Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  Butcher napisał(a):
Nie wiem jak wyglądało jakościowo demo w Qore, ale obawiam się że demo w PSS będzie tym samym, które dostaliśmy dzięki rozsyłanym kodom...

Tak bardzo zależy im na słabej sprzedaży MS: PR? Najnowsza wersje prezentuje się znacznie lepiej, można o tym wyczytać na kilku serwisach.

Opublikowano

Niestety ale dzisiejsze demo to na 99.9% to samo co z Quore (jak nastawiamy download to napisane jest nawet '... private beta').

Co wiecej oczywiscie nie ma go na polskim PS Store. Gra bedzie zlokalizowana nie daja nam dema... Swiat absurdow :/

Opublikowano (edytowane)

Właśnie ciągnę. Zaraz się przekonamy.

 

Nadal mam to demo z Qore. Patrzałem na wielkość. Demo z QORE wynosi 615 MB, to 617, cóż, nie wygląda to najlepiej :(. Chyba faktycznie to te same dema.

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano

opykalem demko ,i jak dlamnie graficznie jest ok, niewiem czy jest to ta sama wersja co byla w quore ale mi starczy :)

tylko cos prosta , zagralem po razie kazda z dostepnych maszyn i za kazdym razem bylem w pierwszej trojce :)

must have jak w morde strzelil!!

Opublikowano
  Yabollek007 napisał(a):
Jeszcze w demo nie gralem ( sciaga sie, 59% ), ale jesli naprawde z ta grafika jest tak zle to sie zastanawiam czy do premiery sie cos zmieni.

nie jest tak źle- po prostu poziom graficzny demka odbiega od tego co widziany w każdym trailerze i na gameplayach z targów.To swojego czasu spowodowało dyskusje czy te demko to ,aż tak stary build gry czy poczyniono cięcia w oprawie by gra była płynna

Opublikowano (edytowane)

o dwa oczka niżej-nie ma genialnego błotka,błotko nie przykleja się do ekranu(i z tego co widzę w fullu dalej będzie z tym krucho),wyblakłe kolory i gorszej jakości tekstury.Na plus troszkę lepiej wykonane samochody i większa widoczność

 

oczywiście to ocena po demku.Full może całkowicie inaczej wyglądać więc tak na prawdę takie porównanie może się bardzo mijać z prawdą

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano
  stabik napisał(a):
Bardzo łatwo można było wyciąć trasę z fulla, ale sony by oberwało po łapach, że płatny qore ma gorsze demo :(

taa, widać że nigdy nie tworzyłeś żadnego software'u...

 

btw. lokalizacja gry jest potwierdzona?

Opublikowano

IMO pierwszy MS mi sie nie podobal. IMO byl nudny, ale podobalo mi sie wlasnie w nim stworzenie wyscigow w kanionach itd. To byla jedna rzecz ktora mi sie generalnie podobala w tej grze. Szanuje zdanie ludzi, ktorzy sie zachwycali ta gra, ja tego samego w niej nie znalazlem. Zagralem dzis w Pacific Rift i moim zdaniem jest to jeszcze slabsza odslona. Przynajmniej plansza ktora zapodali w demie ssie na maksa, brak blota i brudu. Juz Pure mi sie po demie bardziej podobal. Ogolnie po raz kolejny duze rozczarowanie...

 

Opublikowano

Porównajcie sobie grafikę w demie do wersji z TGS. Wyraźnie widać że jest lepiej więc nie ma się o co martwić, zwłaszcza że z MS1 była taka sama sytuacja :good:

 

Zgadzam się z pawłem_k. Zrobienie dema to nie takie hop siup jak się niektórym wydaje i pochłania cenny czas który można/powinno się wykorzystać na właściwy deweloping.

Opublikowano

Zgadzam sie z Zeratulem. Pure zrobil na mnie o wiele wieksze wrazenie. Graficznie ten motorstorm naprawde jest sredni, jednak mam nadzieje ze bedzie tak samo jak z poprzednikiem i pokaza nam przy pelnej wersji prawdziwa grafike tej odslony. Ciekawy tez jestem jak grafika bedzie sie prezentowac grajac na 4 graczy.

Jednak sama grafika czlowiek nie zyje. Mam duze ale do prowadzenia pojazdami. Podobnie bylo w jedynce. Nie wiem jak wy, ale te samochody sa strasznie ociezale, jeszcze motorem da sie jakos prowadzic.

Poziom trudnosci dla nowicjusza to jest jakies nieporozumienie. Jeden wypadek podczas wyscigu i juz zajmujemy 16 lokate. Ostro. Nie gralem w poprzednia czesc ( tylko w demo ) i tam poziom trudnosci byl tak samo trudny.

 

 

Opublikowano

Lol ale jaja- demko zamiast zachęcic, zniechęca. Papa MS

 

A chciałem jakąś ścigałkę dostać fajną - MS średnio mi podrzedł- dużo było błędów ale miał potencjał. W filmikach widać że MS2 dużo poprawił ale demko.. heh żal.pl

Opublikowano

tak szybko nie żegnaj się z MS , może graficznie słabiej jest w demie niż w 1 ale w pełnej będzie git przekonamy się już całkiem niedługo , moim zdaniem najlepsza zmiana to dynamika gry która jest dużo szybsza . Bardziej prędkość czuć motorek prowadzi się wyśmienicie

Opublikowano
  Redmitsu napisał(a):
Poziom trudnosci dla nowicjusza to jest jakies nieporozumienie. Jeden wypadek podczas wyscigu i juz zajmujemy 16 lokate. Ostro. Nie gralem w poprzednia czesc ( tylko w demo ) i tam poziom trudnosci byl tak samo trudny.

Eee no chyba nie będzie tak źle. Gram w jedynkę i spadając na ostatnie miejsce nie oznacza przegranej.

 

Poza tym nie skreslajcie MS2 po demie. Przecież o jedynce też w pewnym momencie pisali, że jest średni a ostatnie szlify bardzo podniosły poziom gry.

 

Opublikowano

Tak, tylko jedynka powstawała w czasach, kiedy jeszcze nie było PS3 i pełnych deviktów. Devkity były gotowe w lipcu 2006 roku, a targi E3 w maju, więc to logiczne, że zdołali wszystko podciągnąć. Tutaj nie ma logiki, bo gra powstaje już długo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...