YETI 10 998 Opublikowano 8 listopada 2008 Autor Opublikowano 8 listopada 2008 PS. To się nazywa jazda na krawędzi: http://pl.youtube.com/watch?v=uWWoTly_k1Y <3 trochę ciasnawo Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 9 listopada 2008 Autor Opublikowano 9 listopada 2008 japoński trailer http://www.ps3site.pl/ms-pacific-rirft-szkola-jazdy/ Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 lol...przecież pytałeś się jaki jest język w tej z gameover więc odpowiedziałem na twoje pytanie.Ta z linku nie mam pojęcia jaki ma język-gadasz ,że europejska to trzeba mieć nadzieje,że będzie PL Ultima wrzuciła pre-order, z którego wynika że gra będzie po angielsku, a tylko okładka i instrukcja po polsku. Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Dostałem dzis rano moja kopie z grą. Zamowiłem w sklepie Gameover.pl, jest to wersja angielska (Polski jezyk wcale nie jest potrzebny) Pierwsze wrazenie z gry... MASAKRA !! Gra jest poprostu boska. podczas jazdy mozemy w dowolnym momencie nacisnac start i przejsc do trypu "Photo Mode" w ktorym mozemy swobodnie obracac kamera i uwiecznic moment z gry sprawuje sie naprawde pierwszorzednie Oto kilka potek ktore udalo mi sie trzasnac ;] Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 (edytowane) Fakt, polski jezyk w tego typu grze nie jest niezbedny, ale SONY obiecalo polska wersje a tu teraz wychodzi, ze nie ma Poza tym wypadaloby aby byla wersja PL, na X360 kazdy lub prawie kazdy istotny ex (a MotorStorm IMO takim jest) jest dostepny w jezyku polskim. ps. To jest wersja US czy EU (ma numerek czy litere jako oznaczenie wiekowe)? Edytowane 10 listopada 2008 przez Emet Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Kurdens dobrze ta gra wygląda na tych ingame fotkach. Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 ps. To jest wersja US czy EU (ma numerek czy litere jako oznaczenie wiekowe)? 16+ wedlug PEGI ;] czyli chyba wersja EU Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 11 listopada 2008 Opublikowano 11 listopada 2008 Ja też gram już w nowego MotorStorm'a i jestem zachwycony. Tak dynamicznych wyścigów jeszcze nie widziałem. Grafika jest na wysokim poziomie i wszystko wygląda znakomicie. Czasami w oko mogą wpaść jakieś nie ładne tekstury, ale to rzadki przypadek. Najlepsze jednak w tym wszystkim są trasy. Nie dość, że pięknie się prezentują to są też bardzo wymyślne i co niektóre bardzo skomplikowane. Jak na MotorStorm'a przystało, poziom trudności jest wysoki i nie raz trzeba kilkakrotnie powtarzać ten sam wyścig. Niestety jeszcze nie grałem online, bo gra nie znajduje żadnych hostów. Mam nadzieję, że z czasem się to zmieni. MotorStorm: Pacific Rift to naprawdę dobra gra i napewno lepsza od poprzedniej części. Polecam! Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Od paru dni pykam w pełną wersję i mam - zupełnie retoryczne - pytanie: ciekawe kto "mądry" zdecydował, aby do dema/bety wrzucić najbardziej prostą i nieciekawą trasę?? MS: PR zjada jedynkę na śniadanie i zgadzam się z każdym słowem recki HIVa - krótko: GENIUSZ i MOC !!! Kupować !!! Pozwolę sobie na - subiektywne ofkoz - porównanie: MS:PR jest tym dla off-roadu, czym Burnout Paradise dla arcade'ówek. KRÓLEM. Przy każdej kolejnej odkrywanej trasie szczęka lądowała mi na ziemi z coraz większą siłą, adrenalina osiągała max. poziom, a w stronę ekranu leciały fucki zachwytu z każdego zwycięstwa, każdej hopki, krajobrazu i genialnych patentów gameplayu. Jak na razie widze tylko 1 (słownie: JEDEN) minus - brak podsłuchu tracków z OST (jak w MS), żeby móc wyłączyć te nieciekawe. Mamy listę OST, ale w tle leci jeden losowy kawałek i wyłączamy na ślepo (po nazwach, które w 80% mi przynajmniej nic nie mówią). Mam PAL - brak PL. I ktoś pisał afair, że jest custom OST - nie wiem gdzie, bo ja go nie widzę... Cytuj
mrynk 110 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 (..) I ktoś pisał afair, że jest custom OST - nie wiem gdzie, bo ja go nie widzę... Mozna wyjsc w czasie gry do XMB, puscic wlasna muze z twardziela i wrocic do gry . Cytuj
fredybizkit 99 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 czyli niema wersji PL , wiadomo cokolwiek o niej?? mi to nie przeszkadza , że jest po angielsku ale skoro obiecywali mogliby dotrzymać słowa..... Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 (edytowane) Mozna wyjsc w czasie gry do XMB, puscic wlasna muze z twardziela i wrocic do gry . Liczyłem na jakieś bardziej profesjonalne wsparcie... czyli niema wersji PL , wiadomo cokolwiek o niej?? mi to nie przeszkadza , że jest po angielsku ale skoro obiecywali mogliby dotrzymać słowa..... Brak PL w niczym nie przeszkadza - najwięcej txtu to malownicze i z lekkim jajem opisy tras, które chwilę później i tak każdy sam poznaje na własnej skórze... Edytowane 12 listopada 2008 przez Butcher Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 12 listopada 2008 Autor Opublikowano 12 listopada 2008 (edytowane) Butcher w pierwszej części można było wyłączyć utwory które ci nie przypadły do gustu. PS. Moja wersja przyszła dziś, tzn. to chyba MS: PR, albo Resistance 2, przekonam się po 18:00 jak będe odbierał paczkę na poczcie Edytowane 12 listopada 2008 przez YETI Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Wstrzymam sie jeszcze z tydzień. Może jednak gta polska wersja będzie Pożyczyłem BF:BC więc chwilowo mam w co grać (plus PJ: Monsters Encore) i jakoś przetrwam ten tydzień bez MS . Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Butcher w pierwszej części można było wyłączyć utwory które ci nie przypadły do gustu. Wiem, bo MS mam do dziś i połowę wyłączyłem od razu Mało jasno opisałem, więc inaczej: W menu MS podświetlając utwór zaczynał on grać - więc wiedzieliśmy, czy nam pasuje, czy nie i czy go chcemy na trackliście. W MS:PR w menu gra jakiś losowy utwór (TEN SAM, tylko JEDEN) gdy przebijamy się przez menusy - także gdy wejdziemy do tracklisty. I klikając w kolejne utwory możemy je tylko odznaczyć, ale nie usłyszymy de facto co odznaczamy... a nazwy niewiele mówią. Jak dla mnie mogłaby być cała płyta Slipknota A co do Custom OST z XMB - przetestowałem i jest WIELKA różnica, słyszalna gdy gramy na sprzęcie 5.1: oryginalny OST jest idealnie zbalansowany między kanałami przód/tył. Muza napiera głównie z tyłu, stanowiąc idealne tło do SFX gry, słyszalnych mocniej w przednich kolumnach, oraz lekko z tyłu (gdy akcja tego wymaga). Natomiast wymuszony (nie bójmy się tego słowa ) OST z XMB gra we wszystkich kolumnach - za głośny zagłusza odgłosy gry, wprowadza chaos i hałas, a za cichy nie ma sensu, bo momentalnie ginie pod hałasem silników (które a propos znowu są potężne - audio w grze musiałem dać na 30% SFX, 100% music, dopiero wtedy wszystko idealnie współgra). Tyle Podsumowując - custom OST w MS:PR? Dziękuję, postoję. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 12 listopada 2008 Opublikowano 12 listopada 2008 Mam gre od kilku godzin i powiem tylko jedno. TA gra kopie zadek innym pura czy innym teo typą wyścigą. Co dzieje sie na ekranie to poprostu masakra. Gra napewno lepsza graficznie od 1 i poprawiona prawie w każdym elemencie. Jak zauważyli poprzednicy w demie dostaliśmy najgorsza plansze graficznie. Mam wersje PAL i brak Pl ale mi to nie przeszkadza bo jedyny guzik który naciskam to BOOST ;]. Serdecznie polecam gre bo jest lepsza od poprzedniczki. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 13 listopada 2008 Autor Opublikowano 13 listopada 2008 (edytowane) Od wczoraj siedzę przy Pacific Rift. Blisko 10 godzin gry (może ponad?) 1/3 biletów zaliczona (w tym 95% na złoto). Jeżeli chodzi o poziom trudności, to jest chyba na takim samym poziomie co w jedynce. To znaczy, dopiero teraz zaczynają się coraz bardziej wyśrubowane zadania - dzis męczyłem sie w jednej planszy blisko 40 minut (wyscig-czasówka). Graficznie jest bardzo, bardzo ładnie, zdecydowanie lepiej niż w jedynce. Trafia się kilka słabszych tras (może z 3), które graficznie odstają od reszty, ale pozostałe... 0__O. Ogólnie trasy w 3/4 przypadkach są wykonane i pomyslane genialnie, jedynka może się schować. Największe wrażenie robią przeogromne skoki (The Edge - omg!), genialna gra świateł (słoneczko daję że hej). Jedyna rzecz do której można się przyczepić to woda, to znaczy na niektórych planszach jest świetnie zrobiona, a na niektórych developer chciał osiągnąć efekt brudnej kałuży i wygląda to trochę nie "teges". Przeciwnicy tak samo jak w MS dają ostro popalić. Ogólnie jak to w MS, cały czas coś się dzieje. Online - grałem kilka wyscigów, jeżeli w meczach nierankingowych zazwyczaj jest 6-7 graczy, to tak w rankingowych czeka się zazwyczaj 10 sekund na 12 graczy. Zero lagów. Jeżeli podobała wam sie jedynaka to śmiało możecie inwestować w Pacific Rift. To jest jedna z tych gier, gdzie sobie mówie, jeszcze jeden wyścig i koniec... i tak w kółko Wracam do gry PS. Chciałem dodać kilka fotek zrobionych podczas gry, ale nie ma ich w folderze foto, sądziłem, że sprawa z photo mode bedzie wyglądała tak jak w przypadku Wipeouta... więc gdzie te fotki się zapisują? Edytowane 13 listopada 2008 przez YETI Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 PS. Chciałem dodać kilka fotek zrobionych podczas gry, ale nie ma ich w folderze foto, sądziłem, że sprawa z photo mode bedzie wyglądała tak jak w przypadku Wipeouta... więc gdzie te fotki się zapisują? przy przegladaniu fotek w garazu naciskasz chyba X i masz tam opcje exportu ;] ja juz mam wszystkie fotki zapisane na PC Cytuj
fredybizkit 99 Opublikowano 13 listopada 2008 Opublikowano 13 listopada 2008 jak macie nowe fotki z gry to pokazywać bo ciekaw jestem 8) , wasze opinie mnie przekonały w grudniu w moje ręce wpadnie pacific rift Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 15 listopada 2008 Autor Opublikowano 15 listopada 2008 Z trasami jest taki motyw, że każde pod względem graficznym prezentują się bardzo dobrze, ale najlepiej gdy pora dnia to południe, gdy słońce mocno grzeje, wszystko prezentuje się extra. Dziś grałem z 3 godzinki, ponad 50% biletów zaliczona (w 99% na złoto). Każdy wyścig to swietne widowisko (kraksy, ruch na trasach) i ostra walka. Genialna gra, ale pisze to wielki fan pierwszej część. Na początku muyzka wydawał mi się tylko dobra, a teraz... trzeba będzie ściągnąć sobie te kawałki na PC, a z kilkoma wykonawcami zapoznać się znacznie mocniej. IMO muzyka lepsza niż w jedynce. PS. Dziś albo jutro wrzucę kilka moich screenów Trochę wyprane z kolorów, na TV prezentuje się znacznie lepiej. część 2 http://img134.imageshack.us/my.php?image=m...niegiem8fv1.jpg http://img508.imageshack.us/my.php?image=m...iegiem10qf6.jpg http://img353.imageshack.us/my.php?image=m...iegiem11uo8.jpg http://img352.imageshack.us/my.php?image=m...iegiem12cb3.jpg] Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) Kapitalne fotki! Szczególnie spodobało mi się błotko. Jak w starym renderze ^_^ Fajnie, że zadałeś sobie trud Yeti. Edytowane 15 listopada 2008 przez Jacobss Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 listopada 2008 Opublikowano 15 listopada 2008 (edytowane) bez przesady-super,że błotko powróciło ale przynajmniej na zdjęciach nie prezentuje się jakoś lepiej niż w pierwszej części. Mnie za to zmroziła ta fota,a raczej tekstury w tej kałuży-to już nawet nie PS2,a psx.Ewidentnie widać,że twórcy ucinali gdzie się dało by było płynnie i był ten split screen dla 4 graczy.Dobrze,że w czasie gry nie rzuca to się w oczy i nie razi na pierwszym planie. BTW.interesuje mnie jeszcze jeden szczegół-z tego co wiem to trasa z demka w identycznej formie występuje w fullu.Wiem,wiem każdy podkreśla,że to najgorsza trasa i nie ma sensu na jej podstawie oceniać wartości oprawy nowego MS ale nurtuje mnie pytanie co wobec tego stało się z ładniejszymi wersjami tej trasy pokazywanymi na rożnych targach(lepsze tekstury,efekty,lepiej wymodelowane wzgórze,więcej drzewek itp).Dla przypomnienia Edytowane 15 listopada 2008 przez Ficuś Cytuj
vip77 237 Opublikowano 16 listopada 2008 Opublikowano 16 listopada 2008 ja tez pare wrzuce:) trzeba bedzie zrobic sobny temat na foto;) btw. tak jak pisze Yeti, na tv wygladaja lepiej Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 16 listopada 2008 Opublikowano 16 listopada 2008 Troszkę fotek ode mnie. http://img136.imageshack.us/img136/995/msprboban1yj3.jpg http://img147.imageshack.us/img147/8537/msprboban2zi8.jpg http://img147.imageshack.us/img147/8150/msprboban3vq4.jpg http://img231.imageshack.us/img231/4056/msprboban4cq9.jpg http://img360.imageshack.us/img360/8016/msprboban5tq7.jpg http://img360.imageshack.us/img360/4025/msprboban6nk1.jpg http://img136.imageshack.us/img136/7346/msprboban8au8.jpg http://img340.imageshack.us/img340/4991/msprboban9xh1.jpg http://img76.imageshack.us/img76/9625/msprboban10lp3.jpg http://img381.imageshack.us/img381/6152/msprboban11gb3.jpg Mały bonus. Gdzie jest Wally? http://img243.imageshack.us/img243/4010/msprboban7mo3.jpg PS. Gra ma ostrzejszą grafikę niż tu na fotkach. Zauważyłem ze skopiowanie fotki z galerii do XMB, powoduje stratę jakości zdjęcia. Fotki przeglądane w grze są ostrzejsze i bardziej wyraźne, a te przeglądane w XMB już nie. Tylko nei ma się czemu dziwić skoro fotka w takiej rozdzielczości, po przekopiowaniu ważny niecałe 400KB. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 listopada 2008 Opublikowano 16 listopada 2008 (edytowane) Gra w ruchu na TV na pewno wygląda świetnie, ale po tych fotkach to nie można powiedzieć, że grafa ryję beret. Jak jest z poczuciem speed'u ? IMO Motorstorm był trochę zbyt "zamulony" Edytowane 16 listopada 2008 przez orion50 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.