Thomas_PL 1 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 (edytowane) Nie mówiąc już o tym, że używanie shotguna nie ma sensu, No popatrz u mnie ma sens, oczywiście nie gdy trafi się na kompletnie zlagowany mecz...jednak nie jest tak tragicznie. Zlagowane mecze to zdecydowana mniejszość więc spokojnie można korzystać z strzelby. Edytowane 18 lutego 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 (edytowane) Super Big Boss współczuje ci co ty masz za internet chyba z Honolulu , bez przesady aż takich lagów nie ma co piszesz wyżej ,a zresztą na prywatach tez nie jest kolorowo , strzelanie z Hostem jest przegięciem pał* Mam internet z netii 1mb, więc spokojnie starczy, po prostu kod sieciowy tej gry jest niezoptymalizowany i tyle. Może też po prostu mam pecha, bo ile razy odpalę publika tyle razy laguje, że prawie nie da się grac, a w GoW1 takie coś praktycznie nie wstępowało. Może to być tez wina tego, że zwiększyli ilość graczy z 8 na 10. W sumie wali mnie to, teraz gram tylko prywatne z kumplami i jest ok. Edytowane 18 lutego 2009 przez Super Big Boss Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 Ja też tak miałem, nawet kumpel z 6mb/s łączem miał potworne lagi - nic na to nie poradzisz. A na GoW1? Miód - wybrać mecz, w którym jest 5/8 ludzi i trzy białe kreski i na 99% nie będzie żadnych lagów - jest cudo Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Ja też nie bardzo lubie grać publiki ale nie ze względu na lagi bo zawsze gra się na hoscie i lagi to ja mialem ostatnio moze jakis miesiac temu, ale temu, ze te mecze nie maja sensu. Prawie zawsze jest wynik 5:0 i w 90% w ostatniej rundzie zostaja 2-3 osoby w przeciwnym teamie. Ta gra bylaby piekna gdyby byly serwery i nie bylo melee Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 I cholernej magnetycznej piły, którą bym całkowicie wywalił z multi. Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jak umiesz grać to unikniesz piły. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) Gó.wno prawda ! Wynikało by z tego , że nikt nie umie grać. Edytowane 19 lutego 2009 przez TheBesTia Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jak umiesz grać to unikniesz piły. Albo normalnie wyłączać tym burgerom piłę, po tym jak dostaną na morde odpowiednią ilość śrutu. A nie wywalam 3 shoty, a ten biegnie dalej na mnie. W jedynce "pierdniesz" na gościa i od razu go odrzuca do tyłu <_< Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jak umiesz grać to unikniesz piły. Coooooo?? Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, na piłę praktycznie nie ma sposobu, żaden skill ci tu nie pomoże. Szczególnie jak grasz z burgerami, niby strzał z shotguna zatrzymuje piłę taaaaa. Może w pierwszej części to się zgodzę, może w dwójce jak masz hosta, albo nie ma lagów czyli praktycznie 2 opcje niemożliwe. Zresztą nawet nie warto pisać, kto grał/gra wie. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 niby strzał z shotguna zatrzymuje piłę taaaaa. ...a co? Tak trudno nie pchać się na bliskie odległości widząc że gość ma lancera? Piły da się unikać, trzeba zachowywać bezpieczny dystans i tyle. To nic trudnego. Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Jasne to tak proste,że aż dziw bierze,że obok z(pipi)anego blind fire'a z shoota(poprawionego) ludzie narzekali na piłe,a na każdej "normalnej" ustawce albo turnieju była banowana..... Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Gó.wno prawda ! Wynikało by z tego , że nikt nie umie grać. Dobrze wycelowany strzał z rolla do tyłu zawsze odrzuca piłe... Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 niby strzał z shotguna zatrzymuje piłę taaaaa. ...a co? Tak trudno nie pchać się na bliskie odległości widząc że gość ma lancera? Piły da się unikać, trzeba zachowywać bezpieczny dystans i tyle. To nic trudnego. A wyobrażasz sobie strzelać z shotguna z połowy planszy niczym z lancera. Oczywiste jest że, jak grasz shotgunem to na bliskich odległościach. Bezpieczny dystans to znaczy ile, przełóż go na metry, stopy, cale nie wiem. W zlagowanej na maksa drugiej części, piła przyciąga jak cholera i żaden strzał czasem jej nie zatrzymuje. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Gó.wno prawda ! Wynikało by z tego , że nikt nie umie grać. Dobrze wycelowany strzał z rolla do tyłu zawsze odrzuca piłe... Roll włączyli czy ja o czymś nie wiem? Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Bezpieczny dystans to znaczy ile Tyle ile oceniłeś na podstawie praktyki Oczywiste jest że, jak grasz shotgunem to na bliskich odległościach. Ta, podejdź na metr... Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) Super Big Boss współczuje ci co ty masz za internet chyba z Honolulu , bez przesady aż takich lagów nie ma co piszesz wyżej ,a zresztą na prywatach tez nie jest kolorowo , strzelanie z Hostem jest przegięciem pał* Mam internet z netii 1mb, więc spokojnie starczy, po prostu kod sieciowy tej gry jest niezoptymalizowany i tyle. Może też po prostu mam pecha, bo ile razy odpalę publika tyle razy laguje, że prawie nie da się grac, a w GoW1 takie coś praktycznie nie wstępowało. Może to być tez wina tego, że zwiększyli ilość graczy z 8 na 10. W sumie wali mnie to, teraz gram tylko prywatne z kumplami i jest ok. Ja też tak miałem, nawet kumpel z 6mb/s łączem miał potworne lagi - nic na to nie poradzisz. A na GoW1? Miód - wybrać mecz, w którym jest 5/8 ludzi i trzy białe kreski i na 99% nie będzie żadnych lagów - jest cudo No tak, za to masz shotguna który strzela tak jak mu sie podoba, albo ludzi "nap*erdalaj we mnie ile chcesz i tak mnie nie zabijesz, bo mam łącze NASA". Nie żebym nie lubił GoW1, to jest najlepsza gra w jaką grałem, ale kiedy po 2gim patchu zoptymalizowali shotguna w dwójce, to nie moge patrzeć na randomową kupę, jaką był gnasher w GoW1. Mówię tu tylko i wyłącznie o shotgunie Ja też nie bardzo lubie grać publiki ale nie ze względu na lagi bo zawsze gra się na hoscie i lagi to ja mialem ostatnio moze jakis miesiac temu, ale temu, ze te mecze nie maja sensu. Prawie zawsze jest wynik 5:0 i w 90% w ostatniej rundzie zostaja 2-3 osoby w przeciwnym teamie. Ta gra bylaby piekna gdyby byly serwery i nie bylo melee 100% agreed Edytowane 19 lutego 2009 przez Dziobak_ Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) Dziobciu, a używałeś rolla? Jak nie to, wybacz, ale japa bo mój styl szlag trafił. W ogóle za wolna ta gra, brakuje powoli dynamiki. (porównując do jedynki) Zoptymalizowali shotguna? Dopiero blinda naprawili, to wciąż za mało. Edytowane 19 lutego 2009 przez Fisiu Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 1. Japa to sobie mów do kolegów 2. Nie nie używałem rolla. Tania taktyka. Wallbouncing jest duzo bardziej skuteczny, cięższy do opanowania i daje wiecej satysfakcji 3. Fakt, gra jest za wolna. Niepotrzebnie spowolnili shotguna, postacie, dodali to lamerskie wklejanie granatów w ściany i beznadziejny ficzer do dymnych. Ale przyłożyli sie do tego, by shotgun miał stałe obrażenia i to sie chwali, zwłaszcza po patchu 1.2, kiedy naprawili blindfire Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Ciekawi mnie, jedno. Niby filmików sporo było z multi GoW2 przed premierą. Czego tego nie naprawili? Dla mnie jest gra skreślona i tyle. Wallbouncing? Przy tak wolnej grze? Sorry... Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Wallbouncing akurat świetnie im wyszedł. A możliwość anulowania przyklejenia sie do ściany to ukłon w strone tej taktyki. IMO akurat to, ze grę spowolnili wcale wallbouncing'owi nie zaszkodziło, wcześniej napieprzałeś w A ile wlazło, czasami coś się udawało i "o (pipi)a, patrz jaki ze mnie pro, wallbounce'uje!" Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Roll - tani chwyt dla średnio-zaawansowanych, średnia skuteczność, szczęście odgrywa dużą rolę. Wallbounce - sporo osób próbuje się tego nauczyć ale nie za bardzo im to wychodzi, lecz gdy opanuje się ją w wystarczającym stopniu przynosi duże efekty. Wczepianie granatów, smoki, chory łokieć przez to gra stała się bardzo randomowa i wolna. Oczywiście szotgun to nie wszystko, liczy się logiczne myślenie i efekty jakie ze sobą przynosi, a u dużej większości polaków tego brakuje. Szot stoi na średnim poziomie, bardzo rzadko zdarza się, że trafie na jakiegoś gościa co widać iż coś tam mu świta. Większość to mele prosi, którzy AIMa mają gorszego niż moja siostra. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Mele prosi, to tak samo powiedzieć o kimś kto w Fife używa one-two. Tylko ktoś nie na poziomie tego używa bo jak wiadomo jest to skuteczna zagrywka. Tak samo skuteczna jak łokieć w GoW.. :f nie rozśmieszaj mnie tym swoim pro podejściem. Cytuj
Shago 3 603 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Skonczylem cala gre. Jazda na Brumaku: mmmmmmmm , tylko szkoda troche, ze taka prosta . Na poziomie Insane napewno da sie we znaki. Coz moge wiecej powiedziec ??. JA CHCE GEARS OF WAR 3 !!!!!! Cytuj
cichy_ 1 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 (edytowane) Mele prosi, to tak samo powiedzieć o kimś kto w Fife używa one-two. Tylko ktoś nie na poziomie tego używa bo jak wiadomo jest to skuteczna zagrywka. Tak samo skuteczna jak łokieć w GoW.. :f nie rozśmieszaj mnie tym swoim pro podejściem. Świetne porównanie Dla mnie nie jest problemem wygrać z mele prosem, ale zawsze zdarzy się ten raz kiedy taki cwaniaczek użyje tego b i strzeli. Naprawdę wielki talent trzeba mieć do tego. W dodatku większości Polaków wystarczy taki oto pad, Tobie również bo widziałem jak dobrze grasz Edytowane 20 lutego 2009 przez cichy_ Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Melee na publiki z burgerami i gamebattles ale nie na prywaty z Polakami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.