierpnia 200816 l Wrex w ME z PL dubbingiem-sztandarowy przykład jak nie powinno się robić dubbingu.
Opublikowano 9 sierpnia 200816 l wylaczcie subtitles w menu i po sprawie. Przynajmniej tutaj jest dobrze ze nie kupujesz gry jak na PC tylko z 1 wersja jezykowa PL/reszta lecz mozesz i w Crackdowna pograc z japonskimi napisami
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Tłumaczenie spoko. Będę rozumiał kiedy zaczną gadać skomplikowanie, a róznicę między "fucker" a "dupek" każdy wychwyci. Dubbingu bym nie zniósł. Co do nowych trybów to już nie mogę się doczekać Wingman i Guardian. Zastanawiam się jak rozwiążą rozróżnianie postaci w Wingmanie. W ogóle fajnie gdyby była możliwa pewna kustomizacja postaci. Balans na multi zapowiada się świetnie.
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Mam nadzieje, że nie ale naprawdę rzadko słyszałem np. słowo ku.rwa w grze, a grałem w ich wiele. W girsach na PC przekleństwa są przetłumaczone (napisy).
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l No właśnie trochę po tych filmikach, multi wygląda za bardzo "lancerrowato". Pewno na zachęte dla hamburgerów, i tak my Polacy będziemy grać shotgunami. Z innej beczki jest już podana jakaś cena, za wersję kolekcjonerską-limitowaną ?
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Czy ja wiem czy tylko na zachętę...podobno mają jeszcze podbić power lancy+slow na rushującego wroga..nie,oby to nie zamieniło gry w lancer fest ;p
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Ale na logikę, na bliski dystans shotgun i tak będzie tak samo dobry. Ale nie będzie już rashowania z shotgunami. Więcej taktyki, więcej wymiany ognia i coverów. W jedynce przez lagi, i brak "stopping power" (czy jak to się nazywa) lancer był praktycznie bezużyteczny. No ale, pogramy zobaczymy.
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Czy ja wiem czy taki bezużyteczny na dystans wiadomo, z bliska przy odrobinie szczęscia szło goscia z shootem połozyc itd.Zobaczymy teraz pewnie zamiast kampienia z lanca np na boomie teraz będzie się przylepiać granaty ot kosmetyczna zmiana.
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l Lancer na multi bezuzyteczny?? chyba ktos malo gral z ludzmi co lubia duzo lansowac bo po patchu lancer ma ostry power i nikt nie powie, ze jest inaczej
Opublikowano 16 sierpnia 200816 l yep,that's right więc dodaj sobie do tego slow na rushera w 2ce+możliwości przylepiania granatów do ścian i może z dynamicznej gry stać się kamp fest.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l lepszy "kamp" (a raczej "tactic" ) fest niż rush fest na kampanii też raszujecie z shotgunami ?
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Tak "tactic" xD...właśnie to w 1 było fajne,że można było przylamić ale i tak większość grała shoot vs shoot a tu slow z lancy+stick granatów do ścian=ehh.. jeszcze niech dorzucą ghillie suit i jazda.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l ciekawe czy gdy damy pare stick granatow do sciany i ktos nas zfraguje to one zostana czy znikna?
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Lepiej żeby znikały, bo po pewnym czasie się zrobi istne pole minowe. Smuci mnie to, że muszę czekać aż wyjdzie wersja na Pc(PCF spieszcie się), a to pewnie potrwa z rok
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Ciekaw tez jestem jak załatwią sprawe z klanami, bo w takim Battlefield'zie MC są one w grane jakby w dasha co bardzo ułatwia sprawe. Oby w nowych Gearsach tez tak było to będzie GIT.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Lepiej żeby znikały, bo po pewnym czasie się zrobi istne pole minowe. Smuci mnie to, że muszę czekać aż wyjdzie wersja na Pc(PCF spieszcie się), a to pewnie potrwa z rok wlasnie COD4 gdy stawiamy Claymory to po smierci znikaja razem z nami co jest sprawiedliwe wg mnie
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Tych granatow na jednej mapie i tak duzo nie będzie. Pewnie bedą dwa jak w jednyce.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l Przydałoby się,a najlepiej by było żeby np low rangi grały z low rangami itd a jeżeli ty mialbys high a kumpel low to invite go do teamu i po problemie.
Opublikowano 17 sierpnia 200816 l W CoDie claymory znikają, ale po chwili. Bodajże w momencie respawnu. Cliffowi było głupio z kilku lamerskich rzeczy w jedynce, i myślę że teraz bardziej dopracuje multi. Więc nie martwię się na zapas. A jak coś to od czego są update-y ? Matchmaking jest już przecież potwierdzony Klanów raczej nie będzie. W jednym z wywiadów mówił że nie koncentrują się na tym, i jak już to trafi później z updatem. i jak w końcu jest z tymi granatami? wybuchają automatycznie kiedy przeciwnik jest w pobliżu, czy po strzeleniu w nie? bo widziałem kilka filmików i było różnie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.