Skocz do zawartości

Diablo III - something is coming!


Sephi

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz napisales wlasnie ze w onlinowej grze ktora jest najwiekszym esportem ktory znam brakuje tylko balansu....

 

sry ale dla mnie jest to error nie do przeskoczenia.

 

a do strony technicznej tez mozna sie czepiac na ai patching takich collosow czy reaperow albo to ze wrogi scv przenika przez mojego zealota jakby go tam nie bylo (nigdy tego nie lubilem i dla mnie to bug), albo ze scv naprawial heliony w srodku medivakow, albo ze mozna siegetanki zestackowac jakby to byly mutaliski.

o stronie fabularnej tez mozna rozmawiac jak to raynor po 6 misji zergow w broodwar pogodzil sie z tym ze kerrigan zasluguje tylko na smierc a w sc2 zapomniano o tym i przerobiono jego postac. to samo z zeratulem. albo o fanfiction ktorymi byly misje dla dr hanson gdzie probowali zmienic infestacje zergow w sami chyba nie wiedza co ani z ktorego uniwersum.

nawet gdyby byl balans to byloby daleko do perfekcji :)

Odnośnik do komentarza

Właśnie - "można się czepiać". Tylko po co chcesz na siłę wynajdywać błędy? Gra dostała wyjątkowo wysokie oceny, na MC średnia to coś w okolicach 95/100, fabuła jest całkiem ciekawa, misje bardzo zróżnicowane (zwłaszcza jak się popatrzy na to z perspektywy innych rts gdzie wszystko ogranicza się do masuj-atakuj), masa pierdółek do odblokowania, fenomenalna usługa multi, masa poprawek ze strony twórców etc.

Rzeczy takie jak stackowanie tanków (ujawnione niedawno), magicbox czy trik z puszczaniem dronek na minerały aby przeniknęły przez jednostki wroga to "bugi", które wychodzą z czasem i nawet jakbyś wpatrywał się w oszlifowany diament to prędzej czy później byś znalazł jakąś mikrorysę.

Odnośnik do komentarza

No nie da się nie zgodzić.

SC2 ma jedną z lepszych kampanii w RTSach obecnie. Skończyłem DWA RTSy w swoim życiu, SC1 oraz WC3. Zawsze mnie nudziły takie gry, odpuszczałem w połowie albo i wcześniej. SC2 jest trzecią pozycją którą ukończyłem. Technicznie też jest mi ciężko cokolwiek zarzucić grze.

Inna sprawa, że SC jako pure RTS bez udziwnień nie ma wielu nowości. Jeżeli jakiekolwiek. Stara, sprawdzona formuła wypolerowana tak mocno jak tylko się da. Diablo jest bardziej złożoną grą, można w niej więcej dodać elementów. Więcej odjąć. Jest bardziej otwarta na zmiany systemu.

 

W sprawach balansu ZAWSZE będzie coś do zrobienia. Tego nie da się ukończyć, więc ciężko oceniać przez jego pryzmat grę. Chyba nie sądzicie, że czasopismo/serwis będzie recenzował grę co patch. W styczniu SC2 dostaje od nas 9/10. W marrcu już tylko 7/10 bo jednostka X stała się za mocna. Czerwiec podnosi ocenę do 8/10. etc.... i co, co 2 miesiące recka na 2 kartki A4? Niggaz, plox....

Odnośnik do komentarza

No mniej wiecej mi o to chodzi... W WoWie zapowiadali tez pare fajnych rzeczy, ktore ostatecznie wywalili (ostatnie dwa dodatki to sie dzialo nonstop, co zabawniejsze niektore rzeczy byly nawet na pudelku opisane).

Nie chodzi tutaj "nerfnijcie DW bo nie kupie D3", ale oni ucza sie bardzo duzo na swoich obecnych graczach, ktorzy maja problemy z prostymi drzewkami talentow, jak doszly glyphy i gemy to coraz wiekszy bajzel byl wsrod scrubsow.

Caly czas robia gre coraz mocniej retard friendly. Obawiam sie, ze dla mnie D3 moze skonczyc sie, ze pogram dla fabuly i oleje pozniej.

I z tego co widze, to podobne rzeczy dzieja sie przy D3. U mnie Blizz ostro polecial w rankingach "ulubionych" developerow.

Wiec tak WoW, ktory Was nie interesuje ma posredni wplyw na D3, ktore Was interesuje.

Wielu graczy, ktorzy graja w WoWa bedzie kupowalo D3 (ponad 1mln polecialo na darmowe D3 z rocznym kontraktem WoWa). Tutaj juz rozchodzi sie bardziej o dlugoterminowe zarabianie kasy.

Odnośnik do komentarza

zwłaszcza jak się popatrzy na to z perspektywy innych rts gdzie wszystko ogranicza się do masuj-atakuj

wolisz nie wiedziec ile misji na brutalu przeszedlem robiac tylko medic mariny...

ale proponuje skonczyc offtop bo dla mnie choc sc2 jest najlepszym rts w jaki gralem w zyciu i w ktory gram nadal to jednak widze tam sporo do poprawienia. (chocby taki system paringow gdzie kolesia z silvera nie awansuje choc paruje go z graczami z platyny i z nimi wygrywa i tak przez 3 tygodnie)(nie nie bylo wtedy lockdown na koniec sezonu)

 

a wracajac do d3 ciekawe czy specjalnie nie robia tak jak robia. no bo co mam uwierzyc ze dopiero przed sama premiera przemysleli najwazniejsza nowosc i dopiero teraz zauwazyli ze nie da sie tego zrobic? are they mad? juz szybciej uwierze ze od poczatku wiedzieli ze tego nie zrobia a uzyli tego jako reklamy przyciagajaca uwage ludzi ktorzy potem i tak moga tego nie sledzic bo np ogladaja tylko blizzcony. cos jakgdyby gw2 nagle powiedzial ze jednak bedzie holy trinity na 2 dni przed premiera :D

Odnośnik do komentarza

@Gattzu

Ja tutaj się dopatruję feedbacku z bety. Blizz mówił przy okazji tych ostatnich większych zmian, jakieś 2 miesiące temu or so, że to z powodu tego że ludzie narzekają na to.

 

Teraz ze 2 tygodnie temu znów się Blizz rozpisywał w wielkim artykule jak to zrobili za(pipi)isty system uproszczonych tooltipsów. Zamiast "Powoduje wielki wybuch na około ciebie w promieniu X metrów zadając XX% weapon damage + XXX damage as Fire damage" to dostaniesz "Robi boom i wszystko umiera!". Ja wiem, że są też normalniejsze tooltipsy, ale nie da się ich odpalić jako opcję tylko musisz klikać CTRL by się zmieniły z wersji dla debili na te dla dla Ciebie. Sam pomysł na dwa typy tooltipsów jest ok, ale to, że Blizz robi z tego wielkie halo i pisze na dev diary o tym, uznaję osobiście za wielki żart.

Gracz który czyta dev diary nie potrzebuje uproszczonych opisów. Ten gracz który może z nich korzystać, nie czyta takich artykułów tylko idzie do sklepu i kupuje grę po okładce.

 

To jest ewidentne upraszczanie gry. I to nie w pozytywnym słowa znaczeniu.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

blizz już coś wspominał o dodatku i nowych postaciach?

Dodatki maja być ponoć dwa. Pierwszy z nich w ciągu 3 lat od wydania D3. Póki co oni nie wiedzą kiedy skończą prace nad podstawową wersją gry. Nie mam linków do tych informacji o dodatkach, ale google na pewno Ci pomoże.

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Nasi deweloperzy podjęli decyzję, że bonusy +Magic Find, +Gold Find i +XP będą jednak działać inaczej dla grup graczy. Bonusy te będą równe dla każdej postaci w grupie i zależne sumy bonusów wszystkich graczy.

 

Grupa składa się z 4 graczy. Łącznie ich statystyki to +50% MF, +20% GF i +10% XP, każdy z tych graczy będzie miał +12,5% MF, +5% GF i +2,5% XP będąc w takiej grupie.

Grający z towarzyszem dostępnym do wynajęcia otrzymują tak jak dotychczas 20% bonusu do statystyk typu 'adventure' z bonusu widocznego na panelu towarzysza.

Dno totalne i porażka, a nie zachęta do grania w teamie - jak ktoś będzie miał super postać pod mf'a to będzie wolał łazić solo, żeby się jego bonus nie dzielił, a sam też nic nie zrobi postacią strict pod mf, ergo, ta gra jest do du.py!!!!1

Odnośnik do komentarza

Ja mam 100 MF, biorę do party typa, który nie ma wcale, powiedzmy, że jest nastawiony bojowo, ale może to być przecież kolega, który ma słabszą postać bo nie gra tyle co ja. Efekt jest taki, że mój MF dzieli się na pół, czyli zmniejsza moje szanse na znalezienie magicznego przedmiotu na których mi tak zależy o połowę (a to wersja optymistyczna, bo team może być 4-osobowy). Dlaczego mam chcieć z nim w ogóle grać? Żeby mi stworki zabijał? Przecież MF to tylko jeden z afiksów, nie robi z postaci, która się pod niego robi totalnego retarda w walce. Ma się rozumieć, szansa na dropnięcie dobrego itema nadal jest spora, bo w dwuosobowym teamie itemy wypadają różne dla obu postaci. Ale co z tego, on mi odda item który mu dropnął dzięki mojemu MFowi?

Krótko - to jest absurdalna decyzja, która utrudni zawiązywanie się teamów (ile masz MFa?) i granie zespołowe osób, które robią się pod MF.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Wyszedł Patch 14 do Bety. Lista zmian: http://diablo.incgam...-patch-14-notes

Z najważniejszych informacji (przynajmniej dla mnie) to odblokowanie tybu HC po tym jak osiągniesz 10 lvl chociaż jedną postacią. To dużo lepsze rozwiązanie niż konieczność przejścia całej gry.

Wprowadzili te zmiany do MF i GF o których juz tu było pisane.

 

Ja już chcę grać, bo nie mam co na kompie włączyć ;-(

 

EDIT: Zobaczcie jakie ciekawe rzeczy wyciągnęli z plików:

 

You have used up your prepaid time for this account. Please visit Battle.net Account Management to purchase more time to continue playing (ERROR_318000).

ERROR_318001

Your game account subscription has expired. Please visit Battle.net Account Management to purchase more time (ERROR_318001)

 

Abonament? Chyba ich pogięło! Pewnie będzie można kupić sobie szybsze zdobywanie expa albo coś takiego. Dla mnie to bardzo niepokojące informacje. Szkoda, że nie jest to nigdzie wytłumaczone (jeszcze).

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Z tego co wyczytałem na forach, to ponoć SC2 w niektórych krajach jest dostępny na abonament. W sensie płaci się mało (mniej niż za pełną wersję gry) za określony czas gry. Coś jakby wydłużanie triala. Dopóki tego nie potwierdzą to ja będę zaniepokojony.

 

http://www.gamasutra.com/view/news/28433/Blizzard_Reveals_StarCraft_II_Subscription_Option_For_Emerging_Markets.php

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...