Gattz 217 Opublikowano 23 września 2011 Opublikowano 23 września 2011 Mnie osobiście trochę martwi brak klasycznego drzewka i trochę boję się, że te buildy postaci będą lekko naciągane. Niby zapewniają nas, że możliwości będzie multum, ale jakość mi się w to nie chce wierzyć. Pewnie największym czynnikiem będzie gear (ale to raczej oczywista oczywistość) multum mozliwosci bedzie dzieki runom ktore beda niezle manipulowac skillami. tak jak w diablo 2 miales 1 lodowy pocisk w kilku mutacjach az do ice orba tak tutaj bedziesz miec 1 lodowy pocisk przykladowo do ktorego dodatkowe efekty bedziesz dokladal wlasnie runami. buildow bedzie naprawde sporo do wyboru Cytuj
stey 9 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 multum mozliwosci bedzie dzieki runom ktore beda niezle manipulowac skillami. tak jak w diablo 2 miales 1 lodowy pocisk w kilku mutacjach az do ice orba tak tutaj bedziesz miec 1 lodowy pocisk przykladowo do ktorego dodatkowe efekty bedziesz dokladal wlasnie runami. buildow bedzie naprawde sporo do wyboru Czyli mimo wszystko dalej będzie się rozchodziła o Gear, manipulować runami pewnie będzie można do woli. Chodzi mi o to, że w każdej chwili wszystko można zmienić, nie podoba mi się tak pomysł. Ciekawe jak będzie wyglądało farmienie, bo przecież wszyscy chyba pamiętają d2 na battlenecie, handel, mf runy etc. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 http://us.battle.net/d3/en/item/#reset kowal będzie mógł wykuwać całe sety, rary a nawet unikaty głowy nie dam, ale takie rozwiązanie było chyba w aionie, farmiło sie jakies konkretne moby które dropowały konkretne kamienie/runy które kowal nam składał w zbroję. @stey i masz zastosowanie famingu Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Wczoraj przeglądałem te nowe materiały z głównej i wygląda to tak, że na każdym poziomie trudności można uzyskać 4 rodzaje materiałów z niszczenia przedmiotów które tam dropią. Każdy rodzaj materiału pochodzi i odpowiada rodzajom itemów - odpowiednio zwykłe, magiczne, rary i legandarne. Patrząc na to co może wykuć kowal materiały te będą zdecydowanie chodliwe i będzie opłacało się podnosić z ziemi wszystko. Koniec z crapowatymi rarami które zostawia się na ziemi. Poza tym, wszystkie klasy przedmiotów (magiczne, rary, legendarne i setowe) mają randomowe atrybuty w ilości od jeden do kilku, co jest imo bardzo fajnym rozwiązaniem dającym dużą różnorodność nawet wśród tych samych przedmiotów. Co tam jeszcze? Od dawna mnie zastanawiało ile trzeba będzie mieć klejnotów, żeby przerobić je na klejnot wyższej jakości. Otóż po 3 niezależnie od levelu (tak, można zrobić nawet najlepszej jakości) i można to zrobić u jawelera. Jeśli moje zdolności matematyczne mnie nie zawiodły, to żeby zrobić z najgorszych jeden najlepszy, to trzeba by poświęcić na to przeszło 1,5 miliona nadkruszonych kamyków. Lol, też zdecydowanie będzie chodliwy materiał. W tej sytuacji dobrze, że zdecydowali się na ograniczenie do 4 kolorów, a zamiast różnorodności zrobili po prostu więcej klas jakości (14). Kamienie runiczne - tutaj też zastanawia mnie czy będzie można je transmutować dla wyższej klasy. Jeśli już to w kostce i na pewno nie wg formuły jak z klejnotami, bo wówczas przy 7 klasach run byłoby to zdecydowanie prostsze. Na stronie poza 5 kolorami run jest jeszcze runa nazwana "Niezestrojoną", co może sugerować, że to właśnie efekt transmutacji z różnych kolorów. Zgodnie ze spostrzeżenie Gattza sprzed kilku tygodni faktycznie są w D3 potiony. Życia w różnych pojemnościach (10 klas), działające natychmiastowo, czyli inaczej niż w D2. Jest jeszcze potion dający 100% na krytyka przez 30 sekund. Many nie ma. Mam nadzieje że oba rodzaje będą na PvP zablokowane. I jeszcze jedna ciekawostka - Scroll of (Greater/Superior) Reforging - pozwalający transmutować zestaw statystyk i atrybutów przedmiotów na losowy nowy zestaw, za cenę 10% wytrzymałości itemu (wraca wytrzymałość ). Nie można tego zrobić z itemami powyżej 50 lvl. Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Co do klejnotów, nie wiem czy dobrze myślę. 14 poziomów, każdy wymaga 3 klejnotów poziomu poprzedniego, a więc: 3^14+3^13+...+3^1= ponad 7 milionów Czy coś powaliłem? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 (edytowane) hmm mi tam wychodzi ze 3 do potegi 13 czyli 1.6 miliona najnizszego = 1 poziomu najwyzszego ale na to i tak bym nie patrzyl bo tych z najnizszych poziomow sie i tak nie bedzie podnosic wiec raczej bedzie to cos w stylu 27 klejnotow poziomu 11 potrzebne na 1 klejnot poziomu 14 Edytowane 24 września 2011 przez Gattz Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Czy ja wiem czy się nie będzie podnosić? Grosik do grosika, pewnie będzie w śmiesznych cenach na AH, ale to nie tak, że do niczego się nie mogą przydać. Mając AH pewnie znajdą się tacy co będą kupować je masowo i przerabiać z zyskiem. Bo czemu nie. Myślę że nie będzie w tej grze niewykorzystanych resourców i wszystko będzie mieć swoją wartość. Czasem może poniżej wartości fatygi, ale to zależy jak kto wycenia swój czas. btw. nie oglądałem zbyt wielu filmików z bety, może Wy wiecie - dropy podnoszą się automatycznie po stanięciu na nich, czy trzeba kliknąć? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Gold chyba samemu po wdepnięciu - nie wiem jak z itemami. Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Gold i health orby na pewno się same podnoszą. Na itemy trzeba klikać. (z tego co zauważyłem na filmiku z bety od Huskiego) Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Gdybym miał wybór lub wpływ na to, to chciałbym, żeby itemy zostawały na ziemi, ale wszystkie inne materiały - scrolle, klejnoty, złoto, poty - podnosiły się same, bo one i tak się stackują w ekwipunku (chociaż nie w nieskończoność; np. po 10 klejnotów, 20 scrollów, 100 materiałów i potów). Skoro chcą, żeby gracz z nich korzystał a nie przechodził obok, to byłoby rozsądniejsze, niż kazać mu klikać na drobnice. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 ja bym tam wolal by sie dalo automatycznie podnosic wszystko i ustawic cube na sprzedawanie/salvage itemow ponizej konkretnego item lvl Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 No to już by w ogóle bajka było, żeby można sobie było wszystko skonfigurować wg własnych kryteriów, ale racjonalnie nie liczę na to, ponieważ ręczne przekładanie itemów z jednego okienka do drugiego to jednak część tej gry bez której Diablo nie byłoby Diablo. Niech będzie tylko skrót klawiszowy do przenoszenia itemów do kostki i salvage'owania i może to sprzedawanie na odległość o którym ktoś kiedyś wspominał i to chyba będzie optimum. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 sprzedawanie na odleglosc czyli to? http://eu.battle.net/d3/en/blog/2888526/Destroying_Items%E2%80%A6_With_Care-09_09_2011#blog Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 No podejrzewam że o to chodzi, bo chyba i tak żadnego innego ekwiwalentu niż złoto po powrocie do miasta się nie dostanie. Ale nie wiedziałem że to taki garnuszek jest. Skoro już tyle ułatwień dają, to mogliby jeszcze coś wymyślić, żeby zautomatyzować, albo przynajmniej semi-zautomtyzować naprawianie ekwipunku, bo jeśli niczego sprytnego nie wymyślą, to będzie się z tego korzystać a) rzadko, przez co będzie się o tym często zapominało, b) często, przez co będzie uciążliwe. W ogóle nie wiem po co zostawili to psucie się ekwipunku, bo póki nie ma (a na horyzoncie nie widać ani nie słychać nic o tym) eterycznych przedmiotów ani też jakiegoś sposobu zapobieżenia ich zniszczeniu (odpowiednika Zod'a). Więc na ch...? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 bo seria diablo slynie z realistycznego przedstawienia zuzycia broni bialej. ciekawi mnie jeszcze inna rzecz. na ile pozwola w kwesti addonow. patrzac na wow gdzie byl addon do autopickup zanim dodali to w opcjach, dps recount, rotation tools, deadly boss mode, gatherer i milion innych ulatwiarek czesc z ktorych jest wymagana przez gildie to zastanawia mnie ile z tego pojawi sie w d3 jesli blizz pozwoli Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 (edytowane) Ma nie być ani jednego. Na poprzednim blizzconie powiedzieli wprost, że nie będzie absolutnie żadnego supportu dla modów i (jak przypuszczam) można spodziewać się wręcz banów za próby modyfikacji jak w SC2. Edytowane 24 września 2011 przez Gość Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 25 września 2011 Opublikowano 25 września 2011 Tak jak Grigori mówi. Zero addonów, zero modów. Własnie z tego względu D3 wymaga dostępu do netu żeby grać nawet w singla bo Blizz mówił, że "w chwili jak jesteś offline z gra możesz robić co chcesz, dodawać sobie itemy, gold, zmieniać statsy obecnego sprzętu etc i oni nie są w stanie tego sprawdzić w chwili jak zrobisz się online do grania w multi". Inna sprawa, że imho, WoW na wyższym poziomie zaawansowania jest unplayable tak na prawdę bez addonów. Diablo tego problemu raczej mieć nie będzie. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 25 września 2011 Opublikowano 25 września 2011 (edytowane) I co myślicie, ze nie będzie dodatków, bo blizz zabronił? Ta jasne. Spodziewajcie się kolejnych maphacków itp, tylko kwestia taka czy będziecie tego używać, ten warden czy jak się ich ten system nazywa znowu będzie robiony w ch.uja przez programistów Tak jak teraz w 1.13 ponoć nie ma hacków ani dupe'ów... EHEHEHE edit: no a mody typu mapa w starym stylu, timerki do buffów itp - to wszystko będzie ZAPRAWDĘ POWIADAM WAM! Edytowane 25 września 2011 przez Oran 1 1 Cytuj
Gość Opublikowano 25 września 2011 Opublikowano 25 września 2011 A ja ci powiadam, że przespałeś ostatnią dekadę w projektowaniu zabezpieczeń do gier. Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 (edytowane) He he domorosły programista co wszystkie gry złamie -tylko dziwne czemu siedzisz tutaj ,a nie robisz w jakieś firmie związanej z grami itd :blum1: Edytowane 26 września 2011 przez Raptor "ref link"'owo podobne - usuniete Cytuj
Gość Oran Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 (edytowane) No tak bo ja przeciez jestem hakerem i programistą, tak napisałem! A zobaczymy kto ma rację, tak samo przecież jak botów w wowie nie ma no nie? Takie mega zabezpieczenia są! edit: Grigori - podaj mi jakiś przykład u blizzarda który jasno wskazuje na to, że w ich grach nikt nie czituje. Edytowane 26 września 2011 przez Oran Cytuj
Gość Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 StarCraft 2? Wiesz że tam są bany nawet za bindownie kombinacji komend pod jednym klawiszem? Pewnie nie wiedziałeś, zamiast tego wyskakujesz z grą sprzed 11 lat która nigdy nie miała porządnego supportu, i z WoWem w którym blizzard pozwolił na mody i który zarabia na siebie abonamentem, więc nie opłaca się nikogo banować. Maphaki, duplikowanie przedmiotów i widzenia przez ściany, to są cheaty z ery kawiarenek internetowych, D2 i CS'a, a te czasu są słusznie minione. W D3 Blizz zadba jak nigdy wcześniej, żeby nie było żadnych machlojek, które by wpłynęły negatywnie na ekonomie w grze, bo z uczciwego rynku będzie płynął dla niego bezpośredni profit w postaci domu aukcyjnego. Rzecz jasna, są utalentowani programiści, którzy może ominą zabezpieczenia na własny użytek, ale należy podkreślić, że właśnie na własny użytek, który może zdoła przemknąć poza zasięgiem radaru. Ale to tylko odsetek, promil promila. A Ty mówisz o masówce. Widzisz Oran, to wszystko co mówię to efekt gruntownych przemyśleń i logicznych konsekwencji wynikających z faktów. A to co Ty mówisz to efekt czego? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 na youtube znajda sie filmiki z sc2 maphack Cytuj
Gość Oran Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 (edytowane) ja pie.rdole bany w sc2 za bindy A (pipi)a masa innych czitów co rusz wykrywana przez blizza i fakt - banowana razem z kontami, ale łatana jakimis cichymi paczami a tydzień później nowe haki na nowy pacz, na kolejne kilka tygodni... Poza tym bany w sc2 na tydzień, to też sroga kara. edit: co nie zmienia faktu, ze w rtsie a w mmo wszystko rządzi się innymi prawami, a w diablo szczególnie, bo to mmo w sumie nie jest, a system jest tak sprzyjający duperom, że szok Edytowane 26 września 2011 przez Oran Cytuj
Gość Opublikowano 26 września 2011 Opublikowano 26 września 2011 (edytowane) Systemem sprzyjającym duperom jest fakt, że nawet nie włączysz gry bez podłączenia do internetu? Oran, szok to jest to co Ty wygadujesz. Nie męcz już mego ucha, wrócimy do tego, a raczej Ciebie obliguje do wrócenia tutaj i wypomnienia mi że nie miałem racji, kiedy przyniesiesz mi jakiś zdupowany przedmiot, albo pokażesz maphaka. Gatzz, jasne że tak - nie ma gry do której nie znajdzie się cheatów, ale obaj wiemy, że ci ludzie długo w grze nie zabawią kiedy Blizz i community czuwają. Przecież nie twierdzę, że prób - nawet udanych - nie będzie, tylko że nigdy nie urosną one poza możliwości zapanowania nad nimi. Edytowane 26 września 2011 przez Gość Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.