Jakim 1 791 Opublikowano 12 stycznia 2008 Opublikowano 12 stycznia 2008 Nowy szpil od EA łączący elementy akcji i biegania /skakania po otwartym terenie wielkiego miasta z widoku z oczu. Screeny prezentują się baaardzo, ale to bardzo ładnie, co daje do zastanowienia czy przypadkiem panowie z EA nie mydlą nam oczu jakimiś podrasowanymi renderkami. screeny: http://www.gamersyde.com/news_5752_en.html oraz stronka www: http://www.on-mirrors-edge.com/ nalezy dodac że developerem jest DICE, czyli panowie od nowego Battlefielda. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Hmm wygląda nieźle (o ile to redery, ale zapewne nie. zbyt to ..kolorowe"), Assassin's Creed ma konkurencje w dziedzinie La Parkour . W ogule lekko dizzy pomysł z tym fpp (i strzelającym helikopterem - wtf ? O_O). Cytuj
mczaper 0 Opublikowano 3 kwietnia 2008 Opublikowano 3 kwietnia 2008 Zapowiedź Mirror's Edge W dobie totalitarnych rządów, podsłuchów i monitoringu do przekazywania poufnych informacji zatrudniani są członkowie elitarnej grupy „gońców”. Są oni szczególnie znani ze skłonności do korzystania z najbardziej niekonwencjonalnych metod, żeby dostarczyć wiadomość na czas. Faith - jedna z nich, niespodziewanie wplątuje się w intrygę rządową próbując uratować porwaną siostrę... http://www.kikoo.pl/zapowiedzi/127-1/Zapowiedz-Mirrors-Edge/ Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 (edytowane) Nowy trailer z SCEE Gamers Day - najlepsze co sie pojawiło na tej imprezie. http://www.gamevideos.com/video/id/18706 Prezentuje się to fenomenalnie. Edytowane 6 maja 2008 przez Hela Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Jeśli to jest na silniku gry i prezentuje gameplay to czapki z głów panowie-wykonanie miasta,animacja,specyficzna kolorystyka,AA -zabija na miejscu Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Ale czemu jest zaprezentowany na PlayStation day? Czyżby czasowy exclusive? Cytuj
jasiumaster 1 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Must have! Kiedy premiera?? Mam nadzieje że podobna muza jak na trailerze będzie tez w samej grze. Oczarowała mnie ta gra. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Faktycznie, gra jest sliczna pod niemal kazdym wzgledem! Szkoda tylko, ze otoczenie jakby pozbawione jest detali, no ale najwyrazniej taki styl graficzny obrali panowie z DICE - pieknie, prosto, efektownie. I naleza sie gromkie brawa! Co do gameplay'u - trudno cokolwiek powiedziec. Trzeba poczekac na jakies konkretne pokazy... Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Must have! Kiedy premiera?? Mam nadzieje że podobna muza jak na trailerze będzie tez w samej grze. Oczarowała mnie ta gra. Dla mnie tak samo must have... zjadła mnie ta gra już po tekście w PSX Extreme ze dwa numery temu. Cytuj
kubaa 0 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Wydaje się być ok, ale mnie nie powaliło. Nie podoba mi się ten styl i kolorystyka. Grafika wydaje się być całkiem, całkiem. Zobaczymy co to będzie. Cytuj
SNESiak 4 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 (edytowane) Po screeanch powiedziałbym że fajna gierka, po tym co zobaczyłem na gameplayu... średniak ? Po pierwsze, akrobacje są wykonywane całkowicie bez ksztyny artyzmu, jaki stara się wykreować ta gra, chociażby poprzez grafikę opartą na trzech kolorach, po drugie, czemu biegnac widac tylko rece ? Wyglada to jakby kamera byla zamontowana pół metra od glowy na kasku jakims... po trzecie po tym gameplayu co widziałem, mogę powiedzieć ze ja już siegrą nacieszyłem. 20-30 minut, tyle ten motyw będzie bawił, chyba że naprawdę dopracują fabułę, misję i te akrobacje, bo jak narazie jest średnio. Po prostu nudno, pusto, akrobacje nie cieszą, a skoki z tym niesamowitym patrzeniem w dół znudzą się po 3,4 razach.. Edytowane 7 maja 2008 przez ArkejD Cytuj
systematyk 0 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Ja zaś powiem, że trailer wywarł na mnie ogromne wrażenie. Wreszcie coś nowego na totalnie skostniałym rynku FPSów. Wreszcie nie ma szarych lub brązowych kolorów stale, a ta "zimna" kolorystyka jak najbardziej do mnie przemawia. Tak w końcu wyobraża się sterylne miasta przyszłości. Trochę antagoniści za bardzo sztuczni się wydają, ale to można jeszcze dopracować, więc krzyżyka stawiać nie będę. Muzyka niesamowita, jeśli taki klimat będzie miał OST od gry, to pewnikiem sobie go zdobędę. A samo bieganie zapowiada się wyśmienicie. Wreszcie czuć, że protagonista ma ciało i przy okazji nie jest to ciało cycatej, białej laski, ubranej tylko w bikini. Dobrze, że ktoś pomyślał, że sporo graczy już nie ma piętnastu lat. Nie wiem jeszcze jak będzie ze swobodą, ale z zapowiedzi w PE dało się wynieść, że będzie spora. Oby. Goście z Ubisoftu pokazali, że można poszaleć w tym temacie. Pokładam duże nadzieje w produkcie panów z DICE i mam nadzieję, że nie będzie takiej ftopy jak z Assasins's Creed, gdzie efekciarskie bieganie po mieście było jedynym, dopracowanym motywem gameplay'a. Oby więcej takich gier! I czyżby panowie z EA uznali wreszcie, że dobre, oryginalne gry się też sprzedają? Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Fajnie sie to prezentuje, ale widzac inicjaly EA czlowiek podchodzi z duzym dystansem Cytuj
arqueek 0 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Hmm... moze jestem inny, ale mi ta gra nie przypadla do gustu kompletnie. Moze i graficzka daje rade, ale nie podoba mi sie, jakies zbyt sztywne. Kompletnie mi nie przypadlo do gustu. Jak dla mnie EA wydaje srednie gierki, zapowiedzi zawsze sa za(pipi)iste, ale jak juz sie zagra w dana gre to jest "lekkie" rozczarowanie. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Niby fajne ale kamera FPP nie pasuje Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Niby fajne ale kamera FPP nie pasuje O nie, mój drogi. Kamera FPP pasuje tu idealnie, tylko ona daje takie poczucie ciała i tego co robimy. Dlaczego? Bo to ona jest najbliższa rzeczywistości. Pierwszy raz w FPP, tak poszerzono rozstaw oczu. Tak jak w rzeczywistości, widzimy bardzo duży wyrywek całości, ale możemy się skupić tylko na centralnych. Po za tym, zauważyliście, jaka bije z niej swoboda? No można aż poczuć wiatr na twarzy... Cytuj
systematyk 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Zgadzam się z przedmówcą, że kamera FPP jest idealna, jeśli oczywiście zostanie odpowiednio wykorzystana. a na to się właśnie zanosi. tylko brakuje mi trochę więcej ruchu głową, IMO kamera zbyt sztywno siedzi, co najlepiej było widać przy obrotach w lewo/prawo. No i chyba trochę za wysoko jest ustawiona... Trudno mi to określić, ale czegoś brakuje... Na szczęście DICE ma kupę czasu na dopracowanie, a widać już że sporo zrobili, więc wciąż pałam nadzieję, że Mirror's Edge namiesza na rynku. A jeśli nie to niech chociaż skopie tyłki entuzjastów innowacji jak ja Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 (edytowane) Po zapowiedzi w PE i zobaczeniu tamtych skrinow bylem w niebie . Czulem ze z niebos spadla gra na jaka czekalem od dawien dawna . Po obejrzeniu trailera emocje mi nieco opadly , jednak i tak czuje ze bedzie to cos wielkiego . Niech tylko popracuja jeszcze nad "luzniejszym" widokiem , chce poczuc ze gram ta bohaterka . Kiedy biegne , chce by obraz mi latal na lewo i prawo , chce widziec jak rece jej lataja niczym t-1000 w terminatorze 2 . Nawet kiedy stoje chce widziec jak obraz lekko podchodzi do gory i na dol , poczuc jak łapie oddech po ostrym biegu ; ) Obym dostał to co oczekuje . Edytowane 8 maja 2008 przez Redmitsu Cytuj
(BaT) 1 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 (edytowane) Można stwierdzic że gierka zapowiada się bardzo zacna , ciekawe i oryginalne patenty Jednak znając EA Mirror's Edge będzie jednorazowe i max na 8 godzin zabawy Edytowane 8 maja 2008 przez (BaT) Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Fajnie sie to prezentuje, ale widzac inicjaly EA czlowiek podchodzi z duzym dystansem BurnOut, Black, Battlefield (od tego samego dev. co ME). Wrzuccie na luzzzzzzzz ;P Cytuj
S!N!STER 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Black i Burnout jak się nie myle, od Criterion(EA był wydawcą), a ME od EA Dice. Więc nie ten sam dev. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Black i Burnout jak się nie myle, od Criterion(EA był wydawcą), a ME od EA Dice. Więc nie ten sam dev. tak sie sklada ze Criterion nalezy do EA ;P Cytuj
S!N!STER 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Black i Burnout jak się nie myle, od Criterion(EA był wydawcą), a ME od EA Dice. Więc nie ten sam dev. tak sie sklada ze Criterion nalezy do EA ;P To się zgadza, że Criterion należy do EA, ale nie mają nic wspólengo z ME. Criterion "dłubie" sobie przy swoich projektach, a Dice przy swoich. Cytuj
estel 806 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Jednak znając EA Mirror's Edge będzie jednorazowe i max na 8 godzin zabawy Tu sie musze zgodzic. Gra glownie opiera sie na fabule, z tego co czytalem wszystkie umiejetnosci bedziemy mieli od poczatku, wiec cale replayability bedzie baardzo niziutkie ;] Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.