Skocz do zawartości

Naruto


chrno-x

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Poprawka, jest Dragon Ball w gatunku RPG ale na GBA

K****, w takim razie rozumiem że to był spam a nie pytanie czy jest DB RPG na PS3, ogólnie rpg-i w świecie DB są naturalnie jak i Naruto.

 

Kurde, czemu nie zrobią w końcu naruto z shippudenem?

Poczekamy, Shippuuden wcześniej czy później w Japonii się pojawi.

 

System walki genialny? Toc to ogromny krok w tyl w stosunku do 2d Accelow z ps2. Nie mozna sie zmienic w dowolnym momencie (poprzez taunta), nie ma sie 2 jutsu tylko jedne, nie ma 3 ougi tylko 1, w powietrzu zamiast 4 roznych combosow mamy 1. No rzeczywiscie, wspanialy ten nowy system walki.

 

Wiesz, nazywanie Ultimate Ninja Storm po prostu zwykłą klasyczną bijatyką jest okaleczeniem. Żeby poczuć prawdziwy power systemu walki, KONIECZNIE trzeba zmierzyć się ze znajomymi !, ja miałem potyczkę z qmplem który ruszał makówką zamiast masherować (jak ja to robiłem na dzień dobry :P), wysyłal supporty/rzucał kunaie by powstrzymać moje akcje i pakował rasengana/chidori (proste acz zabójcze, bo nie mamy czasu odskoczyć), po prostu potrzeba co najmniej 2 maniaków przed TV by naprawde odkryć tą gre na nowo, bawiłem się tryliard razy lepiej niż w starych PS2-kowych częściach, a tak poza tym to demo jak pisał poprzednik, na pewno będzie więcej wykończeń itp itd, ta gra dobitnie pokazuje co to znaczy taktyka :).

 

BTW: Mam wrażenie czy same dzieci ostatnio tu się wypowiedziały ? , co jest grane ?? :P (no nie do wszystkich..).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano (edytowane)
Kurde, czemu nie zrobią w końcu naruto z shippudenem?

Poczekamy, Shippuuden wcześniej czy później w Japonii się pojawi.

 

 

Oby wcześniej niż później :] Ale mogliby od razu do gry dorzucić tłumaczenie Angielskie, wtedy spokojnie można by było sprowadzić grę z Japonii :)

Edytowane przez Katana
Opublikowano

Ja jednak zostaje przy swoim. System z 2d byl bardziej techniczny. Ten jest nastawiony na masherke. I wszystkie te akcje o ktorych mowisz, mogles robic w Shippuden Accel 2. A pakowanie Rasengana/Chidori to juz w ogole przegiecie. Charge wplywa tylko na zasieg, a nie na sile ciosu. Glupota. No i przebijanie sie przez blok. Dodatkowo brakuje blok breakerow, graby wchodza mega wolno. Zreszta, zobaczymy. Ja tam preordera skladam, ale w temacie rozbudowania developerzy poczynili krok w tyl.

Gość Mr. Blue
Opublikowano
Ten jest nastawiony na masherke. I wszystkie te akcje o ktorych mowisz, mogles robic w Shippuden Accel 2.

 

Ej, no, system pomocy w Axelu był... co najmniej niedopracowany, a tutaj jest wporzo i w niczym nie przeszkadza.

 

Po za tym, to naprawdę nie jest zwyczajna bijatyka!

 

Tu jest walka z bossem! I to jaka! ^_^

 

 

Opublikowano (edytowane)

Kupujesz gre po to by moc pograc kilka razy w skryptowane epickie walki z bossami, czy po to by moc sie napierdzielac w swiecie naruto delektujac sie ta gra ze znajomymi? ;]

 

Wytlumacz mi prosze czym sie rozni system z Accela od tego tutaj? Bo ja nie widze roznic.

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)
Kupujesz gre po to by moc pograc kilka razy w skryptowane epickie walki z bossami, czy po to by moc sie napierdzielac w swiecie naruto delektujac sie ta gra ze znajomymi? ;]

Przeczytaj sobie jeszcze raz mój post i odpowiedz sobie na to pytanie, delektuje się jak cholera, i nie patrze już na sztywne Accel :).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

No przeczytalem. Wychwalasz w niebiosa jak to fajnie jest pograc z kumatym znajomym. Nie widze, jak to sie ma do mojego posta, w ktorym pisze o pojedynkach z bossami.

 

A tak btw, to bylo pytanie retoryczne.

 

I drugie btw. Jezeli juz uwazamy, ze walka ze znajomym jest wazniejsza, to dlaczego tworcy nie skupili sie na tym aspekcie bardziej? Czemu poczynili krok wstecz w systemie walki w stosunku do poprzednikow?

 

To tez sa pytania retoryczne. Nie musisz odpowiadac.

Opublikowano

Ale ja chce ! :P.

No przeczytalem. Wychwalasz w niebiosa jak to fajnie jest pograc z kumatym znajomym. Nie widze, jak to sie ma do mojego posta, w ktorym pisze o pojedynkach z bossami.

Piszesz też o 2 graczach, a pojedynki z bossami mnie nie obchodzą.

 

I drugie btw. Jezeli juz uwazamy, ze walka ze znajomym jest wazniejsza, to dlaczego tworcy nie skupili sie na tym aspekcie bardziej?

Nie uważam że jest ważniejsza, ale jak zagrałem z qmplem odkryłem ten tytuł na nowo, doświadczenie było tak niesamowite, że nie umywa się do walk w Accel-ach, co tam innych bijatykach !.

 

Czemu poczynili krok wstecz w systemie walki w stosunku do poprzednikow?

Na Boga to demo, mogli nie chcieć wpakować wszystkiego do czasu pełnej wersji.

Gość Mr. Blue
Opublikowano
Kupujesz gre po to by moc pograc kilka razy w skryptowane epickie walki z bossami, czy po to by moc sie napierdzielac w swiecie naruto delektujac sie ta gra ze znajomymi? ;]

 

Kupuje grę, bo byłem (a może i jestem...) fanem Naruto i najbardziej interesuje mnie przedstawienie historii, postaci, dokładność w ich oddaniu i Narutowski feeling. Właściwie, to czy pogram sobie w to kumplem, schodzi na dalszy plan.

 

A taki pojedynek z bosssem, to jeden z wielu argumentów za grą.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kilka świeżych faktów o grze:

 

Zaoferuje nam 25 postaci grywalnych:

-Naruto

-Sasuke

-Sakura

-Kakashi

-Rock Lee

-Neji

-Tenten

-Guy

-Shikamaru

-Choji

-Ino

-Kiba

-Shino

-Hinata

-Gaara

-Kankuro

-Temari

-Orochimaru

-Jiraiya

-Tsunade

-Third Hokage

-Itachi

-Kisame

-Kabuto

-Kimimaro

 

Oraz 10 (na razie wiadomo na pewno, że 7) postaci dodatkowych, których będziemy mogli użyć wyłącznie jako support podczas walki:

 

-First Hokage

-Second Hokage

-Shizune

-Jirobo

-Kidomaru

-Sakon

-Tayuya

 

Jeśli chodzi o ilość postaci, trzeba jednak doliczyć jeszcze z 5-6, ponieważ niektóre po "transformacji" (jak np. Naruto z dema) mają zupełnie inny styl walki, umiejętności, techniki...

Widać jednak brak kluczowych dla niektórych fanów Naruto postaci: Zabuzy i Haku. Tu jednak wchodzi zapewnienie, że po premierze, do gry będą umieszczane na PSS różne dodatki, takie jak: nowe postacie, różne dodatki, nowe poboczne questy... (spekuluje się o trybie Multiplayer).

 

Dalej, walka została poprawiona. Postacie mają więcej ruchów, więcej technik. (np. Kakashi zyskał aż 3 nowe Jutsu)

Skuszę się.

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Ja jako fanatyk (nie fan xD) Naruto nie mogłem się oprzeć ,by nie zamówić edycji Kolekcjonerskiej zwłaszcza, że różnica pomiędzy zwykłą to 30 złotych lol. Miałbym orgazm, gdyby w grze znalazły się trofea, ale te dziady powiedzieli nie ! Mam nadzieję, że to cudo starczy mi na wystarczająco długi czas i liczę na piękne addony.

Opublikowano (edytowane)
-----

Jutsu

-----

This a strong attack that will consum your chakra. Every character has at least

2 different Jutsus (but only one can be used in a single fight), others have up

to 4 different Jutsus

(z http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/943434/54663)

Czyli nie za fajnie. Ekwipuje sie wczesniej jutsu, a potem ma sie ultimate i jedno normalne w walce do wyboru.. Krok wstecz. Szkoda.

Edytowane przez estel
Gość Mr. Blue
Opublikowano

Oczywiście, że to fajne nie jest. Ale i tak gra jest rewelacyjna, więc kupię ją na pewno.

 

Recenzja Gametrailers:

7.5

 

 

Średnia na Gamerankings: 80% Czyli jest świetnie.

Opublikowano

Gra w edycji kolekcjonerskiej przybyła do mojej chaty w poniedziałek. Bardzo ładnie wykonane metalowe pudełko bez żadnych bzdur na nim tylko twarz Naruto na przodzie i Sasuke na tylnej części.

Oprócz płyty z grą znajdował się jeszcze soundtracki zawierający 18 utworów(chyba xD). Po odpaleniu gry czekała mnie długa instalacja 4,3 Giga na HDD, szła dość mozolnie by na 60%+ ruszyć z kopyta. Gra zaczyna się od scenki znanej z anime jak 4 Hokage pieczętuje Lisa o 9 ogonach w ciele dziecka. Jak się okazuje jest to jedna z zaledwie 4(!) scenek przerywnikowych, gdyż w tej grze przewodzi głównie gameplay. Konoha to miejsce w którym spędzimy cały swój czas. Fabułę posuwamy do przodu wybierając misje fabularne znajdujące się w menu po naciśnięciu startu, przy każdej misji znajduje się liczba experiencu potrzebna do jej zagrania, exp zdobywamy poprzez robienie dodatkowych zadań od rangi D do S. Poczynając od zabawy w chowanego po wyścigi po lesie i walki różnego typu, za dobrze wykonane zadanie otrzymujemy nagrodę w postaci kasy, expa i itema. Wszystkie misje w tym i fabularne mają warunki, które trzeba wykonać podczas walki np. wygraj z 30% chakry lub zabij wroga postacią pomocniczą itd. co wprowadza mimo wszystko jakąś różnorodność niż ciągłe wali z gatunku zabij, zabij i zabij pomimo faktu, że i tak w gruncie rzeczy to robimy. Gra rozciąga się na 130 odcinków anime i tutaj pojawia się pewien zgrzyt, ponieważ mimo iż gra skupia się tylko na nich do brakuje, aż 6 postaci i jest też trochę przekłamań w fabule przez to. Zabuza i Haku w tej grze nie istnieją, nawet linijką o nich nie wspomnieli, a są to postaci z bardzo wczesnych odcinków. Następnie kwestia 4 Sound Ninja, którzy eskortowali Sasuke do Orochimaru, otóż wystepują w postaci linijki tekstu przed misją, zamiast tego w ostatnim akcie stoczymy 7(!)walk z Kimimaro oczywiście postaciami, które nie walczyły z nim tylko z sound ninja (Neji, Shikamaru itd.). Skoro już jestem tutaj przy minusach to wspomnę jeszcze o małej różnorodności zawartych tu mini gier, bo mamy ich raptem…2, jest nią bieg po lesie, gałką samą sterujemy łapiąc po drodze powerupy na speed i bieg w górę wysokiego drzewa działający na podobnych zasadach, zdecydowanie za mało mimo, że te 2 eventy są urozmaicane różnymi warunkami i stopniami trudności. Chciałbym także wspomnieć o jutsu i ultimate jutsu(żadnego dodatkowe nie odkryłem po przejściu story), których jest zdecydowanie za mało i nie rozumiem także za bardzo po co mam wybierać je jeszcze skoro mogłyby być po prostu do wykonania poprzez inną komendę…, ale skoro w grze ciosy zadajemy tylko kółkiem i kręceniem gałki to trochę to nietęgo wygląda przez co walki po prostu mogą nudzić po jakimś czasie.

Ultimate jutsu wyglądają za to bajecznie i aż chce się je wykonywać, a skoro jesteśmy przy wyglądzie nie sposób nie wspomnieć, że Naruto Ultimate Ninja Storm wygląda po prostu przepięknie, lekki aliasing czasem daje po oczach, zwłaszcza w walkach za dnia, bo w mieście pora dnia się nie zmienia, ale już taka plansza o zachodzie słońca na polanie i piękne cienie jak i fakt, że prawie nie widać ząbków wtedy na postaciach prezentują się wspaniale. Dodam jeszcze do walki, że są cholernie dynamiczne i efektowne zwłaszcza po transformacjach, ale oczywiście tych postaci, które je mają ; ). Wróćmy do misji fabularnych, przejście story zajęło mi 14 godzin co jest wynikiem bardzo dobrym, zaliczyłem przy okazji ok. 100 misji różnego typu i progres wskazał mi…37 % gry ukończonej, czyli to mówi samo za siebie ile jeszcze atrakcji czeka po przejściu trybu fabularnego z czego zapewne sporo procent będzie przejście tychże misji z bonusowymi warunkami często mającymi na celu odzwierciedleniu przebiegu walki z anime. Przed każdą misją fabularną pojawia się scroll na którym Naruto opowiada historię. Na sam koniec zostawiłem walki z wielkimi z bossami min. Gamabunta, Shukaku i Manda. Przed tymi walkami następuje scenka przerywnikowa i stajemy naprzeciwko bossa, którego ranimy shurikenami, a jak się zbliży to walimy po twarzy, jak hp dojdzie do niskiego poziomu zaczyna się najlepsze czyli QTE, po wykonaniu odpowiedniej kombinacji naszym oczom ukazują się akcje, których God Of War by się nie powstydziło, za 1 podejściem QTE są łatwe, ale np. wszystkie walki z bossami są dostępne w misjach rangi S, gdzie był QTE na którym nie wyrobiłem, bo musiałem wbić kombinację 7 guzików w ok. 4 sekund. O ile walka z Gamabuntą i Shukaku wyglądają świetnie to walka Legendarnych Sanninów zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, po pierwsze wszystko zaczyna się tak jak w poprzednich walkych z tym wyjątkiem, że możemy używać suport postaci (Gamabunta i Ślimak Tsunade), jak już nadchodzi czas QTE to w tym wypadku God of War i Heavenly Sword mogą się schować, to co się dzieje na ekranie jest tak cudnie wykonane, dynamiczne i to z takim rozmachem, że Colossus z Rhodos z GoW2 to biedronka na liściu : P po prostu coś epickiego jak dla mnie. Wspomnę jeszcze o niezrozumiałym dla mnie braku suportu dla trofeów i aż bronienie się przed dodaniem ich nawet w formie patcha, kolejna japońska gra bez trofeów nie licząc 2 popierdół pokroju „czytanki z kotkami” i „delfinków”. 25 postaci także jest kpiną, bo aż 10 z nich jest tylko suportem, ba powiem nawet więcej, na stronie głównej przy wszystkich suport postaciach jest napisana data premiery(!!!)na PSN czyli wynika z tego, że w obecnej chwili nawet ich nie ma w grze co jest kpiną… Preferowałbym także by było one grywalne, bo suport postać mnie raczej nie podnieca. Na USA Store ukazała się 1 support postać Shizune, której jednak nie odczułem, możliwe, że na regiony działają te add-ony. Jeśli miałbym ocenić tą grę jako fan Naruto to oceniłbym ją tak

Grafika 9

Muzyka 7

Grywalność 8

 

Ocena ogólna 8-

 

Tak czy siak gra jest must havem dla każdego fana Naruto !!!

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...