Skocz do zawartości

Mirror's Edge


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na jaki szyb wentylacyjny?gdy pierwszy raz 4 kolesi Cię zauważy(monet jak zeskakujesz z szybu wentylacyjnego i wpadasz do pomieszania) biegniesz przed siebie dalej i masz klatkę schodową,biegniesz bodajrze dwa piętra w górę i będziesz miał podświetlone na czerwone drzwi ,które wyważasz i zaraz za nimi po prawej następne-tym sposobem będziesz już na zewnątrz-dalej chyba sobie poradzisz :)

 

 

Aaaa bo ja pobieglem w lewo a tam a koncu mozna sie wbic na szyb po pudlach. Dzieki za pomoc!!

Opublikowano

Grałem w demo i muszę przyznać, że to niecodzienna gra. Takiego powiewu świeżości dawno nie czułem. Wspaniały klimat i szybka akcja. Grało mi się nie łatwo i czasami musiałem powtarzać pewne kwestie, ale to tylko kwestia wprawy. Takie tytuły jak Mirror's Edge, czy LBP to prawdziwe perełki na rynku gier i powinno ich być coraz więcej. Jest to dobry przykład dla deweloperów jak powinno się robić gry innowacyjne, które otwierają nowe horyzonty.

Opublikowano

Coś muszę przyznać że i tak chłodni jesteście co do tej gry :P(zresztą popatrzcie do działu Xboxowego ..... - nie chcę offtopować, ale zawsze miałem nieodparte wrażenie że jesteśmy bardziej pesymistyczni i mniej "cieszący się z grania" od posiadaczy X360) To jest NAPRAWDE FE-NO-ME-NALNA produkcja !! :). I szczerze mam gdzieś że (póki co) o multi mowy nie ma, może nawet i dobrze (chociaż... miałbym fajną koncepcje na taki tryb :P), taki tytuł jak ME pokazuje że tytuły z gatunku FPP w dzisiejszych czasach bez multi nie są czarnymi murzynami :X .

Opublikowano

Ja od pierwszych zapowiedzi byłem pewien, że to będzie świetna gra (z półki must-have'ów :)), demko tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu. Wbrew pozorom sterowanie jest bardzo intuicyjne, po prostu biegniemy przed siebie i wiemy co mamy zrobić, a wychodzą przy tym czasami fenomenalne akcje, jak np. przebiegnięcie pod mostkiem, na którym stoi przeciwnik, wbiegnięcie na ścianę, obrót o 180 stopni, wyskok i doj.ebanie go z powietrznego kopa ;] Gra wygląda bardzo plastycznie i ładnie i nawet pomimo tego, że grafika nie jest jakimś technicznym cudem, gra robi świetne wrażenie. Jedyne do czego jestem w stanie się przyczepić, do ząbki, o których wspominało już kilka osób. Ktoś wie, jak jest z tym w wersji na X360?

Nie ma co, czekam na premierę :)

Opublikowano

Mam podobne odczucia co przedmówca. Tak myślałem że to będzie wypas giera i demo mnie w tym upewniło. Na ząbki nawet nie zwracam uwagi:) Najbardziej podoba mi się kolorystyka i odgłos wiatru:) Myśle że bedzie sporo kombinowania jak przejść poszczególne levele (ten niestety znałem na pamięć z filmików). Aczkolwiek mam dwa zastrzeżenia. W sumie demo jest dosyć liniowe, obiecywane wiele dróg do celu sprowadza się z sumie do wyboru: przeskoczyć przez przeszkodę czy ją obejść. Drugie to sterowanie za pomocą sensorów. Wam też to sprawia trudności?? Bo mi obezwładnienie lub przewrotka po skoku wychodzą raz na 10 prób, i w sumie nie jestem pewien czy dokładnie wiem jaki ruch padem wykonać.

Opublikowano

Ależ to ma ładunek miodku..! Siadam baardzo blisko 40" i się wczuwam :)

Sterowanie po którymś kwadransie wejdzie w palce i nadgarstki i się będzie biegło przez historię swobodnie.

Jednego sobie (i Wam) życzę - by kolejne levele dawały impulsy, dzięki ktorym gra uniknie nudy czy powtarzalności, by było co jakiś czas coś, co wybudzi z rutyny. By "lasting appeal" był długi i by się chciało wrócić.

Jeszcze jakby się naszej Faith-Yamakashi męczyły rączki od dłuższego wiszenia (a'la SOTC)...

Opublikowano

Nooo gra wypas!

Szkoda, że demo trwa z 10 minut ale i tak pokazuje power tej gry.

Odczucia dość niecodzienne, grafika ciekawa takoż dźwięk.

W dobrym momencie zakupiłem konsole - LBP, Mirror's Edge aż nie wiem co wybrać.

 

Opublikowano

Gralem w demo. TA GRA WYMIATA !! A dokladnie to mam takie wrazenia na podstawie dema. W takich grach czesto skondensowana miodnosc wystepuje tylko na poczatku, potem sie przyzwyczajamy do gameplay'u i poziom zadowolenia spada, ale no coz, moze w tym przypadku tak nie bedzie :P Szkoda, ze tworcy nie zaimplementowali multi. Taki CTF wypadlby fenomelnie, mogliby nawet wprowadzic opcje wyscigu (to bylby juz zupelny ewenement - w koncu ile jest gierek w ktorych scigamy sie na piechote?)

Opublikowano

Wczoraj przeszedłem demko i mam pozytywne wrażenia, może nie jest to gra na 10 ale swój klimat posiada, zwłaszcza klimatyczna muzyka, wszystko przypomina UltraViolet (stylistyka), grafika jest na wysokim poziomie a sam gameplay jest swojego rodzaju rewolucyjny. Pełna wersją napewno zakupię ale dopiero po ograniu większych killerów.

Opublikowano

Mi najciekawiej sie biega po pierwszym "levelu" pod koniec treningu - zaraz przed tym, kiedy blondyna staje na dachu i ma sie zaczac trenowanie chwytow, po prostu nie trzeba do niej podchodzic, i mozna bez zadnych ograniczen hasac po dachach. W ten sposob mozna sprawdzic kilka niedostepnych wczesniej przeszkod, a nawet dostac sie na omijany wczesniej budynek z duzm bilbordem i dzwigiem. Pozniej pierwszemu mijanemu straznikowi mozna zabrac giwere i zabic pozostalych 5, po drodze uzupelniajac amunicje. Niestety, nie bardzo mozna wrocic na poczatek levelu, bo po drodze zeskakuje sie z wysokiego dachu. Nie podoba mi sie tez to, ze nie zawsze zalicza headshoty.

Szkoda ze jest tak liniowo, mialem nadzieje, ze dostaniemy jedno wielkie sandboxowe miasto, a tutaj poki co jest chodzenie po sznurku, troche szkoda. Myslalem tez, ze engine jest taki doskonaly i elastyczny, ze postac dostosowuje sie do otoczenia, ze mozna zlapac sie kazdej bez wyjatku krawedzi itp. - dlatego troche sie zdziwilem, kiedy znalazlem jedna, na ktora nie moglem sie w zaden sposob wspiac. Wszystkie ruchy i akrobacje mozna wykonac wiec tam, gdzie pomysleli o tym autorzy. Jest za to pare chwytow, ktore da sie wykonac, a nie wspomina sie o tym w treningu - np. L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy.

 

Ma ktos kod do odblokowania Race w demie?

Opublikowano (edytowane)

Aha, jeszcze jedno - mam wielką nadzieję, że w pełnej wersji będzie możliwość dowolnego skonfigurowania klawiszy, bo każde z predefiniowanych czterech ustawień jakoś mi nie pasuje :(

Ja bym to widział najlepiej tak:

L1 - akcja w dół

L2 - obrót

R1 - akcja w górę

R2 - atak/strzał

No ale trudno, zawsze można się przyzwyczaić ;]

 

L1+R1 to skok z obrotem w powietrzu i padnieciem na plecy.

Nie L1+R1, tylko L1~R1 (jeśli wciśniemy jednocześnie, to wyjdzie zwykły skok) w czasie ruchu do przodu :P

Ma ktos kod do odblokowania Race w demie?

Przyłączam się do pytania :)

Edytowane przez Snake.
Opublikowano

Na polygamii potwierdzili ze tryb story zajmuje tylko jakies 5-6 h. Z drugiej strony podobno Time Trial bardzo wciaga ale to jednak rozgrywka nie dla kazdego. Toche szkoda ze tak krotko. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia, brac gre w dzien premiery czy czekac az stanieje..

Opublikowano

Ja poczekam az stanieje, i tak mam nawrot glowy przez inne tytuly ;] Ale spodziewalem sie 6-8h rozrywki. Z drugiej strony trophy i time triale pozwola mi wydluzyc ta gre o 2-3 dluzej, wiec sie nie martwie o zywotnosc ;]

Opublikowano (edytowane)

Izon ja poczekam jak stanieje.Zbyt dużo zacnych gier wychodzi (fallout , motorstorm ,mały wielkie orbitowanie i parę innych )ME poczeka na styczniowo-marcową posuchę . Robię to z wielkim żalem, bo gra mnie naprawdę urzekła . Od samego sposobu sterowania bije takie uczucie wolności i dowolności , do tego fenomenalna kamera , która sprawia ,że człowiek zostaje prawie wessany do gry .

Grafika? Cud mód Desing i koszmarne łapy! Feith idź na manicure czy co, bo dłonie masz jak 50 letnia staruszka a Fuj.Reszta sprawia wrażenie spójności .

Mam nadzieje ,że inne etapy są jeszcze bardziej interesujące niż te z dema i gra nie da się nudzić przez te 5 -6 h Story mode .( Tak to jedyny powód dla którego nie kupuje tej gry od razu w dniu premiery). Brawo EA , coraz bardziej mnie zaskakujesz.

Edytowane przez Heviro (Fanboy BDG)
Opublikowano

Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu :)

 

Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p

Opublikowano
Gra w wersji na ps3 będzie miała dobry czas zabawy, gdyż sony zapewniło nam exclusive DLC, a na bank będą to jakieś time triale, mapki do nich...może jakieś wyścigi online xD ....mają duże pole do popisu :)

 

Długo myślałem i prawdopodobnie day 1, albo week 1 dla mnie ;p jak będzie trzeba to odsunę LBP na grudzień do pary z nową prince of persia ;p

Osz kurde zaupelnie zapomnialem o tym DLC:D Szczerze mowiac to bardziej ciesze sie z dodatkowego contentu do Mirror's Edge niz martwie tym iz nie zagram w dodatek do GTA 4:) (tzn pewnie zagram ale tak czysto teoretycznie:)

Opublikowano

Zbadałem demo i muszę powiedzieć że tytuł zapowiada się na solidny. Zaskoczony jestem na plus, bo jednak co innego oglądać grę na screenach czy filmikach, a co innego ją samemu zbadać, a trailery z Mirror's Edge mnie jakoś nie przekonywały. Na pewno kiedyś po niego sięgnę.....ale raczej też poczekam aż stanieje ;).

Gra zapewne da masę radochy dopiero wtedy jak się okiełzna to całe sterowanie (ja po tutorialu połowę ruchów zapomniałem, bo sporo tego), a wtedy będzie można robić wyczesane rzeczy w pełnym biegu ^_^ .

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...