izon 995 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 na jaki szyb wentylacyjny?gdy pierwszy raz 4 kolesi Cię zauważy(monet jak zeskakujesz z szybu wentylacyjnego i wpadasz do pomieszania) biegniesz przed siebie dalej i masz klatkę schodową,biegniesz bodajrze dwa piętra w górę i będziesz miał podświetlone na czerwone drzwi ,które wyważasz i zaraz za nimi po prawej następne-tym sposobem będziesz już na zewnątrz-dalej chyba sobie poradzisz Aaaa bo ja pobieglem w lewo a tam a koncu mozna sie wbic na szyb po pudlach. Dzieki za pomoc!! Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Grałem w demo i muszę przyznać, że to niecodzienna gra. Takiego powiewu świeżości dawno nie czułem. Wspaniały klimat i szybka akcja. Grało mi się nie łatwo i czasami musiałem powtarzać pewne kwestie, ale to tylko kwestia wprawy. Takie tytuły jak Mirror's Edge, czy LBP to prawdziwe perełki na rynku gier i powinno ich być coraz więcej. Jest to dobry przykład dla deweloperów jak powinno się robić gry innowacyjne, które otwierają nowe horyzonty. Cytuj
izon 995 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? Cytuj
Daffy 10 567 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? będą na 100% Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? Są ^_^ Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Coś muszę przyznać że i tak chłodni jesteście co do tej gry (zresztą popatrzcie do działu Xboxowego ..... - nie chcę offtopować, ale zawsze miałem nieodparte wrażenie że jesteśmy bardziej pesymistyczni i mniej "cieszący się z grania" od posiadaczy X360) To jest NAPRAWDE FE-NO-ME-NALNA produkcja !! . I szczerze mam gdzieś że (póki co) o multi mowy nie ma, może nawet i dobrze (chociaż... miałbym fajną koncepcje na taki tryb ), taki tytuł jak ME pokazuje że tytuły z gatunku FPP w dzisiejszych czasach bez multi nie są czarnymi murzynami :X . Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Ja od pierwszych zapowiedzi byłem pewien, że to będzie świetna gra (z półki must-have'ów ), demko tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu. Wbrew pozorom sterowanie jest bardzo intuicyjne, po prostu biegniemy przed siebie i wiemy co mamy zrobić, a wychodzą przy tym czasami fenomenalne akcje, jak np. przebiegnięcie pod mostkiem, na którym stoi przeciwnik, wbiegnięcie na ścianę, obrót o 180 stopni, wyskok i doj.ebanie go z powietrznego kopa ;] Gra wygląda bardzo plastycznie i ładnie i nawet pomimo tego, że grafika nie jest jakimś technicznym cudem, gra robi świetne wrażenie. Jedyne do czego jestem w stanie się przyczepić, do ząbki, o których wspominało już kilka osób. Ktoś wie, jak jest z tym w wersji na X360? Nie ma co, czekam na premierę Cytuj
jasiumaster 1 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mam podobne odczucia co przedmówca. Tak myślałem że to będzie wypas giera i demo mnie w tym upewniło. Na ząbki nawet nie zwracam uwagi:) Najbardziej podoba mi się kolorystyka i odgłos wiatru:) Myśle że bedzie sporo kombinowania jak przejść poszczególne levele (ten niestety znałem na pamięć z filmików). Aczkolwiek mam dwa zastrzeżenia. W sumie demo jest dosyć liniowe, obiecywane wiele dróg do celu sprowadza się z sumie do wyboru: przeskoczyć przez przeszkodę czy ją obejść. Drugie to sterowanie za pomocą sensorów. Wam też to sprawia trudności?? Bo mi obezwładnienie lub przewrotka po skoku wychodzą raz na 10 prób, i w sumie nie jestem pewien czy dokładnie wiem jaki ruch padem wykonać. Cytuj
Gregovski 0 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Ależ to ma ładunek miodku..! Siadam baardzo blisko 40" i się wczuwam Sterowanie po którymś kwadransie wejdzie w palce i nadgarstki i się będzie biegło przez historię swobodnie. Jednego sobie (i Wam) życzę - by kolejne levele dawały impulsy, dzięki ktorym gra uniknie nudy czy powtarzalności, by było co jakiś czas coś, co wybudzi z rutyny. By "lasting appeal" był długi i by się chciało wrócić. Jeszcze jakby się naszej Faith-Yamakashi męczyły rączki od dłuższego wiszenia (a'la SOTC)... Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 na xboxie też są ząbki więc bez obaw panowie:) nie są one jakieś wielkie wydaje mi się, że AAx2 jest conajmniej zastosowany na obu kosnolach świetna gra Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 nie wiem czy bylo ale: http://www.sendspace.pl/file/V4QseeE5/ motyw przewodni i jego remix ;] 25mb / 250kbps Cytuj
ArturNOW 7 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mnie bardziej zastnanawia fabuła. Jeżeli będzie dobra, a wizja świata w grze na to wskazuje, to pewnie kupię. Cytuj
lordpix 8 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Nooo gra wypas! Szkoda, że demo trwa z 10 minut ale i tak pokazuje power tej gry. Odczucia dość niecodzienne, grafika ciekawa takoż dźwięk. W dobrym momencie zakupiłem konsole - LBP, Mirror's Edge aż nie wiem co wybrać. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Gralem w demo. TA GRA WYMIATA !! A dokladnie to mam takie wrazenia na podstawie dema. W takich grach czesto skondensowana miodnosc wystepuje tylko na poczatku, potem sie przyzwyczajamy do gameplay'u i poziom zadowolenia spada, ale no coz, moze w tym przypadku tak nie bedzie Szkoda, ze tworcy nie zaimplementowali multi. Taki CTF wypadlby fenomelnie, mogliby nawet wprowadzic opcje wyscigu (to bylby juz zupelny ewenement - w koncu ile jest gierek w ktorych scigamy sie na piechote?) Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Wczoraj przeszedłem demko i mam pozytywne wrażenia, może nie jest to gra na 10 ale swój klimat posiada, zwłaszcza klimatyczna muzyka, wszystko przypomina UltraViolet (stylistyka), grafika jest na wysokim poziomie a sam gameplay jest swojego rodzaju rewolucyjny. Pełna wersją napewno zakupię ale dopiero po ograniu większych killerów. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mi najciekawiej sie biega po pierwszym "levelu" pod koniec treningu - zaraz przed tym, kiedy blondyna staje na dachu i ma sie zaczac trenowanie chwytow, po prostu nie trzeba do niej podchodzic, i mozna bez zadnych ograniczen hasac po dachach. W ten sposob mozna sprawdzic kilka niedostepnych wczesniej przeszkod, a nawet dostac sie na omijany wczesniej budynek z duzm bilbordem i dzwigiem. Pozniej pierwszemu mijanemu straznikowi mozna zabrac giwere i zabic pozostalych 5, po drodze uzupelniajac amunicje. Niestety, nie bardzo mozna wrocic na poczatek levelu, bo po drodze zeskakuje sie z wysokiego dachu. Nie podoba mi sie tez to, ze nie zawsze zalicza headshoty. Szkoda ze jest tak liniowo, mialem nadzieje, ze dostaniemy jedno wielkie sandboxowe miasto, a tutaj poki co jest chodzenie po sznurku, troche szkoda. Myslalem tez, ze engine jest taki doskonaly i elastyczny, ze postac dostosowuje sie do otoczenia, ze mozna zlapac sie kazdej bez wyjatku krawedzi itp. - dlatego troche sie zdziwilem, kiedy znalazlem jedna, na ktora nie moglem sie w zaden sposob wspiac. Wszystkie ruchy i akrobacje mozna wykonac wiec tam, gdzie pomysleli o tym autorzy. Jest za to pare chwytow, ktore da sie wykonac, a nie wspomina sie o tym w treningu - np. L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy. Ma ktos kod do odblokowania Race w demie? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 (edytowane) Aha, jeszcze jedno - mam wielką nadzieję, że w pełnej wersji będzie możliwość dowolnego skonfigurowania klawiszy, bo każde z predefiniowanych czterech ustawień jakoś mi nie pasuje Ja bym to widział najlepiej tak: L1 - akcja w dół L2 - obrót R1 - akcja w górę R2 - atak/strzał No ale trudno, zawsze można się przyzwyczaić ;] L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy. Nie L1+R1, tylko L1~R1 (jeśli wciśniemy jednocześnie, to wyjdzie zwykły skok) w czasie ruchu do przodu Ma ktos kod do odblokowania Race w demie? Przyłączam się do pytania Edytowane 2 listopada 2008 przez Snake. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 nie wiem czy bylo ale: http://www.sendspace.pl/file/V4QseeE5/ motyw przewodni i jego remix ;] 25mb / 250kbps Dzieki Coati, dreszczy dostaje jak to slucham, cos pieknego ; ) Oczywiscie mowa o masterze, bo remix troszke z dupy ;x Cytuj
izon 995 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 Na polygamii potwierdzili ze tryb story zajmuje tylko jakies 5-6 h. Z drugiej strony podobno Time Trial bardzo wciaga ale to jednak rozgrywka nie dla kazdego. Toche szkoda ze tak krotko. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia, brac gre w dzien premiery czy czekac az stanieje.. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 Ja poczekam az stanieje, i tak mam nawrot glowy przez inne tytuly ;] Ale spodziewalem sie 6-8h rozrywki. Z drugiej strony trophy i time triale pozwola mi wydluzyc ta gre o 2-3 dluzej, wiec sie nie martwie o zywotnosc ;] Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 (edytowane) Izon ja poczekam jak stanieje.Zbyt dużo zacnych gier wychodzi (fallout , motorstorm ,mały wielkie orbitowanie i parę innych )ME poczeka na styczniowo-marcową posuchę . Robię to z wielkim żalem, bo gra mnie naprawdę urzekła . Od samego sposobu sterowania bije takie uczucie wolności i dowolności , do tego fenomenalna kamera , która sprawia ,że człowiek zostaje prawie wessany do gry . Grafika? Cud mód Desing i koszmarne łapy! Feith idź na manicure czy co, bo dłonie masz jak 50 letnia staruszka a Fuj.Reszta sprawia wrażenie spójności . Mam nadzieje ,że inne etapy są jeszcze bardziej interesujące niż te z dema i gra nie da się nudzić przez te 5 -6 h Story mode .( Tak to jedyny powód dla którego nie kupuje tej gry od razu w dniu premiery). Brawo EA , coraz bardziej mnie zaskakujesz. Edytowane 4 listopada 2008 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p Cytuj
izon 995 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p Osz kurde zaupelnie zapomnialem o tym DLC:D Szczerze mowiac to bardziej ciesze sie z dodatkowego contentu do Mirror's Edge niz martwie tym iz nie zagram w dodatek do GTA 4:) (tzn pewnie zagram ale tak czysto teoretycznie:) Cytuj
Sep 1 620 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Zbadałem demo i muszę powiedzieć że tytuł zapowiada się na solidny. Zaskoczony jestem na plus, bo jednak co innego oglądać grę na screenach czy filmikach, a co innego ją samemu zbadać, a trailery z Mirror's Edge mnie jakoś nie przekonywały. Na pewno kiedyś po niego sięgnę.....ale raczej też poczekam aż stanieje . Gra zapewne da masę radochy dopiero wtedy jak się okiełzna to całe sterowanie (ja po tutorialu połowę ruchów zapomniałem, bo sporo tego), a wtedy będzie można robić wyczesane rzeczy w pełnym biegu ^_^ . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.