Pawcio4 0 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 W najnowszym wydaniu Qore, bedzie do pobrania demko, za to na PSS wyląduje kilka tygodniu po wydaniu w Qore. Ogladalem Gamespot - On the Spot i kolesie prezentowali demko, ktore wlasnie ma pojawic sie na PSN. Powiedzieli ze 3 lipca bedzie na Qore, a okolo 17 lipca dla wszystkich uzytkownikow PSN. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Ninja w pomarańczowym dresie z metalową płytką na łbie, YEAH! Beznadziejny koncept jak i wykonanie. Każdy ogląda to co lubi, nie? Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Ninja w pomarańczowym dresie z metalową płytką na łbie, YEAH! Beznadziejny koncept jak i wykonanie. Każdy ogląda to co lubi, nie? No oczywiście, ale... To jest temat o grze, a do tego bijatyce. (A narazie posucha na PS3: VF5 i DB BL, wiosny nie czynią.) Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Jakiej bijatyce.... -_-.... tą serię wstawiłbym raczej w gatunek action adventure już prędzej, porównywanie tego do Tekkena/ VF ....... . Czekamy na demo, i mam nadzieje że nie będe skazany (przynajmniej w pełnej wersji) na Angielski dubbing please !!!! . Cytuj
_mike 318 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Jezeli chodzi o glosy w grze to bedzie do wyboru sciezka japonska i angielska. Tak powiedzieli deweloperzy w wywiadzie dla GS, chyba. Sama gra prezenuje sie niczego sobie. Jeynie szkoda ze nie bedzie trybu "RPG" i online vs (ale multi moze dodadza kiedys jako DLC ) Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Jakiej bijatyce.... -_-.... tą serię wstawiłbym raczej w gatunek action adventure już prędzej, porównywanie tego do Tekkena/ VF ....... . Czekamy na demo, i mam nadzieje że nie będe skazany (przynajmniej w pełnej wersji) na Angielski dubbing please !!!! . Ale co ja poradzę, jak to jest bijatyka. Tak się nazywa pojedynek dwóch ludzików na ekranie.. Może Tekken to nie jest, ale to nie powód by nie nazywać tego bijatyką. Mamy dwa ludziki? Mamy. Naparzają się? Jak to nie. To, że jest tam tryb "chodzenia po wiosce", o niczym nie świadczy. Głównym trybem będzie walenia po mordach. I dobrze, całkowita odskocznia od ROTN. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Chodzi mi o to że mylne jest twierdzenie że jest to ,,bijatyka" taka jak np Tekken itp itd, gdyż: a) Tekken ma scene (wyobrażasz sobie scene w Naruto ,albo w DB ? - który zresztą jest już bardziej bijatyką ?) b) Ma SYSTEM (^ + dp + dk itp itd wszystko powinno być starannie wyprofilowane) c) Seria Ultimate Ninja/Narutimatte Hero - od początku wyskakiwała poza Tekkeny, gdyż mogliśmy skakać po całych mapach, właśnei taki Naruto powinien być ! . Wniosek ? - Rozumiem do czego zmierzasz i masz tutaj rację (tak jest to naparzanka 2 postaci), nie przeczę bo byłoby to głupie, lecz mówić o Ultimate Ninja Storm i Tekkenie 6 w jednej rubryce byłoby zupełnym nieporozumieniem ! . Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Scena Naruto istnieje i ma sie dobrze tak btw. Turnieje tez sa. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 Mówisz o Rise Of The Ninja ?. Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 czerwca 2008 Opublikowano 30 czerwca 2008 (edytowane) Mowie o Shishi-rendan. Kolesiach, ktorzy rozkminiaja te wszystkie Ultimate Ninja czy Naruttimate Accel ;] Edit: Na gametrailers.com nowe filmiki z walk m.in. Sharingan Kakashiego, Kyuubi Naruto i pokazanie systemu asysty. Jezeli asysty beda takie jak w Naruttimate Accel (czy jak to tam sie pisze) 2 to ja podziekuje. Tzn bede grac bez uzywania. Wiecej przeszkadzaja niz pomagaja. Chociaz jest nadzieja, bo widac ze gdy Naruto wybija Kakashiego w powietrze jakims szalonym kombosem to mozna go zakonczyc uzyciem asysty (Sakura (ta babka sie chyba tak nazywa?) ladnie wbija Kakashiego w ziemie). Mam tylko nadzieje, ze bedzie duzo wiecej kombosow i conajmniej dwa przyciski do ataku, a nie jeden + kierunki jak do tej pory. Juz mam trzech faworytow ;] Sasuke, Gaara i Lee (beznadziejnie rysowany, ale zawsze fajnie wymiatal ;] ). Ciekawe jak wyjdzie w praniu. Pojutrze demko na Qore, kto ma niech zda relacje. Edytowane 2 lipca 2008 przez estel Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 5 lipca 2008 Opublikowano 5 lipca 2008 I jak wrazenia po demku? Testowal juz ktos? Pogralem sobie troszke wczoraj,IMO ladnie sie wszystko prezentuje,efektownie wygladaja ataki specjalne,"rasengan" wyglada bardzo fajnie;) Ale i tak,klepie sie w kółko "kołko". Strasznie krotko trwaja walki,mam nadzieje ze w wersji full bedzie mozna ustawic wiekszy pasek energii. Cytuj
Pawcio4 0 Opublikowano 5 lipca 2008 Opublikowano 5 lipca 2008 (edytowane) Wrazenia po demku nadwymiar pozytywne Gierka wyglada bardzo ladnie, wprawdzie nie zauwazylem mocnej zmiany w porownaniu z naturo na Xbox 360 (Naturo: Rise of a Ninja). Rasengan i Chidori faktycznie wygladaja fachowo, jednak finishery daja wiekszego banana na twarzy . Podoba mi sie mozliwosc uzywania itemow, dzieki ktorym mozna troche przeszkodzic przeciwnikowi. A co do dlugosci walki, to polecam zagranie z dobrym przeciwnikiem wtedy walki naprawde sa intensywne, bo CPU nie jest juz taki madry . Edytowane 5 lipca 2008 przez Pawcio4 Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 5 lipca 2008 Opublikowano 5 lipca 2008 żeby zassać demko trzeba wykupic roczną prenumerate na Qore? Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 6 lipca 2008 Opublikowano 6 lipca 2008 żeby zassać demko trzeba wykupic roczną prenumerate na Qore? Drugi odcinek;) Cytuj
Dawid-kun 3 Opublikowano 6 lipca 2008 Opublikowano 6 lipca 2008 Można ustawić jakis większy poziom trudność w demku ? Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 (edytowane) No, no, no. Zapoznałem się bliżej z demkiem i muszę z przyjemnością stwierdzić, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ninja Storm jest szybki, ładny i szalenie efektowny. Mashowanie jednego przycisku już daje piękne rezultaty w postaci świetnie wyglądających combosów, a jeśli bardziej opanujemy system, postacie wyczyniają niesamowite akrobacje (współpraca Naruto z klonami wygląda przepięknie) czyniąc niezły ból przeciwnikowi. Przyjemny system kontrataku (jutsu zamiany w pieniek i pojawienie się za plecami przeciwnika) daje niezłego kopa, a do tego wspaniały system asysty, w którym na chwilę na arenę wskakuje przyjazna postać i kopie du.pę przeciwnikowi, albo zapobiega druzgoczącemu atakowi. Naprawdę fajnie to wygląda, gdy obaj wezwiecie pomocników: Może się zdarzyć, ze asystenci zaczną walczyć ze sobą! I wtedy na arenie są już nie 2 a 4 a nawet 5 postaci! (Naruto może wezwać dwoje pomocników naraz: Sasuke i Sakurę) Prawdziwa bitwa, bo jeden ninja ze świata Naruto, to tak naprawdę jednoosobowa armia. Ważne, że pomocnik na pewno nie wejdzie ci w drogę ani nie zepsuje akcji. Co najwyżej zepsuje ci radość grania, bo sam rozwali przeciwnika... A kiedy wybijesz przeciwnika wysoko w powietrze, to z odpowiednim refleksem możesz takiego pomocnika zawołać, a on zfinishuje pięknego combosa. Działa to też w drugą stronę; jeśli przeciwnik wybiję ciebie w powietrze, to ty możesz zawołać pomocnika (przy odpowiednim refleksie) a on cię złapie minimalizując straty życiowe. Podczas walki możemy używać przedmiotów, np. : min, pułapek, które eksplodują Kunajami (takie noże), wybuchowych notatek, trujących notatek, jedzonka które przywraca chakrę (taką "manę" potrzebną do uruchamiania lepszych technik) lub podnosi zdolności bojowe. Są one pomocne, choć raczej nie wolno tylko na nich się koncentrować. Oko cieszą świetne zrealizowane techniki specjalne: "Rasengan" Naruto i "Chidori" Kakashiego; oba to jakby takie skupiska energii w ręce postaci, która musi nią uderzyć przeciwnika by ją wykorzystać. Obie techniki wyglądają świetnie a ich wykonanie i efekt działania zadowolą każdego. A kiedy obie postacie wykonają te techniki jednocześnie, dochodzi do siłowania dwóch energii, co oznacza szalone naciskanie w :circle: by przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę. (Jest to mega miodne). A i jeszcze są przecież ataki super specjalne, które jeśli uda się nam wyprowadzić, aktywują QTE w którym szybko musimy wciskać odpowiednią kombinację przycisków. Jeśli zrobimy to szybciej niż przeciwnik, odpalimy właściwą sekwencję hiper-mega-ekstra-ciosu, która nie dość, że wygląda jak należy, to jeszcze zabiera kupę życia przeciwnikowi. Nawiasem mówiąc, została wyeliminowana dziwna przypadłość poprzednich części, gdy podczas takiego specjalnego justu, które odpalaliśmy na dachu budynku, gra zawsze przenosiła nas w jakiś tajemniczy sposób na np. połacie lasu, gdzie rozgrywała się animacja. Teraz, wszystko mamy na miejscu. Jest jeszcze modny ostatnio, mechanizm "ostatniej szansy" . Kiedy mamy już ostatni pasek życia, odpowiednio długo przytrzymujemy ładowanie energii i nasza postać zyskuje specjalne zdolności: Naruto aktywuje zaklętą moc uwięzionego w jego ciele demona, przez co staję się zupełnie inną postacią: silniejszy, szybszy, z zupełnie nowymi zagraniami i silniejszymi technikami, bez trudu radzi sobie z Kakashim. Natomiast ten, aktywuje Sharingan (fani, wiedzą o co chodzi), specjalną zdolność, dzięki której nie da się z nim wygrać w walce wręcz. Każdy taki atak, skutkuje automatycznym transportem Kakashiego za nasze plecy. Na szczęście, obie zdolności są sobie równe i dość szybko się kończą. Postacie są zbalansowane bardzo dobrze, z zachowaniem odpowiednich standardów: Naruto, oczywiście słabszy w anime, od swojego nauczyciela Kakasihiego, jest też słabszy tutaj, ale potrzebuje mniej czasu by załadować charę do ataku specjalnego i może przywołać dwóch pomocników, gdy tymczasem silniejszy Kakashi tylko jednego. Nie da się wskazać, którym gra się lepiej, obaj są bardzo skuteczni. Grafika jest prześliczna, cel-shading daję radę, a już naprawdę wporzo wyglądają specjalne jutsu. Do tego przyjemna, nie nachalna muzyczka i japońskie głosy postaci zadowolą każdego fana. Warto wspomnieć o perspektywie, która jest połączeniem tej z Budokai Teinkaishi 3 (za pleców) i zwyczajnej, "z profilu". Trudno to opisać, trzeba zobaczyć lub zagrać: wystarczy powiedzieć, że nie ma split-screnna, wszystko jest na jednej kamerze a i tak nie ma żadnych trudności z sterowaniem. No właśnie, sterowanie na pierwszy rzut oka jest zbyt chaotyczne, ale wystarczy kilka pojedynków, żeby się do niego przyzwyczaić. Kombosy są proste i przyjemne, tak samo techniki specjalne. Słowem końcowym, Naruto: Ninja Storm, oceniając po tylko demie, zanosi się na najlepsze grę Naruto ever (must have dla każdego fana) i jedną z w ogóle lepszych gier na Czarną. A już na pewno takiego nudnego Burst Limit zjada z butami. Każdy, nie tylko fan, kto lubi ostrą jazdę i przyjemną zabawę będzie się musiał zastanowić nad kupnem tej produkcji. Bo jak na razie zanosi się na bardzo porządną bijatykę na bardzo mocną 8+ lub w porywach nawet 9. A dla fana to czysta 10... Edytowane 21 lipca 2008 przez Mr. Blue Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 5 września 2008 Autor Opublikowano 5 września 2008 Zgadzam się z poprzednikiem w 100% grając u znajomego nie mogłem się od demka oderwać, wygląda przepięknie, jest pełny Japoński Voice Acting (nie to co w shicie Rise of a Ninja na X360), system walki jest poprostu genialny i ktoś pomyślał aby odwzorować dokładnie to co w anime, no dla mnie brak słow i teraz sobie pluje w brode że mam tylko X360 a nie PS3(chociaż może za miesiąc będe ją brał). Niedawno pojawiły się nowe trailerki na Gametrailers który ukazują choćby walke Sannin'ów która masakruje i wykonaniem i gameplayem, na dodatek pokazano też na jednym z trailerów niektóre miejscówki z Konoha Gakure w skali 1:1 i wkońcu widać jak ta wioska jest wielka zaczynając od wysokości budynków kończąc na rozległych terenach, poprostu masakra i tyle, jedynie do pełni szczęścia brakuje mi kawałków z anime ale to co na dzień dzisiejszy jest może spokojnie je zastąpić bo są równie świetne. Dla mnie jak najbardziej 10 gdzie inne wydania Naruto mogą się schować, zwlaszcza te od Ubisoftu które wychodzą jako "wspaniałe Exclusive'y na X360" tiaa...a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.....do budy Ubisoft!!! Cytuj
karol885 0 Opublikowano 5 września 2008 Opublikowano 5 września 2008 Czy istnieje jakis RPG umieszczony w siwiecie Naruto. Tylko taki RPG z rozwijaniem postaci , dluga fabula itd. a nie jakies pseudo costam. To samo pytanie dotyczace rowniez Dragon Ball Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 września 2008 Opublikowano 5 września 2008 (edytowane) Nie (Dragon Ball), nie wiesz przecież jaki gatunek może reprezentować Ultimate Ninja Storm, a możesz być pewien free-roamingu (na twój język coś jak GTA), i akcji dziejącej się przez całą fabułe pierwszego Naruto. Edytowane 5 września 2008 przez Dr.Czekolada Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 5 września 2008 Autor Opublikowano 5 września 2008 (edytowane) Poprawka, jest Dragon Ball w gatunku RPG ale na GBA jednak zajmuje ok. 20 godzin grania bo wkońcu to gra na handhelda, poza tym Dragfon Ball'a w typowych realiach RPG nie da się zrobić bo tak naprawde fabuły tam nie ma tylko jest prosta głupia sieka.No i to nie temat o tym, a po drugie to Naruto Ultimate Ninja Storm trwa do 140 odcinka czyli do odejścia Sasuke do Orochimaru, pierwsza seria naruto ma 220 odcinków, a to że po 140 odcinku reszta to same zapełniacze to już co innego :-> Edytowane 5 września 2008 przez chrno-x Cytuj
Killabien 556 Opublikowano 5 września 2008 Opublikowano 5 września 2008 Kurde, czemu nie zrobią w końcu naruto z shippudenem? tzn wiem ,ze jest na sp2 ale na ps3 mogli by już dać co najmniej do śmierci azumy Cytuj
Katana 0 Opublikowano 6 września 2008 Opublikowano 6 września 2008 (edytowane) Kurde, czemu nie zrobią w końcu naruto z shippudenem? tzn wiem ,ze jest na sp2 ale na ps3 mogli by już dać co najmniej do śmierci azumy Jak już to Asuma a nie zrobią Shippuudena, bo w USA jeszcze go nie ma. Jedyną możliwością jest gra Shippuudena, która będzie dostępna tylko w Japonii (może wrzucą odrazu jakieś tłumaczenie czy cos ) Edytowane 6 września 2008 przez Katana Cytuj
estel 806 Opublikowano 6 września 2008 Opublikowano 6 września 2008 System walki genialny? Toc to ogromny krok w tyl w stosunku do 2d Accelow z ps2. Nie mozna sie zmienic w dowolnym momencie (poprzez taunta), nie ma sie 2 jutsu tylko jedne, nie ma 3 ougi tylko 1, w powietrzu zamiast 4 roznych combosow mamy 1. No rzeczywiscie, wspanialy ten nowy system walki. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 6 września 2008 Opublikowano 6 września 2008 Estel a kto powiedział że system nie będzie bardziej rozbudowany niż ten który pokazano nam w demku? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.