wronerro 257 Opublikowano 10 września 2012 Opublikowano 10 września 2012 Dobrze, ze napisales bo juz chcialem w korespondencje wejsc z tym typem Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 A te zmiany w cc to o co chodzi? Cytuj
MichAelis 5 628 Opublikowano 15 września 2012 Opublikowano 15 września 2012 Prostackie pytanie mam Wyjasnijcie o co chodzi z obrazeniami krytycznymi. Tzn lepiej wlozyc w bron szmaragd czy rubin (barbazynca)? i czemu? Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 15 września 2012 Opublikowano 15 września 2012 Za to rubin niszczy system na początku gry, wtedy to niezłe można bugi z tym wyczyniać Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 20 września 2012 Opublikowano 20 września 2012 Mam pytanko. Ludzie kupują golda za euro? Wydaje mi się, że tak bo cena nie jest jakaś wygórowana a te miliony golda sporo dają. Czyli jeśli tak, to można mniej więcej wyceniać ile warte są swoje konta? Np. jeśli mniej więcej twój eq jest wart 20mln i masz 5mln golda przy sobie to masz 25mln golda, i jeśli tak jak napisałem wcześniej, ludzie kupują golda chętnie, to można by przypuszczać, że twoje konto jest warte 20 euro~. Można tak liczyć, czy jednak rzeczywistość jest trochę inna? I jak już coś to opłaca się sprzedawać itemy za euro? Czy lepiej sprzedać go za golda, a potem golda na euro? Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Zmiany w 1.0.5: LINK Między innymi: Additional health per monster in multiplayer games has been reduced from 75% to 70% Damage and health of monsters levels 50-63 have been reduced to coincide with the addition of Monster Power The cast time for identifying Rare items has been reduced to 1 second The cast time for identifying Legendary items has been increased to 4 seconds The location of Legendary items will now be marked by a column of light as well as a ping on the mini-map the first time they drop, and a new sound has been added Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level) Class-specific items will now drop more often Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty Resplendent Chests will now operate similarly to Elite packs in Inferno difficulty:When players open a Resplendent Chest, they will receive a reward based on how many Nephalem Valor stacks they have active at the time Opening a Resplendent Chest will grant one stack of Nephalem Valor [*]Major in-game events will now grant one stack of Nephalem Valor when completed by a level 60 character in Inferno difficulty If completed in a multiplayer game, all eligible characters in the party will receive the buff regardless of whether they parti(pipi)ated in the event or were close to the event's location[*]Experience Shrines can now appear in Inferno difficulty [*]Two new shrines have been added to all difficulty levels: Empowered Shrine – Increased resource regeneration and reduced cooldowns Fleeting Shrine – Increased movement speed and pickup radius 1 Cytuj
Ader 383 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 W końcu sensowne zmiany Ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nephalem Valor stacks are now restored whenever a player rejoins the last multiplayer game he/she was disconnected from Dla mnie to jest mistrzostwo. Z moim netem nie będę musiał ciułać NV od nowa po rozłączeniu! Jupi! Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 O, z tym, żeby legendary jakoś się wyznaczał, że wydropił dźwiękiem, czy nawet na mapce (dużo wygodniejsze), to już od dawna o tym myślałem. Sam często sunę przed siebie nie patrząc co zabiłem i pewnie nie raz zgubiłem legendara xd Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Class-specific items will now drop more often taaa, więcej kołczanów ciekawe w którym patchu wyciągną głowę z tyłka i pomyślą o stworzeniu międzyaktowych portali albo trzymaniu nv na postaci do 5 minut po wyjściu z gry, bo teraz nawet jak już mi się zachce odpalić grę to kończę po pierwszym runie, bo nie widzi mi się kolejny raz nabijać nv5 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Konkretne zmiany trzeba przyznać, lepsze potforki lepsze itemy a nie jakie crapy na 52 wypadające z elit. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Ciekawe czy zmiana dot. przedmiotów 58+ na inferno wpłynie na to, że przedmiotów 61-63 będzie więcej, czy np zamiast niebieskiego 57 wypadnie nam złoto itp. Cytuj
Ader 383 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Nie widzę tutaj nic wartego rozkminy. Po prostu itemy poniżej 58 nie będą się pojawiać i wcale nie oznacza to,że częściej 62,63 będą lecieć. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Czyli przedmioty ilvl58 będą (potencjalnie) tak dobre jak 61-63? No to git! Nie doczytałem tego ;-) Cytuj
Ader 383 Opublikowano 21 września 2012 Opublikowano 21 września 2012 Item 58 lvl nie będzie równie dobry jak lvl 63 przynajmniej jeśli chodzi o bronie.Przedmiot 58 lvl nie będzie mógł mieć 1000 dpsu.Jedynie affixy będą mogły się wylosować wysokie. I nie wiem gdzie się mylę Grigori,skoro wyraźnie napisane jest,że itemy poniżej 58 lvlu na inferno po prostu nie będą wypadać. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 (edytowane) Jak wygląda wasz run na a3? widziałem, że masa ludzi robi go od końca czyli serce grzechu najpierw a dopiero później podziemia, czemu tak ? Edytowane 23 września 2012 przez Soul Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 (edytowane) ponoć najlepsze dropy są tam, też sie z tym spotkałem, moze poprostu szybciej sie nabija valory tam. Edytowane 23 września 2012 przez Orzeszek87 Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 100 paragona już ktoś nabił??? Jak?! Przecież to miało być tam kilka tysięcy chyba godzin grania, czy coś źle piszę? Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 http://www.diablofans.com/news/1340-world-first-paragon-level-100/ 2 tygodnie temu już nabił. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 Mogłoby mnie dołączyć do gry z tym kolesiem kiedyś. Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 23 września 2012 Opublikowano 23 września 2012 (edytowane) Co w tym dziwnego? Jeśli kilka osób gra 24 h na dobę jedną postacią, farmiąc najbardziej opłacalne miejsce w grze, to nie ma się co dziwić. W D2 ludzie też wbijali 99 lvl w niesamowitym tempie. BTW Właśnie padł mój DH na hardcore, level 56, Belial na Hellu. Głupio wbiegłem pod ramię bossa i nie zauważyłem zielonej plamy -,- Edytowane 23 września 2012 przez piecia997 Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 Parę odpowiedzi dot. 1.0.5: The current difficulty in 1.0.4 is roughly equivalent to Monster Power 2 or Monster Power 3 in 1.0.5. (Monster Power 0 is just the setting the game will default to when you first log in.) Is Monster Power 0 = "No Monster Power" in the choose quest options? Correct! And if so, are the monster levels 61/62/63 for A1/2/3? Or even on 0 are they 63/63/63? Thanks. Monster Power is considered "on" once you bump it up to Monster Power 1, at which point all monsters in Inferno become level 63. "No Monster Power" means that the system is technically "off," so monster levels will remain the same and you won't get any of the scaling XP/GF/MF boosts. Must be bugged then, because MP1 the bosses tear through my char where normally it was only the rarest of the rare that could do that with my MF set. Are you a) playing on your witch doctor and B) using a very similar build to what's in your profile? This is just for context so I can pass on the information (though you might also want to report this in the PTR Bug Report forum) I haven't logged on yet to see but does the increase to monster power increase chances for higher end ilvl's drops in Act 1 or 2?. So, the moment you go into Inferno with any kind of Monster Power (e.g. Monster Power 1 and above), all monsters become level 63, and they can now all drop iLevel 63 items the same way that Act III and Act IV Inferno currently do. However, bumping up Monster Power beyond 1 will not further increase your chance of getting iLevel 63 items. Cytuj
__bercik07 202 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 dla osob grajacych na lapkach z wolnymi dyskami. Przekopiuje swoj post z innego forum bo nie chce mi sie pisac ponownie Po zakupie nowego lapa (niestety ze slabym dyskiem 5600rpm) mocno irytowaly mnie mocne dropy na samym poczatku gry i czasami w trakcie. Postanowilem, ze w niedalekiej przyszlosci zainwestuje w ssd (ktos wrzucil porownanie ssd vs 7200 i byla mega roznica). Trafilem przez przypadek na pewien sposob ominiecia tego problemu. http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/4209935056?page=1 dokladnie to przekopiowanie plikow MPQ do pena (koniecznie PEN a nie HDD na usb - chodzi o czas dostepu). Roznica jest mega, w koncu mam plynna gre praktycznie on samego poczatku Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.