Skocz do zawartości

Diablo III - something is coming!


Sephi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wątpliwe konsole raczej dostaną zwykłego ROS'a, chociaż po żyjemy zobaczymy. 

Gość Orzeszek
Opublikowano

pograłem troche w tired rifts, imo mega bedzie jak sie ma  zgrana druzyne, wizz i szamany są nadal op. nie ma czegos takiego jak poziom trudnosci, samemu sie juz tego nie ustala tylko gra narzuca lvle trudnosci.

gralem na 1 lvl-> no big deal  8-> no big deal 14-> raz zmarłem z racji brawury 16-> samemu wymiękłem za kazdym razem z straznika wypadala legenda.

Opublikowano (edytowane)

PTR będzie trwał miesiąc.

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Mam nadzieje,ze w ciągu miesiąca będę miał już gips i szwy zdjęte,bo już teraz bym chętnie pograł,tym bardziej,ze jestem na L4,a prawa ręka wyłączona z użytku :/ Jedyne co mogę to oglądać ptr na twitchu :P

Opublikowano

PTR to publiczny serwer testowy,może na nim grać każdy,zawsze tak testują błędy w diablo przed większymi patchami.Wszystkie przedmioty na nim zdobyte oczywiście nie przechodzą do live później.

Możesz pograć na nim w każdej chwili :)

tu info jak wejść

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/14569137/aktualizacja-210-ju%C5%BC-dost%C4%99pna-na-pst-26-06-2014

Opublikowano

Z góry przepraszam za noobowskie pytania - JAK BYŁO TO SORRY.

 

No więc wbiłem 70l v monkiem po 1,5 roku przerwie (gdzie też prawie nic nie grałem, tylko dobiłem do 60). Obw. wiele się zmieniło i nie za bardzo wiem co ze sobą zrobić. 

 

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KhadgarPL-1261/hero/30832566

 

Oto moja heroina, gear w większości chu.jowy. Szybkie pytanie - gdzie farmić trochę lepszy gear tak żeby móc wejść na wyższe poziomy trudności (na razie jestem w stanie robić bounties na expercie)? Widziałem ten filmik co orzeszek wrzucał, rozumiem że najbardziej opłaca się robić farm runy na normalu? 

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

uciułać tez możesz materiały do craftu, spokojnie u kowala mozna sobie zrobic sprzet i ew u wieszczki pozmieniac staty tak by śmigac na t1, ew graj w riftach na t1 z randomami :P tylko nie padaj za czesto

 

ader naprawiaj łape szybciej, monka musze ubrać do 2.1 :P

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

No dziś jadę na zmianę opatrunku,to się dowiem kiedy będę miał gips zdjęty,szwy mam do 9 lipca.Generalnie to trochę fajnie,bo urlop cały mam wykorzystany,a teraz będę miał ze 3 miesiące zwolnienia płatnego 100%.Szkoda tylko palca :sweat: Częściowa amputacja opuszka III palca prawej ręki ze złamaniem :teehee: Zszyty jest i ładnie się goi,więc będzie żył :banana:

Edytowane przez Ader
Gość Orzeszek
Opublikowano

No dziś jadę na zmianę opatrunku,to się dowiem kiedy będę miał gips zdjęty,szwy mam do 9 lipca.Generalnie to trochę fajnie,bo urlop cały mam wykorzystany,a teraz będę miał ze 3 miesiące zwolnienia płatnego 100%.Szkoda tylko palca :sweat: Częściowa amputacja opuszka III palca prawej ręki ze złamaniem :teehee: Zszyty jest i ładnie się goi,więc będzie żył :banana:

WHAT?

co ty żeś zrobił?

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

ja dziisaj juz 19 legend znalazłem :D

edit 25

 

edit 2: 27 LEGEND W CIĄGU DNIA :D

 

edit 43 legendy przez cały dzień farmy. nie wiem co sie dzieje

Edytowane przez Orzeszek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gruby patch na PTR i kolejny buffy dla Monk!!!!

 

http://www.diablofans.com/

 

 

 

Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums) PTR-ONLY CHANGES
  • Greater Rifts
    • The Greater Rift difficulty curve has been adjusted
  • Items
    • Depth Diggers
      • The damage bonus provided by this item's Legendary Power no longer includes Witch Doctor and Wizard Signature Spells
    • Madstone
      • The Exploding Palm applied by this item will now use the Skill Rune you're currently using
      • Fulminating Onslaught will now only apply Exploding Palm to the primary target of each strike
    • Ramaladni's Gift
      • Bug Fixes
        • Players will now properly be prompted with a confirmation dialog before using Ramalandi's Gift
  • User Interface
    • Greater Rifts now have a unique icon that displays when a Greater Rift is open or when a player is inside a Greater Rift
    • Greater Rift completion times should now always be broadcast to your chat window
    • Bug Fixes
      • Fixed an issue that caused the Greater Rift countdown timer to continue to display after the rift guardian was killed
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue that prevented players from changing the difficulty of a game after a Greater Rift had been completed
    • Fixed an issue that was causing monsters in Greater Rifts to grant more Experience than intended
    • Player pets no longer improperly gain bonuses based on the difficulty of a Greater Rift
    • Fixed an issue preventing players from upgrading Legendary gems located in their Stash
GENERALHealing Changes
  • Life on Hit is no longer affected by proc coefficients and will now only be triggered once per attack, as long as that attack dealt damage
    • Channeled attacks will provide an amount of healing over any given period of time that is equivalent to a non-channeled attack
CLASSESBarbarian
  • Bash
    • Skill Rune - Clobber
      • Has been removed
      • New skill rune added: Frostbite
        • Each hit freezes the enemy for 1.5 seconds, enemies can only be frozen once every 5 seconds
        • Deals Cold damage
    • Skill Rune - Onslaught
      • Has been redesigned
        • The enemy hit has a 10% increased chance to be Critically Hit for 3 seconds
        • Damage type changed from Physical to Lightning
  • Cleave
    • Damage area has been increased from 120 to 180 degrees to more closely match the visual
    • Skill Rune - Broad Sweep
      • Now hits all enemies around you
  • Furious Charge
    • Weapon damage increased from 360% to 540%
    • Furious Charge should now more reliably move around obstacles and corners
    • Maximum charge distance increased from 35 to 60 yards
    • Radius of final damage cone increased from 15 to 20 yards
    • The travel speed has been significantly increased
    • The ending animation time has been significantly reduced and will now scale down with your attack speed
    • No longer alternates between using main hand and off-hand weapons
    • Skill Rune - Bull Rush
      • Has been renamed "Cold Rush"
  • Whirlwind
    • Weapon damage increased from 275% to 340%
    • Significantly increased proc coefficient
    • Skill Rune - Dust Devils
      • Tornado weapon damage increased from 80% to 120%
      • Tornadoes now travel approximately the same direction you are traveling
      • Increased duration and movement speed of the tornadoes
    • Skill Rune - Hurricane
      • Doubled the frequency at which enemies are pulled in
    • Skill Rune - Volcanic Eruption
      • Weapon damage increased from 325% to 400%
Demon Hunter
  • Fan of Knives
    • Weapon damage increased from 450% to 620%
    • Skill Rune - Assassin's Knives
      • Weapon damage increased from 450% to 620%
      • Removed cast delay on the long-range knives
      • Long-range knives now seek out targets within a larger radius
    • Skill Rune - Bladed Armor
      • Damage type changed from Physical to Cold
    • Skill Rune - Fan of Daggers
      • Stun duration increased from 2.5 to 3 seconds
      • Damage type changed from Lightning to Fire
      • Removed Knockback
    • Skill Rune - Knives Expert
      • Damage type changed from Physical to Fire
    • Skill Rune - Pinpoint Accuracy
      • Weapon damage increased from 1200% to 1600%
      • Damage type changed from Physical to Lightning
  • Multishot
    • Skill Rune - Burst Fire
      • Initial explosion radius increased from 12 to 15 yards
      • Damage type changed from Poison to Cold
  • Sentry
    • Skill Rune - Aid Station
      • Has been removed
      • New skill rune added: Polar Station
        • Chills all enemies within 16 yards, reducing their movement speed by 60%
        • Deals Cold damage
    Strafe
    • Weapon damage increased from 400% to 575% 675%
    • Skill Rune - Demolition
      • Weapon damage increased from 340% to 400% 460%
    • Skill Rune - Drifting Shadow
      • Damage type changed from Physical to Lightning
    • Skill Rune - Emberstrafe
      • Weapon damage increased from 80% to 185% 220% over 2 seconds
    • Skill Rune - Rocket Storm
      • Weapon damage increased from 90% to 110% 130%
      • Damage type changed from Fire to Cold
Monk
  • Dashing Strike
    • Skill Rune - Barrage
      • Weapon damage increased from 489% to 750% over 2 seconds
    • Skill Rune - Flying Side Kick
      • Has been removed
      • New skill rune added: Radiance
        • Gain 15% increased Attack Speed for 3 seconds after using Dashing Strike
        • Deals Fire damage
    • Skill Rune - Quicksilver
      • Damage type changed from Physical to Lightning
    • Skill Rune - Way of the Falling Star
      • Damage type changed from Physical to Holy
  • Exploding Palm
    • Weapon damage increased from 1179% to 1685% 1200% over 9 seconds
    • Explosion damage has been changed from a percentage of the enemy's maximum Life to % Weapon Damage
    • Now deals 2770% weapon damage as Physical if an enemy dies while bleeding
    • Skill Rune - Creeping Demise
      • Has been removed
      • New skill rune added: Shocking Grasp
        • Exploding Palm now arcs to another target up to 15 yards away
    • Skill Rune - Essence Burn
      • Weapon damage increased from 1623% to 2620% 1875% over 9 seconds
      • Weapon damage of the explosion DoT effect increased from 258% to 640% 3260%over 3 seconds
      • This effect can no longer happen multiple times
    • Skill Rune - Impending Doom
      • Weapon damage increased from 2149% to 3265% over 12 seconds
      • Has been redesigned
        • Explosion now deals 6305% weapon damage
        • Now only deals damage if the target is killed
    • Skill Rune - Strong Spirit
      • Damage type changed from Physical to Holy
  • Mystic Ally
    • Skill Rune - Earth Ally
      • Boulder weapon damage increased from 333% to 380%
    • Skill Rune - Fire Ally
      • Explosion weapon damage increased from 149% to 290%
    • Skill Rune - Water Ally
      • Wave attack weapon damage increased from 190% to 625%
      • Wave attack now Freezes enemies hit for 3 seconds
  • Seven-Sided Strike
    • Skill Rune - Several-Sided Strike
    • Has been removed
    • New skill rune added: Incinerate
      • Seven-Sided Strike causes enemies to burn for 630% weapon damage as Fire over 3 seconds
    • Tempest Rush
      • Weapon damage increased from 240% to 260% 390%
      • Initial resource cost removed
      • Channeling resource cost increased to 30 Spirit (up from 10)
      • Skill Rune - Flurry
        • Has been redesigned
          • Now creates an icy blast that deals 135% weapon damage as cold to all enemies within 15 yards when you stop channeling
          • While channeling you periodically build stacks that increase the damage of the blast
          • Each stack increases the weapon damage of the blast by 135% up to a maximum of 100 stacks
      • Skill Rune - Northern Breeze
        • Weapon damage increased from 285% to 310% 500%
        • Reduces the channeling cost to 25 Spirit
    • Resolve
      • Duration increased to 4 seconds
      • Added a spell effect for enemies that are affected by the debuff
    • Seize the Initiative
      • Has been redesigned
        • Damage dealt to enemies above 80% Life will now increase your Attack Speed by 15% for 4 seconds
Witch Doctor
  • Acid Cloud
    • Skill Rune - Corpse Bomb
      • Damage type changed from Posion to Fire
    • Skill Rune - Slow Burn
      • Damage type changed from Poison to Cold
  • Locust Swarm
    • You will now move into range before casting if you are targeting an enemy that is out of range
  • Poison Dart
    • Skill Rune - Numbing Dart
      • Damage type changed from Poison to Cold
    • Skill Rune - Spined Dart
      • Damage type changed from Poison to Physical
Wizard
  • Arcane Orb
    • Weapon damage increased from 381% to 435%
    • Skill Rune - Arcane Orbit
      • Explosion weapon damage increased from 236% to 265%
    • Skill Rune - Obliteration
      • Weapon damage increased from 509% to 700%
  • Arcane Torrent
    • Now initially deals 370% weapon damage and increases by 105% weapon damage every second up to a maximum of 895%
    • Skill Rune - Death Blossom
      • Now initially deals 1215% weapon damage and increases by 370% weapon damage every second up to a maximum of 3065%
  • Disintegrate
    • Now initially deals 360% weapon damage and increases by 100% weapon damage every second up to a maximum of 860%
    • Skill Rune - Entropy
      • Now initially deals 465% weapon damage and increases by 145% weapon damage every second up to a maximum of 1190%
  • Explosive Blast
    • Weapon damage increased from 616% to 945%
    • Skill Rune - Chain Reaction
      • Weapon damage increased from 320% to 520%
    • Skill Rune - Obliterate
      • Weapon damage increased from 760% to 990%
    • Skill Rune - Time Bomb
      • Weapon damage increased from 1039% to 1655%
    • Skill Rune - Unleashed
      • Weapon damage increased from 970% to 1485%
  • Ice Armor
    • Skill Rune - Frozen Storm
      • Weapon damage increased from 28% to 80%
  • Magic Missile
    • Skill Rune - Conflagrate
    • Has been redesigned
      • Magic Missile pierces through enemies and causes them to burn for 130% weapon damage over 3 seconds
      • Burn damage stacks up to 3 times and any Fire damage you deal to burning enemies refreshes all stacks to their maximum duration
  • Meteor
    • Impact weapon damage increased from 501% to 610%
    • Molten fire weapon damage increased from 167% to 190% 195% over 3 seconds
  • Ray of Frost
    • Now initially deals 380% weapon damage and increases by 115% weapon damage every second up to a maximum of 955%
    • Skill Rune - Sleet Storm
      • Now initially deals 285% weapon damage and increases by 90% weapon damage every second up to a maximum of 735%
  • Storm Armor
    • Weapon damage increased from 147% to 175%
    • Skill Rune - Shocking Aspect
      • Electrocute weapon damage increased from 51% to 425%
    • Skill Rune - Thunder Storm
      • Weapon damage increased from 194% to 315%

ITEMSClass-Specific Items
  • Barbarian
    • Added a +% Furious Charge item affix
      • Can now roll on 2H Mighty Weapons, Chest Armor, and Shoulders
    • Added a +% Call of the Ancients item affix
      • Can now roll on 2H Mighty Weapons, Chest Armor, and Shoulders
    • Might of the Earth
      • Earthquakes caused by the Might of the Earth set will once again generate Fury through the Earthen Might Passive Skill
    • The Legacy of Raekor
      • (5) Set Bonus
        • The damage type dealt by Furious Charge will now be based on the element of the Skill Rune you're currently using
  • Crusader
    • Fate of the Fell
      • Extra Fires of Heaven hits will now be able to generate procs
    • Jekangbord
      • Extra Blessed Shield hits will now be able to generate procs
  • Demon Hunter
    • Wojahnni Assaulter
      • New Crossbow
      • Rapid Fire deals 40-50% more damage per second, stacks up to 4 times
  • Monk

  • Wizard
    • Firebird's Finery
      • (6) Set Bonus
        • Weapon damage increased from 300% to 2000% over 5 seconds
        • Has been redesigned
          • Dealing Fire damage causes the enemy to take the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to 3000% weapon damage as Fire per second
          • After reaching 3000% damage per second, the enemy will burn until they die
    • Mirrorball
      • Extra Magic Missile hits will now be able to generate procs
  • Bug Fixes
    • Legendary items that directly deal damage should now all properly benefit from the appropriate +% Elemental Damage item affix, including:
      • Blackfeather - +%Physical Damage
      • Bul-Kathos's Oath (2) Set Bonus - +%Physical Damage
      • Cinder Switch - +%Fire Damage
      • Death's Bargain - +%Physical Damage
      • Death Watch Mantle - +%Physical Damage
      • Fulminator - +%Lightning Damage
      • Odyn Son - +%Lightning Damage
      • Maximus - +%Fire Damage
      • Moonlight Ward - +%Arcane Damage
      • Schaefer's Hammer - +%Lightning Damage
      • Scourge - +%Fire Damage
      • Shenlong's Spirit (2) Set Bonus - +%Fire Damage
      • Stalgard's Decimator - +%Physical Damage
      • Storm Crow - +%Fire Damage
      • Thunderfury - +%Lightning Damage
    • Fixed an issue that caused Nemesis Bracers to only spawn Fallen Champions when used inside Nephalem Rifts
    • Fixed an issue that prevented players from purchasing class-specific Legendary items for other classes from Kadala
ADVENTURE MODE
  • Bug Fixes
    • Rift Keystone Fragments should no longer be improperly consumed from your Stash if you have more than one stack in your inventory
USER INTERFACE
  • A new option has been added to display an icon that indicates an item's rarity
  • A new minimap icon has been added for Set items
  • A new matchmaking tag has been added for Greater Rifts
BUG FIXES
  • Fixed an issue that allowed other players to join your game when your status was set to busy
Opublikowano

Długo się opierałem przed D3 ale już nie mogę wytrzymać i zdecydowałem się na zakup.

 

I teraz mam największy problem - brać na PS3 Utlimate Evil Edition na premierę, czy możę wersję na PC?

 

Ogólnie mam jakiegoś dwuletniego lapka z i5 i jakąś tam grafiką oraz stacjonarkę, która to uciągnie ale jednak jestem zwolennikiem grania na konsoli. Boje się jednak, że wersja konsolowa nie będzie tak patchowana jak na PC i będzie mi brakowało klawiatury.

 

Czy może się ktoś wypowiedzieć kto gra na konsoli:

- jak wygląda środowisko graczy? Czy jest z kim grać?

- jak się gra bez klawiatury, czy wystarczy head set?

- czy gra na PS3 odbiega na wersji na PC?

 

Za PS3 przemawia cena - na ultimie D3+RoS za jakieś 130zł, za to na PC D3 + RoS to jakieś 180zł.

 

Mam mega dylemat bo jednak wole wygodne granie na kanapie. Pod PS3 mam podłączone kino domowe i wielki telewizor natomiast na lapku tylko słuchawki +15" ekran. Nie wiem jak z grafiką, ale z tego co pamiętam demo wyglądało przyzwoicie.

Opublikowano

Pisałem to już kilka razy, wersja konsolowa jest pod każdym względem gorsza od PC-towej, szczególnie ta na PS3/X360. Jest trochę bardziej arcade'owa, a przynajmniej tak się czuje ze względu na sterowanie, ale przez to też czuje się ją jak jakiś zubożony port, a nie pełnoprawny odpowiednik. Graczy jest mniej, patchy jest mniej, możliwości jest mniej (przynajmniej na razie), wsparcie jest mniejsze, informacji jest mniej, wszystkiego jest mniej i wszystko jest gorsze. Nie, nie, nie. Jeśli chcesz poważnie grać to tylko wersja PC. Jeśli chcesz kanapowego coopa i mniej poważnej gry, to możesz rozważyć konsolową. Ale bez battle.net i całej tej społeczności oraz z ograniczeniami jakie wymusza na silniku gry sterowanie padem i moc konsoli to po prostu nie jest to samo.

 

W obie wpakowałem ponad 60h, więc raczej mam porównanie. Nie sugerowałbym się opiniami osób, które wersji PC na oczy nie widziały a na konsoli dotarły do 30lvl za pierwszym przejściem i grę odsprzedali.

  • Plusik 2
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...