Opublikowano 29 lutego 200817 l Cóż, achievy online to kwestia gustu, moim zdaniem te w GoW były rozłożone IDEALNIE i tylko zachęcały do dalszej zabawy. Dzięki Pistolero poznałem potęgę tej broni! Jedyną przesadą było Seriously, bo ten achiv nie był do zaliczenia w parę tygodni... Dla przeciętnego gracza trzeba jakieś pół roku ciągłej, częstej gry... Powinni jednak poprawić losowość pojedynków, bardzo częstą w GoW'ie... Edytowane 29 lutego 200817 l przez Fab3r
Opublikowano 5 marca 200817 l Co do shotgunów to jak wyżej powiedziano rozchodzi się o łącze i... o to kto jest hostem ;] Ja jeszcze nigdy nie miałem tak żeby strzał pojawiał się tam gdzie celuje (jak na singlu). Zawsze jest opóźnienie, jak długie zależy od połączenia. Po przyzwyczajeniu lekki lag może wypaczyć całą rozgrywkę. I tak wolę multi w Gearsach niż w Halo
Opublikowano 9 marca 200817 l ...Dla przeciętnego gracza trzeba jakieś pół roku ciągłej, częstej gry... Nie przesadzaj. Pol roku, ale nie ciaglego grania, a takiego czestego to moze 3 miechy.
Opublikowano 9 marca 200817 l Achievement za 10k kilów musi powrócić w dwójce, inaczej nie będzie takiej motywacji do zabijania.
Opublikowano 9 marca 200817 l Moze byc nawet achiev za wieksza ilosc killsow, zwlaszcza dlatego, ze nowy silnik bedzie mogl wygenerowac wiecej postaci, co moze tez przelozyc sie na wieksza liczbe osob w multi.
Opublikowano 9 marca 200817 l Moze byc nawet achiev za wieksza ilosc killsow, zwlaszcza dlatego, ze nowy silnik bedzie mogl wygenerowac wiecej postaci, co moze tez przelozyc sie na wieksza liczbe osob w multi. no nie wiem, chyba źle rozumujesz to ze silnik bedzie potrafil wyswietlac tyle postaci, nie znaczy ze łącza internetowe to utrzymają w płynności.
Opublikowano 10 marca 200817 l wydaje mi się że raczej multi w ilości graczy będzie podobny..może max będzie 16tu graczy a to właśnie ze względu uniknięciu lagów..
Opublikowano 26 marca 200817 l http://www.gametrailers.com/player/32198.html GDC 2008: Unreal Tech Demo Direct-Feed w lepszej jakosci niz cam - sd/hd
Opublikowano 26 marca 200817 l Woda prezentuje sie znakomicie, szczegolnie bajer z falowaniem kiedy Marcus strzela w jej kierunku. Destrukcja otoczenia rownie dobra. Oby tylko dotrzymali tego terminu wydania z koncowki traileru.
Opublikowano 26 marca 200817 l Ach... Ten sam klimat, ten sam styl i Marcus, acz zauważyłem że przyciął włosy i nieco posiwiał ... Świetnie wygląda wspomniana już falująca woda ;]. Jestem tylko ciekawy czy dotrzymają tej liczby locustów z pokazówki. Dawno już miałem nadzieję, że zawalcze jakoś zbiorowo pod sztandarami a nie 2vs2 ;P. Jestem również ciekawy czy w multi Gridlock też będzie zalany wodą... Ogólnie gdyby nie Gearsy i Halo 3 sprzedałbym ten szrot a tu jednak Girsami i Halo M$ mnie przy tym złomiątku trzyma... No nic, do następnego trailera...
Opublikowano 26 marca 200817 l Woda fajnie wygląda, ale zapewne nie będzie żadnego efektu na zbroi / ciele postaci pokazującej, że własnie pływałeś w bajorku. Bedzie częściowo zniszczalne otoczenie, ale czy ktoś pomyślał o tym jak te gruzy mogą przeszkadzać w rozgrywce ? Komuś zalezy, żeby zaklinowac sie w gruzach albo stracić cielność przez wchodzenie na jakieś drobinki ? Największy +s tego co narazie zapowiadają w 2jeczce jest z pewnościa jeszcze dopracowanie cieniowania. Zniszczalność otoczenia będzie fajna, tylko jeżeli jakoś rozwiążą problem związany z gruzami (albo będą znikać, albo nie bęzie go w potyczkach online) Czego osobiście oczekuje od 2jeczki ? Żeby nie była tak krótka, by epizod wzięty z PC nie byl połową gry. By dodano chociaż 2 ciekawe bronie z których naprawde bęzie sie korzystać. Żeby online było jak w Przykładowo Orange Box'ie - czyli włącze, że chce teraz grać ONLIE i nie bede musiał za każdym razem klikać VERSUS> Xbox Live Player/Ranked Match> Custom itp/, tylko żeby po walce wracało mi to listy Player/Ranked matchy i kilka innych usprawnień (klany ?). Licze, iż kod gdy bedzie aż tak zoptymalizowany, by textury jeszcze szybciej sie wczytywały, a część textur nie odstawała od tych tłustych i pięknych. Żeby zwiększyć ilośę trybów Online, żeby od początku było troche więcej plansz na online albo chociaz żeby DODATKI NIE MIAŁY BLOKADY REGIONALNEJ. Edytowane 26 marca 200817 l przez Er_WolvEr
Opublikowano 26 marca 200817 l mnie sie marzy tryb cos ala "Defend your position " - gramy we 2-4 (split/live), zabijamy hordy loctusow na punkty, pierw mieso armatnie, pozniej Boomery, lucznicy,itd itd im dalej tym trudniej Edytowane 26 marca 200817 l przez signap
Opublikowano 26 marca 200817 l Poprawia kod sieciowy i bede mogl znowu grac w Gearsy ;] Potrzebuje gry, w ktora bede grac gdy Halo 3 mnie znerwicuje (sorry, COD4 jest fajny ale to nie ta liga) XD PS. Tak, shotgun jest randomowy ;] No chyba, ze w ciagu osatniego pol roku odkad nie gram wyszedl jakis patch, ktory to poprawil (smiem watpic) No Insiak ... jak nas Halo wqrfi to se popykamy w Giry Oby do listopada Ktoś wie czy gra będzie stworzona w rozdzielczości 1920x1080 :?: Bo o ile pamięć mnie nie myli GOW miał tylko 720p
Opublikowano 26 marca 200817 l A ja czekam az wkoncu w multi w tego typu grach znioszczalne otoczenie bedzie naprawde zniszczalne,tzn jak mam wyrzutnie rakiet to po co mam zapieprzac na okolo jak se moge dziure w scianie zrobic?Jesli plansza jest kilku poziomowa,robie szczeline w ziemi i spadam na dol,to by bylo cos,ale pewnie daleka droga do tego.
Opublikowano 26 marca 200817 l A ja czekam az wkoncu w multi w tego typu grach znioszczalne otoczenie bedzie naprawde zniszczalne,tzn jak mam wyrzutnie rakiet to po co mam zapieprzac na okolo jak se moge dziure w scianie zrobic?Jesli plansza jest kilku poziomowa,robie szczeline w ziemi i spadam na dol,to by bylo cos,ale pewnie daleka droga do tego. Nawet nie daleka droga do tego .... w tego typu grach (Girsy, Halo, Quake, UT, COD etc.) myślę że przez najbliższe 5 lat nie zrobisz sobie szczeliny
Opublikowano 27 marca 200817 l niewiem czy graliscie w Red Faction po sieci - fajny bajer, na poczatku sie fajne sprawdza ale potem troche przeszkadza - mapa cala "rozpier dolona" i ablo gdzies wpadales i nie mogles wyjsc albo nie miales dostepu do broni,itd
Opublikowano 29 marca 200817 l Co Wy za herezje piszecie o wiekszej ilosci graczy. Mam nadzieje, ze maksymalnie bedzie mozna siekac 5vs5. To nie ma byc fps z 897497 ludzmi na ekranie. Opamietajcie sie !!
Opublikowano 29 marca 200817 l No Insiak ... jak nas Halo wqrfi to se popykamy w Giry Bedzie niezla jazda ;] Jeszcze Miniu i Kerlo i bedzie komplet XD No i zgadzam sie z Hortexem - wiecej niz 5x5 byloby bez sensu, no chyba, ze dali by jakies specjalne smieszne tryby i mapy na duza ilosc osob. Tak jak w Halo, gra sie 4vs4 ale jak ktos chce to moze sobie Warthogiem posmigac po Vallhali czy Sandstrapie, zeby zakosic jakas flage ;]
Opublikowano 30 marca 200817 l Co Wy za herezje piszecie o wiekszej ilosci graczy. Mam nadzieje, ze maksymalnie bedzie mozna siekac 5vs5. To nie ma byc fps z 897497 ludzmi na ekranie. Opamietajcie sie !! wszystko zalezy od trybu
Opublikowano 30 marca 200817 l A ja czekam az wkoncu w multi w tego typu grach znioszczalne otoczenie bedzie naprawde zniszczalne,tzn jak mam wyrzutnie rakiet to po co mam zapieprzac na okolo jak se moge dziure w scianie zrobic?Jesli plansza jest kilku poziomowa,robie szczeline w ziemi i spadam na dol,to by bylo cos,ale pewnie daleka droga do tego. Nie tak daleka, już niedługo Battlefield Bad Company - to będzie rozpierducha , twoje oczekiwania , marzenia się ziszczą Co do Gyrosów2 to najbardziej zyczę sobie śnieżnych terenów , i brak glitchów (bo mnie wkur...ją)
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l ani jedna z tych zaprezentowanych czterech nowych mord nie pasuje mi do GoW...
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Strasznie brzydki te postaci i mi tez jakos nie pasuja do GoW,Cole i reszta byli znacznie lepsi.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l W najnowszym numerze czasopisma Game Informer będzie można odnaleźć kilka ciekawych informacji na temat wyczekiwanej już przez sporą rzeszę fanów kontynuacji gry Gears of War. Oto najciekawsze z nich: - jak mówi Cliff Bleszinski: "mamy tu takie stwory, że Brumak wygląda przy nich jak malutka panda" - zróżnicowany tryb trudności dla trybu kooperacji - oznacza to, że jeden z Graczy będzie mógł przechodzić grę na poziomie Hardcore, a drugi na Casual - przyjdzie nam sterować COG Centaur Tankiem - dodany zostanie jeszcze łatwiejszy poziom rozgrywki - na swojej drodze napotkamy setki żołnierzy Locustów, każdy z nich będzie się zachowywał inaczej od innych - będą nowe tryby w trybie sieciowym źródło Dziwna ta sprawa z różnym poziomem trudności w trybie co-op - wychodzi na to, że sama ilość przeciwników będzie ta sama, tylko zadawane obrażenia będą inne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.