izon 1 005 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 na jaki szyb wentylacyjny?gdy pierwszy raz 4 kolesi Cię zauważy(monet jak zeskakujesz z szybu wentylacyjnego i wpadasz do pomieszania) biegniesz przed siebie dalej i masz klatkę schodową,biegniesz bodajrze dwa piętra w górę i będziesz miał podświetlone na czerwone drzwi ,które wyważasz i zaraz za nimi po prawej następne-tym sposobem będziesz już na zewnątrz-dalej chyba sobie poradzisz Aaaa bo ja pobieglem w lewo a tam a koncu mozna sie wbic na szyb po pudlach. Dzieki za pomoc!! Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Grałem w demo i muszę przyznać, że to niecodzienna gra. Takiego powiewu świeżości dawno nie czułem. Wspaniały klimat i szybka akcja. Grało mi się nie łatwo i czasami musiałem powtarzać pewne kwestie, ale to tylko kwestia wprawy. Takie tytuły jak Mirror's Edge, czy LBP to prawdziwe perełki na rynku gier i powinno ich być coraz więcej. Jest to dobry przykład dla deweloperów jak powinno się robić gry innowacyjne, które otwierają nowe horyzonty. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? będą na 100% Cytuj
XM. 11 038 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Mam nadzieje ze są w planie Trofea?? Są ^_^ Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Coś muszę przyznać że i tak chłodni jesteście co do tej gry (zresztą popatrzcie do działu Xboxowego ..... - nie chcę offtopować, ale zawsze miałem nieodparte wrażenie że jesteśmy bardziej pesymistyczni i mniej "cieszący się z grania" od posiadaczy X360) To jest NAPRAWDE FE-NO-ME-NALNA produkcja !! . I szczerze mam gdzieś że (póki co) o multi mowy nie ma, może nawet i dobrze (chociaż... miałbym fajną koncepcje na taki tryb ), taki tytuł jak ME pokazuje że tytuły z gatunku FPP w dzisiejszych czasach bez multi nie są czarnymi murzynami :X . Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 31 października 2008 Opublikowano 31 października 2008 Ja od pierwszych zapowiedzi byłem pewien, że to będzie świetna gra (z półki must-have'ów ), demko tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu. Wbrew pozorom sterowanie jest bardzo intuicyjne, po prostu biegniemy przed siebie i wiemy co mamy zrobić, a wychodzą przy tym czasami fenomenalne akcje, jak np. przebiegnięcie pod mostkiem, na którym stoi przeciwnik, wbiegnięcie na ścianę, obrót o 180 stopni, wyskok i doj.ebanie go z powietrznego kopa ;] Gra wygląda bardzo plastycznie i ładnie i nawet pomimo tego, że grafika nie jest jakimś technicznym cudem, gra robi świetne wrażenie. Jedyne do czego jestem w stanie się przyczepić, do ząbki, o których wspominało już kilka osób. Ktoś wie, jak jest z tym w wersji na X360? Nie ma co, czekam na premierę Cytuj
jasiumaster 1 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mam podobne odczucia co przedmówca. Tak myślałem że to będzie wypas giera i demo mnie w tym upewniło. Na ząbki nawet nie zwracam uwagi:) Najbardziej podoba mi się kolorystyka i odgłos wiatru:) Myśle że bedzie sporo kombinowania jak przejść poszczególne levele (ten niestety znałem na pamięć z filmików). Aczkolwiek mam dwa zastrzeżenia. W sumie demo jest dosyć liniowe, obiecywane wiele dróg do celu sprowadza się z sumie do wyboru: przeskoczyć przez przeszkodę czy ją obejść. Drugie to sterowanie za pomocą sensorów. Wam też to sprawia trudności?? Bo mi obezwładnienie lub przewrotka po skoku wychodzą raz na 10 prób, i w sumie nie jestem pewien czy dokładnie wiem jaki ruch padem wykonać. Cytuj
Gregovski 0 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Ależ to ma ładunek miodku..! Siadam baardzo blisko 40" i się wczuwam Sterowanie po którymś kwadransie wejdzie w palce i nadgarstki i się będzie biegło przez historię swobodnie. Jednego sobie (i Wam) życzę - by kolejne levele dawały impulsy, dzięki ktorym gra uniknie nudy czy powtarzalności, by było co jakiś czas coś, co wybudzi z rutyny. By "lasting appeal" był długi i by się chciało wrócić. Jeszcze jakby się naszej Faith-Yamakashi męczyły rączki od dłuższego wiszenia (a'la SOTC)... Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 na xboxie też są ząbki więc bez obaw panowie:) nie są one jakieś wielkie wydaje mi się, że AAx2 jest conajmniej zastosowany na obu kosnolach świetna gra Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 nie wiem czy bylo ale: http://www.sendspace.pl/file/V4QseeE5/ motyw przewodni i jego remix ;] 25mb / 250kbps Cytuj
ArturNOW 7 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mnie bardziej zastnanawia fabuła. Jeżeli będzie dobra, a wizja świata w grze na to wskazuje, to pewnie kupię. Cytuj
lordpix 8 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Nooo gra wypas! Szkoda, że demo trwa z 10 minut ale i tak pokazuje power tej gry. Odczucia dość niecodzienne, grafika ciekawa takoż dźwięk. W dobrym momencie zakupiłem konsole - LBP, Mirror's Edge aż nie wiem co wybrać. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Gralem w demo. TA GRA WYMIATA !! A dokladnie to mam takie wrazenia na podstawie dema. W takich grach czesto skondensowana miodnosc wystepuje tylko na poczatku, potem sie przyzwyczajamy do gameplay'u i poziom zadowolenia spada, ale no coz, moze w tym przypadku tak nie bedzie Szkoda, ze tworcy nie zaimplementowali multi. Taki CTF wypadlby fenomelnie, mogliby nawet wprowadzic opcje wyscigu (to bylby juz zupelny ewenement - w koncu ile jest gierek w ktorych scigamy sie na piechote?) Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Wczoraj przeszedłem demko i mam pozytywne wrażenia, może nie jest to gra na 10 ale swój klimat posiada, zwłaszcza klimatyczna muzyka, wszystko przypomina UltraViolet (stylistyka), grafika jest na wysokim poziomie a sam gameplay jest swojego rodzaju rewolucyjny. Pełna wersją napewno zakupię ale dopiero po ograniu większych killerów. Cytuj
szeni 114 Opublikowano 1 listopada 2008 Opublikowano 1 listopada 2008 Mi najciekawiej sie biega po pierwszym "levelu" pod koniec treningu - zaraz przed tym, kiedy blondyna staje na dachu i ma sie zaczac trenowanie chwytow, po prostu nie trzeba do niej podchodzic, i mozna bez zadnych ograniczen hasac po dachach. W ten sposob mozna sprawdzic kilka niedostepnych wczesniej przeszkod, a nawet dostac sie na omijany wczesniej budynek z duzm bilbordem i dzwigiem. Pozniej pierwszemu mijanemu straznikowi mozna zabrac giwere i zabic pozostalych 5, po drodze uzupelniajac amunicje. Niestety, nie bardzo mozna wrocic na poczatek levelu, bo po drodze zeskakuje sie z wysokiego dachu. Nie podoba mi sie tez to, ze nie zawsze zalicza headshoty. Szkoda ze jest tak liniowo, mialem nadzieje, ze dostaniemy jedno wielkie sandboxowe miasto, a tutaj poki co jest chodzenie po sznurku, troche szkoda. Myslalem tez, ze engine jest taki doskonaly i elastyczny, ze postac dostosowuje sie do otoczenia, ze mozna zlapac sie kazdej bez wyjatku krawedzi itp. - dlatego troche sie zdziwilem, kiedy znalazlem jedna, na ktora nie moglem sie w zaden sposob wspiac. Wszystkie ruchy i akrobacje mozna wykonac wiec tam, gdzie pomysleli o tym autorzy. Jest za to pare chwytow, ktore da sie wykonac, a nie wspomina sie o tym w treningu - np. L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy. Ma ktos kod do odblokowania Race w demie? Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 2 listopada 2008 Opublikowano 2 listopada 2008 (edytowane) Aha, jeszcze jedno - mam wielką nadzieję, że w pełnej wersji będzie możliwość dowolnego skonfigurowania klawiszy, bo każde z predefiniowanych czterech ustawień jakoś mi nie pasuje Ja bym to widział najlepiej tak: L1 - akcja w dół L2 - obrót R1 - akcja w górę R2 - atak/strzał No ale trudno, zawsze można się przyzwyczaić ;] L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy. Nie L1+R1, tylko L1~R1 (jeśli wciśniemy jednocześnie, to wyjdzie zwykły skok) w czasie ruchu do przodu Ma ktos kod do odblokowania Race w demie? Przyłączam się do pytania Edytowane 2 listopada 2008 przez Snake. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 nie wiem czy bylo ale: http://www.sendspace.pl/file/V4QseeE5/ motyw przewodni i jego remix ;] 25mb / 250kbps Dzieki Coati, dreszczy dostaje jak to slucham, cos pieknego ; ) Oczywiscie mowa o masterze, bo remix troszke z dupy ;x Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 Na polygamii potwierdzili ze tryb story zajmuje tylko jakies 5-6 h. Z drugiej strony podobno Time Trial bardzo wciaga ale to jednak rozgrywka nie dla kazdego. Toche szkoda ze tak krotko. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia, brac gre w dzien premiery czy czekac az stanieje.. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 Ja poczekam az stanieje, i tak mam nawrot glowy przez inne tytuly ;] Ale spodziewalem sie 6-8h rozrywki. Z drugiej strony trophy i time triale pozwola mi wydluzyc ta gre o 2-3 dluzej, wiec sie nie martwie o zywotnosc ;] Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 3 listopada 2008 Opublikowano 3 listopada 2008 (edytowane) Izon ja poczekam jak stanieje.Zbyt dużo zacnych gier wychodzi (fallout , motorstorm ,mały wielkie orbitowanie i parę innych )ME poczeka na styczniowo-marcową posuchę . Robię to z wielkim żalem, bo gra mnie naprawdę urzekła . Od samego sposobu sterowania bije takie uczucie wolności i dowolności , do tego fenomenalna kamera , która sprawia ,że człowiek zostaje prawie wessany do gry . Grafika? Cud mód Desing i koszmarne łapy! Feith idź na manicure czy co, bo dłonie masz jak 50 letnia staruszka a Fuj.Reszta sprawia wrażenie spójności . Mam nadzieje ,że inne etapy są jeszcze bardziej interesujące niż te z dema i gra nie da się nudzić przez te 5 -6 h Story mode .( Tak to jedyny powód dla którego nie kupuje tej gry od razu w dniu premiery). Brawo EA , coraz bardziej mnie zaskakujesz. Edytowane 4 listopada 2008 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p Osz kurde zaupelnie zapomnialem o tym DLC:D Szczerze mowiac to bardziej ciesze sie z dodatkowego contentu do Mirror's Edge niz martwie tym iz nie zagram w dodatek do GTA 4:) (tzn pewnie zagram ale tak czysto teoretycznie:) Cytuj
Sep 1 628 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Zbadałem demo i muszę powiedzieć że tytuł zapowiada się na solidny. Zaskoczony jestem na plus, bo jednak co innego oglądać grę na screenach czy filmikach, a co innego ją samemu zbadać, a trailery z Mirror's Edge mnie jakoś nie przekonywały. Na pewno kiedyś po niego sięgnę.....ale raczej też poczekam aż stanieje . Gra zapewne da masę radochy dopiero wtedy jak się okiełzna to całe sterowanie (ja po tutorialu połowę ruchów zapomniałem, bo sporo tego), a wtedy będzie można robić wyczesane rzeczy w pełnym biegu ^_^ . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.