Skocz do zawartości

Diablo III - something is coming!


Sephi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Edycja kolekcjonerska. Niestety nie wiem jaka cena:

d3ce.jpg

 

Jak dla mnie to troszkę biedna ta EK. Znając życie jeszcze zażyczą sobie gazylion złotówek za to. Jedynie pen-drive fajnie wygląda, ale z racji, że jest na nim D2+LoD to nie będzie do użytku (no chyba, że ktoś już ma D2). Czaszka pewnie będzie badziewna i nie przetrwa podróży po polskich drogach. A "Behind the Scenes" i art book będzie w necie 3 minuty po premierze. Aesthetic artifacts to chyba przedmiot zmieniający wygląd postaci (ziew). Czyli krótko mówiąc, BIEDA! Mogli by dać te figurki, co rozdawali na BlizzConie.

merch-mini-tyrael3.jpg

merch-mini-tyrael4.jpg

 

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

e tam zebym to ja jeszcze na powaznie mowil.

 

heh a nie mowilem ze dadza na usb d2 i loda (z zielonej budki bo blizz ma klase)

imo nie warte swojej ceny (ktora napewno bedzie duzo za duza) no chyba ze ktos gral na piracie diablo i chce dolaczyc do kolekcji z sentymentu

Opublikowano

  • Duriel będzie głównym złym? heh... lol?
  • EK jest taka jak przypuszczałem tj. nic ciekawego. Gdyby kosztowała 250pln to bym brał ze względu na czaszkę ale znając Blizz to będzie to tyle samo co za SC2 czyli 400pln a tyle za zeszycik, making of i plastikową zabawkę nie dam

Opublikowano (edytowane)

no bo to jest kuzyn Duriela. w lore diablo sa 3 "prime evils" (bracia Baal, Mefisto i diablo) ktore zostaly wypedzone przez 4 "lesser evils" (Andariel, Duriel, Azmodan i Belial) na swiat sanctuary po czym 2 najsilniejszych z tych lesser (Azmodan i Belial) zaczeli walczyc miedzy soba o panowanie nad pieklem przez co nie brali udzialu w wydarzeniach diablo 2 i przezyli gdy cala reszta zostala zabita przez moja assasinke.

 

ale zgadzam sie ze niezla beka z tego ze on ma byc glownym zagrozeniem na poczatku (bo ze potem diablo wyskoczy z kapelusza albo dzieki niemu albo dzieki ludziom ktorzy w swojej glupocie nasla diablo na azmodana bo tak bedzie latwiej to nie watpie)

. swiat sanctuary ktory 2x pokonal prime evils (diablo 3 razy) i w ktorym po zniszczeniu wordstone juz nic nie bedzie limitowalo potegi ludzi ktorzy spowrotem beda coraz silniejsi az do stanu z poczatkow sanctuary gdy byli potezniejsi niz demony i anioly ma sie niby bac tego ciecia? wolne zarty

 

ps. blizz pewnie znowu zgubi sie we wlasnym lore i zmieni historie z poprzednich czesci

ps2. @luk_ash "You can pay for the WoW Annual Pass on a monthly basis at €12.99 EUR (£8.99 GBP) per month or according to the billing plan of your choice." czyli 156 euro za caly rok.

Edytowane przez Gattz
Opublikowano

@Gattz: to jest info od blizzarda? wychodzi drożej niż przez allegro. ciekawe jak to będzie rozwiązane.

 

co do d3 to w skrócie lista informacji (z portalu diablo3.com.pl):

 

 

- Osiągnięcia: za przechodzenie gry w zwykły sposób, ekstremalne rzeczy jak np. poziom 60 na Hardcore, absurdalne bzdury jak np. przejście nago gry

- Sztandary będą się zmieniały w zależności od tego, co osiągnęliśmy w Diablo 3

- Znane już informacje o Kamieniu Powrotu, Kotle Jordana, Kostce Nefalemów

- Rzemiosło: Mistyczka wzmacniać będzie nasze przedmioty, nasycenia można powtarzać, by osiągnięć lepsze bonusy

- Rzemieślnicy mają po 10 poziomów, korzystają ze stron instruktażu (pages of training), są na całe konto

- Złotnik: łączy dla nas klejnoty, wstawia gniazda na klejnoty w przedmioty, usuwa klejnoty z gniazd

- PvP: nowy tryb - Team Deathmatch, po śmierci czeka się 3 sek. na respawn, 1 kill = 1 punkt, gra trwa 10 minut, wygrywa zespół z największą liczbą pkt., 4 vs 4, nie można wymieniać podczas walki zdolności ani przedmiotów

- Tłumaczenie, jak w praniu wygląda Dom aukcyjny, stare informacje.

- Finalizowane są takie elementy, takie jak poziomy trudności, klasy i potwory

- Nowa zdolność potworów-championów: mortar - zadaje obrażenia głównie klasom dystansowym (wystrzeliwuje pocisk na odległość, ale nie w zasięgu walki wręcz)

- Nowe zdolności pasywne: m.in. dla Mnicha - obrażenia na sekundę zwiększone przy korzystaniu z różnych zdolności combo

- Zespół jest zadowolony z Barbarzyńcy, trochę banalsu przy zdolnościach generujących Furię, zwiększenie obrony defensywy, by dawał lepiej sobie radę na Inferno

- Zespół jest zadowolony z Czarownika, umiejętności korzystać będą z obrażeń broni, prędkość ataku broni ma wpływ na prędkość czarowania

- Szaman będzie miał wiele sposobów na odnawianie Many: poprzez zdolności, kamienie runiczne lub przedmioty. Na samym początku Many jest pod dostatkiem, ale później w grze z Maną jest ciężej.

- Mnich: zmiany balansu pod względem defensywy na początkowych poziomach, ataków combo (niektóre mają dalszy zasięg), mantry bardziej dynamiczne

- Łowca demonów: wprowadzenie zdolności, które generują Nienawiść, ulepszenie efektów spowolnienia wrogów

- Mnich ma zdolność przywołującą na wroga kolumnę świątyni

- Znane informacje dotyczące umiejętności, przykłady efektów kamieni runicznych

- Potwory dostają silniejsze i bardziej wizualne umiejętności, np. piaskowy potwór może na chwilę połknąć postać

- Poziomy trudności - Normal: Akt 1 to praktycznie tutorial, wrogowie są słabi, nie mają żadnych zdolności, każdy akt dodaje nowe wyzwania

- Deweloperzy przekonują, że wyższe poziomy trudności są naprawdę, ale to naprawdę, trudne i trzeba kombinować z przedmiotami, zdolnościami itd.

- Koszmar, Piekło, Inferno dodają głębie do gry, czyli: nowe afiksy przedmiotów, potwory rzadkie i championy dostają więcej mocy oraz nowe moce

- 70% przedmiotów w grze nawet nie pokazuje się na Normalu

- Inferno ma zawsze być wyzwaniem, ale można je przejść w pojedynkę

- Potwory rzadkie i czempioni dawać będą najlepsze przedmioty w grze, zespół nie chce, by gracze latali ciągle na bossów

- Gra ma promować ekscentryczne, oryginalne buildy postaci, np. Szaman bez przywołańców, Czarownik do walki wręcz

- Koniec ze zmianą zdolności w terenie/podczas walki, teraz zdolności da się wymieniać tylko w mieście, ale zespół jeszcze nie jest pewien co do tego rozwiązania

- Z kompanów będzie można korzystać również efektywnie poza Normalem

- Przy premierze nie będzie opcji kupowania postaci na aukcjach, ale zespół o tym myśli

 

 

za dużo to nie powiedzieli, takie info bardziej dla tych co grali w bete...

cieszy to, że najlepsze przedmioty będą z championów i że sprzedawać na aukcji można będzie za free (kilka przedmiotów, aby mieć później na opłaty).

nie wiem w jakim celu ma być kupowanie postaci na aukcji...

 

tak czy inaczej kupuję w dniu premiery (jeszcze nie wiem czy na wowa się zdecyduje, bo razem z samą grą to kupa kasy...)

Opublikowano (edytowane)

Nie do końca rozumiem zasady tej aukcji. Myślałem, że wystawianie przedmiotów zawsze będzie za darmo i później ewentualnie od sprzedaży Blizz odprowadzi sobie jakiś %. A okazuje się, że będzie chyba tak jak na Allegro.

 

Inna sprawa, już widzę że aukcja za golda będzie praktycznie nieużywana. Wszystkie lepsze albo rzadsze itemy pewnie będą za $. Nie jestem co do takiego obrotu spraw przekonany.

 

Poza tym podoba mi się, że chcą żeby gracz czuł się bardziej osm, że zwracają uwagę na feedback i że później będzie naprawdę trudno.

 

Nie podoba mi się WoWy design, a już szczególnie te wyższe sety zbroi co pokazywali. Chyba tylko barb wyglądał jako tako. To na maxa po prawej (sorka?) to jakaś porażka.

Edytowane przez estel
Opublikowano

ciekawe jak rozwiążą kwestie dropowania najlepszych przedmiotów. czy będzie po prostu jakiś mega niski droprate czy jakieś czasowe ograniczenia.

chodzi mi o to, żeby nie było tak, że mając kasę będzie można kupić zawsze najlepsze przedmioty. w d2 był po prostu kosmiczny droprate i najlepszy stuff miała tylko ograniczona grupa ludzi.

 

opisywali jakoś kwestię przydziału ekwipunku jeżeli gra się w drużynie? coś mi się obiło, że każdy ma osobny droprate i nie będzie, żadnego rollowania.

przedmioty mają być BOP? z możliwością sprzedaży na aukcji z ustaloną ceną minimalną? czy mają być też jakieś BOA albo takie, którymi będzie się można wymieniać poza aukcją? np w party?

Opublikowano

żadnego dzielenia się - all przedmioty albo dla postaci, która je znajdzie, albo na aukcję?

w d2 tylko za pomocą moda lub drugiego konta można było przenosić przedmioty pomiędzy postaciami na koncie, rozumiem że tu czegoś takiego nie będzie?

Opublikowano

tutaj będziesz miał specjalną skrzynkę pozwalającą na przenoszenie przedmiotów bez przelogowywania. Wygląda to w ten sposób, że w skrzyni masz dodatkową listę z postaciami na koncie - wybierasz postać, automatycznie przenosi Cię do odpowiedniej skrzynki i tam własnie składujesz przedmioty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...