Raptor 226 Opublikowano 13 czerwca 2012 Opublikowano 13 czerwca 2012 Kilka tysiecy kont z 10k+ botujacych, spoko i tak sie oplacilo i wlasnie zakladaja/kradna nowe, np! lol Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 15 czerwca 2012 Opublikowano 15 czerwca 2012 Zabilem wczoraj diablo na koszmarze i nie moglem uwierzyc jakie smieci polecialy - dwa niebieskie itemy i reszta bialy szrot niewarty uwagi. Je pitole, na koszmarze takie badziewie? Wogole zauwazylem ze ostatnio z bossow leca takie g.owna ze nie warto ich normalnie zabijac. Jakis nerf do dropu byl, czy po prostu ja mam takiego "farta" ? Cytuj
Shankor 1 624 Opublikowano 15 czerwca 2012 Opublikowano 15 czerwca 2012 Tylko na normalu masz gwarantowany rzadki przedmiot z bossa. Na koszmarze i wyżej jest już liczony jak normalny czempion lub unikalny potwór, więc nie ma pewności, że wyleci coś żółtego. Jeśli masz 5x valor to z bossów lecą 2 rzadkie przedmioty, ale ma się to zmienić na 1 rzadki z bossów i 1 z czempionów/unikalnych. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 15 czerwca 2012 Opublikowano 15 czerwca 2012 (edytowane) ale ma się to zmienić na 1 gwarantowany rzadki z bossów (obecnie sa 2) i 1 gwarantowany z czempionów/unikalnych. (obecnie jest 0) fixed a i to tylko jak masz 5 stackow Edytowane 15 czerwca 2012 przez Gattz Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Jaki towarzysz jest najbardziej przydatny, jakie dać m u skille, i jak ich ubierać? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Co podnosi DPS'a sznasa na kryta czy obrażenia od niego? IMO Zaklinaczka rządzi, zamienia w kurczaki daje pancerz.... 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) Jaki towarzysz jest najbardziej przydatny, jakie dać m u skille, i jak ich ubierać? Biorąc pod uwagę, że jeden się skaluje z STR, drugi z DEX, a trzeci z INT to odpowiedź wydaje się stosunkowo prosta. Co do preferencji to co kto woli. Armor, tankowanie, LpS, slow. Co podnosi DPS'a sznasa na kryta czy obrażenia od niego? Both, ale CD nie jest uwzględniany w character sheet. Enchantreska rzuca Hexa na bohatera, spell (aoe) ma 8 yardów zasięgu (czytaj = mniej niż melee range), aka jest useless dla postaci range, bo spell nie wejdzie 99% razy. Edytowane 23 czerwca 2012 przez Kazuun Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 @Kazuun A jakiego byś polecił towarzysza na DH Glass Cannon? armor odpada bo i tak padam na hita, a w sumie sam napisałeś też, że w 99% przypadków nic nie da. LpS też odpada, to chyba tylko slow szelmy zostaje, dobrze mówię? A co do statystyk to właśnie się zapytałem bo nie jestem pewien czy jest sens dawać im te str, int i dexy, bo i tak oni nic nie robią. Lepiej chyba full vit, żeby mogli coś tam przeżyć? A CD chyba jednak jest uwzględniany. Jak wkładam klejnot zwiększający cd, to mi skacze DPS, więc jednak musi być wliczany. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Nie gram DH. 99% odnosiło się Hexa Enchantreski. Na WD używam Templara bo to jednak zawsze jakiś meatshield, nawet jeżeli pada szybko. LpS jest tez niezłe bo i tak czasem nam się od czegoś oberwie, a z tego co widać 90% DH nie ma grama heala poza Prepem. Na Barbie Enchantreski bo i tak stoję w środku mobów więc Hex działa (choć gorzej niż kiedyś ), a 15% Armora skaluje się bardzo ładnie. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) gram dh i nie ma lepszego towarzysza od enchantreski i http://eu.battle.net/d3/en/calculator/follower#!!0001 na drugim miejscu moze byc lucznik bo dostaje twoje stare smieci do noszenia uzywa snare i daje 10% dmg co zle nie jest. Edytowane 23 czerwca 2012 przez Gattz Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Gattzu, chciałbym zobaczyć Glass Cannona DH z 15k HP stojącego w melee zasiegu mobów on purpose xD Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 A gdzie Gattz napisał, że stoi w zasięgu mobków? Skąd ty to wysnułeś? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Stąd, że używa Hexa który ma zasięg 8 yardów (czyli tyle ile wysokości ma postać - tak łopatologicznie to określając) na około postaci naszej. Nie jest głupi, więc nie wziął by skilla którego by nie używał. Wniosek - ma w tym cel i taktykę jakąś, którą chciałbym zobaczyć. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) Mi się wydaje, że ten Hex działa niezależnie od tego gdzie stoimy, bo w końcu jest to atak jej i nie ma nic wspólnego z nami. A zasięg się tyczy chyba rozrzutu, a nie odległości? Edytowane 23 czerwca 2012 przez QstomPL Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 skill dziala dobrze bo kiedy kitujemy a ona go rzuci to zanim spadnie my sie juz przesuniemy i spada na moby ktore nas gonia, o tym ile razy ratuje nas od przeciwnika ktory sie teleportuje do nas juz nie wspomne. (bo faktycznie najczesciej choc nie zawsze rzuca ona go w nas) czasem oplaca sie tez stanie w miejscu i odpalenie SS. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 A templar jako tank nie daje rady? Potwory niszczą go w mgnieniu oka? Chodzi mi głównie o 1 act inferno i hell akt 4 Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 ginie za szybko i moby maja drazniacy zwyczaj olewania go czesciej niz zabijania. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Aha, xd niezłe chamstwo. Czyli ok, zaklinaczka wydaje się najlepsze i pewnie chodzi tu głównie o ten jej skill Hex, widzę, że chyba jakiś najlepszy skill followerów Cytuj
Ader 383 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Generalnie to chyba po tym patchu moby bardziej olewają towarzyszy. Ale ładnie teraz dropi inferno akt 1,idzie zarobić na lepszy gear Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) Fakty na temat Hexa: - rzucany jest na nas, nie na moby - AI ssie. Spell rzucany jest w combacie, nawet jak moby są daleko od nas. - 8y aoe to zasieg smieszny i w przypadku range strasznie mało reliable. Edytowane 23 czerwca 2012 przez Kazuun Cytuj
Gość kaz_ Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Gra umiera, w publicach kręci się średnio do 2000 typa, na AH nic sie nie chce sprzedać, a miała być gra na lata... Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 o dziwo mi sie wlasnie sprzadaje tarcza na rmah wiec nie narzekalbym za szybko i krzyczal o umieraniu za szybko na podstawie jednego dnia Cytuj
Gość kaz_ Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 (edytowane) Ale ta stagnacja trwa od wprowadzenia patcha. Endgame w tej grze jest strasznie nudny, a jak do tego dochodzi sytuacja, że nic kompletnie nie mogę sprzedać (choć ceny mam atrakcyjne) to mi już odechciewa się grać. Edytowane 23 czerwca 2012 przez kaz_ Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 23 czerwca 2012 Opublikowano 23 czerwca 2012 Jak ktos lubi farmic z dupy zbalansowany content to ma dalej zabawe. Ja sie zanudzilem na smierc juz . Od 1.0.3 w ogole nie chce mi sie grac, (pipi) zmiany i tyle. Coraz mniej znajomych online widze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.