Mastah 103 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=178575 FC2 zmierza na X360 i PS3 i w zasadzie tyle wiadomo. Warto więc zobaczyć, czego można się spodziewać po konwersji, o ile gra nie trafi na konsole w okrojonej formie, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej części: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118821.html http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118856.html Cytuj
superment 6 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 jak dla mnie przekot. dobry motyw z wyrywaniem pociskow z ciała, no i ogolnie widac ze fizyka daje rade. to chyba na tym samym silniku co pctowy crysis dziala. Cytuj
Raiven2 0 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Oj będzie hicior, naprawde grafa jest piekną już w stadium Pre-Alpha, fachowym okiem widac że to Pre-Alpha ale wiecie Np. Bardzo jasna trawa pod słońcem lub mało detali w modelach budynku Cytuj
Lord Tidek 1 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 (edytowane) Ehhh, pierwsza cześć mnie nie porwała to czemu druga miałaby to zrobić ? Technicznie fajne ale jakoś nie czuje by było coś więcej w tej grze, no ale czas pokarze i może sie zaskoczę miło. Chociaż fajny motyw z tym odciąganiem rannego kompana. Edytowane 4 stycznia 2008 przez Lord Tidek Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 ... to chyba na tym samym silniku co pctowy crysis dziala. Nie działa na CryEngine 2 bo te gry robią dwie zupełnie inne firmy (Crysisa Crytek, a FC2 Ubisoft Montreal na Diunia Engine). Tak czy siak - mam nadzieję, że to nie będzie taka kupa w stylu FC z Xa, czyli idź przed siebie i strzelaj chodząc w wąwozach z roślinności. Far Cry'a w wersji PC przeszedłem z 5 razy i za każdym dawał mi masę radości (głównie z powodu skradankowego charakteru). FC na Xa to była czysta rzeźnia (z celownikiem wielkością przebijającym chyba kaliber każdej dostępnej broni) - gdzieś też zniknął ten klimat wysp Mikronezji (co choć trochę w Predator poprawiono). Oby tylko FC2 na to nie cierpiał, bo póki co zapowiada się wyśmienicie. Cytuj
bomberman 0 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 masakraq.tylko zeby byly zwierzeya i bedzie elegancko:) Cytuj
tewus 19 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 przeciez w trailerze sa zwierzeta... jak dla mnie bomba:) motyw z ratujacym Cie z opresji partnerem (bez skryptow) mega swiezy:) fizyka i grafika cod miod. no i wyglada, ze nie bedzie to fc z x'a (faktycznie bezczelnie okrojony wzgledem wersji pc). burza rewelacyjna:) oby tylko byly tez krajobrazy jak w pierwszym fc. eh, te plaze i turkusowa woda.... Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 Na sawannie z wodą będzie ciężko Ale jeśli pojawią się jakieś malownicze krajobrazy to nie mam nic przeciwko Cytuj
kim 1 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 szkoda tylko ze na PC bedzie juz w marcu, a wersja konsolowa jest zapowiedziana dopiero na rok fiskalny 2008-2009 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 (edytowane) Cudów się po wersji konsolowej nie spodziewajcie. FC2 prezentuje taki poziom fizyki, tekstur, wielkości i złożoności terenu, że na bank w tej samej postaci nie zawędruje na Xboxa 360. Przykro mi to mówic ale jestem realistą: za wysokie progi dla X360. Niestety. Edytowane 6 stycznia 2008 przez Gooralesko Cytuj
GHB-BA 0 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 oby nie powtorzylo "sukcesu" Crysisa - grafika, fizyka wysoki prezentowala ale reszta niebyla niczym nowym i grywalnym Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 To nie ma być gra, która zaskoczy czymś nowym w kwestiach grywalności tylko miła strzelanka z oprawą techniczną nowej generacji. Tak samo jest z Crysisem i następnymi tytułami, w których grafika (w tym ogromna ilość pięknie odwzorowanych obiektów - np. drzewa składające się z liści które można odstrzelić od gałęzi), fizyka, oraz animacja będą się wyróżniały. Smaczki graficzne obecnie robią wrażenie bo nikt inny nie zastosował ich w swoich tytułach. Takie rzeczy jak dym lecący wraz z wiatrem lub destruktywne środowisko gry sprawią, że za 2 może 3 lata będą to standardowo wykorzystywane elementy gier. Dokładnie tak jak dzisiaj fizyka bez której każda gra byłaby obecnie skreślana na starcie. Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 6 stycznia 2008 Opublikowano 6 stycznia 2008 oby nie powtorzylo "sukcesu" Crysisa - grafika, fizyka wysoki prezentowala ale reszta niebyla niczym nowym i grywalnym Z tym się muszę zgodzić. Choć nie ukrywam, że grę przeszedłem dwa razy i sprawiało mi to przyjemność. Za to wielki to sprzedaż Crysis: ~86k sztuk w ciągu miesiąca LINK Cytuj
Michael7 0 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 (edytowane) Cudów się po wersji konsolowej nie spodziewajcie. FC2 prezentuje taki poziom fizyki, tekstur, wielkości i złożoności terenu, że na bank w tej samej postaci nie zawędruje na Xboxa 360. Przykro mi to mówic ale jestem realistą: za wysokie progi dla X360. Niestety. Oj wyjdzie gooral wyjdzie:) zobacz info : Ubisoft potwierdził, iż gra Far Cry 2 ukaże się nie tylko na konsolę PlayStation 3, ale także na Xboxa 360. Gra ukaże się w nadchodzącym roku fiskalnym, który rozpoczyna się w kwietniu tego roku. Edit: nie pisałem tego tylko skopiowałem z informacji! Żeby później nie było że sobie coś wymyślam:P Edytowane 27 stycznia 2008 przez Michael7 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 Czytaj ze zrozumieniem Michael7. Cytuj
Michael7 0 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 Czytaj ze zrozumieniem Michael7. Ok Sory, trochę źle Cię zrozumiałem. Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 28 stycznia 2008 Opublikowano 28 stycznia 2008 Trzeba było uważniej oglądać trailery na GT - drzewa też ulegają destrukcji i to ponoć na więcej sposobów niż w Crysis (a tam już bdb to wygląda). A dżungla w FCI ssała na potęgę - po prostu wąwóz i tyle. W dodatku na szczęście trochę ten mankament poprawili. Cytuj
Brolly PL 10 Opublikowano 21 lutego 2008 Opublikowano 21 lutego 2008 Gameplay: http://xboxsite.pl/News/GDC-GameplayFar-Cry-2.html Cytuj
Sebastian PL 1 Opublikowano 2 czerwca 2008 Opublikowano 2 czerwca 2008 przeciez to bedzie hicior, az sie dziwie,ze konsole pociagna taka grafe Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 (edytowane) Trzeba było uważniej oglądać trailery na GT - drzewa też ulegają destrukcji i to ponoć na więcej sposobów niż w Crysis (a tam już bdb to wygląda). A dżungla w FCI ssała na potęgę - po prostu wąwóz i tyle. W dodatku na szczęście trochę ten mankament poprawili. Dzungla ssała ale w wydaniu konsolowym. Oryginał z PC miał prawdziwie otwarte tereny i co ważniejsze Ubisoft jest w 100% odpowiedzialny za Instincts Predator na X i X360. Oby przy FC 2 nie popełnił jakiegoś większego błędu (framerate na poziomie 25 kl/s?, loadingi? a może znacznie brzydsza grafa względem wer. PC?) Edytowane 20 czerwca 2008 przez Gooralesko Cytuj
Sebastian PL 1 Opublikowano 21 czerwca 2008 Opublikowano 21 czerwca 2008 sam tez sie boje,ze to spartola ... a w pieca nie bede inwestowal,zeby to przejsc Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 23 czerwca 2008 Opublikowano 23 czerwca 2008 Czy ktoś ze zgredów lub użytkowników ma zamiar i możliwość pokazać się na warszawskim pokazie, który mają przeprowadzić ludzie z Ubi ? Ewentualnie któryś z użytkowników ? Chodzi mi o ten pokaz o godzinie 18, po którym będzie impreza w Klubie 35 mm Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 23 czerwca 2008 Opublikowano 23 czerwca 2008 Czy ktoś ze zgredów lub użytkowników ma zamiar i możliwość pokazać się na warszawskim pokazie, który mają przeprowadzić ludzie z Ubi ? Ewentualnie któryś z użytkowników ? Chodzi mi o ten pokaz o godzinie 18, po którym będzie impreza w Klubie 35 mm Ja bede, wygralem zaproszenie :D:D Cytuj
krln 0 Opublikowano 23 czerwca 2008 Opublikowano 23 czerwca 2008 Odnośnie zaproszeń to można je jeszcze wygrać tutaj Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.