Opublikowano 9 kwietnia 200817 l mnie tez to zastanawia - koles gran a INSANE pakuje juz 3 magazynek z Locusa a znajomy gra na easy i 1 magazynkiem go wykancza jak to bedzie wygladalo :?
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l może poziom trudności będzie wtedy się przekładał na wytrzymałość gracza a nie przeciwnika? nie, nie... to bezsensu według mnie to zrezygnują z tego pomysłu bo jest raczej niewykonalny
Opublikowano 9 kwietnia 200817 l Gdybyscie wczytali sie w text, ktory jest na tych skanach to byscie wiedzieli, ze ten patent z roznymi poziomami trudnosci bedzie dzialac tylko w momentach gdy bohaterowie sa rozdzielani i kazdy ma osobna sciezke (pamietacie ? byly takie momenty w jedynce). PS. Nowy Gridlock daje rade
Opublikowano 10 kwietnia 200817 l Gdybyscie wczytali sie w text, ktory jest na tych skanach to byscie wiedzieli, ze ten patent z roznymi poziomami trudnosci bedzie dzialac tylko w momentach gdy bohaterowie sa rozdzielani i kazdy ma osobna sciezke (pamietacie ? byly takie momenty w jedynce). PS. Nowy Gridlock daje rade No ja mam nadzieję, że takich momentów będzie niewiele. Już nie chodzi o to, że były trudniejsze niż normalna gra (to właściwie nawet plus :twisted2: ), ale o to, że były jednym słowem trochę zje.bane ;] Z drugiej strony jakby takich motywów w Girsach 2 było mało, to podejrzewam, że twórcy wspomnieliby o tym, dopiero w okolicach premiery Jednak mam nadzieję, że 'rozdzielań się' będzie jak najmniej :]
Opublikowano 10 kwietnia 200817 l Gdybyscie wczytali sie w text, ktory jest na tych skanach to byscie wiedzieli, ze ten patent z roznymi poziomami trudnosci bedzie dzialac tylko w momentach gdy bohaterowie sa rozdzielani i kazdy ma osobna sciezke (pamietacie ? byly takie momenty w jedynce). No niby tak... ale w takim razie trzeba by było wybierać jeszcze jeden poziom trudności działający gdy bohaterowie są razem... no i jeszcze nie wspominając o problemie, jak gra policzyłaby level, który w 90% przechodzisz na powiedźmy hardcore z kumplem, a w 10% (w tym krótkim epizodzie gdy się rozdzielasz) na insane. No chyba, że całe levele byłyby oddzielnie, ale to właściwie żaden co-op
Opublikowano 11 kwietnia 200817 l niektórych podniecają skoksowani latynosi z kolczykami... o idealnie kwadratowych szczekach kajtku
Opublikowano 17 kwietnia 200816 l Bezkitu, Gow2, robi obrót o 360 stopni, tylko czy w dobrym kierunku?
Opublikowano 17 kwietnia 200816 l Bezkitu, Gow2, robi obrót o 360 stopni, Normalnie mistrz, nie mam pytan. A nowe lokacje prezentuja sie swietnie Edytowane 17 kwietnia 200816 l przez komar737
Opublikowano 17 kwietnia 200816 l W nowych lokacjach podoba mi się tylko wizja rozwalania ich Torque Bowem ]:->
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Kowboj jest spoko,juz go polubilem.Jesli jeszcze bedzie sadzil tekstami jak Cole to mam drugiego ulubienca. A co do lokacji,prze ZARABISTE
Opublikowano 23 kwietnia 200816 l ta zona doma chyba slepa je, ze poslubila faceta z takim ryjem... liczy się wnętrze... :wink1: Gridlock daje radę (a co się zmieniło : O ?)
Opublikowano 23 kwietnia 200816 l Gridlock daje radę (a co się zmieniło : O ?) Najprościej mówiąc, to mapka się postarzała...
Opublikowano 25 kwietnia 200816 l 9 maja wyłącznie na gametrailers.com będzie pokazany pierwszy gameplay z GoW2 ;] Edytowane 25 kwietnia 200816 l przez Salwador
Opublikowano 25 kwietnia 200816 l Trochę gameplayowa fotka: A chatycka na prawyj mańce tako śliczno że HEEEJ!
Opublikowano 9 maja 200816 l Na GT skończyło się odliczanie i pod banner GOWa jest podlinkowany materiał o Brothers in Arms...
Opublikowano 9 maja 200816 l Na GT skończyło się odliczanie i pod banner GOWa jest podlinkowany materiał o Brothers in Arms... Na GT nadal jest licznik. 40 minut zostalo... jaki banner biA????
Opublikowano 9 maja 200816 l W PL odliczanie się zakończyło, a w UK zostało 40min Także Polacy muszą czekać jeszcze te niecałe trzy kwadranse, bo jak na razie można obejrzeć tylko BiA.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.