Opublikowano 28 maja 201410 l Broń: zielone bo dają obrażenia od trafień krytycznych, że by miało to sens potrzeba też jest sporo szansa na trafienie krytyczne Hełm: fioletowe % życia = więc HP dla postaci, jeżeli masz dużo HPów to szary dla krótszego czasu odnawia umiejętności, jeżeli używasz skilli których ponowne użycie wymaga sporo czasu. Edytowane 28 maja 201410 l przez Soul
Opublikowano 29 maja 201410 l Ja jakoś zawsze w bron waliłem rubiny, żeby zwiększyć normalny damage, na niskich poziomach potrafiło zdziałać cuda, ale wyzej to już nie jestem pewien, co lepsze. A znajdowanie magii opłaca sie jeszcze wciskać w hełm?
Opublikowano 29 maja 201410 l Jedyny słuszny klejnot do broni na max levelu to zielony,w hełmie tylko diament lub fioletowy.Magic find jest bezużyteczny,zresztą po tym,jak buff został,w riftach legendy lecą jak szalone
Opublikowano 31 maja 201410 l Lecę na Beliala mam 29 lvl i 3 legendy:). Świetne Kul był za łatwy liczyłem na większe jajo z jego strony ale to normal heh.
Opublikowano 1 czerwca 201410 l Na Normalu jest zdecydowanie za łatwo, podbij sobie trochę suwak trudności. Zawsze możesz od razu go zmniejszyć pod ESC jeśli będzie Ci naprawdę za trudno, ale dla mnie gra nabrała rumieńców dopiero jak każdy elite pack wymagał odpowiedniego podejścia, bo nieuwaga = śmierć.
Opublikowano 1 czerwca 201410 l Na podbicie poziomu jeszcze przyjdzie czas chcę wbić 60 lvl. Apropos normal i gry na hardcore nie zatęsknię dla mnie wyższy poziom trudności w grze = nowa młodość Edytowane 1 czerwca 201410 l przez Xord
Opublikowano 2 czerwca 201410 l Jakieś swoje wrażenia opiszę po napisach końcowych ale jak na razie jest jak dla mnie na 8.8 nie więcej nie mniej zobaczymy jak pójdzie końcówka. Boss w 2 akcie nie był za trudny choć padłem przy nim 2 razy ale to dlatego że nie uciekałem przed ... czasami po prostu trzeba tam pobiegać Jest dobrze a dropić będzie się z przyjemnością a już na tym poziomie Normal mam kilka legend z czego część zwykłe mobki wyrzuciły a nie pamiętam by boss mi zostawił legendę.
Opublikowano 2 czerwca 201410 l Dostałem legendę od bossa a jutro le grand finale jestem w akcie 4, zatem po ukończeniu tego przeskakuje na wyższy poziom trudności i klepie wyżej lvl moją Hertą. Ale końcówka 3 była długa oj chyba z 6 poziomów było ale ok było czasami ostro choć na tym poziomie nie ma się co dziwić że "sieka" była bezstresowa i bardzo przyjemna taka odmóżdżająca. Reszta po ukończeniu choć tego co się stało spodziewałem się ale po "A" śmierdziała mi podstępem od momentu poznania.
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Teraz więcej legend wypada z elementów otoczenia niż z przeciwników Jak to ktoś w temacie Dark Souls napisał: W beczkach to się trzyma kapustę, a nie magiczne pierścienie +1 czy hełmy.
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Diablo 3 ukończone mój chyba najszybszy playthrough ostatnich kilku lat kupione w środę w tydzień skończona kampania. Co napisać nie jest trudno a gra nadal u mnie ma 8.8 satysfakcja po przejściu była tym bardziej że był życzliwy i wypuścił mi legendę. Jest okej za moment jak ochłonę zaczynam 2 podejście teraz takie małe uwagi mam 37 lvl jaki poziom wybrać by niekoniecznie było łatwo ale i nie za ciężko jak na ten poziom ? Nie istotne to pytanie łupie na wysokim przejdę ten poziom trudności i liczę że przynajmniej do 55 lvl dobije potem będzie z górki Edytowane 3 czerwca 201410 l przez Xord
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Ale po co się pytasz? Przecież te poziomy można zmieniać bez żadnego problemu w głównym menu . A jak masz za trudno to można też zmniejszać bezpośrednio w grze. Ja polecam Eksperta albo Mistrza, bonus do expa i złota jest, gra jest odpowiednio bardziej wymagająca i coś się dzieje.
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Wezmę to pod uwagę ale rozumiem że bonus to kij z dwoma końcami tzn dodatek do expa ale i więcej trzeba go zdobyć?
Opublikowano 3 czerwca 201410 l człowieku przecież gra wszytsko tłumaczy co dany poziom trudności zawiera. przeczytałbyś na spokojnie a nie spamował i pytał o oczywiste oczywistości
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Gram na jednak na Mistrzu doszedłem do Splugawionych Krypt, potworki powiedziałbym że jest więcej zabawy trzeba unikać nie co bardziej taktycznie grać jest ok ale nie jest na razie łatwo na 38. Edytowane 3 czerwca 201410 l przez Xord
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Też uważacie, że Mahda jest najbardziej v(pipi)iającą postacią w tej grze? Nosz kuźwa, nawet jej imie jest popirdololo.
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Azmodan jest najgłupszy. Masakrujesz mu plan za planem, a on ciągle się pojawia i "ahahaha, zniszczyłeś mi X, ale to nic, bo mam Y!!!11" i tak aż do śmierci.
Opublikowano 3 czerwca 201410 l Azmodan heh frajer ale za bardzo pewny siebie jest do tego tak głupio, jednak a Mah... nie taka zła szybko dostaje po du$%^. By nie pisać post pod postem to Mistrz nie taki trudny nie wiem jak z L pójdzie mi ale Splugawione krypty obszedłem bez komplikacji większych po za przeciwnikami świecącymi na niebiesko wydają się na trudniejszych niż co ważniejsi przydupasy ale jest sympatycznie. Nie jestem HC za bardzo ale daję radę tu pewnie mając max lvl to leci się jak na normal. PS. Mam pytanie jakie warunki lub co należy wykonać by u gościa z potyczkami rozpocząć trening? Rozumiem iż jest taka możliwość w sumie nawet o tym przeczytałem więc liczę na jakiś hint bo wszedłem tam 1 raz i pusto tylko brama? Edytowane 5 czerwca 201410 l przez Xord
Opublikowano 13 czerwca 201410 l Jaki trening?Ten gość jest po to by sobie powalczyć z kumplami,nic poza tym.Jeśli nikogo innego w grze nie ma,to nie powalczysz,stąd pustka. Nadchodzące zmiany: Old Legendaries are going to get revamped in 2.1, but not retroactively, so hoarding them now is pointless No ETA for 2.1 yet, but some information about the patch will be shared 'pretty soon' Details about Legendary Gems are coming 'very soon' in a blog post The aforementioned Legendary gems will most probably fit into Rings and Amulets The devs are currently looking at how the Infernal Machine events can be improved (both as process and reward structure) The so-called "Hellfire Amulet" will come with 2.1 Hellfire Amulet will unlock a randomly rolled Passive for your class Tiered Rifts are not going to be static dungeons: they are random - same as Nephalem Rifts, but the devs are working on toning down the amount of randomness that can impact the time for finishing a Rift Reduction of Conduit Pylon's power is being tested internally for Tiered Rifts, because the devs don't want players at the top of the Leaderboards to be there just because of luck The monsters in Tiered Rifts will drop no loot, but the bosses at the end will compensate with huge amounts of loot, including a very high chance for Legendaries, gems, crafting plans, and so on Cindercoat used to be even stronger internally and already was tuned down, but Blizzard is aware that it is still REALLY strong; no plans to nerf it though Invoker Set was originally intended to be a Crusader set as Thorns was a larger theme for Crusaders The devs are working on a new Crusader set that will buff Phalanx or Shield Bash Kadala is supposed to have a more positive attitude, but there's a bug that causes her to only speak the lines associated with getting Blue items, while she would be much nicer if you get a Legendary item: she should say stuff like "Have fun with your paperweight" when you get a Blue item while she should congratulate you on getting a Legendary Travis Day Quadboxes Crusaders, sometimes while watching TV and playing Hearthstone at the same time The Theorycraft Thursday tends to not feature the current high Torment builds because they're already well known New Theorycraft Thursday streams will be conducted every 6 weeks or so
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.