Gość Soul Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 Wątpliwe konsole raczej dostaną zwykłego ROS'a, chociaż po żyjemy zobaczymy. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 pograłem troche w tired rifts, imo mega bedzie jak sie ma zgrana druzyne, wizz i szamany są nadal op. nie ma czegos takiego jak poziom trudnosci, samemu sie juz tego nie ustala tylko gra narzuca lvle trudnosci. gralem na 1 lvl-> no big deal 8-> no big deal 14-> raz zmarłem z racji brawury 16-> samemu wymiękłem za kazdym razem z straznika wypadala legenda. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 kiedy ten PTR bedzie oficialnei ?Bo w ponuiedzialek mam orbone a potem nie wiem co zrobic ze swoim zyciem ;x Cytuj
Gość Soul Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 (edytowane) PTR będzie trwał miesiąc. Edytowane 27 czerwca 2014 przez Soul Cytuj
Ader 383 Opublikowano 27 czerwca 2014 Opublikowano 27 czerwca 2014 Mam nadzieje,ze w ciągu miesiąca będę miał już gips i szwy zdjęte,bo już teraz bym chętnie pograł,tym bardziej,ze jestem na L4,a prawa ręka wyłączona z użytku Jedyne co mogę to oglądać ptr na twitchu Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 29 czerwca 2014 Opublikowano 29 czerwca 2014 Te ptr będzie normalnie do ogrania czy jakiś osoby realm? Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Ader 383 Opublikowano 29 czerwca 2014 Opublikowano 29 czerwca 2014 PTR to publiczny serwer testowy,może na nim grać każdy,zawsze tak testują błędy w diablo przed większymi patchami.Wszystkie przedmioty na nim zdobyte oczywiście nie przechodzą do live później. Możesz pograć na nim w każdej chwili tu info jak wejść http://eu.battle.net/d3/pl/blog/14569137/aktualizacja-210-ju%C5%BC-dost%C4%99pna-na-pst-26-06-2014 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 29 czerwca 2014 Opublikowano 29 czerwca 2014 Z góry przepraszam za noobowskie pytania - JAK BYŁO TO SORRY. No więc wbiłem 70l v monkiem po 1,5 roku przerwie (gdzie też prawie nic nie grałem, tylko dobiłem do 60). Obw. wiele się zmieniło i nie za bardzo wiem co ze sobą zrobić. http://eu.battle.net/d3/en/profile/KhadgarPL-1261/hero/30832566 Oto moja heroina, gear w większości chu.jowy. Szybkie pytanie - gdzie farmić trochę lepszy gear tak żeby móc wejść na wyższe poziomy trudności (na razie jestem w stanie robić bounties na expercie)? Widziałem ten filmik co orzeszek wrzucał, rozumiem że najbardziej opłaca się robić farm runy na normalu? Cytuj
Ader 383 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 Najwięcej legend leci w riftach,ale bounties tez spoko.Pamiętaj tez żeby co jakiś czas wymieniać krwawe odłamki u kadali Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) uciułać tez możesz materiały do craftu, spokojnie u kowala mozna sobie zrobic sprzet i ew u wieszczki pozmieniac staty tak by śmigac na t1, ew graj w riftach na t1 z randomami tylko nie padaj za czesto ader naprawiaj łape szybciej, monka musze ubrać do 2.1 Edytowane 30 czerwca 2014 przez Orzeszek Cytuj
Ader 383 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) No dziś jadę na zmianę opatrunku,to się dowiem kiedy będę miał gips zdjęty,szwy mam do 9 lipca.Generalnie to trochę fajnie,bo urlop cały mam wykorzystany,a teraz będę miał ze 3 miesiące zwolnienia płatnego 100%.Szkoda tylko palca Częściowa amputacja opuszka III palca prawej ręki ze złamaniem Zszyty jest i ładnie się goi,więc będzie żył Edytowane 30 czerwca 2014 przez Ader Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 No dziś jadę na zmianę opatrunku,to się dowiem kiedy będę miał gips zdjęty,szwy mam do 9 lipca.Generalnie to trochę fajnie,bo urlop cały mam wykorzystany,a teraz będę miał ze 3 miesiące zwolnienia płatnego 100%.Szkoda tylko palca Częściowa amputacja opuszka III palca prawej ręki ze złamaniem Zszyty jest i ładnie się goi,więc będzie żył WHAT? co ty żeś zrobił? Cytuj
Ader 383 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 Przycięła mi go spadająca płytka o wymiarach 90x90 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 Jeśli wciąż możesz grać w Diablo to nic Ci nie jest . Cytuj
Ader 383 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 No właśnie nie mogę póki co i bardzo mnie to boli Cytuj
Gość Soul Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 Szału niema, jeżeli chodzi o te gemy. 1 Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 (edytowane) ja dziisaj juz 19 legend znalazłem edit 25 edit 2: 27 LEGEND W CIĄGU DNIA edit 43 legendy przez cały dzień farmy. nie wiem co sie dzieje Edytowane 30 czerwca 2014 przez Orzeszek Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 30 czerwca 2014 Opublikowano 30 czerwca 2014 PTR czy zwykły? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 10 lipca 2014 Opublikowano 10 lipca 2014 Gruby patch na PTR i kolejny buffy dla Monk!!!! http://www.diablofans.com/ Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums) PTR-ONLY CHANGES Greater RiftsThe Greater Rift difficulty curve has been adjusted Items Depth DiggersThe damage bonus provided by this item's Legendary Power no longer includes Witch Doctor and Wizard Signature Spells MadstoneThe Exploding Palm applied by this item will now use the Skill Rune you're currently using Fulminating Onslaught will now only apply Exploding Palm to the primary target of each strike Ramaladni's GiftBug FixesPlayers will now properly be prompted with a confirmation dialog before using Ramalandi's Gift User InterfaceGreater Rifts now have a unique icon that displays when a Greater Rift is open or when a player is inside a Greater Rift Greater Rift completion times should now always be broadcast to your chat window Bug FixesFixed an issue that caused the Greater Rift countdown timer to continue to display after the rift guardian was killed Bug FixesFixed an issue that prevented players from changing the difficulty of a game after a Greater Rift had been completed Fixed an issue that was causing monsters in Greater Rifts to grant more Experience than intended Player pets no longer improperly gain bonuses based on the difficulty of a Greater Rift Fixed an issue preventing players from upgrading Legendary gems located in their Stash GENERALHealing ChangesLife on Hit is no longer affected by proc coefficients and will now only be triggered once per attack, as long as that attack dealt damageChanneled attacks will provide an amount of healing over any given period of time that is equivalent to a non-channeled attackCLASSESBarbarian BashSkill Rune - ClobberHas been removed New skill rune added: FrostbiteEach hit freezes the enemy for 1.5 seconds, enemies can only be frozen once every 5 seconds Deals Cold damage Skill Rune - OnslaughtHas been redesignedThe enemy hit has a 10% increased chance to be Critically Hit for 3 seconds Damage type changed from Physical to Lightning CleaveDamage area has been increased from 120 to 180 degrees to more closely match the visual Skill Rune - Broad SweepNow hits all enemies around you Furious ChargeWeapon damage increased from 360% to 540% Furious Charge should now more reliably move around obstacles and corners Maximum charge distance increased from 35 to 60 yards Radius of final damage cone increased from 15 to 20 yards The travel speed has been significantly increased The ending animation time has been significantly reduced and will now scale down with your attack speed No longer alternates between using main hand and off-hand weapons Skill Rune - Bull RushHas been renamed "Cold Rush" WhirlwindWeapon damage increased from 275% to 340% Significantly increased proc coefficient Skill Rune - Dust DevilsTornado weapon damage increased from 80% to 120% Tornadoes now travel approximately the same direction you are traveling Increased duration and movement speed of the tornadoes Skill Rune - HurricaneDoubled the frequency at which enemies are pulled in Skill Rune - Volcanic EruptionWeapon damage increased from 325% to 400% Demon Hunter Fan of KnivesWeapon damage increased from 450% to 620% Skill Rune - Assassin's KnivesWeapon damage increased from 450% to 620% Removed cast delay on the long-range knives Long-range knives now seek out targets within a larger radius Skill Rune - Bladed ArmorDamage type changed from Physical to Cold Skill Rune - Fan of DaggersStun duration increased from 2.5 to 3 seconds Damage type changed from Lightning to Fire Removed Knockback Skill Rune - Knives ExpertDamage type changed from Physical to Fire Skill Rune - Pinpoint AccuracyWeapon damage increased from 1200% to 1600% Damage type changed from Physical to Lightning MultishotSkill Rune - Burst FireInitial explosion radius increased from 12 to 15 yards Damage type changed from Poison to Cold SentrySkill Rune - Aid StationHas been removed New skill rune added: Polar StationChills all enemies within 16 yards, reducing their movement speed by 60% Deals Cold damage StrafeWeapon damage increased from 400% to 575% 675% Skill Rune - DemolitionWeapon damage increased from 340% to 400% 460% Skill Rune - Drifting ShadowDamage type changed from Physical to Lightning Skill Rune - EmberstrafeWeapon damage increased from 80% to 185% 220% over 2 seconds Skill Rune - Rocket StormWeapon damage increased from 90% to 110% 130% Damage type changed from Fire to Cold Monk Dashing StrikeSkill Rune - BarrageWeapon damage increased from 489% to 750% over 2 seconds Skill Rune - Flying Side KickHas been removed New skill rune added: RadianceGain 15% increased Attack Speed for 3 seconds after using Dashing Strike Deals Fire damage Skill Rune - QuicksilverDamage type changed from Physical to Lightning Skill Rune - Way of the Falling StarDamage type changed from Physical to Holy Exploding PalmWeapon damage increased from 1179% to 1685% 1200% over 9 seconds Explosion damage has been changed from a percentage of the enemy's maximum Life to % Weapon Damage Now deals 2770% weapon damage as Physical if an enemy dies while bleeding Skill Rune - Creeping DemiseHas been removed New skill rune added: Shocking GraspExploding Palm now arcs to another target up to 15 yards away Skill Rune - Essence BurnWeapon damage increased from 1623% to 2620% 1875% over 9 seconds Weapon damage of the explosion DoT effect increased from 258% to 640% 3260%over 3 seconds This effect can no longer happen multiple times Skill Rune - Impending DoomWeapon damage increased from 2149% to 3265% over 12 seconds Has been redesignedExplosion now deals 6305% weapon damage Now only deals damage if the target is killed Skill Rune - Strong SpiritDamage type changed from Physical to Holy Mystic AllySkill Rune - Earth AllyBoulder weapon damage increased from 333% to 380% Skill Rune - Fire AllyExplosion weapon damage increased from 149% to 290% Skill Rune - Water AllyWave attack weapon damage increased from 190% to 625% Wave attack now Freezes enemies hit for 3 seconds Seven-Sided StrikeSkill Rune - Several-Sided Strike Has been removed New skill rune added: IncinerateSeven-Sided Strike causes enemies to burn for 630% weapon damage as Fire over 3 seconds Tempest RushWeapon damage increased from 240% to 260% 390% Initial resource cost removed Channeling resource cost increased to 30 Spirit (up from 10) Skill Rune - FlurryHas been redesignedNow creates an icy blast that deals 135% weapon damage as cold to all enemies within 15 yards when you stop channeling While channeling you periodically build stacks that increase the damage of the blast Each stack increases the weapon damage of the blast by 135% up to a maximum of 100 stacks Skill Rune - Northern BreezeWeapon damage increased from 285% to 310% 500% Reduces the channeling cost to 25 Spirit ResolveDuration increased to 4 seconds Added a spell effect for enemies that are affected by the debuff Seize the Initiative Has been redesignedDamage dealt to enemies above 80% Life will now increase your Attack Speed by 15% for 4 seconds Witch Doctor Acid CloudSkill Rune - Corpse BombDamage type changed from Posion to Fire Skill Rune - Slow BurnDamage type changed from Poison to Cold Locust SwarmYou will now move into range before casting if you are targeting an enemy that is out of range Poison DartSkill Rune - Numbing DartDamage type changed from Poison to Cold Skill Rune - Spined DartDamage type changed from Poison to Physical Wizard Arcane OrbWeapon damage increased from 381% to 435% Skill Rune - Arcane OrbitExplosion weapon damage increased from 236% to 265% Skill Rune - ObliterationWeapon damage increased from 509% to 700% Arcane TorrentNow initially deals 370% weapon damage and increases by 105% weapon damage every second up to a maximum of 895% Skill Rune - Death BlossomNow initially deals 1215% weapon damage and increases by 370% weapon damage every second up to a maximum of 3065% DisintegrateNow initially deals 360% weapon damage and increases by 100% weapon damage every second up to a maximum of 860% Skill Rune - EntropyNow initially deals 465% weapon damage and increases by 145% weapon damage every second up to a maximum of 1190% Explosive BlastWeapon damage increased from 616% to 945% Skill Rune - Chain ReactionWeapon damage increased from 320% to 520% Skill Rune - ObliterateWeapon damage increased from 760% to 990% Skill Rune - Time BombWeapon damage increased from 1039% to 1655% Skill Rune - UnleashedWeapon damage increased from 970% to 1485% Ice ArmorSkill Rune - Frozen StormWeapon damage increased from 28% to 80% Magic MissileSkill Rune - Conflagrate Has been redesignedMagic Missile pierces through enemies and causes them to burn for 130% weapon damage over 3 seconds Burn damage stacks up to 3 times and any Fire damage you deal to burning enemies refreshes all stacks to their maximum duration MeteorImpact weapon damage increased from 501% to 610% Molten fire weapon damage increased from 167% to 190% 195% over 3 seconds Ray of FrostNow initially deals 380% weapon damage and increases by 115% weapon damage every second up to a maximum of 955% Skill Rune - Sleet StormNow initially deals 285% weapon damage and increases by 90% weapon damage every second up to a maximum of 735% Storm ArmorWeapon damage increased from 147% to 175% Skill Rune - Shocking AspectElectrocute weapon damage increased from 51% to 425% Skill Rune - Thunder StormWeapon damage increased from 194% to 315% Astral PresenceArcane Power generation increased from 2 to 2.5 per secondITEMS Mad Monarch's ScepterNow counts assists in addition to killsClass-Specific ItemsBarbarianAdded a +% Furious Charge item affixCan now roll on 2H Mighty Weapons, Chest Armor, and Shoulders Added a +% Call of the Ancients item affixCan now roll on 2H Mighty Weapons, Chest Armor, and Shoulders Might of the EarthEarthquakes caused by the Might of the Earth set will once again generate Fury through the Earthen Might Passive Skill The Legacy of Raekor(5) Set BonusThe damage type dealt by Furious Charge will now be based on the element of the Skill Rune you're currently using Crusader Fate of the FellExtra Fires of Heaven hits will now be able to generate procs JekangbordExtra Blessed Shield hits will now be able to generate procs Demon HunterWojahnni AssaulterNew Crossbow Rapid Fire deals 40-50% more damage per second, stacks up to 4 times Monk The Fist of Az'TurrasqHas been redesignedNow increases Exploding Palm's on-death explosion damage by 75-100%Wizard Firebird's Finery(6) Set BonusWeapon damage increased from 300% to 2000% over 5 seconds Has been redesignedDealing Fire damage causes the enemy to take the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to 3000% weapon damage as Fire per second After reaching 3000% damage per second, the enemy will burn until they die MirrorballExtra Magic Missile hits will now be able to generate procs Bug FixesLegendary items that directly deal damage should now all properly benefit from the appropriate +% Elemental Damage item affix, including:Blackfeather - +%Physical Damage Bul-Kathos's Oath (2) Set Bonus - +%Physical Damage Cinder Switch - +%Fire Damage Death's Bargain - +%Physical Damage Death Watch Mantle - +%Physical Damage Fulminator - +%Lightning Damage Odyn Son - +%Lightning Damage Maximus - +%Fire Damage Moonlight Ward - +%Arcane Damage Schaefer's Hammer - +%Lightning Damage Scourge - +%Fire Damage Shenlong's Spirit (2) Set Bonus - +%Fire Damage Stalgard's Decimator - +%Physical Damage Storm Crow - +%Fire Damage Thunderfury - +%Lightning Damage Fixed an issue that caused Nemesis Bracers to only spawn Fallen Champions when used inside Nephalem Rifts Fixed an issue that prevented players from purchasing class-specific Legendary items for other classes from Kadala ADVENTURE MODE Bug FixesRift Keystone Fragments should no longer be improperly consumed from your Stash if you have more than one stack in your inventoryUSER INTERFACEA new option has been added to display an icon that indicates an item's rarity A new minimap icon has been added for Set items A new matchmaking tag has been added for Greater Rifts BUG FIXESFixed an issue that allowed other players to join your game when your status was set to busy Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 10 lipca 2014 Opublikowano 10 lipca 2014 Za to DH po raz kolejny otrzymuje "buffy" skilli, których praktycznie nikt nie używa Cytuj
WisnieR 2 747 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Długo się opierałem przed D3 ale już nie mogę wytrzymać i zdecydowałem się na zakup. I teraz mam największy problem - brać na PS3 Utlimate Evil Edition na premierę, czy możę wersję na PC? Ogólnie mam jakiegoś dwuletniego lapka z i5 i jakąś tam grafiką oraz stacjonarkę, która to uciągnie ale jednak jestem zwolennikiem grania na konsoli. Boje się jednak, że wersja konsolowa nie będzie tak patchowana jak na PC i będzie mi brakowało klawiatury. Czy może się ktoś wypowiedzieć kto gra na konsoli: - jak wygląda środowisko graczy? Czy jest z kim grać? - jak się gra bez klawiatury, czy wystarczy head set? - czy gra na PS3 odbiega na wersji na PC? Za PS3 przemawia cena - na ultimie D3+RoS za jakieś 130zł, za to na PC D3 + RoS to jakieś 180zł. Mam mega dylemat bo jednak wole wygodne granie na kanapie. Pod PS3 mam podłączone kino domowe i wielki telewizor natomiast na lapku tylko słuchawki +15" ekran. Nie wiem jak z grafiką, ale z tego co pamiętam demo wyglądało przyzwoicie. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Pisałem to już kilka razy, wersja konsolowa jest pod każdym względem gorsza od PC-towej, szczególnie ta na PS3/X360. Jest trochę bardziej arcade'owa, a przynajmniej tak się czuje ze względu na sterowanie, ale przez to też czuje się ją jak jakiś zubożony port, a nie pełnoprawny odpowiednik. Graczy jest mniej, patchy jest mniej, możliwości jest mniej (przynajmniej na razie), wsparcie jest mniejsze, informacji jest mniej, wszystkiego jest mniej i wszystko jest gorsze. Nie, nie, nie. Jeśli chcesz poważnie grać to tylko wersja PC. Jeśli chcesz kanapowego coopa i mniej poważnej gry, to możesz rozważyć konsolową. Ale bez battle.net i całej tej społeczności oraz z ograniczeniami jakie wymusza na silniku gry sterowanie padem i moc konsoli to po prostu nie jest to samo. W obie wpakowałem ponad 60h, więc raczej mam porównanie. Nie sugerowałbym się opiniami osób, które wersji PC na oczy nie widziały a na konsoli dotarły do 30lvl za pierwszym przejściem i grę odsprzedali. 2 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.