Skocz do zawartości

Diablo III - something is coming!


Sephi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to fajnie.

 

Wkleje newsa takiego żeby mi Stona łorna nie dał:

 

"Aktualnie, jeżeli powalisz ścianę lub zrzucisz żyrandol na innego gracza, efektem będą niewielkie obrażenia / czasowe odurzenie. Istnieje parę potencjalnych wyjść z tym związanych, jednak teraz jest to tylko zarys, ze względu na sposób interakcji obiektów jako coś integralnego z graczem. Możliwym jest, iż z powodu eksploatowanego lub zachłannego trybu gry nie można kontynuować pracy w ten sposób. Zobaczymy

 

Przeciwnicy będą niszczyć obiekty, które będą stały na ich drodze. To czy potwory będą wykorzystywały otoczenia do powodowania obrażeń jest raczej zabiegiem stylistycznym. Chcemy to także zarezerwować dla graczy, czyli możliwość spowodowania obrażeń na wrogach, jednak specyficzne potwory używające otoczenia będą zawsze świetne."

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
tak styczeń luty ale 2013:)

O co biega?

 

Ktoś zna czas premiery???

No właśnie też pragnę znać czas premiery.

U(pipi)(pipi)

Edytowane przez Jejax
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

średnio. nie rozpoczęły się jeszcze testy sc2, który pewnie wyjdzie dopiero w 2010 więc d3 pewnie dopiero w 2011-2012 (optymistycznie :/ )

Edytowane przez luk_ash
Opublikowano

 

napewno nie realne, wystarczy znac troszke blizza zeby wiedziec ze to tylko jakis glupi żart, rownie dobrze mogli napsiac ze za 2 dni wyjdzie diablo5, tak samo realna sprawa :P

 

 

swoja droga diablo3 jest w produkcji chyba od 2003 roku, blizzard jest żałosnie powolną firmą ;/

chyba tylko duke nukem forewer dluzej "sie robi"

Opublikowano

 

napewno nie realne, wystarczy znac troszke blizza zeby wiedziec ze to tylko jakis glupi żart, rownie dobrze mogli napsiac ze za 2 dni wyjdzie diablo5, tak samo realna sprawa :P

 

 

swoja droga diablo3 jest w produkcji chyba od 2003 roku, blizzard jest żałosnie powolną firmą ;/

chyba tylko duke nukem forewer dluzej "sie robi"

 

Chyba żadna firma nie robi szybciej gier, z których KAŻDA odnosi gigantyczny sukces. Są podstawy mniemać, że oni je w tym czasie faktycznie robią, a nie drapią się za jajka.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dla mnie od zawsze failem w takich grach było to, że po zmianie zbroi pamper zawsze tak samo wygląda. No kurde skoro dłubią przy tej grze tyle lat to niech łaskawie poświęcą tydzień na wygląd zbroi/oręża [z tego co widzę , to akurat jest ok]. Pewnie znowu w zależności od lvl będzie 4-5 wyglądów wojaka.

 

(pipi). Ja chcę widzieć co nosi mój madafaker!

Opublikowano

Chcesz coś wnieść do tematu , czy po prostu zarobić % + blokadę konta na tydzień?

Gość Kazuma
Opublikowano

Stona, wrzuć na luz ;P

 

To cięta riposta na twoje narzekania na brak zmiany wyglądu bohatera, które wysnułeś na podstawie 3 obrazków. Ta gra będzie w developingu jeszcze przez 2-3 lata, a te skriny wyglądają jak z wersji pokazanej w lecie tamtego roku.

 

 

Nie ma co prorokować, czekamy.

 

 

 

i tak wszyscy wiemy, że masz racje i będzie z 5 wariantów wyglądu danej postaci

 

;)

Opublikowano

Nie lubię troli ;)

 

No to smutne, ale kurcze, takie smaczki budują magię tytułu. Przynajmniej dla mnie. Bo co mi po stroju megazorda skoro nie różni się on niczym od innych poza statystykami ? :<

 

Mam nadzieję, że jestem złym prorokiem i coś w tym temacie zrobią :)

Opublikowano

Jeśli będą coś zmieniać to właśnie wygląd postaci itd. który zebrał bardzo negatywne opinie (że podobny do WoW'a). Nowe menu ekwipunku może dać radę.

 

PS.: Stona, dla mnie liczy się gameplay. Nawet jeśli gra będzie wyglądać jak kucyki pony, ale będzie miała grywalność drugiej części to będę lał w gacie :P

Opublikowano
Stona, wrzuć na luz ;P

 

To cięta riposta na twoje narzekania na brak zmiany wyglądu bohatera, które wysnułeś na podstawie 3 obrazków. Ta gra będzie w developingu jeszcze przez 2-3 lata, a te skriny wyglądają jak z wersji pokazanej w lecie tamtego roku.

 

 

Nie ma co prorokować, czekamy.

 

 

 

i tak wszyscy wiemy, że masz racje i będzie z 5 wariantów wyglądu danej postaci

 

;)

2-3 lata.hehe nie wydaje mi się rok lub półtora to maX.

Swoją drogą ikonki itemów wyglądają jak jakieś klocki w tetrisie,a zmiany takie że np unikalne przedmioty już nie będą złote tylko fioletowe uprzyksza życie,ale mają jeszcze dużo czasu na zmiany,a komentarze na forach zrobią swoje.,

Opublikowano
Dla mnie od zawsze failem w takich grach było to, że po zmianie zbroi pamper zawsze tak samo wygląda. No kurde skoro dłubią przy tej grze tyle lat to niech łaskawie poświęcą tydzień na wygląd zbroi/oręża [z tego co widzę , to akurat jest ok]. Pewnie znowu w zależności od lvl będzie 4-5 wyglądów wojaka.

 

(pipi). Ja chcę widzieć co nosi mój madafaker!

 

Bzdury, totalne bzdury. Diablo II wprowadziło właśnie zmianę wyglądu bohatera adekwatnie do noszonych itemów, fakt buty, pas i rękawice nie wpływały na wygląd, ale już zbroja, hełm, tarcza oraz oręż były wyraźnie widoczne ( w DIII ten aspekt będzie jeszcze lepiej rozwinięty). Z tymi lvlami to też jakiś nonsens, niczego takiego w Diablo nie uświadczysz. Albo kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi albo sam nie masz pojęcia o czym piszesz (skłaniam się ku temu drugiemu).

Opublikowano
Z tymi lvlami to też jakiś nonsens, niczego takiego w Diablo nie uświadczysz. Albo kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi albo sam nie masz pojęcia o czym piszesz (skłaniam się ku temu drugiemu).

Chodzi, jak przypuszczam, o to, że w pierwszym Diablo były, owszem, zbroje wyglądające inaczej od dostępnych na starcie, ale pojawiały się dopiero w głębszych dungeonach i wymagały odpowiednio wysokich statystyk postaci.

Opublikowano (edytowane)
Z tymi lvlami to też jakiś nonsens, niczego takiego w Diablo nie uświadczysz. Albo kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi albo sam nie masz pojęcia o czym piszesz (skłaniam się ku temu drugiemu).

Chodzi, jak przypuszczam, o to, że w pierwszym Diablo były, owszem, zbroje wyglądające inaczej od dostępnych na starcie, ale pojawiały się dopiero w głębszych dungeonach i wymagały odpowiednio wysokich statystyk postaci.

 

Jasne, ale czy Blizz oficjalnie ogłosił, iż IIIka będzie duchową spadkobierczynią pierwszej części w tej kwestii? Przecież już w Diablo II aspekt ten został rozwinięty, w 3ciej części może być tylko lepiej. Tym bardziej nie rozumiem skąd krytyka akurat tego elementu pod adresem DIII. Dla jasności, w DII wyglądo to następująco:

 

beznazwyz.png

 

Dla mnie od zawsze failem w takich grach było to, że po zmianie zbroi pamper zawsze tak samo wygląda. No kurde skoro dłubią przy tej grze tyle lat to niech łaskawie poświęcą tydzień na wygląd zbroi/oręża [z tego co widzę , to akurat jest ok]. Pewnie znowu w zależności od lvl będzie 4-5 wyglądów wojaka.

 

(pipi). Ja chcę widzieć co nosi mój madafaker!

 

Dla mnie brzmi to jakby były jakieś progi lvl odnośnie wyglądu (10lvl tak - 15lvl inaczej - 20lvl - jeszcze inaczej itp). Nie wiem też co masz na myśli pisząc "w takich grach", bo powtarzam, w tej kwestii mamy do czynienia z progresem w serii Diablo.

Edytowane przez stoodio
Opublikowano
Być może chodziło mu o poziom zbroi. Np jak było "bone shield" i "grim shield".

 

O co mu chodziło to się dowiemy jak sam się wypowie ;) To o czym Ty piszesz nijak się ma do kontekstu wypowiedzi stony, bo zarówno bone shield jak i grim shield wyglądają tak samo (jedna tarcza jest po prostu wyjątkową - exeptional wersją drugiej). Dostępność itemów na danym lvl to temat rzeka, ale głównie rozchodzi się o balans, który w D2 stoi na naprawdę przyzwoitym poziomie.

Opublikowano
Być może chodziło mu o poziom zbroi. Np jak było "bone shield" i "grim shield".

 

Punkt[no prawie]

 

chodziło mi o to, że to co miałeś w ekwipunku nijak przekładało się na to co było widać na pamperku. Chodzi mi o 100% odwzorowanie, a nie klasę zbroi tak jak pokazał to ktoś na screenie z D2. Zauważ że zbroja na obrazku i na pamperku wyglądają jednak inaczej. I to mnie boli w tej serii właśnie.

Co do tych lvl. Po prostu masz dajmy na to tarczę. Masz tarcze typu Tower , i niezależnie jaka ona by nie było na obrazku, na pamprze wygląda zawsze tak samo.

 

W D1 było to nader widoczne, w D2 trochę mniej, a teraz znowu widzę, że cofamy się w rozwoju ;/

Gość Kazuma
Opublikowano
beznazwyz.png

 

Dobra, tak to wyglądało w dwójce, a tak to (póki co) wygląda w trójce:

 

beztytuuixl.jpg

 

Nie za dobrze :closedeyes:

 

 

Jako grę-wzór w tej kwestii mogę podać kąsolowego monster huntera. Tam każda część armoru i każda broń ma inny wygląd.

Przykład w tych linkach :

http://www.geocities.jp/data774/male.html

http://www.geocities.jp/data774/03.html

 

Nie obraziłbym się gdyby to tak wyglądało w nowym diablo. 8)

 

Opublikowano

Ktoś kiedyś chwalił Sacred (w którego zbyt dużo nie grałem) za to, że na typie widać wszystko, co ma w ekwipunku (osobiście nie sprawdzałem). Mi pod tym względem najbliższy ideału wydał się Dungeon Siege II. Nie wiem, czy każdy kajdan, sygnet, złoty ząb itd., itp., ale zbroje i broń były co do sztuki odrobione galanto w 3D i widoczne na modelach postaci. To był tak w ogóle kolosalny projekt, Dungeon Siege II. Gra może nie wbudziła w Społeczeństwie silnych emocji, ale Gas Powered Games wyraźnie stawali na głowie, żeby zrobić taki hack'n'slash ultymatywny (i nie jest to już DS jedynka, który jakoby "grał w siebie sam", choć dwójkę można i tak sobie skonfigurować).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...