Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Maria Santiago wyszła spoko Mam nadzieję, że godnie zastąpią Cole'a jeśli go nie będzie - te pyski jakieś takie nijakie... Ten Tai Kaliso idealnie jak koleś z Crackdowna Edytowane 8 kwietnia 200817 l przez Fab3r
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Dziwna ta sprawa z różnym poziomem trudności w trybie co-op - wychodzi na to, że sama ilość przeciwników będzie ta sama, tylko zadawane obrażenia będą inne. jeśli będzie jak mówisz to ludzie będą to wykorzystywać do achievementów za insane.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Jeden gość wygląda jak żywcem wyjęty z westernu, nie pasuje mi do Girsów ni w ząb - zróżnicowany tryb trudności dla trybu kooperacji - oznacza to, że jeden z Graczy będzie mógł przechodzić grę na poziomie Hardcore, a drugi na Casual Czyli wychodzi na to, że co-op będzie dla dwóch graczy, jak dla mnie tak średniawo (liczyłem na 4 wspaniałych), ale ogólnie i tak świetnie, że co-op się pojawi (kocham ten tryb ) :] Edytowane 8 kwietnia 200817 l przez Sztajniec
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Informacje: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=273749 -4 nowe twarzyczki - Tai Kaliso, Chairman Prescott, Dizzy oraz Maria Santiago -akcja GoW2 rozpoczyna się 6 miesięcy po wydarzeniach, które rozegrały się pod koniec pierwszej części -lepsza grafika (czyli wszystkie bajery, które widzieliśmy na pokazie podczas GDC), prawdopodobnie nowe tryby kooperacji i multi, związane z możliwością pociśnięcia przez silnik gry większej liczby Locustów widocznych jednocześnie na ekranie -mniejsze ryzyko oberwania w łeb podczas przebywania za osłonami, ponieważ nasz bohater jest schowany głębiej i nie wystaje już zza rogu jak to miało miejsce w pierwszej części (szczerze mówiąc to sobie tego nie przypominam, ale ok) -active reloading pozostaje w identycznej formie, może się on różnić w przypadku nowych broni -pojedynki na piły, większe bydlaki w postaci bossów do pokonania ("takie, że Brumak wygląda przy nich jak mała panda") -możliwość dołączenia się do gry z kumplem (kumplami?) w dowolnym momencie -kilka slotów na save'y -możliwość grania na różnych poziomach trudności w trybie kooperacji - jeśli gracze są obok siebie "gra zrozumie co to znaczy" (uśrednienie poziomów?), jeśli się rozdzielą to zmagają się z podjętym przez siebie wyborem -czwarty, najłatwiejszy poziom trudności -nowy pojazd, Centaur Tank, który stanowi połączenie monster trucka i czołgu, siejemy nim zniszczenie w jednym poziomie -nowi przeciwnicy, Kantusi, którzy używają ichniejszych postoletów i trujących granatów, ale przede wszystkim potrafią ożywiać swoich ziomków -Epic jest świadomy płytkości scenariusza w pierwszej części gry, więc tym razem mamy zobaczyć bardziej emocjonalną historię, a to dzięki niejakiemu Joshui Ortedze -chodzone przerywniki, które maskowały loadingi zostały zastąpione momentami konwersacji z licznymi zbliżeniami na mordy, dramatycznymi ujęciami, jednakże tym razem gracz ma nad nimi kontrolę, po naciśnięciu jakiegośtam przycisku Marcus warknie "zamknij japę", co kończy jakże miłą rozmówkę i wracamy do gry -znajdźki istotne dla fabuły, możemy się dowiedzieć, kto był właścicielem danego nieśmiertelnika, po naciśnięciu pauzy możemy wybrać "War Journal" i sprawdzić znajdźki, których nam brakuje i gdzie można je odnaleźć -sporo osiągnięć zarówno w singlu, jak i multi, postęp w zdobywaniu achieva za przykładowo 1000 headshotów można sprawdzić w ww. dzienniczku -Jack, nasz metalowy kolega-robot, ma wmontowany w siebie ekran, więc widzimy teraz jak Anya pokazuje c... znaczy się co mamy zrobić Hlipo: Ja wiem, ale myślę, że tu chodzi o sytuację podczas gry w singla, z czym się nie spotkałem. Głowy Locustów oczywiście w taki sposób odpadały, ale Marcusa czy też Doma to chyba nie bardzo.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l mniejsze ryzyko oberwania w łeb podczas przebywania za osłonami, ponieważ nasz bohater jest schowany głębiej i nie wystaje już zza rogu jak to miało miejsce w pierwszej części (szczerze mówiąc to sobie tego nie przypominam, ale ok) w multi dało się strzelić headshota kolesiowi który był skulony za niską osłoną. Wystarczyło aby strzelić jak najbliżej góry osłony w miejscu w którym była głowa.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Nie, no, to chyba jakiś żart. Co to za cowboy o mordzie krasnoluda? Jakiś wytatuowany łysol z buźką, jak pupka niemowlaczka. Oby to były jakieś prototypy postaci do mocnej poprawki, bo do świata z pierwszego GoWa ni w ząb mi nie pasują.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l nie jest źle - wytatuowany Samoańczyk... wygląda nieźle, ale nie wiedziałem że Samoańczycy i ich tradycje (wytatuowana twarz) przetrwały tyle lat i podróże galaktyczne - staruszek cowboy, przypominający dziadka z "Lost DutchMan Mine". Fajny ostry kapelusz, dizajn dobry ale nie wiem czy wpasują go dobrze do Gearsów - jakiś pipkowaty generał, widać że nigdy po mordzie nie dostał - żonka Dominica.... co tu dużo mówić, karabinu nosić na pewno nie będzie.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Już jednego kowboja mieliśmy w Gearsach 1, w akcie 3. Na szczescie umrzył : / Te postacie to jakaś kpina, gdzie im do starej ekipy.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Nie no ktoś wyraźnie spóźnił sie z żartami na prima-aprilis. To co pokazali to komplaetna kpina. Gość nr.1 to zrzynka jednego z agentów z Crackdowna. Gość nr.2 posowałby do jakiegoś RPGa jako król czy cuś ale nie tu. Gość nr.3 kpina absolutna, nadaje sie tylko i wyłącznie do CoJ. Pani z obrazka nr.4 nadaje sie do jakiegoś Lula 3D a nie do GoW'a. Podsumowując dla mnie jest to zupełna kpina i jakiś żart.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l No ba. Oczywiście gramy dalej marcusem tak? Jeżeli tak, to moimi kompanami mogą być nawet kucyki pony.
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Nagle wszyscy się oburzają na postaci z gearsów, tak jakby 4 osobowy skład mutantów z bicepsami dwukrotnie większymi od głowy był ambitny...
Opublikowano 8 kwietnia 200817 l Pier.dolicie, gra i tak przesunie grabkami po jajkach dance.gif Gra skopie zady czy tego chcecie czy nie :wkurzony:
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Nie znacie się i tyle. Jestem świecie przekonany, że wszystko bedzie na swoim miejscu kiedy nadejdzie czas. Zresztą czego byście chcieli? Przynajmniej będzie jakieś zróżnicowanie w multi. No i już sobie wyobrażam teksty online: "piłą jedziemy Luckie Lucka, dymamy cowboya" HaHaHa
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l "piłą jedziemy Luckie Lucka, dymamy cowboya" HaHaHa Skąd ja to znam!? ^_^ Może to są postacie stworzone dla trybu on-line only?. A te kapelusze i inne pierdoły to dodatki do odblokowania (coś na wzór Vegas)? Edytowane 9 kwietnia 200817 l przez Blim
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Jestem pewien że wszystko będzie dobrze wpasowane w klimat, i jeszcze wszyscy będą się napalali na cowboya
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l ta Gra jest skazana na sukces tak samo jak Viagra w dniu swojej światowej Premiery a kałboj pewno gdzieś się ukrywa samotnie w jakieś ruderze zabitej dechami, i na chwilę do nas dołączy by ze swojej strzelby wpakować troszkę śrutu w Lokustowe Dupy. a co do laski, to narzekacie że jest za ładna? widzieliście dziewczynę Jasona co prawda w drożynie taki Warchlak by się przydał ( pomyślcie o niej jako o tarczy ) jednak wolę coś bardziej milszego dla oka. Edytowane 9 kwietnia 200817 l przez raVen20
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Cowboy moze byc dobry... Jak bedzie mial charakter w stylu Cola to bomba Ale jak murzyna nie będzie to porażka...w multi musi byc grywalny! Dla mnie gra roku
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l http://gearsofwar2.pl/images/photoalbum/album_11/005.jpg http://gearsofwar2.pl/images/photoalbum/album_11/007.jpg Gridlock powraca!! Więcej info oraz skanów dobrej jakości na nie oficjalnej polskiej stronie gearsofwar2.pl Zapraszam:)
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Już kij z customizacją postaci w multi (akurat takiej opcji bym nie chciał). Niech odświerzą te znane nam do tej pory i dodadzą conajmniej połowę nowych. Za(pipi)iście cieszyłbym się również gdyby nasze postaci dostały sporo nowych kwestii rzucanych w różnych dziwnych sytuacjach, o taak. Zastanawia mnie jaki patent szykuje dla nas Epic w związku z active reloadami i nowymi brońmi. Czy dodadza jakieś nowe tryby online (tradycyjny deathmatch anyone?? ) i czy w końcu pójdą po rozum do głowy i popracują nad bugami i kodem sieciowym. Na te informacje jednak przyjdzie nam czekać pewnie jakiś czas. Już to gdzieś pisałem, ale powtórzę, że GoW ma mocno przerysowaną i komiksową stylistykę, dlatego też im większe zróżnicowanie bohaterów tym lepiej. Pod warunkiem, że zachowają zdrowy rozsądek Co prawda za dużo oprócz tych skanów nie wypłynęło, ale IMO wszystko idzie w baaardzo dobrym kierunku i z pewnością po premierze będziemy mieli bardzo mocnego kandydata do gry roku na dowolnej platformie. PS: odświeżony Gridlock wygląda bardzo smacznie .
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Szykuje się naprawdę nieźle . Obawiam się tylko o uprzednio genialny tryb co-op - nie umiem sobie wyobrazić jak będzie działać patent z możliwością wyboru innego poziomu trudności przez każdego z uczestniczących graczy... Edytowane 9 kwietnia 200817 l przez Ostachh
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.