Opublikowano 21 lutego 200817 l Autor UT3.5 Cos sie tak usrał z tym 3,5. Tam nawet nigdzie takie slowo nie padlo. Poprostu aktualizowany 3. Usraj sie sam lolu btw sądzę że grafa będzie podobna do jedynki ale w to że epic odwali fuszerkę to nie uwierzę gra zarządzi tak jak rządziła poprzedniczka a co do dual chainsawa to pewnie będzie coś z typu pushowania przycisku co może być fajne i zmiecie uśmiech z twarzy lamerów co to tylko z chainsawem latają i robią wiochę chciałbym jeszcze chwyt np. ktoś się zakradł i sprzedał ci granata więc wciskasz x , chwytasz gościa i buuum wylatujecie w powietrze powiedzonko typu : wezmę cię ze sobą mile widziane
Opublikowano 21 lutego 200817 l Xymek dobrze mówi. GoW2 zaczęto robić zaraz po skończeniu jedynki (albo nawet wcześniej), tyle, że na początku grę robiło tylko kilka osób, a z biegiem czasu coraz więcej. Pełną parą zaczęli pracować pewnie dopiero po skończeniu UT3. ja bym powiedzial raczej, ze prace nad dwojka skonczyly sie po zrobieniu wersji na PC... Wersję na PC robił inny team, a dokładnie People Can Fly.
Opublikowano 21 lutego 200817 l http://www.gametrailers.com/player/30894.html <--nie wiem czy juz było..Oficjalnie potwierdzone przez Clifa premiera LISTOPAD!!EXLUSIVE!! GoW2 --większe,lepsze..itd:P
Opublikowano 21 lutego 200817 l ""Bigger, Better and far more badass" Juz nie moge wyczymac, chce to tylko dorwac w moje łapska. Jak zobaczyłem co potrafi dopakowany UE3 to mi łeb urwało. To bedzie best graphics of the year. W listopadzie pierwszą ofiara bedzie skarbonka a po niej tony locustów. Give me the locusts
Opublikowano 21 lutego 200817 l Łeeee... ale lipna widownia. Popatrzcie na minę Cliffa, gdy mówi o premierze, jest zażenowany, ja też bym był, gdybym powiedział o sequelu killera i usłyszał parę głuchych oklasków. Mogliby zrobić jakieś Epic Show, zaprosić graczy i podczas prezentacji np. UT3, nagle gaśnie światło, uruchamia się teaser GoW2, ludzie zaczynają szaleć, nagle wypada Cliff z chainsaw gunem i mówi o premierze w listopadzie. Wrzask, gwizdy i oklaski przez parę dobrych chwil. ^_^ Rozmarzyłem się
Opublikowano 21 lutego 200817 l Łeeee... ale lipna widownia. Popatrzcie na minę Cliffa, gdy mówi o premierze, jest zażenowany, ja też bym był, gdybym powiedział o sequelu killera i usłyszał parę głuchych oklasków. Mogliby zrobić jakieś Epic Show, zaprosić graczy i podczas prezentacji np. UT3, nagle gaśnie światło, uruchamia się teaser GoW2, ludzie zaczynają szaleć, nagle wypada Cliff z chainsaw gunem i mówi o premierze w listopadzie. Wrzask, gwizdy i oklaski przez parę dobrych chwil. ^_^ Rozmarzyłem się Ale to bardziej dlatego ze zapowiedz GoW 2 nie byla dla nikogo zadnym zaskoczeniem
Opublikowano 21 lutego 200817 l a co ma byc z nimi nie tak? Juz calkiem sie wyczerpal? Moze te nowe mozliwosci pokazywali na ps3
Opublikowano 21 lutego 200817 l a co ma byc z nimi nie tak? Juz calkiem sie wyczerpal? Moze te nowe mozliwosci pokazywali na ps3 Kto wie, czy się nie wyczerpał? Silnik mógł być zaprezentowany na PC. Aha i możliwości silnika, nie znaczą, że będzie to w grze. Cryengine 2 też miał świetne możliwości, a Crysis mu w wielu aspektach nie dorównał.
Opublikowano 21 lutego 200817 l Ty napewno tego nie wiesz. No tak, przecież nie jestem programistą. Jak 99,9% ludzi tutaj się udzielających. Szkoda tylko, że fakty są inne. Ciekawe czemu X360 miał cały czas skok jakościowy do GOW, a potem jakoś nagle się zatrzymał. Pewnie developerzy tak długo poznają architekturę Xboxa 360 Poza tym, każdy głupi wie, że to pokaz możliwości to tylko pokaz, a jaka będzie gra, to inna bajka. Zresztą, przestało mi się już chcieć wierzyć, że otrzymamy jeszcze jakiegoś wielkiego kopa (jak GOW 1 w swoim czasie) graficznego na X360, do końca jego żywota. Ludzie, ten sprzęt jest z gdzieś połowy roku 2005. Logiczne, że na nowoczesne technologie 2008 roku, zaczyna nie wystarczać. Ale co tam, to temat o GOW 2.
Opublikowano 22 lutego 200817 l Ty napewno tego nie wiesz. No tak, przecież nie jestem programistą. Jak 99,9% ludzi tutaj się udzielających. Szkoda tylko, że fakty są inne. Ciekawe czemu X360 miał cały czas skok jakościowy do GOW, a potem jakoś nagle się zatrzymał. Pewnie developerzy tak długo poznają architekturę Xboxa 360 Poza tym, każdy głupi wie, że to pokaz możliwości to tylko pokaz, a jaka będzie gra, to inna bajka. Zresztą, przestało mi się już chcieć wierzyć, że otrzymamy jeszcze jakiegoś wielkiego kopa (jak GOW 1 w swoim czasie) graficznego na X360, do końca jego żywota. Ludzie, ten sprzęt jest z gdzieś połowy roku 2005. Logiczne, że na nowoczesne technologie 2008 roku, zaczyna nie wystarczać. Ale co tam, to temat o GOW 2. Po GOW 1, było pare gier które dało kopa graficznie( COD 4, Bioschock, Assasin Creed) więc... Tak to tylko pokaz możliwości, który prawie na bank będzie, zawarty w nowych Gyrosach, chyba, że nie wiem na co liczysz, że może w killzone, zostaną zawarte-brak słów. p.s. Jacobs dziwna sprawa, bo jak na przykład, pokazują 2 kiepskiej jakości screeny np. z resistance 2 to wszyscy sonboje sikacie z zachwytu. Ja tam wierze, że wszystko co pokazali, co potrafi nowy silnik, zostanie zawarte w grze.
Opublikowano 22 lutego 200817 l a co ma byc z nimi nie tak? Juz calkiem sie wyczerpal? Moze te nowe mozliwosci pokazywali na ps3 Kto wie, czy się nie wyczerpał? Silnik mógł być zaprezentowany na PC. Aha i możliwości silnika, nie znaczą, że będzie to w grze. Cryengine 2 też miał świetne możliwości, a Crysis mu w wielu aspektach nie dorównał. Pamietasz Dooma3? Nowy silnik duze wymagania, pojawil sie Q4 ktory wygladal znacznie lepiej wiecej potworow na ekranie sie pojawialo,itd,itd a wymagania mniejsze od D3 podobnie bylo z GTA3 ktore wiekszosci chodzilo slabo (trzeba bylo uzywac jakis przyspieszaczy ktore usuna papiery z gry,itp) a gdy VC wyszlo to na sprzecie gdzie 3 skalala to Vice chodzilo plynniutko. Jak pamietam ten filmik to widac ruchy kursora/celownika typowe dla pada
Opublikowano 22 lutego 200817 l Ciekawe czemu X360 miał cały czas skok jakościowy do GOW, a potem jakoś nagle się zatrzymał. Nie chcę odgrywać jakiegoś specjalisty, znawcy tajemnic Epic itd, ale wg. mojej skromnej osoby jest to spowodowane faktem, iż programiści z Epic mieli najwięcej czasu na wykonanie tego tytułu, a do tego mieli styczność ze sprzętem o wiele, wiele wcześniej przed premierą x360. To tak jakby gra była integralną częścią tej konsoli. Pamiętacie tą sytuację, że M$ zwiększył ilość pamięci z 256 do 512, na życzenie Epic? Silnik UE3 powstawał dla x360, stąd możliwości, które pokazują panowie z Epic (a doskonała konwersja UT 3 na ps3, to potwierdzenie umiejętności programistów z tej firmy). I skąd to twierdzenie "x360 wyczerpał swoje możliwości"? Jakiś fanboy Sony kiedyś coś takiego powiedział i się przyjęło chyba. Do dzisiaj pamiętam jak przy kupnie PS2 ktoś mi powiedział - "Nie warto, PS2 wyczerpało swoje możliwości graficzne i umiera powoli, czekaj na next-geny". No i potem pojawiło się God of War, Re 4, King Kong, FF XII, Okami, Spartan: Total Warrior i masa innych tytułów, które były coraz piękniejsze. A w PE co pisali? "Niesamowite, ile jeszcze można wyciągnąć z PS2", "Czy to już jest 100% możliwości PS2?". Dlaczego z x360 ma nie być podobnie? Poczekajcie, chociażby do premiery GoW 2, a potem do premiery GoW 3 (a taki DMC 4, ma świetną grafikę, najlepszą jaką dotąd widziałem na x360).
Opublikowano 22 lutego 200817 l Po GOW 1, było pare gier które dało kopa graficznie( COD 4, Bioschock, Assasin Creed) więc... Tak to tylko pokaz możliwości, który prawie na bank będzie, zawarty w nowych Gyrosach, chyba, że nie wiem na co liczysz, że może w killzone, zostaną zawarte-brak słów. Tak, ale zadna z tych gier nie ma lepszej grafiki niz GOW. Swoja droga z PS3 tez raczej sie duzo wiecej nie wyciagnie. Widzieliscie Crysisa? Takiej grafiki na konsolach nie bedzie. Czyli na wiele lepsza grafike niz GOW nie ma co liczyc, chyba, ze w jakiejs bijatyce z dwoma postaciami na malej planszy. Swoja droga o czym my gadamy, skoro do poziomu grafiki z Gearsow ZBLIZYLO sie doslownie kilka tytulow, a reszta to PS2 w HD.
Opublikowano 22 lutego 200817 l Nie wiem czemu się tak czepiacie wszystkiego ..Pożyjemy zobaczymy..lol...A swoja droga powiedziane było że gra wyjdzie na x360 jako exlusive..
Opublikowano 22 lutego 200817 l Ludzie, poczekajcie chociaż do filmiku z gameplayu, potem orzekajcie czy gra zmiażdży graficznie, czy nie pokaże nic nowego
Opublikowano 22 lutego 200817 l Autor http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,37637;core.html jednak miałem racje co do UE 3.5
Opublikowano 22 lutego 200817 l Tak, tylko ze 2,5 (a tak naprawde UE2X ) to nie byla ewolucja 2 tylko wyspecjalizowany silnik pod konfiguracje pierwszego X. Dzieci zle myslac, ida dalej tropem ze dodanie polowki do kazdej cyferki to ulepszona wersja. Zresztą co ja tu sie bede rospisywal, jak ktos ma troche oleju we lbie, to moze troche o tym poczytac samemu. Niemniej jednak, nie ma to jak sugerowac sie grami.wp, kiedy to absolutna reszta serwisow nic takiego nie napisala - goscie z tej niezmiernie daremnej stronki wymyslili sobie oznaczenie, nic wiecej. Edytowane 22 lutego 200817 l przez komar737
Opublikowano 22 lutego 200817 l Pod koniec prezentacji mocy nowej wersji silnika padaja slowa ze wszystko to hula na xbox 360 hardware. Takze nie ma sie co obawiac o mozliwosci tej konsoli, jeszcze z niej mozna wiele wycisnac. Nie pozostało nic innego jak tylko zacierac łapska na drugie gearsy.
Opublikowano 22 lutego 200817 l bedzie wesolo jak gow2 bedzie mial lepsza graficzke od killzone2 hehe
Opublikowano 22 lutego 200817 l Epicko gdyby w multi byl tryb do np obslugiwania pojazdow,cos jak w halo3,kierowca + druga osoba do strzelania.Ale jednoczesnie ciezko mi to sobie wyobrazic w takim typie gry jak GoW,moze przez sterylnosc pierwszej czesci.
Opublikowano 22 lutego 200817 l Gdyby dali takiego balasa do multi to... Brak slow I w jakim sensie GOW jest sterylny?
Opublikowano 22 lutego 200817 l Nie! Formula rozgrywki niech zostanie! Wypasne walki 1vs1 na shotguny, szybka rozgrywka itp- sam "styl" gry ma zostac. chce tylko większej ilosci map, trybów, a przede wszystkim kodu sieciowego z prawdziwego zdarzenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.