Ader 383 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Spoko,sprawa załatwiona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Mam pytanko bo tak czytam o tym paczu nowym, w ogóle dawno nie grałem i troche nie wiem co sie dzieje. Jak to jest z tym MP Z tego co czytam, to jeśli damy np. MP1 to drop na itemy we wszystkich aktach będzie taki sam. Czyli co, teraz najlepiej dać po prostu jak największy mp jaki damy radę i farmić 1 akt? Skoro drop taki sam jak w akcie 3 to po co tam się męczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza
Ader 383 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dokładnie tak,wybierz optymalne mp i farm jaki akt Ci najbardziej odpowiada.Ja gram na act1 lub 3,na jedynce zahaczam też pony level,bo często mi tam legendy lecą.Generalnie sporo ich leci na akcie 1. Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 a siła potworów jeśli damy np mp4 jest taka sama w akcie 1 i 3, czy akt 3 ma dalej mocniejsze mobki? Bo nie wiem jak może być wygodniej w akcie 3 skoro po prostu w akcie 1 jest prościej, a drop taki sam : p Cytuj Odnośnik do komentarza
Niewidoczny 334 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Dobra dawno nie grałem w D3, wiec nie bardzo wiem co sie dzieje Co to jest MP? - to juz wiem Gdzie to zmienic? Edytowane 27 Października 2012 przez Niewidoczny Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 609 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 http://eu.battle.net/d3/pl/blog/6187857/Si%C5%82a_potwor%C3%B3w_wi%C4%99ksza_rze%C5%BA_wi%C4%99ksza_chwa%C5%82a_-11_10_2012 Cytuj Odnośnik do komentarza
piecia997 39 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dobra dawno nie grałem w D3, wiec nie bardzo wiem co sie dzieje Co to jest MP? - to juz wiem Gdzie to zmienic? Wejdź w options -> gameplay -> enable monster power selection Cytuj Odnośnik do komentarza
rinzen 966 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 a siła potworów jeśli damy np mp4 jest taka sama w akcie 1 i 3, czy akt 3 ma dalej mocniejsze mobki? Bo nie wiem jak może być wygodniej w akcie 3 skoro po prostu w akcie 1 jest prościej, a drop taki sam : p MP dodaje procentowo hp i dmg potworów więc jeśli mob z a3 jest silniejszy niż ten z a1 to nawet takie mp1 nie wyrówna im poziomów tylko doda wspomniane procenty.W pewnym momencie, jak dojdziesz do danej ilości dps i bezproblemowo będziesz czyścił a3 to zwyczajnie nie opłaca się wracać do a1, bo tam występuje mniejsze zagęszczenie potworów. Sam gram wizem CM/archon i muszę ciągle mieć fale przeciwników aby odświeżać archona. Przy np. 150k dps nie ma znaczenia czy walczysz z grubasami z a1 czy pieskami z a3, bo każdy pada po dotknięciu promieniem. W a1 run trwa ok 40 minut i obejmuje festering woods (4 elity). krypty (~5 elit), klasztor (~2 elity) i od lvl2 aż po butchera (~7 elit); run w a3 trwa ok 25 minut i obejmuje Korsik (~2 elity), Rakkis (2 elity + event), Stonefort (2 elity + keywarden po drodze), koszary 2+3 (~5elit i olbrzymia ilość bonusów do xp w postaci killstreaków po 30 i massive blow podbijana już zdobytym nv5), TotD (~2 elity), droga do Azmo (1-2 elity), Azmodan. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ Dziwne, bo wszędzie ludzie piszą i mówią, że w momencie aktywacji Monster Power moby we WSZYSTKICH aktach są skalowane do lvl 63 i dopiero WTEDY następuje dodawanie % HP i DMG. Robiąz A1 bez problemu poradzisz sobie w A4. Jedyna różnica to typ mobów i ich defaultowe skille jak granaty Inquisitorów z A4, shield Tremorów i golemów z A3, etc... Poza tym, kolejny proof: loot jest "determinowany" przez level moba. A żeby każdy akt był viable tak samo to w każdym akcie leci dokładnie to samo.... aka każdy mob ma lvl 63. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kymel 786 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Coś się chyba Blizzardowi "zepsuło" pomiędzy północą a pierwszą nad ranem. Legendarne i setowe itemy leciały jak głupie i to niezależnie od mp. Ja sam w ciągu godziny wyłapałem 4, inny gość 6 a jeszcze innemu poleciał setowe napierśnik dla barba z 3 slotami, ponad 200 str, 100 wit i all res na poziomie 75. Ciekawe kiedy jeszcze taką niespodziankę zrobią Cytuj Odnośnik do komentarza
killdante 5 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 moze to tylko moje odczucie, ale wydaje mi sie ze przy tym samym MP klucze wypadaja nie tak czesto jak to mialo miejsce na początku ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Vril_Dox 152 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) Znowu coś sie porobiło z D3. Podczas logowania zatrzymuje się na pobieraniu listy postaci i stoi w nieskończoność. Ponowne wpisanie hasła nic nie daje. Ech... płać cięzką kasę i daj sie dymać.. te dzisiejsze standardy. Edytowane 10 Listopada 2012 przez Vril_Dox Cytuj Odnośnik do komentarza
Ader 383 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Czy ktoś ogarnięty może powiedzieć czy warto farmić exp na wyższych poziomach mp?Spokojnie przelatuję po mp3,ale ale taki alkaizer run zajmuje mi koło 50 minut.Czy dodatkowy % do exp z mp jest tego wart?Czy raczej grac na mp1 lub 0?Dosatje się więcej expa za moby na większych mp? Mój profil: http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Ader-2359/hero/20274 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Możesz sobie odpalić mp10 na koszmarze i lecieć, ponoć daje to radę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 A czemu na koszmarze? Ja leciałem mp10 na piekle i też wymiatałem, ale wsumie zrobiłem jednego run'a bez dogłębnego sprawdzania - a jakoś potwierdzone to jest że działa? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Znaczy piekło miało być, tylko dropu brak, choć ponoć teraz każdy biega na MP 1 na inferno drop jest i lecisz jak burza. A ten MF niech sobie w d wsadzą. Edytowane 13 Listopada 2012 przez Soul Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Zna ktoś jakieś wartości co do dropa? Jaka jest szansa na legendara itd. Gdzieś wyczytałem, że przy 300mf jest 0,0144 szansa na legendara. Trochę męczy ta gra, bo mi serio już nic nie dropi od jakiegoś czasu, a jak grałem jakoś z miesiac temu to naprawde było ok I najgorsze jest jeszcze to, ze nawet jesli ten legendar dropnie to przewaznie to bedzie crap... O rare przedmiotach nawet nie mówie, bo tego juz sprawdzilem na pewno z kilka tysięcy i nic ciekawego praktycznie nie było, moze kilka razy przedmiot za 1mln Jak dla mnie to jest przesada i nie czuje zadnej motywacji zeby sie z ta gra męczyć Zarobic inaczej niz wydropic cos mega sie nie da, ulepszyc postaci z samej gry się nie da. W tej grze sie stoi w miejscu z rowojem oprócz tego expa, który jednak mało co daje A każdy run i tak konczy sie z niczym... Cytuj Odnośnik do komentarza
Kymel 786 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Bo to Diablo 3 i tu jest "random". A tak naprawdę chodzi o RNG. Polecam poszukać odpowiednich tematów na amerykańskim battlenecie. Mi np. dropiło syf przez prawie 2 tygodnie a wczoraj miałem 7 legendarnych itemów w tym karwasze Lacunii warte 50kk, hełm i pas Iny oraz Plugawą osłonę ze 198 dexa Teraz pewnie znowu 2 tygodnie będę biegał za crapami. Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Siedziałem, myślałem i ogarnąłem największy problem tej gry Największym problemem tej gry jest niestety Dom Aukcyjny... Ludzie przed premierą się obawiali tej nowości, ja wtedy za bardzo jeszcze w to nie wnikałem i nie wiedziałem czego tu się bać, ale teraz to dostrzegam. Blizzard stał się "niewolnikiem" ah (napisałem to w cudzysłowie, bo blizzowi to na rękę, tak naprawdę to my jesteśmy niewolnikami). Jeśli blizz chce, żeby grało się nam przyjemniej, to musimy mieć jakieś nagrody za naszą grę, musimy czuć, że się rozwijamy. Aktualnie po każdym runie, praktycznie nic się w postaci nie zmienia, stoimy w miejscu na pewnym poziomie i tylko biegamy bezsensownie trzepiąc ciągle te same potworki. Jeśli podniosą drop rate, czyli to czego raczej większość graczy by chciała, to będzie fajnie, ale tylko na początku. Szybko itemy staną się na pewnym poziomie normalne i ah dostosuje się do skoku itemów, i znowu będziemy ssali na tle całej reszty, podniesie sie tylko po prostu nasz dps. Jeśli nie byłoby ah, to blizzard mógłby zrobić w końcu ten drop rate normalny. Nasze itemy nie byłyby zależne od ah, tylko od naszej prywatnej gry. Aktualnie jesteśmy częścią całej społeczności diablo i nie da się praktycznie na jej tle wybić. Bez ah by to nie było aż takie wspólne wszystko. Nie jestem jakimś polonistą czy coś, nie potrafię za bardzo napisać tego co chcę dokładnie, ale jestem podirytowany po przemyśleniu systemu diablo 3 i chciałem to napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza
rinzen 966 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Gdyby nie było AH to ciągle by istniała "szara strefa" gdzie ludzie by się wymieniali za fg (d2jsp) albo człowiek by musiał tracić czas na tworzenie gry O soj N hr i czekać w grze aż ktoś wejdzie i zacznie wciskać O ber. AH to dobra rzecz i nie tutaj trzeba upatrywać tego co niszzy rozgrywkę. Diablo to książkowy przykład rinse repeat i jedyną rzeczą, która przy takiej grze trzyma są itemy i to właśnie itemy nie zaskoczyły. Zółte stały się śmieciowe i obecnie tylko trifecta mają jakąś wartość a legendarne w większości to śmieci, które nadają się do tego aby potrollować znajomych i np. wyrzucić im po walce z bossem trzy unid i czekać na reakcję. Obecnie 90% legend to szrot nadający się tylko na siarkę i to właśnie to jest problemem. Nie znajdziesz graczy biegających z Reaverem, bo każdy ma Skorna; nie znajdziesz wiza/wd w Tal Rashy, bo każdy korzysta z Zunimassy; nie znajdziesz barba w Tyraelu, bo każdy nosi IK (a Tyrael dodatkowo wygląda jakby barb urwał się z konceru Village People) i tak można wymieniać. Owszem, dodali w ostatnich łatach kilka usprawnień jak przywołanie demona z Maximusa (swoją drogą nietrafione, bo wd z takim dodatkiem to już jeden wielki pieprznik na ekranie a na dodatek demon ma taki sam łańcuch jak moby z fire chainem) czy wybuch Severem ale to jest właśnie te 10% podczas gdy reszta jak była bezużyteczna tak dalej jest. Do tego dochodzi karanie za brak różnorodności - obecnie każdy kto chce efektywnie farmić musi mieć wysoki dps ORAZ life steal. Barb jak to barb (ulubieniec Blizzarda) ma wszystkiego pod dostatkiem i zrobienie sobie 8% ls nie stanowi problemu ale co z resztą? Wiz ma 1.5% jak poświęci jeden skill na blood magic a reszta może sobie pogwizdać. Owszem, można kupić 2h z odpowiendnio wysokim ls ale kto w tym momencie odda mi moje +100 main i cc 8%, które tracę z racji wywalenia źródła i nie mam możliwości odzyskania, bo Skorn nie ma możliwości wylosowania + do main ORAZ ls a 340 do main to wcale nie tak dużo jak się weźmie pod uwagę to co może dać źródło. Swoją drogą ciekawe kiedy poprawią największą bolączkę - odbicie obrażeń. Barb i mnich może się w tym momencie zaśmiać i pomyśleć "ale noob, nie wie co zrobić aby przeżyć". Otóż wiem co zrobić aby przeżyć - nie dać się trafić a to uzyskuję poprzez wyśrubowanie dps do górnych granic (200dps w moim przypadku). Owszem, mogę odpalić diamentową skórę i w ten sposób ubić elity tylko rodzi się pewien problem - w formie archona zadaję ok 700dps więc przy mobach z odbiciem niekiedy nawet nie jestem w stanie zareagować (zwłaszcza jak jest to horda i ustawi się kilka mobów jeden za drugim). Już nawet niech go nie redukują ale niech zrobią tak, że odbicie jednocześnie ma jeden mob i na dodatek widać który (coś jak shielding tyle, że z czerwoną grafiką) albo niech odbicie dochodzi do 1hp i przestaje działać. Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 No właśnie problem jest tym, że w te grę grasz i nic z tego nie masz Zbyt dużo trzeba w tę grę włożyć zaangażowania, żeby coś z tego mieć Zaangażowanie nie równa się funowi :< Nie wiem, ja za bardzo nie widzę ratunku dla tej gry, nie mam pojęcia co mógłby jeszcze blizz zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza
rinzen 966 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Tak jak napisałem - dodać przynajmniej drugie tyle unikatów, polepszyć obecne aby większość nie szła na siarkę, zwiększyć ilość setów (ile obecnie jest używanych? 4?) i zmienić system RNG na pseudolosowy tak aby każdy miał gwarantowany drop chociażby raz na 2h. ale tak z drugiej strony - zerknąłem na Twój profil i wiem dlaczego narzekasz na niski drop. Masz za mało dps aby efektownie farmić (tj. zabijać trash moby jednym uderzeniem). Efektywne farmienie to bieg przed siebie bez zatrzymywania się, zbieranie tylko 63ilvl i unikatów i ustalenie ścieżki tak aby już na starcie mieć nv5 (najlepiej robić alkaizera). Run zajmuje ok 15 minut i gwarantuję Ci, że po godzinie takiej gry będziesz miał cały stash w 63ilvl i do tego 2-3 unikaty. Oczywiście niekiedy, z racji RNG, jest posucha przez godzinę ale innym razem potrafią wypaść 2-3 uni w jednej grze (ostatnio dwa uni wypadły z dwóch kolejnych elit a setowy z jakiegoś trash moba). Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ale ciągle w głowie jest ta myśl, że mi nie dropi od dawien dawna, a to jeszcze nic, bo co z tego, że w końcu dropnie ten legendar, skoro najprawdopodobniej on będzie nic nie warty? A nawet jeśli będzie coś warty powiedzmy te 10kk, to się ubiorę może conajwyzej o jakąs jedna malo wartą rzecz więcej. Nie, jak dla mnie to diablo jest za bardzo wymagające, żeby czerpać z tego szczerą przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza
__bercik07 202 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) mysle, ze bede tutaj dobrym przykladem by jednak nie tracic nadziei. Przez ponad 100h gry nie padla mi zadna legenda/set wart wiecej niz 15kk (dokladnie padl taki jeden)i tylko denerwowalem sie jak greah wrzucal linkacze do wydropionych legend . U mnie lecialo troche crapu po 200k-3kk i tak gralem stopniowo ulepszajac postac. Pewnego dnia wybralem sie ze znajomym na klucz, mp4, zbieralismy nefale. Mielismy juz 1 i nagle ze zwyklego mobka padly ogniołazy - mysle sobie pewnie znowu jakies crapki - po identyfikacji sprzedalem za 250kk (220 sily,90 wit,80@,40 fire). To jest wlasnie w tej grze najpiekniejsze, lecisz na elity zbierac nefale a tu zwykly mobek praktycznie na poczatku gry ustawia Ci cala postac (ubralem szamana od stop po glowe). Rob jak mowil greah, ustaw sobie mp0/1, wlacz akt 3 i staraj sie przebiec przez wszystko jak najszybciej. Jak nie dajesz rady (szybko) graj publika. Edytowane 19 Listopada 2012 przez __bercik07 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dokładnie, leci się MP1 na szybkości mi ostatnio z trash mobów poleciało odbicie natali i triumf nieśmiertelnego króla i to całkiem całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.