YETI 11 042 Opublikowano 16 lipca 2008 Autor Opublikowano 16 lipca 2008 Trailer http://www.ps3site.pl/e3-motorstorm-pacific-rift-trailer/ Piękne i tak jak w przypadku pierwszej części, z targów na targi gra wygląda coraz lepiej. Już nie mogę się doczekać premiery Polecam zassać trailer z PS Store. OMG! Evolution Studio jest wielkie! Ciekawe jak gra będzie się prezentowła gdy zakończą prace. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Nowy gameplay: http://www.gamersyde.com/stream_7974_en.html Cytuj
Emet 1 098 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 MotorStorm : Drake Team Racing Nie wiem jak wy, ale ja zaczynam sie na ta gre niezle napalac Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 17 lipca 2008 Autor Opublikowano 17 lipca 2008 Nowy gameplay: http://www.gamersyde.com/stream_7974_en.html Prezentuje się świetnie, gra jest ukończona w 70%, ciekawe jak będzie wyglądała przy 100% jeden z komentarzy "seriously, this must be one of the best looking games i ever seen :o" IGN o MS:PR Motorstorm 2 has come a LONG way in only two months. Only two months later, the game is fun as hell, runs great and looks awesome. They're amazed at studio has come so far so quickly, but this is the sequel to MotorStorm that I've been waiting to see since the original's release. http://ps3.ign.com/articles/890/890414p1.html :twisted2: Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Niesomowicie Motorstorm wygląda,gigantyczny postęp od PS Days. Jedno co mnie dziwi to fakt,że tak wyglądających killerów jak M2 i K2 nie pokazali na swojej konferencji,a zamiast tego przez praktycznie 90min truli o bzdetach i o tym jak to 2008 rok i następny będzie należeć do Sony ,a tych gier nie dali jako dowód Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 19 lipca 2008 Autor Opublikowano 19 lipca 2008 Kolejny gameplay http://www.gamersyde.com/stream_8082_lq_en.html Cytuj
wisza 5 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 (edytowane) Noooo MS PR wymiata! Nie chodzi nawet o wykonanie samochodów i tras tylko o krajobrazy i szybkość rozgrywki !!!! Jestem ciekaw czy przebije swojego starszego brata Edytowane 19 lipca 2008 przez wisza Cytuj
diolek 43 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 to bedzie prawdziwy killer, dzungla ocieka detalami!! , tylko cos nieczuc pedu predkosci na tym ostatnim gameplayu . ale bedzie wypas szpil ^_^ Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 20 lipca 2008 Autor Opublikowano 20 lipca 2008 Noooo MS PR wymiata! Nie chodzi nawet o wykonanie samochodów i tras tylko o krajobrazy i szybkość rozgrywki !!!! Jestem ciekaw czy przebije swojego starszego brata Nie ma innego wyjścia, musi przebić. Poza tym 16 tras, split na 4 osoby, znacznie lepszy tryb online, będzie się działo 8) Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 Oby dali splita, w ogole to chyba prawie zadna next-genowa gra nie obsluguje splita Oo A teraz zaczynaja sie pojawiac , jak nie M:PR to Cod 5, KZ2 i oby jeszcze wiecej ; ) Cytuj
Lem 87 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 Oby dali splita, w ogole to chyba prawie zadna next-genowa gra nie obsluguje splita Oo A teraz zaczynaja sie pojawiac , jak nie M:PR to Cod 5, KZ2 i oby jeszcze wiecej ; ) Split bedzie nawet dla 4 graczy Nie wiem czy zauwazyliscie ale czasami sie kamera gupi, mysle ze to powinni poprawic do premiery no i jeszcze minimalnie powinni poprawic wode i niektore teksturki. Mimo tych kilku bledow gra zrobila na mnie ogromne wrazenie no nic pozostalo czekac do premiery Cytuj
liquid 1 Opublikowano 20 lipca 2008 Opublikowano 20 lipca 2008 ALE GRAFA...oni dościgneli render z 2005 roku. Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 20 lipca 2008 Autor Opublikowano 20 lipca 2008 Wersja prezentowana na E3 była ukońcozna w 70%, wiec jeszcze trochę pracy przed Evolution Studios. Na pewno będzie jeszcze ładniej. Pamietacie pierwszą część i jak ta gra prezentowała się z targów na targi? :] Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 24 lipca 2008 Opublikowano 24 lipca 2008 http://www.gametrailers.com/player/usermov...laylist=popular 10 minut materiału na temat M:PR, niezły PR Cytuj
Ural 13 Opublikowano 25 lipca 2008 Opublikowano 25 lipca 2008 ALE GRAFA...oni dościgneli render z 2005 roku. Niestety niezupełnie . Po więcej info odsyłam do mojego bloga, gdzie opisałem moje wrażenia z grania w demko z E3: http://www.psxextreme.info/index.php?autom...p;showentry=819 Cytuj
_mike 318 Opublikowano 4 sierpnia 2008 Opublikowano 4 sierpnia 2008 (edytowane) Filmik ze split-screena "The build we played was only 70% complete, but the split-screen was slick, fluid and fast." http://www.ps3attitude.com/2008/08/motorst...lit-screen.html Gdzie indziej czytałem ze na splicie trzyma stałe 30fps Edytowane 4 sierpnia 2008 przez the_m Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2008 Polecam najnowszy trailer, który dziś trafił na europejskie PSS (trailery z Lipska). Wcześniej go nie widziałem na necie, a po prostu... ZAMIATA!!! Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 21 sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2008 No i jest wspomniany trailer http://www.ps3site.pl/gc-motorstorm-pacific-rift-trailer/ Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Podobno ma być demo z nowym numerze QORE. ź: neogaf Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 25 sierpnia 2008 Autor Opublikowano 25 sierpnia 2008 nowe screeny http://www.ps3site.pl/motorstorm-pacific-rift-screeny/ Cytuj
JackFrost 0 Opublikowano 4 września 2008 Opublikowano 4 września 2008 Znaczy się faktycznie jest demko czy chodzi Ci o Qore? Bo na blogu niby pisze, że wyjście samego dema planowane jest na 9.11 tzn. za tydzień dopiero Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 5 września 2008 Autor Opublikowano 5 września 2008 Racja, demko za tydzień do pobrania poprzez Qore. Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 5 września 2008 Opublikowano 5 września 2008 Racja, demko za tydzień do pobrania poprzez Qore. pst... za miesiąc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.