Pryxfus 820 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Z tym, że tu nie ma żadnych side questów. W zamian dostajesz epicki filmik na koniec aktu. Jak dla mnie to gra to non stop klik-klik-klik-klik-klik-klik, jakoś kilkanaście lat wcześniej bardziej mnie to jarało. Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Side-questów jest sporo. Tylko trzeba mieć szczęście i na nie trafić, ponieważ są losowe (tzw. eventy). Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) Czy ta gra polega tylko i wyłącznie na siekaniu potworów?h'n's = hack and slash = siekać i ciąć duuuuuuh... @Szakir będziesz dzisiaj czy znowu mi uciekniesz? @Edek wyczyść skrzynkę, bo PW nie dochodzą a chciałbym Twojego battletaga Edytowane 22 maja 2012 przez greah Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) Najzwyczajniej w świecie nie wiem. Jeśli będę miał chwilę to najwcześniej po 22.00. Wczoraj przeszedłem 3-ci akt, więc dużo mi już nie zostało (na "normalu"). A battletag Edka jest tajny, bo on ma jedno konto ze swoją mamą Edytowane 22 maja 2012 przez Shankor Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Nie jest tajne, ale ja nie daję publicznie na lewo i prawo Chcesz - wystarczy poprosić Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 To wyślij mi zaproszenie dziubku :* Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 hmm click clickiem ale na inferno to rozgrywka juz demons soul przypomina Cytuj
Velius 5 734 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) I dobrze,Ci co nie kupili gry/grali w bete lub trial zauwazylem ze szczekaja najglosniej,jakie to d3 jest do dupy i w ogole,Ci co graja normal/nightmare mowia ze spoko ale nic nowego,natomiast kilka osob ktore dotarlo do inferno twierdza ze dopiero tam gra zaczyna lsnic,liczy sie kooperacja,taktyka i troche szczescia. Postaram sie dotrwac przez ta nudna czesc jaka jest normal i nightmare aby potem bawic sie lepiej. Edytowane 22 maja 2012 przez Velius Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 ...natomiast kilka osob ktore dotarlo do inferno twierdza ze dopiero tam gra zaczyna lsnic,liczy sie kooperacja,taktyka i troche szczescia. Żart, trolling czy po prostu szczera niewiedza? Cytuj
Velius 5 734 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Mowie jak to odbieraja moi znajomi ktorzy do tego etapu dotarli,z tego co widzialem to pykaja 10h+ dziennie wiec chyba sie nie nudza. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 To Twoi znajomi to chyba szczyt szczytów elity Diablowej, bo maaaaaaasa ludzi narzeka na to jak tragicznie jest zbalansowane Inferno od momentu rozpoczęcia Act 2.... i widząc co było na Hell jestem w stanie im uwierzyć. Taktykę można sobie wsadzić w dupę tak na prawdę, w chwili jak Ci wyskoczy przegięte combo affixów. Cytuj
Velius 5 734 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 To chyba dobrze ze jest przegiete? Bo czegos tu nie rozumiem,jedni narzekaja ze za latwo,inni ze za trudno. Nie wiem co wedlug Ciebie jest szczytem elity diablo,bo nigdy o nich tak nie powiedzialem,graja wiecej ode mnie,szybciej tam doszli i z tego co widze sa zadowoleni,dlatego mialem parcie zeby skonczyc pierwsze poziomy i tez tam dotrzec gdzie "zabawa sie rozkreca". Jezeli jest inaczej i nie ma sensu czekac na hell/inferno to moze sobie ta gre odpuszcze po 1-2 przejsciach,bo zaakceptowalem to ze loot jest do dupy,ze bronie legendary tez sa do dupy,ze nadal nie ma pvp i myslalem ze chociaz wyzwanie z trudniejszego poziomu trudnosci w co-opie da potem duzo frajdy. To ze maaaasa ludzi na cos narzeka w grach blizzarda czy innych grach mmo/online jest taka norma jak pierdy po starej parowce. A co Ty mozesz poradzic w takim razie,prywatnie i szczerze,warto Twoim zdaniem brnac do konca i czekac na to inferno w grupie czy strata czasu i wiecej frustracji niz przyjemnosci? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) Ja nie doszedłem osobiście do Inferno jeszcze, kończę Hell właśnie. Ale odrobina rozumu i chwila zastanowienia się, pokazuje co i jak. Niektóre kombinacje affixów nie powinny mieć miejsca, bo to nie czyni gry trudnej (trudna = wtedy kiedy giniesz z włąsnej winy, nie z powodu tego, że gra jest przegięta w jakimś aspekcie). Jak mam zabić coś co napierdziela po 50k na hita, jeżeli posiada affixy typu Fast, Vortex, Jailer, Chain albo Mortar i w dodatku ma przewalone skille samemu w sobie. Początkowe moby z aktu drugiego, te z granatami (nie pamiętam nazwy), na samą myśl już teraz wrzucają mi ciarki na plecy. I to nie w pozytywnym znaczeniu. Randomowość jest bardzo fajnym aspektem, ale w pewnych granicach. Uważam D3 za bardzo dobrą grę, ale to nie zmienia faktu, że niektóre jej aspekty są po prostu FUCKING BROKEN AS FUCK i należy je poprawić ASAP. Problemem Inferno jest to, że story ZNACZNIE odbiega poziomem od bicia championów i elitek. Przebijasz się bez większych problemów by nagle spotkać wielki mur na swojej drodze, który albo jakoś ominiesz wia ressy i teleporty, albo będziesz mu zbijał 1% HP, ginął, respił, 1% HP, ginął, resp.... i tak 100 razy. To nie jest wyzwanie. Powinno to być lepiej zrównoważone. Edytowane 22 maja 2012 przez Kazuun Cytuj
Gość Oran Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Pie.r..dolisz. Nie bez powodu nazywa się to INFERNO o to właśnie chodzi, by było ZA CIĘŻKO, ZA TRUDNO. Niektórym się to podoba, naprawdę. Dla nich właśnie to jest. Jeszcze mi powiedz, że tryb hardcore jest do dupy bo zginiesz i juz nie mozesz grać. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) hmm akurat fast, vortex, chain i mortar uwazalby za latwy zestaw gdybym spotkal trudnosc danych zestawow affixow zalezy zawsze od tego czym je spotkamy i niemozliwe zestawy zdarzaja sie tylko w obrebie danego party (choc "niemozliwe" to tez przesada bo sa zwyczajnie za trudne by sie chcialo probowac. to jednak juz nie diablo 1 gdzie wchodziles magiem i na hellu spotykales "immune fire+lightning" spit beasty i wychodziles z gry) a ze gra nie jest zbalansowana to tez fakt. taki mag z tym swoim diamentowym armorem np mi wyglada na przegiecie ale ze gram dh to wypowiem sie o retarded god mode zwanym tez zaslona dymna. oto lista korzysci jakie ten skill daje: -wrogowie przestaja Cie atakowac kiedy to trwa -wszystkie ataki ktore zostaly juz w ciebie wyprowadzone nie trafiaja kiedy to uzyjesz (w tym sickle butchera czy mortar) -mozesz biegac po lawie, ogniu, kwasie kiedy to trwa wliczajac w to ogien u butchera -mozesz biegac przez lasery arcane enchanted -jesli byles czyms spowolniony to po uzyciu juz nie jestes (nie zdejmuje to jednak hexow od diablo) -mozesz zignorowac lodowe bomby ktore nie zadadza ci dmg ani nie zamroza jesli masz to wlaczone -jesli sie spozniles i zamrozily to uzycie smoke zdejmie zamrozenie uwalniajac postac -uzycie smoke uwalnia od jail i stun (tego drugiego nie jestem 100% pewny ale gdy butcher na inferno mnie zlapal harpoonem smoke pozwalal mi uciec zanim butcher uderzyl) -z przyspieszeniem biegania uzycie tego skilla kilka razy zgubi nawet championy na inferno jak dla mnie powinni z niego usunac niewrazliwosc na lasery czy lawe/kwas/ogien. reszta moze byc ps. jako ciekawostke jak silny jest smoke prezentuje z mojego gameplay: http://youtu.be/HGu89EpdUrM ps2. napewno takich przegiec sie znajdzie wiecej u wszystkich klas Edytowane 22 maja 2012 przez Gattz 1 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 I dobrze,Ci co nie kupili gry/grali w bete lub trial zauwazylem ze szczekaja najglosniej,jakie to d3 jest do dupy i w ogole,Ci co graja normal/nightmare mowia ze spoko ale nic nowego,natomiast kilka osob ktore dotarlo do inferno twierdza ze dopiero tam gra zaczyna lsnic,liczy sie kooperacja,taktyka i troche szczescia. Postaram sie dotrwac przez ta nudna czesc jaka jest normal i nightmare aby potem bawic sie lepiej. No i w tym jest problem, ze aby zaczac grac "normalnie" to musze przemeczyc sie przez taki faceroll, ze plakac mi sie chce jakim sa normal oraz nightmare. ps. Gram Barbarianem, in your face. Nie facerolluje az tak aby grac DH ;D. Cytuj
Suavek 4 807 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 No oczywiście, że jest nieludzko ciężko. Gdyby tak nie było, to ludki by nie miały pretekstu do kupowania coraz to lepszych świecidełek za prawdziwą kasę - choćby to miały być różnice tylko kilku cyferek. Blizzard sobie wszystko ładnie zaplanował i będzie dalej zbijał kasę na zniecierpliwionej "elicie". Ale z całym szacunkiem, nie sądzę, aby gadanie typu "po XX godzinach gry na poziomie ZZ dopiero zaczyna się zabawa i już nie jest nudno" przemawiało jakoś szczególnie na korzyść gry, moim zdaniem. Toż to brzmi prawie jak powtórka . <trollface> inb4 minus od stoodio Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 Dla Wiz playerow ... Force Armor nie dziala juz w USA po ostatnim maintenance "jesli mob trafi Cie za wiecej HP, niz masz to force armor nie triggeruje" ciekawe czy to bug czy fix anywho dzisiaj w nocy maintenence przychodzi do Europy wiec cya op Wizardz Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 Jak ktoś chce achievementa za "Pony Level" a nie chce mu się składać staffa, to możemy się dogadać, właśnie go odblokowałem ;p Cytuj
Velius 5 734 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 Co to za whine z nerfami do DH i wizarda na forach diablo 3? Az tak wszystko zmienia? Bo ludzie wylewaja nieskonczone rzeki lez ze to koniec diablo 3,wszystkie postacie sa teraz "broken" a blizz to ch** . Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 (edytowane) Bo teraz DH i WZ będą mieć ciężkie życie na Inferno ;p Nie ma już nieśmiertelnego Wizarda i niewidzialnego/nietykalnego DH. Edytowane 23 maja 2012 przez piecia997 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 Ja czuję, że WD też dostanie nerfa. Mówi mi to moje łamanie w kościach.... Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 e tam jak pogralem po 12 to ledwo zauwazylem ten "massive dh nerf" ludzie musze sie nauczyc grac a nie polegac tylko na retarded god mode Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 23 maja 2012 Opublikowano 23 maja 2012 Mam pytanie o bronie. Aktualnie gram barbem i stosuje dual wielding. DPS jest swietny, ale wydropilem calkiem niezle mlotki, miecze, topory 2h ( dmg mialy wiekszy niz pojedyncza bron 1h), tylko co z tego jak nie warto tego uzywac bo dps spada w statystykach. A moze sie myle? Mimo ze dps przy 2h mniejszy to i tak jest sens uzywac tych broni? Naswietlcie mi prosze ta sprawe Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.