maskagas 0 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl Cytuj
Tosh 1 Opublikowano 11 stycznia 2008 Opublikowano 11 stycznia 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Cytuj
saintfloop 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Przecież napisał, że do Lancia Delta. Słuchaj, ja mam lepszy pomysł niż Lancia Delta. Ustawiony Saab 9-3. To jest arcydzieło w swojej klasie i w dodatku z WSZYSTKIMI częściami. Ustawiony jest, że prowadzi się genialnie i bardzo dobrze trzyma zakrętów nie tracący przy tym na prędkości. Spokojnie brałem (na zakrętach) nie jedno Porshe. Choć z przyśpieszeniem jest kiepsko, przez Saabowską masę i stylistykę, ale nie tragicznie. Samę Ą i Ę prawię, ale taka prawda U mnie nie jedno zrobił i z chęcią oddam go w dobre ręce:) Oczywiście przemyślaną oryginalną stylistykę tez ma (po bokach fale, na przednim zderzaku fale z nimi zlewającymi się, a po środku tego wszystkiego wybijający się delfin XD Na masce ropływa sie fajna kropla wody i cieknie przez dach. Obrazki niebieskie (fale etc), Saabmochód mleczny. Już wiesz, że nie będziesz marudził podczas jazdy, że brzydki hehe... Moge załączyć obrazki, prezentację auta... lub się po prostu wymienić. w przeliczeniu na kredyty i troszkę pod gust wezme od Ciebie cos pokrou gołej: Shelby Cobra+Camaro lub Skyline'a+S2000, Viper sam , Aston Martin obojętnie jaki sam. Naprawdę kupę czasu i pracy włożyłem w ten "PROJECT 9SAAB3" Zapewnia sporo frajdy z jazdy świetnie się prowadząc na maksymalnym poziomie trudności. Popatrzysz w kartę to uwierzysz Daj znać co ty na to! Edytowane 5 lutego 2009 przez saintfloop Cytuj
TECHNOPOLO 1 Opublikowano 19 czerwca 2009 Opublikowano 19 czerwca 2009 Przy krętych trasach ustawiam jak największy docisk spojlera, no i oczywiście biegi na korzyść acceleration. Przy trasach mało krętych odwrotnie. Można pocisnąć koło 500 km/h 300-konnym sprzętem zmieniając biegi na korzyść speed. Ja sam mam problem z mugenem s2000 (honda) nie mogę zmienić ustawień spojlera. A fura dosłownie wylatuje z zakrętów po tym jak zakupiłem wszystkie możliwe czesci. Szkoda że nie można zmieniać ustawień furek fabrycznie tuningowanych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.