Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To powinno być sprzedawane jako dodatkowe bilety / pojazdy do Motorstorma 1

(...)

A ha, czyli co twoim zdaniem powinni dodać do dwójki, aby to była prawna kontynuacja?

(...)

 

prawna kontynuacja powiadasz... no to chyba adwokatów i sędziego?

Opublikowano
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...p;postcount=503 te porównanie pokazuje, że dostaliśmy build z E3.

Dobrze wiedzieć, że gierka nie wygląda lepiej tylko na filmikach, to daje nadzieję, że na premierze będzie dobrze :D Ciekawe czy dostarczą coś bardziej widowiskowego niż te momenty jazdy w błocku, kamera z maski, inni wyprzedzają waląc tumanami błota na maskę i kamerę, motocykliści puszczają tauty, w powietrzu latają dziesiątki części, a po oczach daje piękne hdr 8) uh jedynka jest przepiękna :D

Opublikowano

Taka sama sytuacja byla juz wczesniej z demkiem pierwszego motorstorma jak sie nie myle. Dostalismy demko, ktore bylo srednie a na koniec pozytywnie wszystkich zaskoczyla grafiką. Ja sie o M:PR nie martwie bo wiem, ze bedzie to kawalek bardzo dobrego kodu. A jezeli faktycznie gra bedzie wygladac identycznie na splicie to kiedys Motorstorm 2 pokaze wszystkim na co naprawde stac chlebaczka <3

Opublikowano (edytowane)
Taka sama sytuacja byla juz wczesniej z demkiem pierwszego motorstorma jak sie nie myle. Dostalismy demko, ktore bylo srednie a na koniec pozytywnie wszystkich zaskoczyla grafiką.

Nie, nie przesadzajmy z tym demkiem jedynki bo tamto niewiele różni się od pełnej wersji, tam przede wszystkim dali trasę która nie była najefektowniejsza (choć imo i tak tak samo za(pipi)ista co cały motorstorm), tzn. nie prezentowała wszystkiego co gra ma do zaoferowania w kwestii wizualnej. Może później jeszcze poprawili trochę różne efekty ale takiej różnicy, jak tu to na pewno nie było <_< w demko zagrywałem się na śmierć, nawet montażyk z niego zrobiłem więc wiem :D

 

 

Swoją drogą wyobrażacie sobie wyścig z monster truckami online ? To dopiero będzie rzeż niewiniątek. Biedni motocykliści.hehe

Hehe ja chce już zobaczyć wyścig 12 monster trucków na jakiejś ciasnej trasie :slinotok: dobra, może jeden być na motorze/atv :twisted2:

Edytowane przez JackFrost
Opublikowano

Jestem na 'nie' po graniu w demko. Fajerwerków graficznych brak (okej, jest to wysoki poziom, ale szczęki nie zbiralem), model jazdy przemodelowany na plus, chociaż już Monsterami się gra wybitnie ciężko.

 

Ogólnie gra sprawia wrażenie jedynki z dopieszczonymi i wymienionymi teksturami.

Opublikowano (edytowane)
Ogólnie gra sprawia wrażenie jedynki z dopieszczonymi i wymienionymi teksturami.

Do tego dodać bajery z boostem + nowe trasy(i to w jakiej ilości!!!)/fury i każdy fan jedynki będzie w 100% usatysfakcjonowany. Nie wiem czego można chcieć więcej, a mając jeszcze na uwadze jaki support w postaci DLC miała jedynka (myślę, że z 2 będzie tak samo) to już w ogóle nie ma o czym mówić. Motor to taka gra, w którą trzeba chwile pograć aby docenić kunszt włożonej pracy przez developera. Walka często o każdy cal trasy i to nie tylko gracz vs konsola ale również zażarte boje konsola vs konsola, jeden błąd i dzwon albo walka o utrzymanie pojazdu w ryzach przy nierównościach terenu, mnóstwo podpuch, przeszkód na trasach - ulubione kamyczki zawsze wyskakujące tuż przed kołem tudzież maską... Po znakomitej jedynce nie ma możliwości żeby 2 była gorsza.

Edytowane przez Incognitos
Gość andertejker
Opublikowano (edytowane)
Swoją drogą wyobrażacie sobie wyścig z monster truckami online ? To dopiero będzie rzeż niewiniątek. Biedni motocykliści.hehe

 

motocykliści sobie pojadą skrótami niedostepnymi dla monster trucków i du.pa zbita :D

Edytowane przez andertejker
Opublikowano

Wczoraj pograłem kilka razy w demo.

 

Grafika ładna, ale oczywiście nie powala. Wszystko wygląda świetnie w ruchu. Model jazdy ok. Trasa z dema kiepska i mało wymagająca. Szkoda, że nie ma widoku z kabiny, ja jezdze z widoku z maski - jest trudniej bo mniej widać pod takim kątem i zawsze można gdzieś wpaść, ale lepiej się czuje prędkość.

 

Co dla mnie jest obowiązkowe to replays, jak tego nie dadzą to kpina.

Opublikowano

Hah niezły cyrk z tym demem z Quore. Właśnie przeglądałem sobie gameplay'e z MS:PR jakie mam na kompie i.. znalazłem jeden (z jeuxvideo.com), który przedstawia tryb multi i wygląda jak wersja z GC chyba (no ta, która ma niby 80%).

Różnica jest MASAKRYCZNA w stosunku do dema, które my dostaliśmy (fragment trasy, który porównany jest na screenach to nic w porównaniu do reszty trasy). A co jest najdziwniejsze w tym wszystrkim?

Otóż na tym filmiku widnieje napis pre-alpha 40% (nie dodany przez serwis jeuxvideo, tylko w grze). Więc jaką wersję dostaliśmy my?? :huh:

Opublikowano (edytowane)

http://www.jeuxvideo.com/extraits-videos-j...-en-moto-hd.htm

 

to ten filmik,o którym pisze Emet

 

Jestem w szoku,40% build wygląda o wiele,wiele ładniej niż to demko z Qore(tesktury,żywsza kolorystyka,lepsze efekty świetlne,mgła nad zeskokiem,więcej drzew,krzewów itp,otoczenie w postaci gór i pagórków rzuca cienie na trasę)....oni na głowę upadli by nam dać tak starą wersje czy też w wyniku "optymalizacji" tak bardzo ucięli oprawę(a może te buildy chodziły na stacjach roboczych i dopiero teraz konwertują to na PS3)?!

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano
Jestem w szoku,40% build wygląda o wiele,wiele ładniej niż to demko z Qore(tesktury,żywsza kolorystyka,lepsze efekty świetlne,mgła nad zeskokiem,więcej drzew,krzewów itp,otoczenie w postaci gór i pagórków rzuca cienie na trasę)....oni na głowę upadli by nam dać tak starą wersje czy też w wyniku "optymalizacji" tak bardzo ucięli oprawę(a może te buildy chodziły na stacjach roboczych i dopiero teraz konwertują to na PS3)?!

 

Tego się nie dowiemy, bo obie wersje są prawdopodobne, ale jestem prawie pewny że finalna wersja będzie wyglądała jak ta prealpha 40%. Nie było by tego "prawie" gdyby nie przyszło mi do głowy coś takiego że całość poszła w dół żeby splita pociągnąć...

Opublikowano (edytowane)

Filmik, o którym pisałem to nie ten od Ficusia ;) Jak zresztą wspomniałem, był to filmik z multi (split) i na nim gra właśnie wygląda.. jak widać na reszcie filmików. Teraz przyjrzałem się dokładniej i... stwierdzam, ze jest to bardziej zagmatwane niż mogłoby się wydawać bo.. te wersje 40% wyglądają DUŻO lepiej niż nasze demo... ale brakuje tam kilku drobnych elementów na początku trasy (po prawej, nie ma zagrody z kibicami, a w naszym demie jest). Druga różnica to, brak cieni na kurzu (w naszym demie oraz w becie 80% jest). Sam już nie wiem co o tym myśleć :/

W sumie nie wydaje mi się aby pokazywali tak wypaśnie wyglądające trailery (szczególnie w zestawieniu z naszym demem), gdyby gra nie miała tak jak na tych trailerach wyglądać... Chyba nie są aż tak głupi?

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

z tego co piszesz wynika,że nasz build ostatecznie nie był bardzo stary ,a jest jakiś dziwny (dużo efektów nie ma,niektóre są).Wersja 80% wydaje się najlepsza-wygląda jak za z filmiku parę postów wyżej plus ma cienie i trybunkę :D Oby full był taki jak zwiastuny z ps store i filmik z początku demka.Bo też mam czarne myśli,że wykastrowali oprawę by był płynny split-screen(ewentualnie starsze wersje chodziły na stacjach roboczych ,a nie na PS3)

 

 

Choć wierzę i pewnie ostatecznie full wersja będzie wyglądać super to dzięki demku z Qore nigdy bym nie zamówił tego w przed premierze.Dzięki partactwu Sony z wersją demka,zasiali oni we mnie ziarno wątpliwości i zaczekam na pierwsze oceny z fulla i filmiki z tej wersji zanim kupie MS2

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

A pamiętacie demo Turoka na PS3. Jak słabo wyglądało i wszyscy Xboye od razu rzucili się na PS3. A pełna wersja wyglądała tak samo, a nawet lepiej na PS3 hehe. A demo zostało wypuszczone na kilka tygodni przed full..

Opublikowano

(dobrywieczor po przerwie)

 

Gralem troche w MS2 w Lipsku. Nie zwrocilem uwagi na to ile procent ukończenia miał ten build, ale grafika wymiatała. Akcja i efekty tez spoko. Czuć było, że potrzeba paru szlifów, ale to mały problem. Grywalność pozostała taka jak trzeba. Grałem z kolegą na splitscreenie. Rewelacja. Nie oczekuję wielkich zmian, bo dla mnie ta gra to arcydzieło gameplay`u. Licze na nowe wyzwania (trophies) i szybki splitscr. (juz jest) Muza podobno moze byc z wlasnej kolekcji, do tego robienie zdjęć. Czyli Add2Basket.

 

Porównania do Pure w sumie są zrozumiałe. Jednak co tu porównywać?

Pure jest śliczny i leciutki...hm.. czy to jest to czego szukam w off-roadzie? NOPE.

Ma być syf i ma być ciężko, i to właśnie czuje każdy przy czwartym tickecie jak dostaje po tyłku od AI.

Oby devsi nie spuścili nigdy z tonu przy tym tytule.

 

 

Opublikowano

Powiem tak pograłem w demko, i jest bardzo dobrze. Podoba mi się że motorstorm nie przeprasza za to czym jest, ostra jazda i rywalizacja do linii końcowej. Właśnie na tym elemencie (który ja cenie najbardziej) skupili się w Evolution Studios. Ja po prostu wiem że się nie zawiodę. Jeśli ktoś chce się rozczulać nad jakością texturek lub boli go że motorem można robić nienaturalne ewolucje - luz. Z chęcią się z nim pośmigam po sieci :)

Gość andertejker
Opublikowano

jest ultramiodnie, odrazu wiemy w jaka gre gramy. grafe troche niech podciagna i bedzie bajeczka. ktos tam wczesniej narzekal, ze wszystkie klasy pojazdow prowadza sie tak samo- g*wno prawda, roznice sa wyczuwalne odrazu.

split nadal tej grze nowego wymiaru, bo nie kazdy ma ochote grac z jakimis japonczykami czy innymi anglikami, tylko ma ochote skopac doopsko koledze siedzacemu obok.

 

tyle narazie ode mnie.

Opublikowano
ktos tam wczesniej narzekal, ze wszystkie klasy pojazdow prowadza sie tak samo- g*wno prawda

No nie takie (pipi) prawda :cierpienie: bo ja nadal tak się czuję przy tym modelu jazdy, a przecież napisałem, że ja tak to widzę a nie, że jest to jakaś ogólna prawda, więc może mniej tych gówien ;)

I do tego nie wszystkie klasy tylko buggy, truck, rally car. Grałem dużo na splicie, gdzie można to najlepiej porównać i przez to, że dodali prędkości pierwszym dwóm klasom (choć nie tylko) różnica między nimi a rally car bardzo się zmniejsza, względem jedynki oczywiście.

W MS między jazdą buggy/truckiem z bostem, a wyścigówką z boostem jest kolosalna różnica, pomijając już fakt, że nawet podczas zwykłej jazdy bez dopalacza po prostu czuć jak niestabilny, czy jakby to powiedzieć delikatny jest rally car. Tu tego nie czuje, imo wszystko (wymienione wyżej) tak samo skacze, jedzie, odbija się.

Opublikowano

Być moze różnica jest mniejsza (nie wiem na pewno, bo za mało grałem na splicie) ale terenówki skaczą wyraźnie wyżej niż rally car (nie jechałem chyba buggy wiec nie wiem jak on..). W zakrętach też zachowują się troche inaczej. Rally car jest bardziej stabilny chyba w zakrętach i mniej wpada w poślizg. Poza tym jest jednak szybszy od trucka (ale o ile to nie wiem... musiałbym jeszcze raz sprawdzić, a w tym celu musze ściągnać do siebie kumpla z padem :P).

Opublikowano

Potwierdzam, ze rally wydaje sie byc troche stabilniejszy niz w MS1, ale pamietajmy o tym ze juz w MS1 kazde rally sie roznilo. Tutaj nie bedzie inaczej. Nie wyrokujmy po demie. Podejrzewam, ze devsi mogli troche zlagodzic sterowanie rally, ale co do reszty to jest prawie identycznie.

Mogłbym spokojnie grac dalej w MS1 gdybym mial jakies zarzuty do MS2, ale splitscreen jest tak dobrze zrobiony (pelny framerate, dobra widocznosc), ze juz tu zostane :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...