Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No chyba tych recenzentów zdrowo poj...ło! Zobaczcie jakie oceny ma MS2 na gamerankings.com. Dwie ''9'' i koniec , a potem w dół, na łeba na szyje oceny lecą <_< Ta gra bije na głowę ''jedynkę'' dlatego dla mnie to trochę dziwne

Opublikowano

http://www.gametrailers.com/player/42013.html?type=

 

kolejny "brzydki" trailer

 

Oceny takie,a nie inne bo dużo recenzentów obniża ocenę przez to ,że Pacific Rift to tak naprawdę Motorstorm 1,5 ,a nie Motorstorm 2.

 

ps.żeby nie dodać widoku z oczu kierowcy na motorze -trzeba być bezczelnym do kwadratu.Przecież od premiery jedynki wszyscy na forach na całym świecie krzyczeli,że tego bardzo brakuje

Opublikowano (edytowane)
http://www.ps3site.pl/evolution-studios-za...ada-liczne-dlc/

 

jeśli te darmowe dodatki będą na wzór tych do Burnouta to nie mam pytań...oby nie skończyło się na darmowych skinach do samochodów ,a za auta,trasy i nowe tryby będzie trzeba słono płacić

 

Nie ma się chyba co oszukiwać... Będzie jak przy części pierwszej, czyli skiny i duperele za free a poważne dodatki za pieniądze. Raz posmakowali profitów z tego płynących i myślę że w przypadku dwójki raczej tego nie zmienią. Mam jedynie nadzieję że za jednorazową opłatą dostaniemy więcej niż jedną trasę i jakiś wóz.

 

... wizja dodatków a'la Burnout była by piękna hehe

 

 

@EDIT

 

Choć z drugiej strony patrząc... ? Być może, Evolution Studios, czytając recki posądzające nowego MSa o bycie MS 1.5, nieznacznie się przestraszą i zdecydują na większy support dodatków niż to miło miejsce w jedynce. Może wiedzą że progres drugiej części nie jest jakiś olbrzymi (nie oszukujmy się, jest "tylko" podciągnięta lekko grafa i nowe miejscówki) i obrali taktykę dopieszczania graczy dodatkami ?? Oby tak było... hehe

To wszystko nie zmienia faktu iż płytka z MS2 zawita szybciutko w mojej konsoli bo za klimatem Motorstorma się stęskniłem niemiłosiernie i w jedynke zagrywałem się długo.

Edytowane przez Łebi
Opublikowano

Już w niektórych sklepach są pre-ordery, ale nigdzie nie widzę wersji spolszczonej. A nie wiecie może, czy w polskiej wersji językowej będzie możliwość wyboru języka? Czy będę skazany tylko na polski, czy będę mógł zmieńić sobie język na angielski i odwrotnie?

Opublikowano (edytowane)

No to poczekamy na pierwszego co kupi wersję EU i powie nam czy jest tam język polski ;)

Przy czym jest na to szansa. Pierwszy MS był wielojęzykowy więc ten też pewnie taki będzie.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Dead Space zakupiony w Irlandii w sklepie Game posiada jezyk polski. Wiec wnioskuje ze ogolnie kazde Europejskie wydanie go posiada.

 

I mysle ze z kazdym tytulem bedzie taksamo. Raczej nie tloczyli by plyt tylko dla polski, szczegolnie z taka pojemnoscia BR

Opublikowano (edytowane)

niektóre screeeny bardzo lądne,niektóre średnie-nierówna ta gra,ewidentnie całościowo oprawą M1 był lepszy

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Jak juz wczesniej pisalem, srodowisko w ktorym 90% naszego otoczenia stanowia skaly, ziemia itp jest odwzorowac znacznie latwiej niz srodowisko pelne roslinnosci. Jedna sprawa to design, a druga (bardziej problematyczna) to moc obliczeniowa, ktorej srodowisko roslinne wymaga znacznie wiecej. W MS1 mielismy glownie skaly, tu te skaly pokryte sa trawa, krzakami, trzewami itp. To wymaga tez wiekszej roznorodnosci tekstur = pamieci.

MS2 z technicznego punktu widzenia prezentuje sie z pewnoscia lepiej, zas wizualne to inna bajka.

IMO dobrym przykladem tego, ze srodowisko z MS2 jest wymagajace jest Rain God Spires, ktore zbudowane jest podobnie jak trasy w MS1... ale plaska zielen itp nie robi takiego wrazenia jak plaskie skaly (w dodatku nie ma na tej trasie blota).

Opublikowano (edytowane)

Długi i dosyć ciekawy filmik.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/285271.html

Szkoda, ze w niskiej rozdzielczości.

Polecam fragment od 14 minuty. Mimo niskiej rozdziałki i tak widać przepaść między MS1 a MS2 w temacie ilości polygonów i efektów jakimi uporać się musi PS3. Szkoda tylko, że nie wszystkie trasy trzymają tak wysoki poziom...

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)
Długi i dosyć ciekawy filmik.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/285271.html

Szkoda, ze w niskiej rozdzielczości.

Polecam fragment od 14 minuty. Mimo niskiej rozdziałki i tak widać przepaść między MS1 a MS2 w temacie ilości polygonów i efektów jakimi uporać się musi PS3. Szkoda tylko, że nie wszystkie trasy trzymają tak wysoki poziom...

śliczne, a widoki na niektórych trasach są niesamowite.

 

PS. Właśnie zamówiłem gierkę :)

Edytowane przez YETI
Opublikowano
Długi i dosyć ciekawy filmik.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/285271.html

Szkoda, ze w niskiej rozdzielczości.

Polecam fragment od 14 minuty. Mimo niskiej rozdziałki i tak widać przepaść między MS1 a MS2 w temacie ilości polygonów i efektów jakimi uporać się musi PS3. Szkoda tylko, że nie wszystkie trasy trzymają tak wysoki poziom...

Wow, super filmik. Pokazał całą grę od podszewki i wszystko mi się podobało. :P

PS. Właśnie zamówiłem gierkę :)

Ja również zamówiłem i już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że niedługo spotkamy się na multi. ;)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...