Shankor 1 624 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Ale wiesz, że klienta w dowolnej wersji możesz sobie ściągnąć już teraz? Tylko póki co, po ściągnięciu 7,60 GB możesz popatrzeć na napis, że instalacja będzie możliwa dopiero 15 maja. Ale ja już ściągnąłem wersję en_GB i tylko 15 maja wklepię sobie klucz, szybka instalacja (wypakowanie zaszyfrowanych plików) i znikam dla świata. Ja kupię wersję standardową. Gdyby EK kosztowała 200zł a nie 350 to bym się zastanowił. Za skrzydełka i kolorek nie dam 350 zł. Podstawka mnie nie grzeje, bo i tak bym tego nie miał gdzie postawić. WoW'a nie mam, D2+LoD już mam. A artbooki i materiały filmowe prędzej czy później będą na YouTube. Linki do wersji językowych, z serwerów Blizzard. Nie ma znaczenia czy ściągasz en_US czy en_GB czy pl_PL. I tak możesz zmieniać serwery, tylko dom aukcyjny jest przypisany do twojego konta battle.net DIABLO III Retail (enUS – America) DIABLO III Retail Mac version (enUS – America) DIABLO III Retail (EU – English) DIABLO III Retail (EU – Italian) DIABLO III Retail (EU – French) DIABLO III Retail (EU – German) DIABLO III Retail (EU – Polish) DIABLO III Retail (EU – Spanish) DIABLO III Retail (Latin America – Portuguese) DIABLO III Retail (Latin America – Spanish) DIABLO III Retail (Korean) DIABLO III Retail (Taiwan) Z tego co pisali, w dzień premiery będzie do pobrania patch z najnowszymi poprawkami i tyle. Dali linki po to, żeby im serwery nie padły w pierwszy dzień. Dzięki za info. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 to sa w pelni bezpieczne i akceptowane przez blizza clienty? Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 to sa w pelni bezpieczne i akceptowane przez blizza clienty? Wiesz... battle.net to w sumie Blizzarda adres . Wiec, tak. To sa oficialne linki. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Na telefonie siedze to nie sprawdzilem adresow ;D Skoro mowisz,ze to oficjalne i mozna sciagaac to jak wroce do domu to zassam Balem sie, ze to jakies lewe clienty, wiesz.. WPisze haslo login i mi konto zadupcza ;x Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Nie wiedziałem, że to już od tak dawien dawna jest możliwe. My bad, sorry. Cytuj
Gość Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Poznaliśmy ceny prowizji od domu aukcyjnego. podział na towary (gemy, księgi, barwniki etc) i sprzęty prowizje ze sprzedaży dom aukcyjny za złoto 15% od ceny końcowej RMAH towary - 15% sprzęty - 1Euro/1$ prowizja od przelania środków z konta battle.net na zawnątrz (paypal) 15% do tego dochodzi prowizja samego paypala. Ja dziękuje, postoję i poczekam aż na necie pojawią się stronki omijające AH, bo takie prowizje dowalili, że szok. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 o fak :o To trzeba by bylo jakies kosmiczne itemu typu windforce sprzed 11 lat sprzedawac by sie oplacalo ;x Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 @Grigori: Sorry, ale czegos ty sie k.... spodziewal? Zara bedzie hejt (na mnie ), ale whatever... Bli$$ard juz od dawna stawia wszystko na robienie jak najwiekszej kasy jak najmniejszym wysilkiem. WoW gorzej przedzie, to musza zarobic na sredniej grze wykorzystajac fakt, ze w cholere ludzi uwielbia serie (w tym ja) i mimo, ze jest to sredniak to i tak ja kupi i bedzie sie nia podniecac. Druga krowa do maxymalnego dojenia i tyle. Z real$ AH korzystac nie bedziesz musial z tego co mi wiadomo - bedzie mozna robic trade za ingame gold. Cytuj
Gość Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Tyle że od tego in game golda też zżerają prowizję, to raz, a dwa, że 1 euro za aukcje, to jest jakaś przeginka. Myślę, że ich urojone cyferki prędko zweryfikuje rynek, jak na AH nie będzie żadnych itemów, poza legendami lvl 60. Z perspektywy psychologicznej, żeby to się człowiekowi wydawało że się opłaca, a nie jest okradany, to prowizja nie może być więcej niż 10%, czyli item sprzedany ma być za 10euro. 1/6 ceny gry. Cóż, że blizzard (raczej activision boba koticka) jest zachłanny, to ja wiedziałem od WoWa, ale że naiwny, to nie sądziłem. Braliby małą prowizję, to obrót byłby większy i by na tym więcej zarobili, niż za wysoką prowizję, którą każdy będzie starał się obejść. Idioci. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 Cena itemow musiala by byc mega po(pipi)ona, zeby sie to w opgole oplacalo sprzedawac.. 4zl prowizji, to item musialby byc wart z 20zl min zeby sie oplacalo go wystawic, juz widze jakies gownixy za 10 euro w AH w pierwszze tygodne gry.. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 tam mowicie o oplacalnosci a gdzie tutaj gwarancja ze sprzedam? bo jak ludzie beda musieli zaplacic za wystawienie itemu ktory sie nie sprzeda to baaaaaaardzo szybko ten ah umrze smiercia naturalna na szczescie nie bylem taki naiwny by z farmem w d3 wiazac moj miesieczny bilans platniczy wiec nie robi i zostaje mi tylko smiac sie z tych co mysleli ze pensje na tym wyrobia Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 @Gattz Nie pamiętam szczegółów, ale BLizz mówił, że będzie pewien pool itemów jakie można będzie wystawić bez płacenia za to. X itemów tygodniowo czy tam miesięcznie. Możesz wtedy wystawić i nie płącisz nic w razie porażki. Cytuj
Gość Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 Opłaty Zanim wystawisz aukcję, na środku zakładki sprzedaży zobaczysz wszystkie mające zastosowanie opłaty. Zostaną one naliczone tylko wtedy, kiedy uda ci się sprzedać przedmiot i zostaną automatycznie odliczone od końcowej ceny wylicytowanego przedmiotu. Z pewnością pomoże na w początkowych etapach w zawiązaniu ekonomii, ale to tylko jeden mały plusik Biorąc pod uwagę taką formę działania tego systemu i fakt, że w oficjalnej nocie nie ma nic na ten temat, nie będzie takiej opcji o której wspomina Edek. http://eu.battle.net/d3/pl/services/auction-house/how-to Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 Jeśli to w tej formie się sprawdzi to tracę wiarę w gatunek graczy, bo wtedy z dojnych krów (czasy dlc) zrobią się z nich dojne, bezmózgie krowy. Wydaje mi się, że ludzie całkowicie oleją RMAH a walutą gry będzie złoto, które będzie można nabyć na aukcjach. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 Jeśli to w tej formie się sprawdzi to tracę wiarę w gatunek graczy, bo wtedy z dojnych krów (czasy dlc) zrobią się z nich dojne, bezmózgie krowy. Wydaje mi się, że ludzie całkowicie oleją RMAH a walutą gry będzie złoto, które będzie można nabyć na aukcjach. Wydaje Ci się, czy masz nadzieję? Zobaczymy jak to wyjdzie. Ja tam ogólnie nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem tego RMAH. Jest opcja i tyle. Kupować na nim nie zamierzam, a może kiedyś przy odrobinie szczęścia wypadnie mi coś za co jakiś Francuzik, czy ktoś, będzie chciał zapłacić parę euro. Jako, że w D3 nie ma takiej rywalizacji jak np w Battlefieldzie albo Battlegroundy w MMO, to nie odbieram tez tego jako "kupowanie mocy" etc. Zawsze wychodziłem z założenia, że jeżeli na koniec grania w D3, w chwili gdy masz dość i grę odkładasz definitywnie na półkę, podliczysz bilans i wyjdzie że zwróciło Ci się za grę to byłby to już według mnie spory sukces Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 Jeśli to w tej formie się sprawdzi to tracę wiarę w gatunek graczy, bo wtedy z dojnych krów (czasy dlc) zrobią się z nich dojne, bezmózgie krowy. Wydaje mi się, że ludzie całkowicie oleją RMAH a walutą gry będzie złoto, które będzie można nabyć na aukcjach. Wydaje Ci się, czy masz nadzieję? Zobaczymy jak to wyjdzie. Ja tam ogólnie nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem tego RMAH. Jest opcja i tyle. Kupować na nim nie zamierzam, a może kiedyś przy odrobinie szczęścia wypadnie mi coś za co jakiś Francuzik, czy ktoś, będzie chciał zapłacić parę euro. Jako, że w D3 nie ma takiej rywalizacji jak np w Battlefieldzie albo Battlegroundy w MMO, to nie odbieram tez tego jako "kupowanie mocy" etc. Zawsze wychodziłem z założenia, że jeżeli na koniec grania w D3, w chwili gdy masz dość i grę odkładasz definitywnie na półkę, podliczysz bilans i wyjdzie że zwróciło Ci się za grę to byłby to już według mnie spory sukces Mi to sie Diablo2+LoD zwrocilo przynajmniej pieiokrotnie ;D Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 (edytowane) Hmm, na pewno spedzilem ten czas przyjemniej niz na jakiejs budowie. No i wiecej czasu zajmowalo wystawianie przedmiotow na allegro niz ich "zdobywanie" Tak nawiazujac do AH: Edytowane 2 maja 2012 przez wronerro Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 4 maja 2012 Opublikowano 4 maja 2012 http://www.diablofans.com/news/1191-official-bradygames-diablo-iii-ipad-strategy-guide-preview/ taki preview poradnika do d3. warto w nim zwrocic przede wszystkim uwage na poziomy trudnosci oraz jak to sie wszystko rozklada, dla przykladu skeleton king na pierwszym poziomie trudnosci ma 1800 hp, a na ostatnim... 15 milionów. Do tego, te przeliczniki mają ogromny skok między hell a inferno - na hell mamy 2.5 miliona hp, a na inferno 15 milionow, wiec prawie dokladnie 6-krotnie zwiekszony poziom... nie klamali, ze na inferno bedzie ciezko. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 4 maja 2012 Opublikowano 4 maja 2012 Dobrze, ale zanim zabierzesz sie za inferno to masz miec gear z hell i odpowidni tam poziom. Owszem latwo ma nie byc, ale caly czas do zrobienia. Znajac Blizzarda i tak jest duzy stat inflation lub skalowanie (jak to w wowie), wiec na mnie roznice w tym HP jakos nie robia mega wrazenia. Wyjdzie w praniu... . Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 5 maja 2012 Opublikowano 5 maja 2012 ...(jak to w wowie), wiec na mnie roznice w tym HP jakos nie robia mega wrazenia. Dla niektórych może to w pewnym sensie szokujące, ale dla weteranów WoWa niespecjalnie, nie? No pamiętajmy, że nie samym HP poziom trudności stoi, więc.... Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 maja 2012 Opublikowano 5 maja 2012 no nie wiem czy dodadza kazdemu bossowi jakies nowe mechaniki na wyzszych poziomach imo pojda po najmniejszej lini oporu i zwieksza cyferki i tyle Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 5 maja 2012 Opublikowano 5 maja 2012 No i pewnie resy, tak samo jak w d2. Główna zmora hella Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 5 maja 2012 Opublikowano 5 maja 2012 Wybaczcie mi, być może, głupie pytanie newbie, ale jedno mnie intryguje.... Czy na Inferno KAŻDY mob ma nas one-shottować z założenia, czy aż tak podrośniemy w staty (HP), że będziemy w stanie wytrzymać tak mocne hity, czy może jest to początkowa wartość, która zostanie pomniejszona przez nasze resistance/armor i dopiero przeliczone na prawdziwy damage? Jako, że nie grałem w D2 aż tyle więc nie bardzo wiem jak "rozumieć" owe skalowanie w serii... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.