Opublikowano 10 maja 200816 l Dodaj sobie do wyznaczonej godziny dziewięć i będziesz miał właściwą porę... Ten zegar Gametrailers patrzy na Twój czas na kompie i nie bierze pod uwagę różnicy w strefach czasowych. Chodzi o 01:30 PST. Wyśpij się, o 8:00 sobie trailer zobaczysz na spokojnie.
Opublikowano 10 maja 200816 l uaaa, gameplay mi się podoba. Jest dynamicznie, widać, że dorzucono parę nowych zagrań (wspomniana "bitwa" na piły, czy branie zakładników) no i to wrażenie otwartej przestrzeni. Totalnie pozamiatał mną moment, jak w pewnym momencie biegło to stadko Locustów. No i ten Burmac... Składam pre ordera.
Opublikowano 10 maja 200816 l brumac mna pozamiatal, ale to stadko nie... jezeli nie zaimplementuja tego do rozgrywki, ze np. mozna ich zabijac, to do bani... bo co mi z widoku setki ruszajaacych sie locustow jak nie mozna z nimi nic zrobic. Ogolnie bedzie lepiej... ale juz nie powoduje opadu szczeny acha podoba mi sie rozcinanie przeciwnikow... ech... po tym pojedynku na pily jak plat locusta odpada...dodali by jeszcze bluzgajaca krew i byloby bosko... Edytowane 10 maja 200816 l przez Zeratul
Opublikowano 10 maja 200816 l mam głęboką nadzieję, że będzie możliwość/misja z odpieraniem takiego zmasowanego ataku Locustów. Fajnie, że dodali "nową animację" przy rozcinaniu, bo Marcus zaczyna ciąć Locusta od dołu do góry, a z tego co pamiętam w I części zawsze robił to na odwrót xD Edytowane 10 maja 200816 l przez ShtaS
Opublikowano 10 maja 200816 l Szkoda, że graficznie jest ten sam poziom, a co do gameplayu, to po prostu stare, dobre Gears of War i nie dostrzegam tutaj większych zmian, oprócz dodania kilku nowych zagrywek (chwycenie Locusta i używanie go jako tarczy, a później skręcenie mu karku - niezłe, niezłe). Generalnie - oczekiwałem czegoś więcej, może nawet czegoś, co zmusi moją szczękę do opadu, ale - szkoda, że nic takiego nie miało miejsca .
Opublikowano 10 maja 200816 l Nie no graficznie jest bardzo dobrze,choć faktycznie wygląda jak jedynka z tym ,że jak widać podrasowany UE3 poszedł w kierunku większej ilości wszystkiego na ekranie i co za tym idzie nadania walką jeszcze większej epickości i to mi się podoba .Rewolucji nie ma ale jest po prostu więcej tego samego
Opublikowano 10 maja 200816 l To nie ma być zupełnie nowa jakość, tylko "bigger, better...". I tak też jest, jak widzimy na filmiku. Bardziej epickie walki, w postaci kilkudziesięciu przeciwników, uważam za pewniak. Fizyka też skopie zadek, chociaż tutaj nie zaprezentowano szumnie zapowiedzianego systemu interakcji z otoczeniem, a na to liczyłem najbardziej. Za to mamy urywającą co nieco przy kroczu scenę anihilacji Brumaka
Opublikowano 10 maja 200816 l Wykonałem pare screenów a oto one:) Wojna: Masa(nie doliczyłem 100locuw): Nowy system robienia tarcz: Zachodzenie przeciwnika od tyłu: Walka(wygląda na typowy cunter(walka na piły): Jak dla mnie się zapowiada świetnie!!Dla tych którzy narzekają na grafe,przecie powiedziano pisano nawet pokazano już dawno temu że to tylko polepszony silnik Unreala!!Ale i tak wygląda bosko..Cieniowanie jak widać ma spore znaczenie bo naprawdę widać różnice.. Ale mnie osobiście najmniej interesuje kampania..Multi teraz jest jak dla mnie wymogiem 8).. Edytowane 10 maja 200816 l przez Salwador
Opublikowano 10 maja 200816 l To jest dokladnie to na co liczylem :] Co-op dla czworki graczy bedzie masakrowal, czekamy na premiere.
Opublikowano 10 maja 200816 l Oj, rozgrywka moim zdaniem nabrała dynamiki. To nie to co w jedynce, 3 locusty i duzo mniej emocji. Czekamy, byleby do listopada (a jak nie zrabią GoWa 2 region free to nie wiem co im zrobie)
Opublikowano 10 maja 200816 l Mam wrazenie ze GOW powiniem byc standarowym tytulem na 360 niz takie HALO3 wiele halasu o nie, obiecanki ze bedzie wygladal znacznie lepiej a calosc przezentowala sie powzgledem graficznym mozna by powiedziec dosc "dobrze" (choc serwisy dawaly 9 za grafike...) Mam nadzieje ze zgrupowania Locustow nie beda do extrerminacji tylko za pomoca Troiki... Ja czekam ale kupie jak stanieje
Opublikowano 10 maja 200816 l Ja tylko napisze OMFG, filmik mnie rozwalił na maksa. Po prostu masakra... To się nazywa sequel.
Opublikowano 10 maja 200816 l W życiu nie grałem w girsy, ale dwójeczka już trafiła na listę must-have'ów tego roku Musze tylko kur.wa zdobyć jedynkę przed listopadem <_< Edytowane 10 maja 200816 l przez Konar$ky
Opublikowano 10 maja 200816 l gameplay wyku****ty kochalem jedyneczke, a dla 2 czescie znowu zakupie Xo, tylko jakos mi nie podchodzi ten motyw z robieniem tarczy z Locusta <_< Edytowane 10 maja 200816 l przez konrado0905
Opublikowano 10 maja 200816 l Kto Ci każe chwytać locusta?! Mnie rozwalają chłopaki w dziale Killzone2 xD
Opublikowano 10 maja 200816 l Albo mi się zdawało, albo pokazali dwie nowe spluwy. Jedna to tak jakby automatyczny shotgun, a drugie mini uzi na miejsce broni krótkiej. Mashowanie przycisku przy używaniu piły, yeah, będzie emocjonująco w krytycznych momentach.
Opublikowano 10 maja 200816 l Eeee... Co to ja miałem napisać? Geez, ta gra to będzie masakrator Albo mi się zdaje, albo jakieś lepsze animacje są... Dużo akcji jak na tak krótką pokazówkę i to mi się podoba Btw. Marcus chyba się szkolił u Kratosa (łamanie karków itp ) Edytowane 10 maja 200816 l przez Bojan_Zaw
Opublikowano 10 maja 200816 l Ej jeszcze jedno... pamietacie ten tekst, ze w dwojce beda tacy bossowie, ze przy nich brumac bedzie wygladal niewinnie? No to ladnie sie bedzie dzialo...
Opublikowano 10 maja 200816 l Ciekawe czy zrezygnowali z curb stompa na rzecz łapania Locustów jako żywe tarcze, bo na to by wyglądało z tego gameplayu.
Opublikowano 10 maja 200816 l Tak Swoją drogą, to chwytanie Locustów, faktycznie nie jest chyba najlepszym pomysłem, po co komu coś takiego? Pamiętam, że z chęcią łamałem kark poprzez Curb Stompa, gdy wróg leżał na Ziemi, a teraz mam ich chwytać? Nie pasuje mi to. Fakt, obiło mi się o uszy, że Brumak będzie teraz malutką bestyjką przy prawdziwych bossach. Nie mogę się doczekać. Dla tej gry chyba wykosztuje się na X360 (pierwszą część przeszedłem na PC).
Opublikowano 10 maja 200816 l Pójdę zmienić gacie... z wrażenia Coś pięknego. Lucast, jako żywa tarcza kończący ze skręconym karkiem. Walka na piły i wejście w Lucasta od tylca... piłą No i ten make up facjaty Brumaka. Miodnie. Must have jak babcię kocham.
Opublikowano 10 maja 200816 l Tak Swoją drogą, to chwytanie Locustów, faktycznie nie jest chyba najlepszym pomysłem, po co komu coś takiego? Pamiętam, że z chęcią łamałem kark poprzez Curb Stompa, gdy wróg leżał na Ziemi, a teraz mam ich chwytać? Nie pasuje mi to. Być może dadzą nam wybór między chwytaniem, a wykończeniem go. To by było bardzo dobre
Opublikowano 10 maja 200816 l Pójdę zmienić gacie... z wrażenia Coś pięknego. Lucast, jako żywa tarcza kończący ze skręconym karkiem. Walka na piły i wejście w Lucasta od tylca... piłą No i ten make up facjaty Brumaka. Miodnie. Must have jak babcię kocham. Akurat to wejście piłą w plecy, to trochę im nie wyszło. Widać, że wbił ją po środku i przeciągnął, a Locustowi odpadła ręką. Ale nie to żebym się czepiał. Edytowane 10 maja 200816 l przez Hela
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.