Fab3r 4 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 (edytowane) Maria Santiago wyszła spoko Mam nadzieję, że godnie zastąpią Cole'a jeśli go nie będzie - te pyski jakieś takie nijakie... Ten Tai Kaliso idealnie jak koleś z Crackdowna Edytowane 8 kwietnia 2008 przez Fab3r Cytuj
Orange 0 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Cole i Baird beda ale nie od poczatku Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Dziwna ta sprawa z różnym poziomem trudności w trybie co-op - wychodzi na to, że sama ilość przeciwników będzie ta sama, tylko zadawane obrażenia będą inne. jeśli będzie jak mówisz to ludzie będą to wykorzystywać do achievementów za insane. Cytuj
Sztajniec 18 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 (edytowane) Jeden gość wygląda jak żywcem wyjęty z westernu, nie pasuje mi do Girsów ni w ząb - zróżnicowany tryb trudności dla trybu kooperacji - oznacza to, że jeden z Graczy będzie mógł przechodzić grę na poziomie Hardcore, a drugi na Casual Czyli wychodzi na to, że co-op będzie dla dwóch graczy, jak dla mnie tak średniawo (liczyłem na 4 wspaniałych), ale ogólnie i tak świetnie, że co-op się pojawi (kocham ten tryb ) :] Edytowane 8 kwietnia 2008 przez Sztajniec Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Informacje: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=273749 -4 nowe twarzyczki - Tai Kaliso, Chairman Prescott, Dizzy oraz Maria Santiago -akcja GoW2 rozpoczyna się 6 miesięcy po wydarzeniach, które rozegrały się pod koniec pierwszej części -lepsza grafika (czyli wszystkie bajery, które widzieliśmy na pokazie podczas GDC), prawdopodobnie nowe tryby kooperacji i multi, związane z możliwością pociśnięcia przez silnik gry większej liczby Locustów widocznych jednocześnie na ekranie -mniejsze ryzyko oberwania w łeb podczas przebywania za osłonami, ponieważ nasz bohater jest schowany głębiej i nie wystaje już zza rogu jak to miało miejsce w pierwszej części (szczerze mówiąc to sobie tego nie przypominam, ale ok) -active reloading pozostaje w identycznej formie, może się on różnić w przypadku nowych broni -pojedynki na piły, większe bydlaki w postaci bossów do pokonania ("takie, że Brumak wygląda przy nich jak mała panda") -możliwość dołączenia się do gry z kumplem (kumplami?) w dowolnym momencie -kilka slotów na save'y -możliwość grania na różnych poziomach trudności w trybie kooperacji - jeśli gracze są obok siebie "gra zrozumie co to znaczy" (uśrednienie poziomów?), jeśli się rozdzielą to zmagają się z podjętym przez siebie wyborem -czwarty, najłatwiejszy poziom trudności -nowy pojazd, Centaur Tank, który stanowi połączenie monster trucka i czołgu, siejemy nim zniszczenie w jednym poziomie -nowi przeciwnicy, Kantusi, którzy używają ichniejszych postoletów i trujących granatów, ale przede wszystkim potrafią ożywiać swoich ziomków -Epic jest świadomy płytkości scenariusza w pierwszej części gry, więc tym razem mamy zobaczyć bardziej emocjonalną historię, a to dzięki niejakiemu Joshui Ortedze -chodzone przerywniki, które maskowały loadingi zostały zastąpione momentami konwersacji z licznymi zbliżeniami na mordy, dramatycznymi ujęciami, jednakże tym razem gracz ma nad nimi kontrolę, po naciśnięciu jakiegośtam przycisku Marcus warknie "zamknij japę", co kończy jakże miłą rozmówkę i wracamy do gry -znajdźki istotne dla fabuły, możemy się dowiedzieć, kto był właścicielem danego nieśmiertelnika, po naciśnięciu pauzy możemy wybrać "War Journal" i sprawdzić znajdźki, których nam brakuje i gdzie można je odnaleźć -sporo osiągnięć zarówno w singlu, jak i multi, postęp w zdobywaniu achieva za przykładowo 1000 headshotów można sprawdzić w ww. dzienniczku -Jack, nasz metalowy kolega-robot, ma wmontowany w siebie ekran, więc widzimy teraz jak Anya pokazuje c... znaczy się co mamy zrobić Hlipo: Ja wiem, ale myślę, że tu chodzi o sytuację podczas gry w singla, z czym się nie spotkałem. Głowy Locustów oczywiście w taki sposób odpadały, ale Marcusa czy też Doma to chyba nie bardzo. Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 mniejsze ryzyko oberwania w łeb podczas przebywania za osłonami, ponieważ nasz bohater jest schowany głębiej i nie wystaje już zza rogu jak to miało miejsce w pierwszej części (szczerze mówiąc to sobie tego nie przypominam, ale ok) w multi dało się strzelić headshota kolesiowi który był skulony za niską osłoną. Wystarczyło aby strzelić jak najbliżej góry osłony w miejscu w którym była głowa. Cytuj
wiiboxstation 0 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2008 Dizzy wygląda jak cowboy...rofl gdzie ich cog - zbroje? Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Nie, no, to chyba jakiś żart. Co to za cowboy o mordzie krasnoluda? Jakiś wytatuowany łysol z buźką, jak pupka niemowlaczka. Oby to były jakieś prototypy postaci do mocnej poprawki, bo do świata z pierwszego GoWa ni w ząb mi nie pasują. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 'Piraci z Karaibów' (pipi)a... Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 nie jest źle - wytatuowany Samoańczyk... wygląda nieźle, ale nie wiedziałem że Samoańczycy i ich tradycje (wytatuowana twarz) przetrwały tyle lat i podróże galaktyczne - staruszek cowboy, przypominający dziadka z "Lost DutchMan Mine". Fajny ostry kapelusz, dizajn dobry ale nie wiem czy wpasują go dobrze do Gearsów - jakiś pipkowaty generał, widać że nigdy po mordzie nie dostał - żonka Dominica.... co tu dużo mówić, karabinu nosić na pewno nie będzie. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Już jednego kowboja mieliśmy w Gearsach 1, w akcie 3. Na szczescie umrzył : / Te postacie to jakaś kpina, gdzie im do starej ekipy. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Nie no ktoś wyraźnie spóźnił sie z żartami na prima-aprilis. To co pokazali to komplaetna kpina. Gość nr.1 to zrzynka jednego z agentów z Crackdowna. Gość nr.2 posowałby do jakiegoś RPGa jako król czy cuś ale nie tu. Gość nr.3 kpina absolutna, nadaje sie tylko i wyłącznie do CoJ. Pani z obrazka nr.4 nadaje sie do jakiegoś Lula 3D a nie do GoW'a. Podsumowując dla mnie jest to zupełna kpina i jakiś żart. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Pier.dolicie, gra i tak przesunie grabkami po jajkach Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 No ba. Oczywiście gramy dalej marcusem tak? Jeżeli tak, to moimi kompanami mogą być nawet kucyki pony. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Nagle wszyscy się oburzają na postaci z gearsów, tak jakby 4 osobowy skład mutantów z bicepsami dwukrotnie większymi od głowy był ambitny... Cytuj
raVen20 1 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Pier.dolicie, gra i tak przesunie grabkami po jajkach dance.gif Gra skopie zady czy tego chcecie czy nie :wkurzony: Cytuj
Pomezz 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Nie znacie się i tyle. Jestem świecie przekonany, że wszystko bedzie na swoim miejscu kiedy nadejdzie czas. Zresztą czego byście chcieli? Przynajmniej będzie jakieś zróżnicowanie w multi. No i już sobie wyobrażam teksty online: "piłą jedziemy Luckie Lucka, dymamy cowboya" HaHaHa Cytuj
Blim 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 (edytowane) "piłą jedziemy Luckie Lucka, dymamy cowboya" HaHaHa Skąd ja to znam!? ^_^ Może to są postacie stworzone dla trybu on-line only?. A te kapelusze i inne pierdoły to dodatki do odblokowania (coś na wzór Vegas)? Edytowane 9 kwietnia 2008 przez Blim Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Skany w dużo lepszej jakości: http://www.vitosverdict.com/?p=246 Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Jestem pewien że wszystko będzie dobrze wpasowane w klimat, i jeszcze wszyscy będą się napalali na cowboya Cytuj
raVen20 1 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 (edytowane) ta Gra jest skazana na sukces tak samo jak Viagra w dniu swojej światowej Premiery a kałboj pewno gdzieś się ukrywa samotnie w jakieś ruderze zabitej dechami, i na chwilę do nas dołączy by ze swojej strzelby wpakować troszkę śrutu w Lokustowe Dupy. a co do laski, to narzekacie że jest za ładna? widzieliście dziewczynę Jasona co prawda w drożynie taki Warchlak by się przydał ( pomyślcie o niej jako o tarczy ) jednak wolę coś bardziej milszego dla oka. Edytowane 9 kwietnia 2008 przez raVen20 Cytuj
Brolly PL 10 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Cowboy moze byc dobry... Jak bedzie mial charakter w stylu Cola to bomba Ale jak murzyna nie będzie to porażka...w multi musi byc grywalny! Dla mnie gra roku Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 http://gearsofwar2.pl/images/photoalbum/album_11/005.jpg http://gearsofwar2.pl/images/photoalbum/album_11/007.jpg Gridlock powraca!! Więcej info oraz skanów dobrej jakości na nie oficjalnej polskiej stronie gearsofwar2.pl Zapraszam:) Cytuj
Pomezz 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Już kij z customizacją postaci w multi (akurat takiej opcji bym nie chciał). Niech odświerzą te znane nam do tej pory i dodadzą conajmniej połowę nowych. Za(pipi)iście cieszyłbym się również gdyby nasze postaci dostały sporo nowych kwestii rzucanych w różnych dziwnych sytuacjach, o taak. Zastanawia mnie jaki patent szykuje dla nas Epic w związku z active reloadami i nowymi brońmi. Czy dodadza jakieś nowe tryby online (tradycyjny deathmatch anyone?? ) i czy w końcu pójdą po rozum do głowy i popracują nad bugami i kodem sieciowym. Na te informacje jednak przyjdzie nam czekać pewnie jakiś czas. Już to gdzieś pisałem, ale powtórzę, że GoW ma mocno przerysowaną i komiksową stylistykę, dlatego też im większe zróżnicowanie bohaterów tym lepiej. Pod warunkiem, że zachowają zdrowy rozsądek Co prawda za dużo oprócz tych skanów nie wypłynęło, ale IMO wszystko idzie w baaardzo dobrym kierunku i z pewnością po premierze będziemy mieli bardzo mocnego kandydata do gry roku na dowolnej platformie. PS: odświeżony Gridlock wygląda bardzo smacznie . Cytuj
Ostachh 0 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 (edytowane) Szykuje się naprawdę nieźle . Obawiam się tylko o uprzednio genialny tryb co-op - nie umiem sobie wyobrazić jak będzie działać patent z możliwością wyboru innego poziomu trudności przez każdego z uczestniczących graczy... Edytowane 9 kwietnia 2008 przez Ostachh Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.