Jacobss 2 Opublikowano 28 czerwca 2008 Opublikowano 28 czerwca 2008 Chyba pomyliłem fora, myślałem, że to forum graczy, a to chyba forum masturbatorów-graficzno-3d . Zresztą znając poziom jaki czasem ma to forum, jestem pewien, że połowa nawet gameplayu nie oglądała - już mam w głowie obraz gościa, który wchodzi do netu: "O Diablo 3, czyta, czyta - eee, nie ma na konsole, weee - no dobra, ogląda dwa screeny, ale to badziewnie wygląda, żadnych innowacji. Już leci na forum się wypłakać. Sorry, ale takie mam wrażenie czytając ten temat. A przypominając sobie afery w innych tematach, nie zdziwię się, jaki taki obraz okazałby się prawdą. Kiedyś pamiętam, w kilku tematach, "polemizowano" na temat jakiś tam gier, a na końcu się okazało, że przeciwnicy gry, nawet gameplayu nie oglądali. I gadaj potem z takimi . W każdym razie, Blizzard wie co robi. Jest hype, zasłużony zreszt a, znają się na tym lepiej od nas, nie wyprodukowali nigdy chłamu, ich gry są latami grywalne (czego nie można powiedzieć o 95% chłamu, jaki ląduje na konsolach) do tego stare dobre diablo - wszystko ok. Chyba tylko gracze wyłącznie konsolowi, są upośledzeni na temat grafiki, bądź pecetowcy, którzy lubią sobie wymieniać karty co chwilę i liczyć o ile mają dłuższ... eee, to znaczy ile mają klatek więcej ^_^ Patrzcie, w ich (Blizzarda) tytuły gra się do dziś, są turnieje dalej, ludzie o tym gadają itp. patrzcie teraz na konsole... gdzie tam są takie gry? Ja widzę tylko serię Halo, Metal Gear Solid i mariany, czyli tytuły w które się gra latami - tak z minimum 7-8 lat i więcej. Śmiać mi się chce po prostu, bo gdyby poszli do przodu, to byłby kolejny typowy chłam na miarę crysisów i tych innych konsolowych shitów, gdzie chodzi tylko o jedno. Nie, ja tu nie fanboizuję z pecetem (sam mówię, że są na konsolach takie gry), ale jak na tak długą egzystencję konsol, 95% tytułów na nie, są po prostu upośledzone grywalnie. Wielu z nas sobie wmawia - ha, jaka to gra wspaniała i nowa, a tak naprawdę od lat gramy w ta samo, wszystko jest takie same, nudne i po pół roku (o ile nie wcześniej) ląduje na półce i jest okazjonalnie włączane. Wszystkie tryskają innowacjami, mają nas zachęcić, ale ja mówię - pic na wodę. Ciekawe czy słynny "hit" wszechczasów GTA IV (wszak ma prawie najlepsze oceny) będzie też grane za te 5,6 lat, jak tytuły Blizzarda. Patrząc, że 2 miesiące po premierze, gra już zaczyna powolutku być opuszczana w multi, nie chce mi się w to wierzyć. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 28 czerwca 2008 Opublikowano 28 czerwca 2008 Gry internetowe mają to do siebie, że się w nie długo gra - a takie właśnie produkuje Blizzard. I PC stoi grami internetowymi - inne od dłuższego czasu praktycznie nie wychodzą. Równie dobrze możnaby odwrócić sprawę i wymieniać ludzi, którzy doznają uczuć artystycznych i estetycznych podczas gry w MGS-a czy Zeldę - a podejrzewam, że takich nie doświadczają fani Diablo 2 nawet, jeśliby grali w niego non-stop przez 8 lat. Żywotność nie dla każdego jest najważniejsza, niektórzy nie chcą poświęcać połowy życia garbieniu się przed monitorem. Nie wszystkie gry Blizzarda mi się podobają, ale doceniam ich mistrzostwo - bo widzę, że oni zawsze idealnie wypełniają plan, jaki mają wobec swoich gier. Takie Diablo 2, przykładowo, nie ma ani pół linjiki dobrego dialogu a scenariusz jest ewidentnie "na odwal się" - ale to właśnie tak ma być, to właśnie taki rodzaj gry. Wielbię Starcafta, bo tam dramatyzm jest ważny. Cytuj
Metal 4 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Gameplay w SD http://us.media.blizzard.com/1901200114/_v...eplay-en-US.flv Nie wiem no, mi się podoba, duzo się dzieje, pełno bydła jest i w sumie ja się cieszę, ze nie jest to jakiś wymiatacz graficzny. Mam cicha nadzieję, ze bedzie dobrze zoptymalizowany i uciągnie go przy przyzwoitych ustawieniach karta pokroju Radeona HD 3450 (tia, marzenia), chyba, ze wyjdzie jakaś mocniejsza na niski profil hehe. Jeśli gra nie będzie miała zbyt wielkich wymagań jeśli chodzi o GPU, to ja w to bedę grał, bo w poprzednie części praktycznie nie grałem z braku PCta , a teraz nie miałbym z kim grać hehe. Cytuj
Sandking 47 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 W poprzednie części praktycznie nie grałem z braku PCta , a teraz nie miałbym z kim grać hehe. Co? Chłopie, na Battle.net ciągle gra masa ludzi. Co prawda jest już wiele hardcore'owców, którzy grają w D2 już na ślepo z ustalonymi bulidami postaci, ale często trafia się na grupę ludzi chcących po prostu sobie pograć. Jeszcze nigdy się nie zdarzyło mi, żeby nie było z kim grać w D2 Aktualnie tłumaczę nowinki w D3, które spotkamy podczas grania. Niedługo wrzucę Cytuj
Gość Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (...)post(...) To temat o DIII ,a nie miejsce do wojny konsola-PieC m'kej? Cytuj
Metal 4 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Nie wątpie, ze ludzie jeszcze grają, sęk w tym, ze moi znajomi nie graja . Chciałoby sie od początku pograć z kumplami, a nie tylko z przypadkowymi osobami . Osobiscie to mam chrapkę na FF11, ale ten abonament mnie odstrasza, ciut za duzy heh, ale to juz nie na temat . Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Mam cicha nadzieję, ze bedzie dobrze zoptymalizowany i uciągnie go przy przyzwoitych ustawieniach karta pokroju Radeona HD 3450 (tia, marzenia) To byłby cud, gdyby gra wyglądająca jak Warcraft 3 NIE chodziła na takim sprzęcie Cytuj
Sandking 47 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) Wnioski po panelu dyskusyjnym o Diablo: 1. Ewolucja tytułu: - rozbudowane środowisko, - niezapomniane momenty przepełnione akcją (via walka z tym bossem w gameplay'u), - rozszerzone doświadczenia RPG, - całkowicie nowy system gry, dowiemy się o nim w najbliższych miesiącach, 2. Duch Diablo: - skupiają się na tym, by to nie był tytuł na raz, tak jak poprzednie części, - potężni bohaterowie z walkami na epicką skalę (coś więcej niż w pokazanym fragmencie), - skupienie się na kooperacji bohaterów, 3. Epiccy bohaterowie: - bitwy na ogromną skalę, - potężne klasy postaci, będzie po prostu to czuć, - silne i unikalne przedmioty, - znak szczególny D2, jeszcze silniejszy w D3 - rozbudowane postacie do granic możliwości, 4. Dostępność: - potrafisz używać myszy -> potrafisz grać w Diablo, - gra w rzucie izometrycznym w pełnym 3D, - od tytułu bije porostota, ale jest z rozpudowanym i głębokim systemem, - różnica pomiędzy poziomami trudności zostanie wygładzona, słaba postać przechodząca z koszmaru na piełko, będzie mogła sobie poradzić (nie trzeba będzie budować jej przez długi czas), 5. Kooperacja: - gra przez Battle.net, - kumple mogą dołączyć w każdej chwili, - bitwy w trybie kooperacji, - więcej dowiemy się w przyszłych miesiącach... (jakaś niespodzianka?), 6. Jeszcze lepsza gra akcji: - bohaterowie to "wymiatacze", - przebudowane sterowanie, - mniej spamowania, więcej spektakularnych śmierci, - nowe rodzaje potworów, 7. Hotbar: - skille widoczne nad miksturami, - czystszy interfejs, - na pasku można umieścić lepsze skille, pomocne sterowanie, wzmacniacze, - będzie także specyficzna, dla każdej klasy taktyka, - uprostrzenie paska, sprawia, że grywalność wzrosła, 8. Nowy system odnawiania życia: - oszczędza czas, - zachęca do uczestniczenia w konfliktach, - wzmacnia grywalność, - działa podczas gry w kooperacji, 9. Lepsze RPG: - rozbudowana historia, bez straty ducha poprzednich gier, - zostanie usunięte uczucie, pochodzące z faktu, iż zawsze wszystko było losowo generowane, - świat gry ożyje z powodu zwiększonej interakcji z postaciami, 10. Przygoda: - Zadania mogą mieć miejsce wszędzie, nawet w terenie. Porzucony dom, może być miejscem przyzywania potężnego demona. Pewna karawana będzie potrzebowała ochrony. Koło pobliskiej wiosku jest obozowisko z potężnym bossem itd. 11. Podsumowanie: - Diablo III pozostaje wierne światu i grywalności poprzednich części, - Diablo III będzie głębszą grą akcji, bez poświęcania radości gry, którą znamy, EDIT: Aktualnie tłumaczę wywiad z developerem DIII, wrzucę jak skończę tłumaczyć. Edytowane 29 czerwca 2008 przez Sandking Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Twoja teoria ma sens - chociaż całkiem inny target może ewidentnie skrócić ten czas i którąś gre mogliby upchać na gwiazdke (choć blizz pewnie wyda je w tych dniach w których wydawał poprzednie części [diablo - 29.06 ;]]). mysle ze obie gry maja 3 głowne targety 1 ludzi "nowych" ktorzy lecą na hypowe "hity" , a hupe bedzie napewno wiec wieel rpzypadkowych ludzi kupi 2 fanboyow blizzarda ktorzy sie napalaja na wszyskie ich gry te 2 grupy powoduja ze niefajnie ejst wydac gry w tym samym czasie, bo nie kazdy kupi obie na raz, wiele powie np "o najpierw kupie jedna a jak przejde..." tyle ze w obu wypadkach wciaganac sie mozna na wiele tygodni albo miesiecy wiec bizz by nie chcial zeby ta druga gra lezała odłogiem (w rzeczywistosci to by wygladalo tak ze kazda ma mniejsza sprzedaz na starcie), sprawa tez moze wynikac z kasy , nie kazdego stac (i o dziwio nie mowie tylko o polsce) zeby kupic 2 gry na raz, zwłaszcza ze pewnie czesc ludzi bedzie musiala dopakowac kompa najpierw 3 fanboje konkretnej gry, np koreanczycy ktorzy napierdzieleja w SC na turniejach i maja ta gre jako sport narodowy, oni napewno kupią mase SC2, duzo jest tez wielcibieli diablo wiec i ta gra znajdzie swoich nabywców ta grupa podowuje ze nie ma znaczenia co sie dzieje z inną grą bo jej przedtsaiwciele i tak kupią duzo danej gry (pozostale gruby beda wybierały miedzy tym a tym) tylko ze wlasnie blizz zapewne chce wycisnąć max kasy wiec chcial by zeby wszystkie 3 grupy kupily maxymalna ilosc bez zadnych przeszkód wiec pewnie wydadzą z conajmniej półrocznym odstepem zeby ludzie zdazyli sie nacieszyc pierwsza grą i mogli sie juz napalac na drugą (grajac w pierwszą ale juz mniej intensywnie) ps oczywiscie sa ludzie ktorzy niezaleznie od premiery zawsze beda sie ostro napalac na obie gry, ale jednak blizz nie chce sie do nich ograniczac tylko maksymalizowac zyski ps2 to tylko moja teoria, chociaz oparta o wiedze ze sudiów na temat marketingu, to nadal moze byc błędna ;p Cytuj
Metal 4 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Mam cicha nadzieję, ze bedzie dobrze zoptymalizowany i uciągnie go przy przyzwoitych ustawieniach karta pokroju Radeona HD 3450 (tia, marzenia) To byłby cud, gdyby gra wyglądająca jak Warcraft 3 NIE chodziła na takim sprzęcie Niby tak, bo fajt, ze gra nie wyglada za swietnie, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie miała małe wymagania. Teraz dla niewielu firm chce się optymalizować gry pod słabe kompy, szczególnie GPU. Ten Radek hd3450, to w chwili obecnej najlepsze co mógłbym wsadzic se do kompa. Do tego bedzie P4 3GHz, więc też proc słaby. Być moze jednak z procem da się sporo zrobić, ale z GPU to niestety nie. Najgorsze jest to, ze każda karta graficzna niskoprofilowa ma szynę do pamieci 64bit, przez co są strasznie slabe . Na pewno dla tej gry nie postawie w domu normalnej skrzynki, ale jeśli byłaby mozliwość komfortowego grania w 1280x800 to myślę, ze bym z chęcią pograł w te grę Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 mysle ze diablo bedzie mialo podobne (moze nawet ciut mniejsze - bo nie ma 200 jednostek na ekranie)) wymagania jak SC2 (a te sa juz podane wiec sobie poszukajcie) , mimo ze napsiali ze diablo ma wlasny silnik to jednak grafika bardzo przypomina starcrafta2 (fizyka tez) - potężne klasy postaci, będzie po prostu to czuć, - bohaterowie to "wymiatacze", hmmm tak reklamuja wymiatanie bohaterów.. chyba chca troche wjechac w mainsteam .. jesli sie okaze ze na gameplayu pokazanym to sa nowe postacie na pcozatku gry itp a juz tak wymiatają to bedzie nędza.. myslalem ze sa zczitowane i podrasowane zeby pokazac rozne skille i wszystkich latwo zabijac bez (pipi)ania, i mam andzieje ze jednak mam racje, bo diablo nie moze byc za łatwe ;p wtedy nie bedzie potrzby pakowania ;p zreszta kiedus w d2 tez bylo bardzo latwo a potem wyszly rozne patche i zrobili sporo utrudnień uprostrzenie paska, sprawia, że grywalność wzrosła, to akurat o kant dupy mozna rozbic, przeciez nikt nie wybiera skilli z paska (nie wybieral w d2) , bardzo pieknie wybiera sie skille po podstawieniu do 1234567 itp ;p - zostanie usunięte uczucie, pochodzące z faktu, iż zawsze wszystko było losowo generowane, to znaczy ze nie bedzie losowego terenu?! jesli tak to juz widze te wszystkie diablo runy i inne taxi - 2 minuty i po sprawie , kazdy bedzie na pamieć grał ;p btw zastanawia mnie czy to co widzilmy na gameplayu to przawdziwy poczatek gry (i czy postacie sa dopakowane czy takie sa na starcie) , bo widac tam sporo mocnych przeciwnikow, 2 bossów itp, jesli to jest poczatek to ciekawe jacy beda bossowie potem i ciekawe czyim odpowiednikiem jest ten wielki centauro-byk , czy to jest odpowiednik andariel czyli koncowy boss danego aktu czy jakis "pomniejszy" bossik ;p Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) Po takim czasie spedzonym z D2, poprpstu wczoraj patrzylem i nie wierzylem, co widze. Bedzie pieknie. Edytowane 29 czerwca 2008 przez komar737 Cytuj
Sandking 47 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) Ok, przetłumaczyłem wywiad. Sorry za błędy jakby co, używam Opery Czym jest Diablo III? Tworzymy ten tytuł jako RPG akcji i godny następca serii Diablo. Gracze będą mogli stworzyć bohatera z pięciu dostępnych klas, takich jak barbarzyńca lub witch doctor (wiedźktor? doktorołak? ), każda pełna czarów i umiejętności. Jako jeden z tych bohaterów przejdziemy przez bogate i zróżnicowane ustawienia, odkryjemy epicką historię i spotkamy się w walce z hordami potworów i wymagającemi bossami. Przy okazji zdobędziemy doświadczenie, umiejętności oraz przedmioty o niesamowitej mocy. Gra będzie miała miejsce w świecie Sankturaium, mrocznym fantasy. Większość jej mieszkańców nie wie, że dwadzieścia lat temu, Sanktuarium zostało ocalone przed zniszczeniem dzięki kilku dzielnym i walecznym bohaterom. Część z tych wojowników stykało się z siłami piekiem twarzą w twarz -- a Ci, którzy mieli tyle szczęścia by przeżyć -- oszaleli w wyniku tych doświadczeń. Część z nich starała się zapomnieć o tych wydarzeniach i odepchnąć od siebie wizję horroru, które przeżyli. W D3, gracz powraca do Sankturaium, by skonfrontować się ze złem po raz kolejny. D3 będzie sequelem dla D2, łatwym sterowaniem, szybką akcją, wysoką grywalnością, którą gracze znają i kochają. Spotkamy się także z licznymi usprawnieniami/nowinakmi, które wzniosą D3 na kolejny poziom zaawansowania. Co nowego spotkamy w Diablo III, w porównaniu do poprzednich gier z serii? Ciekawe, nowe klasy postaci, takie jak witch doctor przynoszą całkowicie inne możliwości gry. Powracające postacie, takie jak barbarzyńca mają kompletnie przebudowane i nowe skille, które sprawiają, że są unikalne dla D3. Nowe opcje kustomizjaci, sprawiają, że wprowadzamy wyższy poziom kreacji postaci od poprzednich gier. To pozwoli stworzyć bohatera, od którego bije moc i jest unikalny. D3 jest stworzony na nowym i unikalnym silniku graficznym, który może wyswietlić bohaterów i hordy potworów w pięknym oraz pełnym środowisku 3D. Potężne efekty specjalne i wbudowany silnik fizyczny Havok pozwolą graczu niszczyć piekielny pomiot w spektakularny sposób. Warto wspomnieć jeszcze, że D3 jest zbudowane na losowym środowisku, tak jak poprzednie gry z serii, spotkamy się także z losowymi zadaniami podczas gry. To sprawia, że tworzymy żywy i ekscytujący świat pełen zadań, NPCów, dynamicznych starć, zróżnicowanymi potworami i bossami. Świat gry będzie interaktywny, wliczając w to zniszczalne środowisko oraz otoczoenie, która może zostać użyte przeciwko wrogom. Dodam jeszcze, że Diablo III czerpie wiele z usprawnień na Battle.net, które wprowadzą nowe rzeczy dla graczy. Granie oline staje się dla nas obecnie najważniejsze, wprowadzimy liczne zmiany, które usprawnią kontaktowanie się z przyjaciółmi oraz sprawimy, że gra w kooperacji stanie się jeszcze lepsza. Na więcej informacji o tym oraz innych usprawnieniach, będziecie musieli jeszcze poczekać. Możesz powiedzieć jak ogólnie prezentuje się fabuła Diablo 3? Minęło 20 lat po wydarzeniach z D2. Ci, którzy walczyli twarzą w twarz z Władcą Terroru, Nienawiści i Zniszczenia w bitwie o przyszłość Sanktuarium i jeszcze żyją, pamiętają o horrorze jaki przeszli i włóczą się po świecie. Zać Ci, którzy nie widzieli tych tragicznych rzeczy, uważają, że te historie to mit. Jednakże coś złego pojawiło się znów w Tristram i ma już swój cel: Deckard Cain. Spotkamy się z jakąś znajomą twarzą, oprócz Deckarda Caina? Tak, gracze spotkają się z paroma postaciami z poprzednich gier. Zobaczymy jakieś znane miejsca, np. Tristram? Tak, gracze wrócą do Tristram oraz innych lokacji z poprzednich gier. Zobaczą także liczne nowe miejsca ze świata Sanktuarium. Ile będzie nowych postaci w Diablo III? Czym są? Będziemy mieli do czynienia z 5 klasami postaci. Dwie z nich, barbarzyńca i witch doctor zostały już ujawnione na WWI. Resztę pokażemy później. Będzie można wybrać płeć bohatera, niezależnie od klasy postaci? Tak. Wszystkie klasy postaci mają możliwość wyboru płci. Czego możemy się spodziewać po graniu w Diablo III przez Battle.net? Całkowicie nowych rzeczy, które wzmocnią doświadczenie graczy Diablo III. Ogłosimy dokładnie o co nam chodzi, ale będzieci musieli poczekać. Czy będzie możliwość gry w singlu? Tak. Tuż obok walki z hordami przeciwników z kolegami przez battle.net, gracze mają możliwość przeżywania przygody z Diablo III sami. Więcej detali o singu i multi, zostanie ogłoszonych później. Jak będą wyglądały zadania w Diablo III? Będą podobne do Diablo II? Nasze plany o fabule i mechaice zadań ciągle są tworzone. Ogłosimy szczegóły później. Możemy powiedzieć jednak, że należy się spodziewać zadań zaleznych od klasy tuż obok głównych questów. Na jakim silniku graficznym działa Diablo III? Jakie usprawnienia graficzne posiada? Diablo III działa na osobno stworzonym silniku 3D służącym do renderowania postaci i środowiska w pełnym 3D. Silnik 3D nie tylko odpowiada za zaawanstowane sekwencje animacji i efektów dźwiękowych, ale także używa specjalnie przerobionego silnika fizycznego używanego do dynamicznych obliczeń. Jakie są wymagania Diablo III? Ogłosimy to później Kiedy Diablo III zostanie wydane? Zbyt wczenie by o tym mówić. Głównym celem Blizzarda jest stworzenie gry, która da radość, będzie zbalansowana i dopracowana jak najlepiej. Zależy nam, by czas, który użyjemy podczas tworzenia Diablo III sprawi, że spełnimy wysokie spodziewania graczy. Czy gra zostanie wydana na różnych kontynetach w tym samym czasie? jakie języki macie zamiar wprowadzić Jak z każdą naszą grą, naszym zadaniem jest wypuszczenie gry w licznych regionach po premierze oraz przetłumaczenie jej na kilka języków. Więcej detali o krajach, językach oraz innych rzeczach, będzie znanych, gdy będziemy wiedzieć o dacie wydania. Czy Diablo III zostanie wydane na systemie Windows i Mac? Tak, planujemy premierę na obu systemach. Ile zapłacimy za Diablo III Cena, jak i dostępność Diablo III będzie znana, gdy będziemy w pobliżu wydania gry. Edytowane 29 czerwca 2008 przez Sandking Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Narazie mam dwa komentarze odnosnie zapowiedzi Diablo: 1. Zaje.biscie, ze w ogole sie pojawi, gra dla której zaopatrze sie w nowy komputer. 2. Jak nie bedzie Paladyna to ktos dostanie wpie.rdol. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 witch doctor (wiedźktor? doktorołak? w war3 przetlumaczyli to jako "znachor" chociaz mysle ze dalo by sie wymyslic cos lepszego, zwłaszcza ze w diablo nie wygląda on na postac leczącą tylko na takiego dru-necro ;p czyli jednak beda losowe tereny, to chyba dobrze xd Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) 2. Jak nie bedzie Paladyna to ktos dostanie wpie.rdol. wpis - wprawny gracz dobrym (a wlasciwie najlepszym mozliwym do stworzenia) Smiterem mogl rozwalic niemal kazdego na PvP. Charge lag i sztanga w ryj. Zapewne damska wersja barbarzyncy bedzie odpowiednikiem amazonki z D2 i tak dalej, wiec w sumie te 5 klas bedzie tak naprawde czyms wiecej. Edytowane 29 czerwca 2008 przez komar737 Cytuj
Yahoosh 0 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 yo przeglądając jeszcze raz filmik wydaje się tak jak piszą twórcy - nie będzie już takiej / albo w takim stopniu random'owości w DII... zabraknie tego z czego się chwalili przy DII, z deczka szkoda. A taxi driver'zy będą mogli pójść na emeryturę, bo piszą że gra będzie prostrza, łatwiejsza w lvl'owaniu itd. Zmienione też sposób noszenia przedmiotów, czy sie mylę czy wszysko zajmuje tyle samo miejsca w "plecaku" ? Ogólnie gra będzie uber-świetna, ale idzie bardziej w stronę WoWa i innych Warcraftóf (szczególnie rozmowa z NPC i wygładzona grafika a'la Warcraft3, HUD z WoW'a,). Do tego jak wspominacie o wymaganiach to się łapię za głowę, D2 w momencie jak wychodziło lekko cieło na moim kompie, ale wystarczyło zwiększyć ilość RAM i chodziło pięknie, zaś do DIII gracze mieliby niby wymieniać kompa ? nie, tak nie będzie, Blizzard nie jest chyba na tyle głupi, zooptymalizują gierkę i pójdzie na dobrych, ale nie zdjętych prosto z półki w dniu premiery PC'tach, right ? 5 klas postaci... Witch Doctor, Barbarian, napewno będzie Czarodziej/ka, zapewne jakiś Worrior w stylu Palladyna (na życzenie .ghost'a :]) , musi być ktoś na long' range'a (jakaś Łuczniczka/Amazonka), czyly jednak Necro nie będzie ;/ Nie wiem co o tym myśleć, pewnie dadzą 5 postaci i po 1-2 latach dodatek z 2 nowymi, proste. A dodatek w cenie pełnej gry, no portfel się będzie cieszyć że nie będzie musiał niczego nosić prócz paragonów. Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Niby tak, bo fajt, ze gra nie wyglada za swietnie, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie miała małe wymagania. Teraz dla niewielu firm chce się optymalizować gry pod słabe kompy, szczególnie GPU. Ten Radek hd3450, to w chwili obecnej najlepsze co mógłbym wsadzic se do kompa. Do tego bedzie P4 3GHz, więc też proc słaby. Być moze jednak z procem da się sporo zrobić, ale z GPU to niestety nie. Najgorsze jest to, ze każda karta graficzna niskoprofilowa ma szynę do pamieci 64bit, przez co są strasznie slabe confused.gif. Na pewno dla tej gry nie postawie w domu normalnej skrzynki, ale jeśli byłaby mozliwość komfortowego grania w 1280x800 to myślę, ze bym z chęcią pograł w te grę biggrin.gif optymalizacji od Blizza mogliby sie uczyc topowi developerzy gier <_< wszystkie ich gry to majsterszyk koderski Cytuj
OsciBosci 22 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Firmy developerskie z tradycją generanie dzielą się na dwie grupy: te, które potrafią z klasą przejść z 2D do 3D i... te, które nie potrafią. Po zaledwie "fajnym" Warcrafcie III zaczynam się zastanawiać, czy Blizzard nie należy do tej drugiej. Pierwsze materiały z drugiego Starcrafta nie powalają, pododbnie nowe Diablo. Rozumiem, że trzeba iść do przodu, ale odnoszę wrażenie, że gra traci nieco swojego charakteru, przynajmniej wizualnie. Sorry ale dla mnie straszne głupoty opowiadasz. Starcraft i Warcraft to gry praktycznie całkowicie nastawione na online. Czeego Ty bys chciał od tych gier?? Sa tak skonstruowane aby w łatwy sposób można było kierować jednostkami w czasie potyczek online. Niby jak te gry miały by wyglądać w 3D. W 3D zrobili Wow`a. Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 optymalizacji od Blizza mogliby sie uczyc topowi developerzy gier <_< wszystkie ich gry to majsterszyk koderski Uczyć optymalizacji gier to się można od IW (i ich CoD4). A Blizzard jedzie cały czas na 6-letnim silniku - co się więc dziwisz, że to ładnie będzie chodzić skoro wygląda niezbyt zaawansowanie? Cytuj
Gość Oran Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 2. Jak nie bedzie Paladyna to ktos dostanie wpie.rdol. wpis - wprawny gracz dobrym (a wlasciwie najlepszym mozliwym do stworzenia) Smiterem mogl rozwalic niemal kazdego na PvP. Charge lag i sztanga w ryj. Zapewne damska wersja barbarzyncy bedzie odpowiednikiem amazonki z D2 i tak dalej, wiec w sumie te 5 klas bedzie tak naprawde czyms wiecej. Nie, to jest tylko zmiana estetyczna, tworzenie postaci, pewno mordy zmieniać można bedzie itp. Jakiś devs powiedział, że to nie ma wpływu na gre, tylko tak jak wyżej napisałem - estetyke. Klasy beda klasami, napewno wyjdzie dodatek kiedyś i będziemy mieli CO NAJMNIEJ tyle klas ile w d2 - tak sądze Cytuj
Sandking 47 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 (edytowane) Panel dyskusyjny Diablo III - temat: Świat i otoczenie P - pytanie O - odpowiedź M - moje wtrącenia P: W poprzedniej części zniszczyliśmy Diablo, jak wyjaśnicie jego powrót? O: Nie macie pewności, że on wróci. To zbyt skomplikowane, by wyjasnić tą sprawę, bez znania fabuły D3. M: Czyli mamy możliwość na całkowicie nowego, końcowego bossa, może ktoś silniejszy od trójcy. Albo coś co powstało w wyniku zniszczenia Kamienia Świata? P: W poprzednim tytule zdobywaliśmy kostkę horadrimów, czy w D3 znów się z nią spotkamy i czy zdobędziemy podobne przedmioty podczas zadań? O: Chcemy, by poszukiwanie starożytnych przedmiotów napędzało grywalność. Na pewno zdobędziecie podobne przedmioty podczas gry. P: Jakie miejsca z D2 zobaczymy i jak się zmieniły przez 20 lat? O: Gra zaczyna się w Nowym Tristram, zbudowanym przy Starym Tristram. Spotkamy tam Caina z innymi NPCami. M: Czyli, to co pokazali podczas prezentacji, nie pochodzi z początku gry. Caina spotykamy w tej jaskini, więc jest to gdzieś po początku. P: Czy będzie więcej ester eggów, takich jak krowi poziom? O: Nie mamy pełnej listy, ale bądźcie pewni, że będą, tak jak w każdej grze Blizzarda. P: Czy spotkamy jakieś nowe czarne charaktery? O: Tak i nie. Jest siedem pomniejszych demonów i część z nich nie jest tym, za co się ich uważa. M: Przyszli bossowie pod koniec aktu? 7 aktów? P: Inarius był aniołem, którego można było spotkać w piekle. Czy dalej tam jest? O: Z tego co wiemy, to dalej tam siedzi. P: Co z systemem umożliwającym niszczenie środowiska? O: Ciągle nad nim pracujemy, ale chcemy by efekt był zadowalający. P: Jak to możliwe, by ludzie zapomnieli o wydarzeniach z D2. Dla przykładu, to co się stało w Kurast, cięzko uwierzyć, że ludzie po prostu przestali o tym pamiętać. O: Jedni z pewnego powodu, drudzy poprzez zwątpienie... A co do wymagań, to gdzieś wyczytałem, że Blizzard zrezygnował z pracowania na Dx10, po to, by maksymalnie obniżyć wymagania gry. Chcą, by dotarła do jak największej liczby użytkowników, dlatego będą pracować nad jego optymalizacją. Jak znajdę potwierdzenie, to zamieszczę EDIT: Ta sprawa z DX10, okazała się plotką ;/ Edytowane 29 czerwca 2008 przez Sandking Cytuj
Gość Oran Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Ale było powiedziane, że gra nie będzie obsługiwać dx10 i/lub wymagać go - jakoś tak nie jasno to powiedzieli. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 A co do wymagań, to gdzieś wyczytałem, że Blizzard zrezygnował z pracowania na Dx10, po to, by maksymalnie obniżyć wymagania gry. Chcą, by dotarła do jak największej liczby użytkowników, dlatego będą pracować nad jego optymalizacją. Jak znajdę potwierdzenie, to zamieszczę EDIT: Ta sprawa z DX10, okazała się plotką ;/ Kufa, nie chcialbym instalowac visty dla kilku tanich efektow Cytuj
marek1712 1 Opublikowano 29 czerwca 2008 Opublikowano 29 czerwca 2008 Kufa, nie chcialbym instalowac visty dla kilku tanich efektow ... które i tak się da osiągnąć pod DX9 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.